EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
EV: Diskuse o elektroautech
Jen technická. Kolik z vás má reálné zkušenosti s EV? Protože jak se tady oháníte papírovýma datama, tak realita je často někde jinde. Přečíst si brožuru a zkouknout video na youtube, nemusí fakt stačit. Třeba hodnoty dobíjení fakt není nic garantovaného...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
EV: Diskuse o elektroautech
Mne nejde do hlavy, proc je snaha pouzivat a dehonestovat urcite typy aut na zpusoby uziti, ktere pro nejsou vhodne.
To je jak koupit si do rodiny autobus a frflat, ze s tim v meste nezaparkuji, ze to zere vic jak osobak, ze to nejede, maximalka 90 kmh…
Kuva, dejte hlavy zase zpet na krk a pouzivejte auta tam, kde maji nejvetsi vyhody. Ne naopak.
To je jak koupit si do rodiny autobus a frflat, ze s tim v meste nezaparkuji, ze to zere vic jak osobak, ze to nejede, maximalka 90 kmh…
Kuva, dejte hlavy zase zpet na krk a pouzivejte auta tam, kde maji nejvetsi vyhody. Ne naopak.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
EV: Diskuse o elektroautech
Mama ma teraz hyundai kona 2022 a je spokojna. v zime dojazd 380km. v lete 400-500. nabijanie 11kw doma z wallboxu nabite za cca 4h. ako druhe auto do rodiny preco nie. ja EV tiez pozeram ako nahradu za s60 no skor teslu 3.
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Nedávám tu videa, abych "ublížil" EV nebo spalováku. Ale zajímavá videa, z obou stran. Kontrétně s tímhle videem souhlasím. Jde o konkrétní dojmy EV v podání Tesly. Každý má dost rozumu. Kdo se dodíval až do konce, tak si jistě vzal k srdci a našel se: https://youtu.be/tBUnJdnVVV4?feature=shared&t=1679
Tedy super výkon, podvozek, paráda na bežné, tupé dojíždění z A do B. Bohužel debilní ovládání auta téměř výhradně přes dotykáč, neustálé pípání (což bude v čajna autech povýšeno na ještě vyšší buzerační úroveň), tupé řízení a jediný fun factor je zrychlení. Ale jsou i jiné znáčky. Jenom ta cena to dost kazí.
https://www.youtube.com/watch?v=k8As_gB4Hns
Tedy super výkon, podvozek, paráda na bežné, tupé dojíždění z A do B. Bohužel debilní ovládání auta téměř výhradně přes dotykáč, neustálé pípání (což bude v čajna autech povýšeno na ještě vyšší buzerační úroveň), tupé řízení a jediný fun factor je zrychlení. Ale jsou i jiné znáčky. Jenom ta cena to dost kazí.
https://www.youtube.com/watch?v=k8As_gB4Hns
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Páč se bavím s lidmi co EV mají a i když brblají na některé věci co jsou tu zmíněný, tak třeba příspěvek od ksw je úplně mimo mísu. A to je fakt, tam není potřeba nic zkoušet a vymýšlet, jak to popsal Warcz a já.Kein píše: 05 čer 2024 22:20 Jen technická. Kolik z vás má reálné zkušenosti s EV? Protože jak se tady oháníte papírovýma datama, tak realita je často někde jinde. Přečíst si brožuru a zkouknout video na youtube, nemusí fakt stačit. Třeba hodnoty dobíjení fakt není nic garantovaného...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
@ python
"Páč se bavím s lidmi co EV mají a i když brblají na některé věci co jsou tu zmíněný, tak třeba příspěvek od ksw je úplně mimo mísu. A to je fakt, tam není potřeba nic zkoušet a vymýšlet, jak to popsal Warcz a já."
když jsi teda jak uvádíš v míse . . tedy tvrdíš o sobě , že jsi věcirozumějící, tak mi prozraď a nejenom mi, kde podle Tebou přiložené mapy nabiju auto, aniž bych musel odpojovat přívěs při každém nabíjení, no a pak se můžeš pochlapit a uvést mi takové další nabíjecí stanice při dovolenkové cestě na Jadran s přívěsem,
a dále poraď elektroauto (né plugin hybrid), které může táhnout bržděný přívěs 1800 kg a vejde se do ceny 1,6 mio
pochopitelně jsem trochu náročný tak jedna značka mi nestačí, prosím . . .
"Páč se bavím s lidmi co EV mají a i když brblají na některé věci co jsou tu zmíněný, tak třeba příspěvek od ksw je úplně mimo mísu. A to je fakt, tam není potřeba nic zkoušet a vymýšlet, jak to popsal Warcz a já."
když jsi teda jak uvádíš v míse . . tedy tvrdíš o sobě , že jsi věcirozumějící, tak mi prozraď a nejenom mi, kde podle Tebou přiložené mapy nabiju auto, aniž bych musel odpojovat přívěs při každém nabíjení, no a pak se můžeš pochlapit a uvést mi takové další nabíjecí stanice při dovolenkové cestě na Jadran s přívěsem,
a dále poraď elektroauto (né plugin hybrid), které může táhnout bržděný přívěs 1800 kg a vejde se do ceny 1,6 mio
pochopitelně jsem trochu náročný tak jedna značka mi nestačí, prosím . . .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Tak já nevím, ale jet z ČR na Jadran elektrovehiklem mi přijde stejně praktické, jako chtít tam jet starým vojenským Zilem. Jako jde to, ale nedává to pražádný smysl. Chtít po mětským skákadlu aby dojelo k moři napříč Evropou - a vytýkat mu že to nezvládne - mi přijde na hlavu.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
EV: Diskuse o elektroautech
Elektro auta sú tak vhodné na jazdu do 100km denne po meste a po okreskách. Všetko ostatné sú len bezvýznamné výkriky do tmy, a akonáhle skončia všemožne dotácie, západnú elektroauta tak, ako sa to už pár krát stalo.
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Neznám nikoho kdo tahá přívěs, většina auto používá na poskoky po městě. Stejně tak nabíjecí místa jsou uzpůsobený pro auto bez přívěsu... Ale pocestě na Jadran jsem na pár pumpách viděl "průjezdné" nabíječky, kde bys s přívěsem nezavazel.
O tom co je na trhu představu nemám, protože pro mě to není aktuálně aktuální, takže v tom tě sklamu.
Nicméně to vidím jak Nebel.
O tom co je na trhu představu nemám, protože pro mě to není aktuálně aktuální, takže v tom tě sklamu.
Nicméně to vidím jak Nebel.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Tohle je zase uplně zcestna diskuze. Taky aktualně nejsem cilovka, ale pokud bych si dneska měl kupovat nove auto, automat, 4x4, 200kW+ tak važně uvažuju o elektru. Volvo musi ještě par let vydržet. Dalšiho auta bych se elektro nebal.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
EV: Diskuse o elektroautech
Jak jsem psal, jsou lide, kteri se snazi delat z auta urceneho na mestsky a primestsky provoz dovolenkovy tahac.
Boze lidi, proc? Jenom proto, ze nemohu elektro vystat? Nemohu vystat automobilky, ktere rikaji to, co chteji lide slyset? Lid si za to muze stat - automobilky delaji jen business jak jine firmy.
Kdyz je to EV tak na houno, tak si kupte Volvo FH. Pak muzete tahat i 16 privesu a nebudete muset ani po ceste na Jadran ale ani cestou zpet tankovat. Urcite to bude supr rodinny povoz
Boze lidi, proc? Jenom proto, ze nemohu elektro vystat? Nemohu vystat automobilky, ktere rikaji to, co chteji lide slyset? Lid si za to muze stat - automobilky delaji jen business jak jine firmy.
Kdyz je to EV tak na houno, tak si kupte Volvo FH. Pak muzete tahat i 16 privesu a nebudete muset ani po ceste na Jadran ale ani cestou zpet tankovat. Urcite to bude supr rodinny povoz

-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
@ Warcz
"Ano dojezd s přívěsem není ideální ale záleží spíše na vzduchovém odporu + rychlosti, než váze. Elektroauta jsou docela těžké, takže 750Kg není zase katastrofa. Chtělo by to někdo zkusit nějaké elektro."
zde máš reálný úbytek "PHM" v procentech
https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/karavaniste-se-desi-budoucnosti-elektromobil-s-privesem-zere-a-ma-neprijemny-problem-u-dobijecek
a zde je úbytek "PHM"80 %
čili nejen tento důvod ale i další mnou dříve uvedené mne jednoznačně zatím odrazují od elektropohonu, mimochodem mám elektrokoloběžku, uváděný dojezd ažžž 25 km reálně na rovinkách ověřeno je to 10 km a to u nových baterií, sám vážím 80kg,
baterka je lehce vyměnitelná, pořídil jsem si ihned ještě jednu a tu vozím sebou, koloběžku využívám, když jedu někam na výlet
do města, kde jsem ještě nebyl a zároveň toho chci více vidět, auto nechám na "periferii" a zbytek kolobrnda . . .
https://www.youtube.com/watch?v=FHiUXONvOi0
@ python
"O tom co je na trhu představu nemám, protože pro mě to není aktuálně aktuální, takže v tom tě sklamu. "
mě nezklameš, na rozdíl od Tebe si vyhledávám relevantní údaje a teprve pak s tím přicházím do diskuze a hodnotím druhé, až, když si zjistím, jaká je realita . . .
myslím, že chtít dnes auto s tažným zařízením není vůbec nějaký výstřelek, sám mám rod. dům a tahat prostě potřebuji,
auto s tažným na 1,8 tuny mám a dle potřeby využívám, čili proč bych se měl uskrovňovat, zříci takové potřebné a rozšířené věci?
považuji to za běžnou potřebu a dá mi to vůz s elektropohonem, sám si odpověz . . .
jinak elektroauta i s tažným až na 2,5 tuny na trhu jsou, o ceně však raději pomlčím
rok 2021
https://archiv.hn.cz/c1-66973900-elektromobil-a-prives-vetsina-z-nich-tazne-zarizeni-nema-tezky-naklad-utahne-sedm-statecnych
a rok 2023
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/kauftipps/elektroautos-mit-anhaengerkupplung/?utm_source=youtube&utm_medium=social_shared&utm_campaign=kor_redaktion&utm_content=youtubevideo#elektroautos-mit-anhaengerkupplung-2023
"Ano dojezd s přívěsem není ideální ale záleží spíše na vzduchovém odporu + rychlosti, než váze. Elektroauta jsou docela těžké, takže 750Kg není zase katastrofa. Chtělo by to někdo zkusit nějaké elektro."
zde máš reálný úbytek "PHM" v procentech
https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/karavaniste-se-desi-budoucnosti-elektromobil-s-privesem-zere-a-ma-neprijemny-problem-u-dobijecek
a zde je úbytek "PHM"80 %
čili nejen tento důvod ale i další mnou dříve uvedené mne jednoznačně zatím odrazují od elektropohonu, mimochodem mám elektrokoloběžku, uváděný dojezd ažžž 25 km reálně na rovinkách ověřeno je to 10 km a to u nových baterií, sám vážím 80kg,
baterka je lehce vyměnitelná, pořídil jsem si ihned ještě jednu a tu vozím sebou, koloběžku využívám, když jedu někam na výlet
do města, kde jsem ještě nebyl a zároveň toho chci více vidět, auto nechám na "periferii" a zbytek kolobrnda . . .
https://www.youtube.com/watch?v=FHiUXONvOi0
@ python
"O tom co je na trhu představu nemám, protože pro mě to není aktuálně aktuální, takže v tom tě sklamu. "
mě nezklameš, na rozdíl od Tebe si vyhledávám relevantní údaje a teprve pak s tím přicházím do diskuze a hodnotím druhé, až, když si zjistím, jaká je realita . . .
myslím, že chtít dnes auto s tažným zařízením není vůbec nějaký výstřelek, sám mám rod. dům a tahat prostě potřebuji,
auto s tažným na 1,8 tuny mám a dle potřeby využívám, čili proč bych se měl uskrovňovat, zříci takové potřebné a rozšířené věci?
považuji to za běžnou potřebu a dá mi to vůz s elektropohonem, sám si odpověz . . .
jinak elektroauta i s tažným až na 2,5 tuny na trhu jsou, o ceně však raději pomlčím
rok 2021
https://archiv.hn.cz/c1-66973900-elektromobil-a-prives-vetsina-z-nich-tazne-zarizeni-nema-tezky-naklad-utahne-sedm-statecnych
a rok 2023
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/kauftipps/elektroautos-mit-anhaengerkupplung/?utm_source=youtube&utm_medium=social_shared&utm_campaign=kor_redaktion&utm_content=youtubevideo#elektroautos-mit-anhaengerkupplung-2023
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
EV: Diskuse o elektroautech
https://www.youtube.com/watch?v=YSUpREMPtRc
Tady jeli do chorvatska s přívěsem a zas takový problém s tím nabíjením s napojeným přívěsem neměli.
Ale tak samozřejmě záleží jaká je zrovna obsazenost.
Tady jeli do chorvatska s přívěsem a zas takový problém s tím nabíjením s napojeným přívěsem neměli.
Ale tak samozřejmě záleží jaká je zrovna obsazenost.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Co máš za elektrokoloběžku ? Jaký model ? Mam 3 různé, takže si troufám tvrdit, že mam dost zkušeností.ksw píše: 06 čer 2024 20:10 mimochodem mám elektrokoloběžku, uváděný dojezd ažžž 25 km reálně na rovinkách ověřeno je to 10 km
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
EV: Diskuse o elektroautech
Položme si otázku, na co je příměstské vozítko za mio a půl s 200kw a omezeným dojezdem a způsobem dobijení, když si může člověk koupit opravdové příměstské vozitko za 500k s městským vykonem 80kw, a které dojede v případě potřeby Ov-Pha na jeden zátah? V tomto ohledu mi to nedává smysl. Spíš já osobně vidím EV jako určitý druh sporťáku v něčem lepší, v něčem horší, stylovka asi jako iPhone. Na EV je špatně to, že se to společnosti nutí jako plnohodnotná náhrada, což prostě není pravda. Jinak ať si každý koupí co se mu líbí, ale některé fanboyovské videa mi doslova rvou koule.Haben píše: 06 čer 2024 19:30 Jak jsem psal, jsou lide, kteri se snazi delat z auta urceneho na mestsky a primestsky provoz dovolenkovy tahac.
Boze lidi, proc? Jenom proto, ze nemohu elektro vystat? Nemohu vystat automobilky, ktere rikaji to, co chteji lide slyset? Lid si za to muze stat - automobilky delaji jen business jak jine firmy.
Kdyz je to EV tak na houno, tak si kupte Volvo FH. Pak muzete tahat i 16 privesu a nebudete muset ani po ceste na Jadran ale ani cestou zpet tankovat. Urcite to bude supr rodinny povoz![]()
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
EV: Diskuse o elektroautech
Kdyby to byla tak dokonalá věc, tak by lidé kupovali EV i bez dotací.
Ale bez dotací lidé na tuhle hračku kašlou
Ale bez dotací lidé na tuhle hračku kašlou

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Na to už nemám co napsat... Taky nebrblám, že neexistuje notebook co má 14" OLED displej, 1TB SSD, 32GB RAM, čtečku na SD kartu, je tenký do 1cm, váží 1kg, na baterii dá 10h práce a můžu k němu přes TB připojit dock s eGPU jo a stojí max 15 000 kč. Pokud o nějakém víš, můžeš mi poradit. Díky.
Ano takhle ho používám a takhle bych ho chtěl, dle potřeby využívám, čili proč bych se měl uskrovňovat, zříci takové potřebné a rozšířené věci?
Chápeš v čem ten tvůj dotaz / argument selhává.

Chápeš v čem ten tvůj dotaz / argument selhává.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
@ Warcz
mám tuto, je k tomu i online obchod na ND.
https://www.narex.cz/cs-cz/65405349-esn-350
teď tam čtu, že bych měl vážit 45 kg, to tam před 3mi lety nebylo
, který dospělák váží 45 kg- proč to tam vůbec píšou??
a nejspíš podobně to bude s EV, doslova na pos . . .
mám tuto, je k tomu i online obchod na ND.
https://www.narex.cz/cs-cz/65405349-esn-350
teď tam čtu, že bych měl vážit 45 kg, to tam před 3mi lety nebylo

a nejspíš podobně to bude s EV, doslova na pos . . .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Hehe takže uplny kram. Navic max rychlost 29Km/h takže na to potřebuješ povinne ručeni. Člověk se musi spalil. Ja zase koupil kolobku co ujede 60Km za suoer cenu, ale teď nemam na ni dily a blbě se servisuje.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 49
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II T6 AWD (B6304T2)
EV: Diskuse o elektroautech
Do debaty se zapojovat moc nechci, ale vcera jsem cetl celkem zajimavej clanek o budoucnosti vyroby aut. Zdal si mi postavenej docela vyvazene. Zaujal me postoj vyrobce aut - skody. Ale mozna jste to taky cetli. Kdyby ne, tak tady:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/greendeal-auto_2405270620_pek
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/greendeal-auto_2405270620_pek
_________________
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
EV: Diskuse o elektroautech
ja o elektormobilu uz docela realne uvazuju, ted teda zadny auto kupovat nechci, ale treba za dva roky proc ne. Kabel ve fasade pripravenej, tamhle zajet na nakup, tamhle nekoho vyzvednout na nadrazi, zajet pro neco do mesta...proc ne, aspon mne zbyde vic nafty do Patrola...ale se zakazem spalovaku nesouhlasim. Obcas koukam na videa s Vaculikem, pripadaji mne celkem objektivni https://youtu.be/tx84SBiDYFM?feature=shared
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Pro mne je elektro na couračky do 50km neprůchozí do doby, než se výrobci chytnou za rypák a nezruší „tabletové" ovládání na téměř vše. Základní věci mají být na tlačítka/kolečka.
Nevýhody elektrovehiklu na cestách do práce/na nákup zkousnu, že je to uvnitř hnusný nevnímám, cestou na denní jsem ještě v útlumu, po směně jsem unavený, cestou domů po noční jsem rád že nechrápu na volantu, ale čučet do monitoru a matlat rukou po tabletu během řízení, to je hrozný oser.
Na tyhle cesty by mi EV nevadilo, stejně je škoda na tom trápit spalovák. Kolega jezdí BMW I3 trasu Mikulov - Pohořelice - Miroslav a zpět, což je trasa vzdáleností a profilem podobná mým cestám a je to tak rozumné maximum, na co se EV dá pohodlně použít.
Nevýhody elektrovehiklu na cestách do práce/na nákup zkousnu, že je to uvnitř hnusný nevnímám, cestou na denní jsem ještě v útlumu, po směně jsem unavený, cestou domů po noční jsem rád že nechrápu na volantu, ale čučet do monitoru a matlat rukou po tabletu během řízení, to je hrozný oser.
Na tyhle cesty by mi EV nevadilo, stejně je škoda na tom trápit spalovák. Kolega jezdí BMW I3 trasu Mikulov - Pohořelice - Miroslav a zpět, což je trasa vzdáleností a profilem podobná mým cestám a je to tak rozumné maximum, na co se EV dá pohodlně použít.
Naposledy upravil(a) nebel dne 07 čer 2024 23:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Dacia Spring. Ale chapu že cena by musela byt 1/3 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Vidíš, tu jsem ani nezaznanenal. Ale jak říkáš, musela by být za půlku, tohle je moc.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé