Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem to konzultoval s dvěma známými autočalouníky, potvrdili že mám koupit kvalitní lepidlo (zvolil jsem Liqui molly viz. odkaz od SPY) a když se mi to nepodaří tak to mám dovézt.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 294
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 5748
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak muj příběh na věšteckou kouli. V70 2.5T v LPG.
16.8 jsem odjel na dovolenou. 28.8 jsem se vrátil do Brna. Šel jsem k autu. Načetl jsem si baterku říkám super nevybíjí se autíčko šlape. Vyrazili jsme nějaké nákupy a zajel jsem na LPG. Vše v pohodě. Přijela rodina a nedal jsem to do zakladače kde je stálá teplota, ale na ulici. Přišel jsem v poledne nastartoval pohoda. Posunul auto k baraku. Naložil. Nastartuju, kuck kuck. Říkám si divný tohle to nedělalo. Znovu zase po chvilce se to začalo dusit a chcíplo jako by nejel jeden válec. Říkám divný.
Inu dal jsem benzín a vyrazil. Říkal jsem si třeba čidlo teploty ujel jsem kus zastavil přepnul zase chcíplo. Celkem jsem ten den ujel 200Km vše na BA. Vzal plnou nadrž Vervy. Super věc při placení když jim nejede appka.
Dneska jsem vytáhnul ODB a diagnostiku na Magic. Napíchnul. Otevřel jsem zadní ventil divám se žádný unik. Postupně přepínal vstřiky s myšlenkou že poznám který blbne. Lidi to auto jede úplně normálně. Přepíná normálně, Korekce v pohodě. Nemá problém. Záhada. V Neděli se vracím do Brna tak jsem zvědavý co to bude dělat.
Podle mě se musela připect nějaká jednotka teplem jinak mě nenapadá co by to dělalo. Protože to dělalo jenom na LPG tak asi ŘJ Magicu. Budu sledovat.
16.8 jsem odjel na dovolenou. 28.8 jsem se vrátil do Brna. Šel jsem k autu. Načetl jsem si baterku říkám super nevybíjí se autíčko šlape. Vyrazili jsme nějaké nákupy a zajel jsem na LPG. Vše v pohodě. Přijela rodina a nedal jsem to do zakladače kde je stálá teplota, ale na ulici. Přišel jsem v poledne nastartoval pohoda. Posunul auto k baraku. Naložil. Nastartuju, kuck kuck. Říkám si divný tohle to nedělalo. Znovu zase po chvilce se to začalo dusit a chcíplo jako by nejel jeden válec. Říkám divný.
Inu dal jsem benzín a vyrazil. Říkal jsem si třeba čidlo teploty ujel jsem kus zastavil přepnul zase chcíplo. Celkem jsem ten den ujel 200Km vše na BA. Vzal plnou nadrž Vervy. Super věc při placení když jim nejede appka.
Dneska jsem vytáhnul ODB a diagnostiku na Magic. Napíchnul. Otevřel jsem zadní ventil divám se žádný unik. Postupně přepínal vstřiky s myšlenkou že poznám který blbne. Lidi to auto jede úplně normálně. Přepíná normálně, Korekce v pohodě. Nemá problém. Záhada. V Neděli se vracím do Brna tak jsem zvědavý co to bude dělat.
Podle mě se musela připect nějaká jednotka teplem jinak mě nenapadá co by to dělalo. Protože to dělalo jenom na LPG tak asi ŘJ Magicu. Budu sledovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Spíš než v elektronice bych hledal bublinu někde kde normálně není a být nemá.
Při teplotách posledních dvou týdnů a změnách tlaku v tom posledním to bude něco jako "vapor lock". Jestli má ta instalace možnost někde odfouknout tlak plynné i kapalné fáze, tak to udělej-a celkem se vsadím že to začne fungovat.
Při teplotách posledních dvou týdnů a změnách tlaku v tom posledním to bude něco jako "vapor lock". Jestli má ta instalace možnost někde odfouknout tlak plynné i kapalné fáze, tak to udělej-a celkem se vsadím že to začne fungovat.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
A já bych sázel na hicáky... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo, ty hice jsou blbý. Já třeba včera musel po 460 km zase natankovat LPG. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Se chodíš zchladit do auta nebo co? 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
[quote=Warcz post_id=1061994 time=1725011360 user_id=18093]
Tak muj příběh na věšteckou kouli. V70 2.5T
Zkontroluj si jestli máš nadoraz otevřeny manuální ventilek na nádrži (multiventilu) to ozubené točítko. Jednou mě taky vytrestalo
Tak muj příběh na věšteckou kouli. V70 2.5T
Zkontroluj si jestli máš nadoraz otevřeny manuální ventilek na nádrži (multiventilu) to ozubené točítko. Jednou mě taky vytrestalo
-
Offline
- Příspěvky: 3326
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nazdar potřeboval bych koupit menší množství kyseliny peroxodusicne HNO4 na vyleptání ocelového šroubu z hlinikoveho bloku. Netušíte někdo kde?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Člověče, ty musíš mít pořád nějaké speciálnosti. 
Nebylo by lepší to nechat vyjiskřit?
Nebo je to moc velké?

Nebylo by lepší to nechat vyjiskřit?
Nebo je to moc velké?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3326
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Právě moc malé. Vyjiskřit by bylo taky fajn, ale to doma neudělám, s tou kyselinou je to otázka desítek minut přímo doma. Jenže zásoba došla a teď nevím kde ji sehnat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hm, tak to ti nepomůžu, tohle jsem nikdy nezkoušel. A abych pravdu řekl, ani jsem nevěděl, že to jde. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Netuším, ale zapamatuju si, že umíš i takovéhle věci (člověk nikdy neví kdy se to bude hoditVapik píše: 30 srp 2024 21:49 Nazdar potřeboval bych koupit menší množství kyseliny peroxodusicne HNO4 na vyleptání ocelového šroubu z hlinikoveho bloku. Netušíte někdo kde?

(ale zeptám se)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3326
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Funguje to cca takhle jen je potřeba dodržet 32,5% koncentraci. Méně nic nedělá, více leptá Al a ocel pasivuje.
https://youtu.be/ZfsOAkvuZw0?si=2DBITTo9f0kkungR
https://youtu.be/ZfsOAkvuZw0?si=2DBITTo9f0kkungR
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mohl by to tušít Urvanej, ne? Zeptám se kámoše chemika.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jednodušší budeš mít si zapamatovat co mistr Vapik neumí.Lachtan píše: 30 srp 2024 23:42Netuším, ale zapamatuju si, že umíš i takovéhle věci (člověk nikdy neví kdy se to bude hoditVapik píše: 30 srp 2024 21:49 Nazdar potřeboval bych koupit menší množství kyseliny peroxodusicne HNO4 na vyleptání ocelového šroubu z hlinikoveho bloku. Netušíte někdo kde?)
(ale zeptám se)


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4610
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Souhlas!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dneska jsem vytahnul neoriginální radio z C70 (2000) a koukají na mě tyto konektory, než mi přijde origo radio tak bych potreboval řadu jakou redukci mezi tyto cokoladky a origo radio potřebuji, nebo davam tyto cokoladky přímo do rádia? Podle foto Sc805 zadní části tam jsou jiné otvory. Díky za radu a případně odkaz.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle jsou standartní ISO konektory co mají všechna neorigo rádia (možná i některá origo).
Takže hledej ISO -> Volvo
Takže hledej ISO -> Volvo
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám halogeny, trvale svítí. Nejsou pro to vhodné nějaké lepší H7, protože brzy prasknou. Vcelku drží Osram Silverstar, dají rok a svítí vcelku slušně.
Nezkoušel někdo Ultra Life? Testy na netu jsou, ale zajímala by mne osobní zkušenost.
PS: podle VIDA čisel tam Ultra Life byly myslím jako origo
Nezkoušel někdo Ultra Life? Testy na netu jsou, ale zajímala by mne osobní zkušenost.
PS: podle VIDA čisel tam Ultra Life byly myslím jako origo
-
Offline
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Otázka, na kterou neznám odpověď
Snad jsem nasel: https://www.carmedia.cz/oem-kabely-autoradii-volvo-93/raolsa píše: 31 srp 2024 22:43 Tohle jsou standartní ISO konektory co mají všechna neorigo rádia (možná i některá origo).
Takže hledej ISO -> Volvo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čistě ze zvědavosti - jak stará může být lípa která má kmen o průměru 2m (+/-) ???
Skoro denně u ní parkuji a už delší dobu si říkám, jak dlouho už tady asi stojí a roste
Skoro denně u ní parkuji a už delší dobu si říkám, jak dlouho už tady asi stojí a roste

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Soryjako, ale mě to přijde jako topol.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
Otázka, na kterou neznám odpověď
[quote=Lachtan post_id=1062186 time=1725218974 user_id=511]
Čistě ze zvědavosti - jak stará může být lípa která má kmen o průměru 2m (+/-) ???
Skoro denně u ní parkuji a už delší dobu si říkám, jak dlouho už tady asi stojí a roste
Takhle koukám třeba po starých stavbách nebo zídkách a říkám si taky, jaké to bylo, když se to stavělo. Každopádně zajímavé, jak totéž napadá některé lidi
Čistě ze zvědavosti - jak stará může být lípa která má kmen o průměru 2m (+/-) ???
Skoro denně u ní parkuji a už delší dobu si říkám, jak dlouho už tady asi stojí a roste

Takhle koukám třeba po starých stavbách nebo zídkách a říkám si taky, jaké to bylo, když se to stavělo. Každopádně zajímavé, jak totéž napadá některé lidi

-
Offline
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Lachtan:
Je to topol, věk se bez pohledu na ceou korunu odhaduje blbě a nepřesně, ale 2 metry jako solitér nebo v nepřehoustém větrolamu na volném prostoru může mít po 70-120 letech.
Je to topol, věk se bez pohledu na ceou korunu odhaduje blbě a nepřesně, ale 2 metry jako solitér nebo v nepřehoustém větrolamu na volném prostoru může mít po 70-120 letech.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: karelvolvo, Vizibable