Jeden z plastů je prokoplá mřížka reproduktoru v levých zadních dveřích. Dle vidy díl nejde vyndat, ale zároveň ani už nejde koupit
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
V interiéru mám pár prasknutých plastů. Má tu někdo V70 P2 facelift se světlým interiérem na díly?
Jeden z plastů je prokoplá mřížka reproduktoru v levých zadních dveřích. Dle vidy díl nejde vyndat, ale zároveň ani už nejde koupit
, má někdo zkušenost s vyndáním, byť třeba i destruktivním pro zbytek dveří?
Jeden z plastů je prokoplá mřížka reproduktoru v levých zadních dveřích. Dle vidy díl nejde vyndat, ale zároveň ani už nejde koupit
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
uplne nedokazu dekodovat jak je to mysleny, ale pokud jde o me tak mam momentalne na obou vozech pneu zanovni
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jak jsem to napsal. Člověk nesmí být vyplašenej jak mladej voják 
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8463
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak teď jsi mě uklidnil - jsem nevoják! 
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud tam ještě vzorek je, tak za mě ok... když občas vidím na čem lidi jezdí mám občas chuť vzít nůž a zkrátit te gumě trápení (myslím pneumatiku, ne GUMU.
)...
Pak je tu první déšť po dlouhé době a HZS jezdí vytahovat v lepším případě auta jen ze škarpy.
Pak je tu první déšť po dlouhé době a HZS jezdí vytahovat v lepším případě auta jen ze škarpy.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
Výměnu svíček jsem spojil s testem komprese. Na všech válcích jsem naměřil 24.7-25.2 barů. Jak poznám opotřebené pístní kroužky a kolik barů by měl mít D5 motor?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13227
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Absolutní hodnoty se neměří moc dobře, proto se většinou zaměřujeme na rozdíly mezi válci, který máš ukázkový.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Co by za to jinej dal
Opotřebené kroužky se projevují vyšší spotřebou oleje (motorového) a modrým zahulením po přidání plynu, při delší jízdě z kopce a brždění motorem.
Opotřebené kroužky se projevují vyšší spotřebou oleje (motorového) a modrým zahulením po přidání plynu, při delší jízdě z kopce a brždění motorem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13227
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
To jsem myslel žes popsal těsnění dříků ventilů 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Romulusw, dumi.cz, powl: pánové děkuji za odpovědi k pneumatikám. Omlouvám se za pozdní odpověď, děti mi na chatě vytáhly data, tak byl digi-detox (hlavně pro ně) 
Já vlastně hlavní dezénové drážky nemám, to TWI tam nejsou obdélníky, ale jen čísla. Tam všude je vidět 4-ka, a na předku neznatelně 6-ka. Vzadu byla donedávna i po 40 000 km vidět 8-čka
Časem vezmu nový, asi znova Nokiany (spokojenost), ale nechci spěchat. Je mi jasný, že v zimě už to zázrak nebude. Už i ten materiál pneu je po 3 letech pomalu zralý na výměnu.
EDIT: a samozřejmě se snažím jezdit s respektem. Za mne min. hloubka pneu, kdy měním, jsou cca 3 mm. Jak je ta pneu relativně široká, tak 2 mm mají problém i v rychlostech pod 100 km/h, když prší a je voda na silnici
Já vlastně hlavní dezénové drážky nemám, to TWI tam nejsou obdélníky, ale jen čísla. Tam všude je vidět 4-ka, a na předku neznatelně 6-ka. Vzadu byla donedávna i po 40 000 km vidět 8-čka
EDIT: a samozřejmě se snažím jezdit s respektem. Za mne min. hloubka pneu, kdy měním, jsou cca 3 mm. Jak je ta pneu relativně široká, tak 2 mm mají problém i v rychlostech pod 100 km/h, když prší a je voda na silnici
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
No, právě
třeba na sjezdu z D1 na D0 směr od Brna na Plzeň, je to taková táhlá zatáčka a možná ještě vyklopená ven, za sucha klidně jedu 110.
Ale jak je to jen vlhký, tak už přes 70 nejdu, protože bych si nabil hubu. Prostě to klouže.
Jen je divný, že ti to sjíždí ten kraj. Buďto je to nějak rozhozený, nebo ty zatáčky za sucha jezdíš ostře. Jestli jsou směrový, tak je dát na chvíli dozadu, jestli ne, tak je obrátit tím hlubším ven,
Ale jak je to jen vlhký, tak už přes 70 nejdu, protože bych si nabil hubu. Prostě to klouže.
Jen je divný, že ti to sjíždí ten kraj. Buďto je to nějak rozhozený, nebo ty zatáčky za sucha jezdíš ostře. Jestli jsou směrový, tak je dát na chvíli dozadu, jestli ne, tak je obrátit tím hlubším ven,
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jojo, taky se snažím opatrně
Rychlou jízdou to nebude
, ale ten vnitřek (tohle je LZ) se sjel poměrně rychle po výměně silentbloků v podélných ramenech, kdy byla blbě geometrie a auto táhlo doprava. Sjížděl se i vnitřek PZ kola, byť o něco méně. Moje blbost, že jsem to neřešil dříve *) Každopádně jsem PZ kolo hodil do sbíhava a od té doby neubylo v podstatě nic z toho vnitřku na LZ kole. Pořád je tam kolem 3.2-3.3 mm a mám s tím najeto asi 7 000 km. Nesjíždí se ani vnější hrany, prostě tak, jak to má být. Proto si říkám, že bych ty gumy ještě chvíli nechal, kromě toho okraje mají kolem 7 mm ...
*) teď už na to dávám pozor a řeším včas
Rychlou jízdou to nebude
*) teď už na to dávám pozor a řeším včas
-
Offline
- Příspěvky: 2299
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jal jsi psal o Nokianech které jsem opět nedávno kupoval a byl jsem jejich zastáncem tak mě na auto už nepudou - ty pneu fakt strašně rychle puchřej. Já je musel dát pryč i když měli ještě vzorek a loni nové na volvo koukám furt made in Rossia. To taky podporovat nechci..
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Máš pravdu, "puchřejí", nicméně jinak s nimi spokojenost. Teď by měli být v upgradované verzi pro vyšší km výkon. V Rusku jsou vyrobený moje, ještě před invazí. To stále Nokiany vyrábějí v Rusku? Já myslel, že jsou sankce, tak to někam přesunuli.
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak už je Volvo na zimních. 5 roku staré nokiany už byly sterele až běda, ale myslel jsem ze vydrží ještě aspoň měsíc. Nic méně kord byl proti.
Na fotce je jedno kolo jen o 90 pootocene. Skladování na lezato ve stojanu ve tmě a nemožné tam.
Na fotce je jedno kolo jen o 90 pootocene. Skladování na lezato ve stojanu ve tmě a nemožné tam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2299
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak přesně tohle jsem si říkal guma vyrobená po 1,5roku Ruské invaze dle číslování na pneu.Tomas78 píše: 09 zář 2024 16:51 Máš pravdu, "puchřejí", nicméně jinak s nimi spokojenost. Teď by měli být v upgradované verzi pro vyšší km výkon. V Rusku jsou vyrobený moje, ještě před invazí. To stále Nokiany vyrábějí v Rusku? Já myslel, že jsou sankce, tak to někam přesunuli.
Kdyby Nokian vlastnil třeba Madar tak ještě pochopím, ale Finové?
Holt prachy nesmrdí a už nemám iluze kolik peněz z EU proudí do Ruska které regulerně financují válku. A ty peníze opravdu financují Ruské válečné hospodářství.
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Asi si budete myslet, že jsem případ pro MUDr. Chocholouška, ale zřejmě koupím jednu trochu dost zanedbanou nemovitost, která mi zajistí práci do konce života a nyní otázka.
V nemovitosti je odpojen elektroměr (nechal odpojit původní majitel, protože nájemníci neplatili) a otázka zní, zda je nutná před připojením nového revizní zpráva.
S tím souvisí případná poptávka po revizákovi
V nemovitosti je odpojen elektroměr (nechal odpojit původní majitel, protože nájemníci neplatili) a otázka zní, zda je nutná před připojením nového revizní zpráva.
S tím souvisí případná poptávka po revizákovi
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Vapik: no jo, je tam vidět 
@Munga: jojo, zjevně to s těmi sankcemi není tak horké. Nicméně Finové mají několik fabrik, proto mne to překvapilo. Každopádně v téhle cenové hladině nemají Nokiany moc konkurenci (kolem 2400 / guma).
@Romulusw: Já to chápu, mne by to taky bavilo, jak jsme se bavili ...
K té revizi: cinknu tátovi, byl až do května revizák (skončil). Co si pamatuju, tak byla rozhodná doba odpojení. Myslím, že do 24 měsíců od odpojení stačilo jen požádat a ČEZ to znovu připojil. Poté už snad chtěli nějakou revizi. Nevíš jak dlouho je to odpojené (předpokládám dlouho)? Jsi na území EDG nebo ČEZd? Zeptám se, ať neuvádím v omyl.
Přidáno za 9 minut 25 sekund:
EDIT: zdá se, že Nokian ukončil výrobu v Rusku
https://www.nokiantyres.com/company/news-article/nokian-tyres-statement-on-our-businesses-in-russia/
V jiných článcích je, že někdy v roce 2023 to ukončili a snad je nová výroba v Rumunsku. Bez záruky, nestudoval jsem to do detailu. Jinak v Rusku dělali asi 20 milionů pneu ročně.
@Munga: jojo, zjevně to s těmi sankcemi není tak horké. Nicméně Finové mají několik fabrik, proto mne to překvapilo. Každopádně v téhle cenové hladině nemají Nokiany moc konkurenci (kolem 2400 / guma).
@Romulusw: Já to chápu, mne by to taky bavilo, jak jsme se bavili ...
Přidáno za 9 minut 25 sekund:
EDIT: zdá se, že Nokian ukončil výrobu v Rusku
https://www.nokiantyres.com/company/news-article/nokian-tyres-statement-on-our-businesses-in-russia/
V jiných článcích je, že někdy v roce 2023 to ukončili a snad je nová výroba v Rumunsku. Bez záruky, nestudoval jsem to do detailu. Jinak v Rusku dělali asi 20 milionů pneu ročně.
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: S60 2.4 (B5244S2)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Používal niekto tuto diagnostiku?
-
Offline
- Příspěvky: 3645
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo, sice ne přímo tuto, ale kupovali jsme tu hromadně podobný, možná i stejný kabel asi rok zpátky. Je to v podstatě náhrada dice.
-
Offline
- Příspěvky: 766
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
K Nokianu:
Když jsem po invazi zoufale sháněl WRD4 (a letos zase), tak celkový (byť ne úplně dokonale podložený) obrázek je zhruba následující:
Fabrika v Rusku zavřená pár dnů po invazi. Zůstaly tam skoro komplet formy, proto třeba WRD4 nejsou (kuwadrát) a nahrazujou je Snowproof a Snowproof II (nenahrazujou, ten vzorek je jiný a v bahně se chová úplně jinak, nemá takový grip a čistící schopnost).
U některých vzorků a rozměrů byly formy na servisu ve Finsku, takže zůstaly mimo RF. Na těch se udělalo co šlo, nápis "Made in Russia" se neměnil, protože by forma mohla jít do kopru.
Proto od Nokianu chybí (a chybět budou) některé stálice zimní i letní a je to s dostupností tak jak je.
EDIT:
Finové by Nokian roznesli na kopytech, kdyby s rusákem nějak kolaboroval. Jsou tam na ně nabroušenější než u nás a nemají tam tak početnou pátou kolonu jako u nás...
Když jsem po invazi zoufale sháněl WRD4 (a letos zase), tak celkový (byť ne úplně dokonale podložený) obrázek je zhruba následující:
Fabrika v Rusku zavřená pár dnů po invazi. Zůstaly tam skoro komplet formy, proto třeba WRD4 nejsou (kuwadrát) a nahrazujou je Snowproof a Snowproof II (nenahrazujou, ten vzorek je jiný a v bahně se chová úplně jinak, nemá takový grip a čistící schopnost).
U některých vzorků a rozměrů byly formy na servisu ve Finsku, takže zůstaly mimo RF. Na těch se udělalo co šlo, nápis "Made in Russia" se neměnil, protože by forma mohla jít do kopru.
Proto od Nokianu chybí (a chybět budou) některé stálice zimní i letní a je to s dostupností tak jak je.
EDIT:
Finové by Nokian roznesli na kopytech, kdyby s rusákem nějak kolaboroval. Jsou tam na ně nabroušenější než u nás a nemají tam tak početnou pátou kolonu jako u nás...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Otázka, na kterou neznám odpověď
tapec sundat a mrizku odvrtat. novou prilepit mamutem nebo tavkou, zrovna jsem na tapec koukal dneska rano na pude a asi bych ho mohl obetovatvideoice píše: 06 zář 2024 19:32 V interiéru mám pár prasknutých plastů. Má tu někdo V70 P2 facelift se světlým interiérem na díly?
Jeden z plastů je prokoplá mřížka reproduktoru v levých zadních dveřích. Dle vidy díl nejde vyndat, ale zároveň ani už nejde koupit, má někdo zkušenost s vyndáním, byť třeba i destruktivním pro zbytek dveří?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
FrantaB: super, tak jeden ze dvou důvodů proč nekupuju Nokian, padl. Ten druhý zůstal - prd vydrží, druhý rok se drolí a jsou zpuchřelé, ať je skladuju jakkoliv. Pokud jsou Barumky, Continental, Hankooky a GoodYear v pohodě a problém má jen Nokian, je problém v Nokianu. A nebudu mu za to dávat peníze.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Asi tak, me se loni zbortili na XC predni Nokiany s byl jsem rad, ze jsem urdzel volant.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
