Předposlední generace velkých Volv
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 17 dub 2023 16:15
Ahoj, svítí mi na V8 hláška,, nízká hladina motorového oleje,,.
Dle měrky jsem skoro v 1/2 mezi ryskami, oleje mám tedy dostatek. Motor suchý, nikde nic neteče.
Nevíte co může být špatně? Čidlo? Jak případně zjistit funkčnost?
Děkuji D.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Zajsoft
Offline
Administrátor
Příspěvky: 2246 Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Příspěvek
od Zajsoft » 17 dub 2023 16:16
Cus, pravdepodobne zakarbonovany cidlo, vyndat, vycistit a jede se dal...
_________________
Je:
S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm , AT, LPG |
S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG |
C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm , MT, Heico |
Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG |
GREY XC90 V8 '06, AT, AWD |
Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG |
"Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno:
BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT |
Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD |
Na prodej: Opel Tigra
C20LET (Calibra)
280k/350Nm (odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 17 dub 2023 16:17
Je dobře přístupné? Kde jej prosím najdu?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
peter cz
Offline
Příspěvky: 2194 Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Příspěvek
od peter cz » 17 dub 2023 16:23
Zespoda na vaně. Naše taky nadává už když je olej na půlce, bral jsem to jako vlastnost.
_________________
´96 850 R , B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG
Volvo diagnostika k dispozici.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 17 dub 2023 16:25
Okey, já se s tím setkal poprvé a to jsme těch P3 měli už opravdu hodně.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Vapik
Offline
Příspěvky: 3386 Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Příspěvek
od Vapik » 17 dub 2023 16:29
Když zlobilo poprvé vytahnul jsem ho vyčistil, vrátil a zkalibroval cca 50tis km v poradku teď už to dělá zase a jsem líný to řešit takže jsem si zvykl a když se ozve doletu deci ať je ticho. Za interval se mi ozve tak dvakrát.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 17 dub 2023 16:45
Takže více oleje by mohlo vyřešit?
Uvidím jaký tam je přístup a jak půjde vyčistit.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
peter cz
Offline
Příspěvky: 2194 Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Příspěvek
od peter cz » 17 dub 2023 16:52
Přístup je dobrý, ale vyteče ti olej, takže je dobré čištění spojit s jeho výměnou... zatím prostě dolej.
_________________
´96 850 R , B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG
Volvo diagnostika k dispozici.
aapetr
Offline
Příspěvky: 21 Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 3,2 AWD
Příspěvek
od aapetr » 17 dub 2023 20:15
Též jsem měl stejný problém, kontrolka se začala rozsvěcovat při 1/2 a po čase nestačila hladina oleje na max.
Jelikož čidlo od Volva je dosti drahé, cca 5 tisíc tak jsem koupil nejlevnější ERA, to začalo zlobit po roce též.
Nakonec jsem jsem skončil u toho drahého z autorizáku, doufám za ty peníze vydrží a nebudu muset znovu řešit.
_________________ XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 18 dub 2023 06:23
To jsi mě nepotěšil.
No já měl teď týden auto ve SvenCaru a ihned po převzetí vozidla hláška..
Předtím nikdy. Doma jsem zkontroloval olej a byl na minimu (asi 6K km po výměně), Předtím nikdy nic a ani jsem v životě nedoléval.
Snad mi ho tam někdo nevyměnil za jeté a ještě jim u toho vytekla část oleje. No, snad ne, ale je to divné.
Aktuálně dám na max a uvidím. Pokud nepomůže tak se při výměně oleje pokusím vyčistit.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 13132 Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 18 dub 2023 08:23
Vyřešil jsem to uplně stejně jako Vapik, začalo hlásit už v půlce, tak jsem nejdřív dolil decku, při další výměně zas. Tak dávám olej na max a je klid. Jelikož ho to nežere, tak mi to vlastně netrápí.
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 18 dub 2023 08:55
Okey, pokusím se dolít na max.
Hláška mě otravuje, kdyby se rozsvítila při startu a po odkliknutí zmizela tak OK, ale rozsvěcuje se co pár km, to už člověku vadí.
Opět mě to auto začíná štvát, vždy půl roku klid a pak několik věcí najednou
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Vapik
Offline
Příspěvky: 3386 Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Příspěvek
od Vapik » 18 dub 2023 09:48
Když budeš měnit olej vytahni snímač je mysli. Na třech sroubcích a vyčistí ho a máš na 1 až 2 roky klid. Těsněné je tvarovaný o kroužkem a měnit nebylo třeba nic méně se dá ve vide najít číslo a nestojí ranec.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 18 dub 2023 10:05
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Vapik
Offline
Příspěvky: 3386 Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Příspěvek
od Vapik » 18 dub 2023 11:00
Vystříkat cisticem na brzdy (měl jsem tam kousky karbonu) tenkrát jsem neměl UT tak jen takto. Dneska už bych ho do něj dal, podle mě UT nic nepokazí.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 18 dub 2023 11:36
Dobře, jsem zvědav jak bude vypadat.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Vapik
Offline
Příspěvky: 3386 Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Příspěvek
od Vapik » 18 dub 2023 11:47
V té stopce je otvor kterým se dostaneš dovnitř a odtud mi vypadlo trochu karbonu.
Nosound89
Offline
Příspěvky: 4160 Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD
Příspěvek
od Nosound89 » 20 dub 2023 07:04
Tak dolito asi 2mm pod horní rysku a po 5km se hláška stejně rozsvítí.
Do výměny oleje to nějak vydržím a pak čidlo vyčistím.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09 ; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01 ; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03 ; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03 ; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Bruno47
Offline
Příspěvky: 3 Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 2,5T
Příspěvek
od Bruno47 » 23 dub 2023 12:10
Také si myslím
python.p
Offline
Příspěvky: 6293 Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008
Příspěvek
od python.p » 23 dub 2023 12:13
Zmínilo se to tady jen jednou, ale co ta kalibrace?
_________________
MX-30 @
145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@
pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @
Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
descoobed
Offline
Příspěvky: 156 Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6
Příspěvek
od descoobed » 27 dub 2023 23:07
Je na tu kalibraci někde postup, prosím? Jinak jsem taky v klubu hypersenzitivních čidel, na rysce nikdy nebyla méně než polovina náplně, když se rozsvítila kontrolka. A taky mám asi 500km po výměně oleje a ne, nenapadlo mě vyčistit čidlo, jen vím co stojí nové.
_________________ Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI , XC60