Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj Kubo, díky moc za zprávu - perfektní - přesně tohle jsem myslel! Tím se mi to dost zjednodušuje a díky za upozornění - dám pozor. Omlouvám se za pozdní odpověď, nepřišlo mi žádné upozornění na zprávu, musím si to tu "poštelovat"
EDIT: tak teď jsem viděl obrázek v plném rozlišení a viděl pružinu. Bral jsem to varováni jako "co kdyby" a ejhle ono ANO
EDIT: tak teď jsem viděl obrázek v plném rozlišení a viděl pružinu. Bral jsem to varováni jako "co kdyby" a ejhle ono ANO
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Otázka, na kterou neznám odpověď
Stačí podložit nějakým dřevem a je to.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
JJ, mám pěkný špalky z břízy, tak to hodím pod práh a na to puk Nechci dělat z heverování auta vědu, ale mám trochu omezené místo na šířku. Sice už jsem si připravil na chatě servisní místo, ale dílna je dílna ...
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vzhledem k tomu, že origo mezikus na odřušení stojí nesmysl, tak to bude jediné řešení.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/cable/equalizer-backup-camera/1069574/?fbclid=IwAR3cY9eV2RSi8EadM3SkY2ykqYpawP9pjV-FbfqrWxHu_LhXSmqakZQ3gdY
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Někdy funguje i tenhle filtr napájení aftermarketove kamery: https://www.novexplus.cz/odrusovaci-filtr-pro-parkovaci-kamery/?gclid=Cj0KCQjwr82iBhCuARIsAO0EAZxKBba3ocSiQBYpPo7ToOUPeraQpkpnjuIM-2WD51uFM4w8Rg7ybGAaAtCXEALw_wcB
Ale chce to správně určit co tě vlastně ruší. Když tak pošli odkaz na kameru co máš to by mohlo napovědět.
Ale chce to správně určit co tě vlastně ruší. Když tak pošli odkaz na kameru co máš to by mohlo napovědět.
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám originální kamerku.
Tohle je za poloviční nesmysl, ale pořád raketa.
https://www.drive2.ru/l/532025640208042405/?fbclid=IwAR2CXUL3CnfULkNvMtnUQnIzPn-vmKd0Hihj0zehg6nY8QM1VxT6s8LCKg0
Tohle je za poloviční nesmysl, ale pořád raketa.
https://www.drive2.ru/l/532025640208042405/?fbclid=IwAR2CXUL3CnfULkNvMtnUQnIzPn-vmKd0Hihj0zehg6nY8QM1VxT6s8LCKg0
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to si nejsem jistý jestli mohe řešení zafunguje. Mám to vyzkoušené pouze u aftermarket kamer kdysi řeší rušení od napájení. Tvůj případ by mohl mít jiný problém, chtělo by to schéma.
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Otázka, na kterou neznám odpověď
Borci a holky. Jaký berete špekáčky na oheň. Naše dvorní masna si je nedělá a bere od Prantla a nic moc... globus nemám úplně po ceně a tak jsem bezradnej. Ještě mě napadl Lidl, ale to si nejsem jistej jak na tom teď jsou, ale jednu dobu je hodně chválili. Díky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
Bereme u místního, nebo Lidl, ty jejich gril master nebo jaxe to nadává, i ten pikok se dá, ale je to sušší, míň speku, ale někomu to může chutnat. Někdo jde po % masa, ale buřt jak má víc jak 85%, tak je suchej a na ohni hoří a neodkapává.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Lidl s jejich chilli a gouda verzí jsou top. Globus mi paradoxně moc nejel.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Otázka, na kterou neznám odpověď
rychlý dotaz, P2 záměnost startérů mezi D5 a 2,4T, lze nelze??
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové (a dámy), pročetl jsem předchozí diskuse, takž odpověď na 99% vím, ale pro ověření:
- měnil jsem o víkendu zadní brzdy (TRW kotouče, ATE destičky), věřím, že správně a pečlivě
- motory parkovací brzdy chodí bez problémů
PROBLÉM:
- když jsem chtěl usadit pístky, zkoušel jsem při běžícím motoru našlapat a pedál se pomalu propadá k podlaze, kde se kousek nad ní zastaví
- při vypnutém motoru pedál tvrdý jako kámen, nikam se nepropadá
DODATEČNÉ INFO:
- mám najeto cca 250 km, zadní kotouče topí více než přední, ale už to mizí, beru to, že se to usazuje
- LZ kotouč byl znatelně teplejší než PZ, ale také to přičítám usazování. Po cca 200 km jsem po dálnici párkrát za sebou zkusil přibrzdit a dost se to srovnalo
- znatelně teplejší je ale i LP kotouč než PP. Na ty jsem nesahal a to mne mate
Nejdříve jsem si říkal, jestli není zavzdušněný brzdový systém, ale jednotlivé okruhy by měly být křížem, ne levá a pravá strana. Pravděpodobně to dělalo i před výměnou destiček jenže takovouto brzdnou sílu jsem nikdy v provozu nepotřeboval, proto si toho člověk nevšimne.
Asi to bude hlavní brzdový válec, ale pro to 1% jistoty se zkusím optat, jestli někdo na něco nenarazil. Předem děkuji
EDIT: samozřejmě kapalina neubývá a ani nikde neutíká
EDIT 2: na druhou stranu: když na tom stojím při stojícím motoru, pedál tvrdý a nic dolu nejde. Mám 75 kg, ale i tak jsem se snažil, abych vyvinul tlak jako s posilovačem Že by něco jiného? Nic měnit nebudu, dokud nebude jistota
- měnil jsem o víkendu zadní brzdy (TRW kotouče, ATE destičky), věřím, že správně a pečlivě
- motory parkovací brzdy chodí bez problémů
PROBLÉM:
- když jsem chtěl usadit pístky, zkoušel jsem při běžícím motoru našlapat a pedál se pomalu propadá k podlaze, kde se kousek nad ní zastaví
- při vypnutém motoru pedál tvrdý jako kámen, nikam se nepropadá
DODATEČNÉ INFO:
- mám najeto cca 250 km, zadní kotouče topí více než přední, ale už to mizí, beru to, že se to usazuje
- LZ kotouč byl znatelně teplejší než PZ, ale také to přičítám usazování. Po cca 200 km jsem po dálnici párkrát za sebou zkusil přibrzdit a dost se to srovnalo
- znatelně teplejší je ale i LP kotouč než PP. Na ty jsem nesahal a to mne mate
Nejdříve jsem si říkal, jestli není zavzdušněný brzdový systém, ale jednotlivé okruhy by měly být křížem, ne levá a pravá strana. Pravděpodobně to dělalo i před výměnou destiček jenže takovouto brzdnou sílu jsem nikdy v provozu nepotřeboval, proto si toho člověk nevšimne.
Asi to bude hlavní brzdový válec, ale pro to 1% jistoty se zkusím optat, jestli někdo na něco nenarazil. Předem děkuji
EDIT: samozřejmě kapalina neubývá a ani nikde neutíká
EDIT 2: na druhou stranu: když na tom stojím při stojícím motoru, pedál tvrdý a nic dolu nejde. Mám 75 kg, ale i tak jsem se snažil, abych vyvinul tlak jako s posilovačem Že by něco jiného? Nic měnit nebudu, dokud nebude jistota
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
...- mám najeto cca 250 km, zadní kotouče topí více než přední, ale už to mizí, beru to, že se to usazuje...
To by ale opravdu nemělo. Něco je tam fest.
To by ale opravdu nemělo. Něco je tam fest.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 389
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čau. Potreboval by som objednať niečo z UK, ale neposielajú do CZ, ani SK.
Máte niekto skúsenosti s nejakými firmamy/službami čo sprostredkovávajú nákup z UK a posielajú do CZ?
Díky
Máte niekto skúsenosti s nejakými firmamy/službami čo sprostredkovávajú nákup z UK a posielajú do CZ?
Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj Romane, díky za zprávu
Přiznávám, že je to moje první výměna brzd, takže nemohu moc srovnávat:
- drážky třmenů jsem vydrbal kartáčem
- plíšky jsou máznuté, zadní strany destiček také a vodící čepy také
- vodítka třmenu jdou krásně volně a než jsem dal třmen, i destičky se hýbaly volně
- studoval jsem i který plíšek patří kam dle návodu ATE
Nenapadá mne nic, co bych udělal blbě (což neznamená, že se to nestalo ). Třmen tam sedl tak akorát i když byly pístky zatlačené, proto si říkám, že si to musí sednout - snad se nepletu. Ještě bych měl dodat, že "topí" není takové to vedro, že to člověk cítí ze 2 metrů na obličeji ale dá se na to normálně dát prst. Po městské jízdě tipuji 70-80°C a je to čím dál lepší. Kotouče modré nejsou, destičky jsou "otisknuté" normálně.
Když si to nesedne, tak to rozeberu a znovu zkontroluji ...
Přiznávám, že je to moje první výměna brzd, takže nemohu moc srovnávat:
- drážky třmenů jsem vydrbal kartáčem
- plíšky jsou máznuté, zadní strany destiček také a vodící čepy také
- vodítka třmenu jdou krásně volně a než jsem dal třmen, i destičky se hýbaly volně
- studoval jsem i který plíšek patří kam dle návodu ATE
Nenapadá mne nic, co bych udělal blbě (což neznamená, že se to nestalo ). Třmen tam sedl tak akorát i když byly pístky zatlačené, proto si říkám, že si to musí sednout - snad se nepletu. Ještě bych měl dodat, že "topí" není takové to vedro, že to člověk cítí ze 2 metrů na obličeji ale dá se na to normálně dát prst. Po městské jízdě tipuji 70-80°C a je to čím dál lepší. Kotouče modré nejsou, destičky jsou "otisknuté" normálně.
Když si to nesedne, tak to rozeberu a znovu zkontroluji ...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele a neplašíš zbytečně? 70°C je podle mě běžná provozní teplota brzd u automatu.
Pokud by se přehřívaly, tak budou horký po běžný jízdě po rovině. Stačí si dát delší trasu a úmyslně se vyhnout použití brzd a následně ověřit, zda se hřejí.
Pokud by se přehřívaly, tak budou horký po běžný jízdě po rovině. Stačí si dát delší trasu a úmyslně se vyhnout použití brzd a následně ověřit, zda se hřejí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky, já si právě myslím, že to bude ok. Můžu zkusit po čase (ať si to ještě sedne) dojet na benzínku na dálnici kousek ode mne, tam umím dojet bez použití brzd (kromě finálního zastavení)
Ale co mne vrtá hlavou je fakt, že:
- motor stojí, šlápnu na brzdu a pedál tvrdý a můžu zabrat jak chci
- motor běží a pedál se pomalu propadá k podlaze, kde se kousek od ní zastaví
S tím jsem se nikdy nesetkal. Podezříval jsem hlavní válec, ale když to nedělá při vypnutém motoru? Leda by ten posilovač byl i tak silnější než já. Jednotku ABS jsem rozebranou fyzicky neviděl, ale měl by tam být rezervoár na kapalinu, tak si říkám, jestli se to neztrácí tam někde? Kdyby seděly blbě destičky, ok 1-2 našlapání, ale dělá to i po několikerém našlapání, to už musí být pístky úplně narvaný na deskách.
Žádný jiný auto mi tohle nedělalo. Jinak brzdí to opravdu naprosto normálně, standardní chování, nebýt výměny brzd, nevšiml bych si toho.
Ale co mne vrtá hlavou je fakt, že:
- motor stojí, šlápnu na brzdu a pedál tvrdý a můžu zabrat jak chci
- motor běží a pedál se pomalu propadá k podlaze, kde se kousek od ní zastaví
S tím jsem se nikdy nesetkal. Podezříval jsem hlavní válec, ale když to nedělá při vypnutém motoru? Leda by ten posilovač byl i tak silnější než já. Jednotku ABS jsem rozebranou fyzicky neviděl, ale měl by tam být rezervoár na kapalinu, tak si říkám, jestli se to neztrácí tam někde? Kdyby seděly blbě destičky, ok 1-2 našlapání, ale dělá to i po několikerém našlapání, to už musí být pístky úplně narvaný na deskách.
Žádný jiný auto mi tohle nedělalo. Jinak brzdí to opravdu naprosto normálně, standardní chování, nebýt výměny brzd, nevšiml bych si toho.
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pořádně to odvzdušni, nejlépe kompresorem.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ten pedál se propadal i před výměnou brzd?
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
to ze se to projevuje jen s nastartovanym motorem je normalni...s posilovacem mas nasobne vetsi silu
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
Setkal jsem s něčim podobnym jednou. Bylo hryzlý vodítko a pístek na jedný straně kroutil kotouč. Ale ten byl fakt hryzlej, to bys poznal i kdybys byl slepej, hluchej a blbej
Ono s tím posilovačem fakt můžeš mít brutální sílu a hadičky se umí i trochu nafouknout a jestli nejsou 100% v kondici, tak i to může být důvod.
Taky jetli jsou starý kotouče a nový desky (nepamatuju se cos všechno měnil), tak zvětšujícím se tlakem zamačkáváš desky víc do drážek, ale to si sedne.
Nic jinýho mi nenapadá, co by na tohle mohlo mít vliv.
Ono s tím posilovačem fakt můžeš mít brutální sílu a hadičky se umí i trochu nafouknout a jestli nejsou 100% v kondici, tak i to může být důvod.
Taky jetli jsou starý kotouče a nový desky (nepamatuju se cos všechno měnil), tak zvětšujícím se tlakem zamačkáváš desky víc do drážek, ale to si sedne.
Nic jinýho mi nenapadá, co by na tohle mohlo mít vliv.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kluci, děkuji za zprávy, odpovím postupně:
@Laurel: vyzkouším komplet odvzdušnit
@Vapik: to si bohužel nejsem jist. Občas jsem šlápl na brzdu před vjezdem (z kopce) do garáže poměrně silně, ale nevšiml jsem si toho. Cíleně jsem to bohužel nesledoval, nejsem si tedy jist
@powl: asi máš pravdu. Je fakt, že bez posilovače to auto moc nejde zastavit a to můžu na tom stát jak chci
@urvanej: kotouče TRW nové, desky ATE nové. Podezříval jsem tu antivibrační stranu destiček, jestli třeba ta se nemačká (asi blbost). Taky vůbec nevím ...
EDIT, ještě něco:
1. Zkoušel jsem ruční brzdu při rychlosti cca 1-2 km/h. Motorek běží krátce (1s?) a potom to brutálně zastaví, jak když hodím kotvu a zadek si sedne
2. Můžu zkusit večer aktivovat ruční brzdu, zda i tak se pedál propadá. Vyloučil bych tím nějaké vůle; předpokládám, že když ručka takhle brzdí, tak je to tam poměrně těsně
3. Objevil jsem, že na levé straně chybí držáky na kovové brzdové potrubí na tom dlouhém rameni směrem dopředu a to tam jen tak "klinkalo". Provizorně jsem přichytil a objednám origo držáky, ale na potrubí samotném nevidím problém (ohnuté, zmačknuté ...)
@Laurel: vyzkouším komplet odvzdušnit
@Vapik: to si bohužel nejsem jist. Občas jsem šlápl na brzdu před vjezdem (z kopce) do garáže poměrně silně, ale nevšiml jsem si toho. Cíleně jsem to bohužel nesledoval, nejsem si tedy jist
@powl: asi máš pravdu. Je fakt, že bez posilovače to auto moc nejde zastavit a to můžu na tom stát jak chci
@urvanej: kotouče TRW nové, desky ATE nové. Podezříval jsem tu antivibrační stranu destiček, jestli třeba ta se nemačká (asi blbost). Taky vůbec nevím ...
EDIT, ještě něco:
1. Zkoušel jsem ruční brzdu při rychlosti cca 1-2 km/h. Motorek běží krátce (1s?) a potom to brutálně zastaví, jak když hodím kotvu a zadek si sedne
2. Můžu zkusit večer aktivovat ruční brzdu, zda i tak se pedál propadá. Vyloučil bych tím nějaké vůle; předpokládám, že když ručka takhle brzdí, tak je to tam poměrně těsně
3. Objevil jsem, že na levé straně chybí držáky na kovové brzdové potrubí na tom dlouhém rameni směrem dopředu a to tam jen tak "klinkalo". Provizorně jsem přichytil a objednám origo držáky, ale na potrubí samotném nevidím problém (ohnuté, zmačknuté ...)
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Otázka pro znalce "šedesátek" xc60 nemá pomocnou elektrickou (booster) vývěvu?
70°C není horký kotouč to je od normálního brždění
70°C není horký kotouč to je od normálního brždění
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13191
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
To Tomas: Jak jsi kalibroval zadní brzdy po výměně? Přes diagnostiku, nebo jenom "nějak"?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Řeším na své V60 v podstatě od začátku, ale nejspíš až po provedeném servise podvozku, že auto dost mlátí.
Ale mlátí na obou předních stranách, vím, že si tu pár lidí stěžovalo na tlumiče z druhovýroby, ale že bych měl takové štěstí a oba přední KYB mlátily?
Na zvedáku auto zatím nebylo, ale vůle při vzatí za zvedle kolo není.
Ale mlátí na obou předních stranách, vím, že si tu pár lidí stěžovalo na tlumiče z druhovýroby, ale že bych měl takové štěstí a oba přední KYB mlátily?
Na zvedáku auto zatím nebylo, ale vůle při vzatí za zvedle kolo není.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: vityjan