Hoši, já znám obdobný případ, kdy motorka cca 130 a řidič v autě to tam poslal... přehledný úsek. Až poslední instance uznala, že prostě autem nedal přednost a je uplně jedno, že jel na motorce rychle, protože i kdyby jel podle předpisů, tak ho zabil stejně. Tzn. nepaušalizovat prosím.
nebel píše: 21 kvě 2024 14:15
Poloprázdná cisterna je svině zákeřná. Řidič je šikovný, že to zvládl ukočírovat.
Na to jsou dva pohledy...
Poloprázdný jet nemá v žádném případě a druhak mají kluci hromadu školení a jízd na polygonu aby k tomuhle nedocházelo. Nicméně, když už to posral, tak to zvládl aspoň zachránit. Myslím si, že kamera z kabiny co míří na volant by mohla sloužit k výukovým potřebám.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
nebel píše: 21 kvě 2024 14:15
Poloprázdná cisterna je svině zákeřná. Řidič je šikovný, že to zvládl ukočírovat.
Na to jsou dva pohledy...
Poloprázdný jet nemá v žádném případě a druhak mají kluci hromadu školení a jízd na polygonu aby k tomuhle nedocházelo. Nicméně, když už to posral, tak to zvládl aspoň zachránit. Myslím si, že kamera z kabiny co míří na volant by mohla sloužit k výukovým potřebám.
Myslím, že bys byl překvapený kolik školení na takovou jízdu.
Tedy žádné.
Nevím jestli je to tak všude, ale kamarád co jezdí pro středočeský kraj jako řidič přes 10 let, nebyl ani na jednom školení, nebo polygonu:-(
_________________ Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
U nás jezdí docela dost, já sám jsem byl 3x a to nejsem strojník.
Bohužel je to podle kraje a pak poslední dobou kdy nejsou peníze, to nebude asi taky úplně běžný.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Na předku kola sjetý jak prase, beztak staré a plus tohle:
„Řidička zřejmě nepřizpůsobila rychlost vozidla při průjezdu levotočivé zatáčky a skončila v levém silničním příkopu. Tam narazila bokem vozidla do vzrostlého stromu,“ popsala kolizi policejní mluvčí Eva Červenková.
Musel letět jako prase, sorry, ale takhle omotat byť staré Volvo...
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Ujížděl ji předek ven, otočila zbrkle doleva - dovnitř, šla na brzdy, kola se chytly a dál už to známe.
Viz níže, u nás "vyhlášený úsek", kde 80% lidí končí na vnitřní straně zatáčky, když jsem se bavil s klukama (+info od instruktorů na polygonu), tak to funguje tak nějak jak jsem psal.
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
To fakt naštve. Viděl jsem i obrázek z jiného úhlu, vypadalo to že normálně sednul do pole, nic neurazil, kola dost velká+to drželo obilí takže ani neškrtnul-a když to vypadalo že sedí a zbývá dobrzdit, tak rána a ležel na zádech.
Jako-udělat perfektní nouzák s mrtvým motorem a asi 20 metrů od konce příběhu rozmlátit letadlo zakopnutím o srnce, to je na smolaře roku.
_________________ Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Nikde o tom teda nepsali, ale hospodský z Bližší Lhoty mi minulý týden vyprávěl, jak ošetřoval dobitého cyklistu. Cyklista jel z Nové Pece a na tom sjezdu do Bližší Lhoty (kde to běžně rozšlapu na šedesát) mu z lesa vyskočila srna.
Ve skoku, když byla nad ním, tak ho kopla do palice (naštěstí měl helmu) a srazila ho do pankejtu. Takovej silniční lišej prej neviděl a kdyby to nedosvědčili čtyři chlapi, co jeli s ním, tak mu to neuvěřil.
To fakt naštve. Viděl jsem i obrázek z jiného úhlu, vypadalo to že normálně sednul do pole, nic neurazil, kola dost velká+to drželo obilí takže ani neškrtnul-a když to vypadalo že sedí a zbývá dobrzdit, tak rána a ležel na zádech.
Jako-udělat perfektní nouzák s mrtvým motorem a asi 20 metrů od konce příběhu rozmlátit letadlo zakopnutím o srnce, to je na smolaře roku.
je u letadla něco jako připojištění proti střetu se zvěří? (ve vzduchu může trefit třeba fógla)
_________________ je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Drážní inspekce: v Pardubicích pravděpodobně chyboval strojvedoucí RegioJetu. Projel návěst stůj.
Ale taky se budou hodně řešit poměry zabezpečovacího zařízení ve stanici. ETCS asi nebylo aktivní.
tak to je naprosto šílená představa, celkem nechápu jak na takhle vytížený trati může provoz fungovat bez etcs... řízení vlaku z mýho pohledu není o moc míň náročný než pilotování dopravního letadla, spíš je s podivem že se těch červenejch neprojede víc...