Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak držím palce a zítra poreferuj
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 918
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já už ano. MY 2004. Při práci na autě jsem měl stažená okénka, poslouchal rádio a to se asi po 4hod vyplo a palubák napsal hlášku.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3378
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Start bez problemu Mozna to bylo tim, ze jsem mel klicek v poloze 1 jen hraje radio, pristrojovka je zhasnuta.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
no jak to měří je otázka, já v tom včera taky seděl přes půl hodiny s klíčkem na 2, napětí to psalo nějakých 12,4 možná 12,3 a hláška žádná, start dnes normální, i když po bufíku
-
Offline
- Příspěvky: 5249
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě taky P2 psala hlášku o slabé baterii a vypla mi rádio když jsem čekal na ženu. Jinak na baterku je nejlepší 5h cesta na Slovensko
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jen drobně doplním ...
Někde už jsem to tu psal: bavíme se (dle aut) o klasických zalévaných bateriích (ať již se zátkami nebo "uzavřenými"). Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie, takže drží napětí lehce pod masivní plynovací úrovní (2.4 V / článek), tedy lehce pod 14.4V a to prakticky pořád. Dlouhé cesty jsou pro baterii dobré, ale jednou za čas je dobré hodit ji na kvalitní inteligentní nabíječku, aby si baterie i trochu zaplynovala. Je to dobré udělat jak po koupi baterie, tak preventivně jednou za čas.
Někde už jsem to tu psal: bavíme se (dle aut) o klasických zalévaných bateriích (ať již se zátkami nebo "uzavřenými"). Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie, takže drží napětí lehce pod masivní plynovací úrovní (2.4 V / článek), tedy lehce pod 14.4V a to prakticky pořád. Dlouhé cesty jsou pro baterii dobré, ale jednou za čas je dobré hodit ji na kvalitní inteligentní nabíječku, aby si baterie i trochu zaplynovala. Je to dobré udělat jak po koupi baterie, tak preventivně jednou za čas.
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
co je tím myšleno? jaký regulátor?Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
No nevím, mě přijde, že CEM to reguluje celkem festovně...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
no právě, u mne to lítá někde od 13,5 do 14,5
tedy alespoň co tak zběžně sleduju
tedy alespoň co tak zběžně sleduju
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to je dobře
Má ex se svou S60 měla zkušenost takovou, že přijela k obchodu, děti že počkají v autě a tak jim tam nechala puštěné rádio (přesně jak píšeš - poloha 1) a když poi cca 20 minutách přišla, tak už nenastartovala...
Ale je docela možné, že baterka v té době už měla svá nejlepší léta za sebou...
Když jsem se na to tenkrát ptal v servisu, tak mi říkali, že i když je klíček v poloze 1 (zhasnutá palubka a jenom hraje rádio, tak stejně jsou pod proudem i další systémy a tudíž celkový odběr je o dost vyšší než člověk předpokládá.
Prostě je to jinak než u předchozí generace S/V70 a pod...
(tam jsem měl v práci puštěné rádio klidně 8 hodin v kuse a bez problému)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 918
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle jsem slyšel taky, že ty jednotky neumí P2 „odříznout".
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Blbě jsem to napsal: u starších aut není Battery Monitoring System (BMS). Alternátor samozřejmě regulaci má, ale žádanou veličinou by mělo být napětí. Jede právě lehce pod 14.4V (pokud to utáhne). VIDA versus měřák jsem neporovnával, přes VIDA mi to taky psalo napětí v nějakém rozmezí, ale měřákem mi to ukázalo kolem 14.3V, baterie stále dobře nabitá i při relativních "cukačkách", tak už jsem to nezkoumal. Pointa je v tom, že baterce udělá dobře jednou za čas, aby si "řízeně zaplynovala" přes nějakou nabíječku. Každopádně i bez externího nabíjení se při tomhle typu nabíjecí soustavy baterie udržuje ve velmi dobré kondici.
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Otázka, na kterou neznám odpověď
Najdou se tu lidi, co používají slitinové pánvičky? Neměli byste nějakej tip? Už mě nebaví co pár let řešit prohnutou pánev a časem se loupající teflon... Je jedno jestli je to levnej krám z kaufu a nebo tefal, nebo tescoma. A kupodivu se mi povedlo už i ženu naklinit na to, že se koupí pořádná pánev a hotovo.
Díkec
Díkec
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5249
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kamarad na vyšce kupoval nejlevnějši z Tesca. Udržba pouze utřeni žadne odmaštěni a fungovala super. Jakmile se začala přichytavat vyhodil
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Materiál pánve keramika, jinak je to asi jedno...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkus autorozvody.cz tam jsem objednával lemforder ramena na v70Laurel píše: ↑26 bře 2024 06:37 Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
Otázka, na kterou neznám odpověď
My sme museli kvoli indukcii dokupit panvice lebo ani jedna nesla a kupili sme od ceskeho vyrobcu kolimax s nejakym granitovym povrchom ilag granitec. Sme spokojni ale nemame ich este ani rok. Uvazujeme ale aj nad nejakym ocelovym alebo liatinovym riadom. Mozno casom.python.p píše: ↑27 bře 2024 06:45 Najdou se tu lidi, co používají slitinové pánvičky? Neměli byste nějakej tip? Už mě nebaví co pár let řešit prohnutou pánev a časem se loupající teflon... Je jedno jestli je to levnej krám z kaufu a nebo tefal, nebo tescoma. A kupodivu se mi povedlo už i ženu naklinit na to, že se koupí pořádná pánev a hotovo.
_________________
-
Offline
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přešel jsem na nerez, žrát teflon už nechci. Přilnavostí při použití tohohle postupu je mezi novou keramikou a keramikou po dvou letech.
https://www.fabini.cz/blogs/o-nadobi/jak-zabranit-prichytavani-na-nerezovem-nadobi
Výhodou je, že si to můžeš vyzkoušet v jakémkoliv nerez hrnci. Nejdřív jsem se naučil v hrnci dělat palačinky a pak až koupil nerez pánev:)
https://www.fabini.cz/blogs/o-nadobi/jak-zabranit-prichytavani-na-nerezovem-nadobi
Výhodou je, že si to můžeš vyzkoušet v jakémkoliv nerez hrnci. Nejdřív jsem se naučil v hrnci dělat palačinky a pak až koupil nerez pánev:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, mám prosbu. Vím, že jsem na Volvofóru, ale žádné čalounické fórum neznám a tady se ví všechno
Mám sedačku z JYSKU - viz foto po montáži. Je to sedačka s výsuvem i na spaní. Sedačka má klasické pružiny - viz foto + molitan. Teď má sedačka 4 roky a je v pytli molitan, jinak péra, konstrukce vše v pořádku. Chtěl jsem koupit jinou, ale je na to tolik požadavků, že popravdě tenhle typ mi vyhovuje nejvíce. V JYSKu jsem se byl podívat, ale následovník je horší než tohle.
Je reálné si udělat sám výměnu té PUR pěny (potah OK)? Od Romulusw mám kontakt na čalounictví, kde prodávají materiál. Koukal jsem různě na netu, že se vezme pěna, zabalí do rouna a pak se to dá zpět pod potah.
Co nevím:
1. PUR pěna se prodává v rozměrech 2x1m. Musím mít každý díl vcelku, nebo je možné si ze zbytku udělat ze dvou kusů jeden?
2. Čím se to rozumně řeže ta pěna? Potřebuju 8cm. Kdysi jsem řezal PUR matrace odlamovákem, ale nebylo to ideál.
3. Napadlo mne sundat péra a nacpat to tam spodem, místo standardního uvolnění potahu, ale to bude asi blbost?
Kdyby měl někdo zkušenosti, byl bych rád. Děkuju
Mám sedačku z JYSKU - viz foto po montáži. Je to sedačka s výsuvem i na spaní. Sedačka má klasické pružiny - viz foto + molitan. Teď má sedačka 4 roky a je v pytli molitan, jinak péra, konstrukce vše v pořádku. Chtěl jsem koupit jinou, ale je na to tolik požadavků, že popravdě tenhle typ mi vyhovuje nejvíce. V JYSKu jsem se byl podívat, ale následovník je horší než tohle.
Je reálné si udělat sám výměnu té PUR pěny (potah OK)? Od Romulusw mám kontakt na čalounictví, kde prodávají materiál. Koukal jsem různě na netu, že se vezme pěna, zabalí do rouna a pak se to dá zpět pod potah.
Co nevím:
1. PUR pěna se prodává v rozměrech 2x1m. Musím mít každý díl vcelku, nebo je možné si ze zbytku udělat ze dvou kusů jeden?
2. Čím se to rozumně řeže ta pěna? Potřebuju 8cm. Kdysi jsem řezal PUR matrace odlamovákem, ale nebylo to ideál.
3. Napadlo mne sundat péra a nacpat to tam spodem, místo standardního uvolnění potahu, ale to bude asi blbost?
Kdyby měl někdo zkušenosti, byl bych rád. Děkuju
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 82
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
Otázka, na kterou neznám odpověď
Věci, kde nehrozí připálení, nebo až tak nevadí, dělám na nerezové pánvi. Vajíčka a palačinky dělám na teflonové, jsem líný a žraní teflonu mě nijak neděsí. Teflonové pánve myju v ruce, po dvou letech furt vypadají ok.
Zrovna na prohnutý dno jsou nerezový pánve dost choulostivý, prošly mi rukama 3 kusy z první kolekce Fabini a křivé byly všechny.
Zrovna na prohnutý dno jsou nerezový pánve dost choulostivý, prošly mi rukama 3 kusy z první kolekce Fabini a křivé byly všechny.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky za typ, díval jsem se tam, a u Lemforderu píšou také výroba ukončena.Roman3150 píše: ↑27 bře 2024 08:17Zkus autorozvody.cz tam jsem objednával lemforder ramena na v70Laurel píše: ↑26 bře 2024 06:37 Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg
Jediné "lepší", co jsem dohledal, je rameno FAG na ebayi (ale o tom, že by FAG vyráběl ramena, slyším prvně), a potom na partsforvolvosonline.com nějaké bezejmenné, o kterých tvrdí - Original Equipment quality.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 769
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady je levé, ale je dobře drahé.
https://allegro.pl/oferta/volvo-850-s70-v70-wahacz-przedni-lewy-oe-12551224090
https://allegro.pl/oferta/volvo-850-s70-v70-wahacz-przedni-lewy-oe-12551224090
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak za tu cenu ať si ho nechá
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 769
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: powl, Zeb