ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#351 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

Doporučuju mrknout na https://www.youtube.com/channel/UC-1M93zcB8M_eR8hyOettPA/videos má na t6 v podstatě všechny dostupný "bolt-on" hračky, zatím se seriovým turbem.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#352 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

Mam stejny ST2 na T6, ale problem je prevodovka, ta uz vetsi Nm neda, max do 550Nm to je limit z tovarny (400-425lb/ft), pak uz je to loterie na jeji repas, kdyz se s tim divoci.
Ale sanim to asi nepokazis. Turbem uz bys ale mohl. Tak bacha, at si taky neodpalis motor / prevodovku zbesilou a nedoporucenou vymenou.
Naposledy upravil(a) Roger dne 08 pro 2020 11:51, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#353 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Werscajk »

Zvyšovat plnící tlak či měnit turbo se mi vůbec nechce. Byť ViVA dělá upravené turbo u kterého píší 25% nárůst na nějakých 385 koní. O tom omezení převodovky taky vím. Proto se ptám jen na průdušky. Víc asi nemá smysl, demotivační případ zde už máme. (promiň Ejdou...) :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#354 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

Ono stačí když to ladič nepřežene s krouťákem a celkem vysoký výkon se z toho dá dostat taky. Když ještě přidáš přídavný chladič pro převodovku, tak by to měla dát https://kt4performance.com/volvo-big-turbo-kits/ (skoro dole).
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#355 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od tymon »

problem je v tom, ze kdyz chcete vysoky vykon, pak je nutne budto zvednout kroutici moment = trpi spojka, prevodovka, haldex, kardan... a nebo zvednout otacky = turbo, klika, loziska,... (nedostatecne mazani), bez dodatecnych HW uprav nemaji nektere parcialni upravy vubec smysl... ale rozsirenim prudusek a vyfuku se neda nic zkazit (jen tedy doporucuji se oblouzkem vyhnout primemu filtru a davat MANN nebo Volvo) a predelavat SW k tomu neni treba, jednotka se s tim popere pomoci adaptaci... ze by to byl ale opravdu znatelny rozdil, na to moc nesazim
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#356 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm :-) bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.

https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/

https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/

Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#357 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Obecnej dotaz na čip od D5T5 v autě s automatem. Jak reaguje převodovka na načipovanej motor? Řeší software od D5T5 nějak kalibrace pro řazení kvaltů?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#358 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Joemilionare »

Taky me to zajima jak se s tim srovna prevodovka
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#359 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Cronicle »

Mal som na svojej XC90 MY2012 od D5T5 ST2 no a išlo to celkom pekne..auto malo 138.500km keď som to tam nahrával a bol tam predtým 2x menený olej v prevodovke, aj keď to malo tých 175kW, nejazdil som s tým ako hovädo, ale vedel som, že to tam mám..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 341
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#360 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Vizibable »

Uvažuji nad optimalizací výkonu u mé 2,4T (automat). Auto jsem trošku připravil - komplet výměna vedení podtlaku, nový TCV ventil, váha vzduchu, senzor tlaku a teploty plnícího tlaku a repase škrtící klapky. Už mi jen zbývá vyměnit obě lambda sondy a zkontrolovat wastegate - na tom se pracuje....

Na D5T5 mám k dispozici tyto úpravy ORI, ST1 a ST2.

U ORI je stejný výkon jak tovární za 3024kč - proč ? ST1 a ST2 stejná cena jiný výkon - lze obě použit při továrním HW ?
Můžete mi vysvětlit co jednotlivé stupně znamenají, případně doporučit který stupeň zvolit ?

Díííík :jaj:
Přílohy
Optimalizace vykonu.JPG
Optimalizace vykonu.JPG (20.39 KiB) Zobrazeno 1664 x

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#361 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

peter cz píše: 08 pro 2020 23:22 Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm :-) bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.

https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/

https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/

Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
Jelikoz mam T6, tak jsem se na to dival, co ti polaci "jkracing" tam vse davali a delali, aby dostali cca 500HP a 700Nm, kazdopadne ta cena uz je vysoka za tyto upravy, cca: 450k CZK vcetne brzd, tlumicu a kol!
Cituji:
- large hybrid turbo with potential up to 500KM,
- stronger DV GFB valve,
- new, larger Bosch injectors,
- upper intake do88 version with carbon engine cover,
- lower intake (to and from intercooler) to88,
- large do88 intercooler,
- downpipe with MGmotorsport sport catalyst,
- MGmotorsport cat-back exhaust system with active pilot volume control flap,
- a modified Rica Engineering/JKRacing engine driver program,
- JKRacing gearbox oil cooler.
Also:
- a fully overhauled engine ,
- new 19" OZ Racing wheels with new Michelin Pilot Sport 5 tires,
- refurbished brake system with EBC USR discs and Yellowstuff blocks,
- fixed suspension with new Eibach ProKit springs.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 341
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#362 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Vizibable »

Zkusím se zeptat ještě jednou jelikož jsem nedostal žádné info...

Už mám kabel a VDASH - můžu optimalizovat....

Kterou tam mám narvat ? Mě hlava říká zlatý střed takže ST1 - nebo se na to vykašlat úplně ?

:evil:
Přílohy
Optimalizace vykonu.JPG
Optimalizace vykonu.JPG (20.39 KiB) Zobrazeno 563 x

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#363 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od raolsa »

ORI je originální SW auta. Takže buď ST1 nebo ST2.
Podle mě stačí ST1.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4992
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#364 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od python.p »

Nejdřív ST0, tedy vše v cajku. Aby ses pak nedivil.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 341
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#365 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Vizibable »

raolsa: Dík !

python.p: mám, chtěl bych se mít jako moje auto :ROFL:

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#366 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tod2 »

Když se kupuje ST na P2, tak se koupí jedna nebo druhá? Nekoupím si obě za tu jednu cenu, že bych mezi nimi mohl teoreticky přepínat?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#367 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od kishmick »

Ty máš snad v autě nějaký "STAGE-přepínač" :D ? Můžeš to udělat ale i tak, jako jsem to dělal i já, že jsem si koupil víc jednotek a na každou jsem nahrál něco jinýho(s jiným výkonem)a pak to měnil. Ale vyměnit(doslova vypáčit) to jde celkem špatně i těma speciál.kleštěma. Pak už jsem to nedělal. Nechal jsem tu nejsilnější a i na tu si za čas zvykneš. Proč bys dával slabší?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#368 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tod2 »

Myslel jsem samozřejmě přehrát pomocí vdash.
No právě ještě nevím kterou, u D5 je 340/400/470Nm, což bude pro automat docela změna...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#369 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od kishmick »

To je taky nesmysl. Jakmile si to nahraješ do auta, tak to máš v jednotce a z VDSH to zmizí.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#370 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tod2 »

No to právě nevím, bo jsem to sám nikdy nedělal a proto se ptám...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4742
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#371 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od PetrXC70 »

Kolik váží S80?

Přidáno za 18 minut 17 sekund:
Ja dneska jen tak kouknul na Polestar a těch 16 - 18tis. asi nedám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 625
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#372 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od jirkaTDI »

Zajímá mě to samý, co Tod2, rád bych si vyzkoušel ST1 i ST2 a pak až se rozhodnul, co si tam nechám :)

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#373 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

Přes Vdash to pak jde měnit, OriEgrOff/st1/st2 i když si třeba koupíš st2...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#374 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tod2 »

Takže za jednu cenu mohu přepínat mezi ORI/ST1/ST2 ?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#375 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

Ano, do ceny toho nejdražšího co si zaplatíš (tzn. když si koupíš třeba levnější OriEgrOff tak na stage ti to samozřejmě nepůjde, naopak ano...)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“