Pánové (a dámy), pročetl jsem předchozí diskuse, takž odpověď na 99% vím, ale pro ověření:
- měnil jsem o víkendu zadní brzdy (TRW kotouče, ATE destičky), věřím, že správně a pečlivě
- motory parkovací brzdy chodí bez problémů
PROBLÉM:
- když jsem chtěl usadit pístky, zkoušel jsem při běžícím motoru našlapat a pedál se pomalu propadá k podlaze, kde se kousek nad ní zastaví
- při vypnutém motoru pedál tvrdý jako kámen, nikam se nepropadá
DODATEČNÉ INFO:
- mám najeto cca 250 km, zadní kotouče topí více než přední, ale už to mizí, beru to, že se to usazuje
- LZ kotouč byl znatelně teplejší než PZ, ale také to přičítám usazování. Po cca 200 km jsem po dálnici párkrát za sebou zkusil přibrzdit a dost se to srovnalo
- znatelně teplejší je ale i LP kotouč než PP. Na ty jsem nesahal a to mne mate
Nejdříve jsem si říkal, jestli není zavzdušněný brzdový systém, ale jednotlivé okruhy by měly být křížem, ne levá a pravá strana. Pravděpodobně to dělalo i před výměnou destiček jenže takovouto brzdnou sílu jsem nikdy v provozu nepotřeboval, proto si toho člověk nevšimne.
Asi to bude hlavní brzdový válec, ale pro to 1% jistoty se zkusím optat, jestli někdo na něco nenarazil. Předem děkuji
EDIT: samozřejmě kapalina neubývá a ani nikde neutíká
EDIT 2: na druhou stranu: když na tom stojím při stojícím motoru, pedál tvrdý a nic dolu nejde. Mám 75 kg, ale i tak jsem se snažil, abych vyvinul tlak jako s posilovačem
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
Že by něco jiného? Nic měnit nebudu, dokud nebude jistota
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)