Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To má důvod ve fyzice. Potřebuješ toho chodce nasvětlit ze strany kde přechází. když to dáš za přechod tak tě to akorát bude oslňovat. Ano tady se schová chodec buď za lampu nebo za tu hnusnou krabici. Předtím byl ten přechod bezpečnější. Šlo by to řešit až nahoře, ale to by bylo pro ně asi moc komplikovany.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jsou dva zpusoby nasvetleni prechodu. Bud ze nasvetlis postavu zepredu smerem.od prijizdejiciho vozu. A.nebo zezqdu a ty pak vlastne vidis siluetu cloclveka v osvetlenem prostoru.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Podle me by se ty lampy meli davat, aby svitily na chodnik, na silnici sviti moje svetla, ale na chodniku je stin...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Do stejnýho "problému" řadim reflexní značky. Ty v noci tak svítí, že uvidět zviřátko je nemožný, natož drobounkej, ale důležitej odraz světla z jeho sítnice. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Souhlas, nektery znacky sviti tolik, ze musim vypnout dalkovy svetla jinak nic nevidim....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
A to u nás někdo zapracoval a nařídil nějakou maximální možnou odrazivost značek, pokud se nepletu. V Čobolstánu ne a třeba pozadí směrových šipek do zatáčky odráží v nejmodernějších provedeních tolik, že ani s potkávačkami není pořádně vidět, kde že je vlastně asfalt...
Urvanej:
To jsem rád, že někdo napíše veřejně, že takhle jezdí
Nekoukám na silnici, ale do škarpy a za ně, držím se mezi nima a hledám ten záblesk. Už jsem takhle neudělal bebino autu a zvěři určitě ve stovce případů a nejmíň jednou to pomohlo i tomu za mnou, i když se hrozně divil a nejdřív nadával, proč musí na brzdy jak před zdí-ale poděkoval.
Urvanej:
To jsem rád, že někdo napíše veřejně, že takhle jezdí

Nekoukám na silnici, ale do škarpy a za ně, držím se mezi nima a hledám ten záblesk. Už jsem takhle neudělal bebino autu a zvěři určitě ve stovce případů a nejmíň jednou to pomohlo i tomu za mnou, i když se hrozně divil a nejdřív nadával, proč musí na brzdy jak před zdí-ale poděkoval.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1095
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ne vždy je funkční, ale to snadno prokáže černá skříňka. Většinou je posloupnost výpovědi "máte to v bordelu, blikalo to bíle tak jsem jel" - začla se stahovat data, to je standartní úkon - "ok, tak ale neblikalo nic, bylo to úplně zhaslý" - data ukázala že to funkční bylo - "ok, oslepilo mne sluníčko, jel jsem proti němu". Jo, v 17 hod a když jel směrem na východ.Ejdou Rotacak píše: 05 bře 2021 09:09 už jsem to tu kdysi psal - ne vždy je světelná signalizace funkční, ale to ČD (potažmo Správa železnic, nevím kdo za to zodpovídá) nikdy nepřiznají a dokud
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.
Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous![]()

S těmito výmluvami se setkávám vcelku často. Na naší trati vím od roku 2007 o 4 případech kdy přejezd nefungoval a zvoral to strojvedoucí že to tam projel plnou rychlostí, z toho v jednom případě srazil auto - naštěstí to řidič přežil (tuším 2010 u Starého Lískovce, jak trať podchází D1). Ostatní stovky nehod jdou na vrub řidičům a chodcům. Včetně toho že přejezd byl mrtvý po bouřce, vlak troubí co může, jede na Op 10 km/h a stejně se našel trotl co před něj vjel (lom Na Leskouně).
Na youtube už jsou i dashcamy z vlaku kde je vidět co někteří držitelé řidičáků dokáží spáchat.
Přejezdy jsou starosti Správy železnic. ČD jsou jen dopravce, starají se tedy jen o palubní personál a vozidla, zjednodušeně řečeno. Infrastruktura je starostí Správy železničnin.
Podle místních, co mluvili s novináři, jeli ze strany kde je rozhled dobrý. A že místní dokáží omlátit o hlavu kde co, pokud tam není vše v rychtyku.
Tam si trochu protiřečíš. "Nechráněné" přejezdy neexistují - vždy je chráněn alespoň křížem. I pokud upustíme od slovíčkaření, tak na takovém přejezdu není pozitiva - nemohla by tam blikat bílá světla. Pokud tam blikají, tak je přejezd chráněn zabezpečovací technikou.
Neříkám že se to nemohlo stát jak matka říkala, ale vzhledem k tomu co mi řidiči předvádějí zejména ve Studenci, Našiměřicích a Břežanech, tak jsem k tomu dosti skeptický. Jednak vidím co se tam při průjezdu vlaku dělo, přejezdy mají provozní indikace a pak není problém vytáhnout data z archivu černé skříňky, jak jsem psal výše - a tam se už neokecá nic.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? 
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.

Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tuhle nehodu sem zrovna včera řešil na směně. V tomto případě by nepomohli ani závory. Řidič vůbec nebrzdil ani nereagoval na přejezd, kde svítila červená světla. Vletěl přímo pod motor, který jel stovkou, protože na zastávce co je hned za přejezdem nestavěl. Oba v autě na místě mrtvý nebylo jim pomoci. Vlak auto táhnul napíchnuté na předku skoro 300m než s nimi zastavil...nebel píše: 05 bře 2021 08:09 https://chrudimsky.denik.cz/nehody/foto-v-zajecicich-se-srazil-vlak-s-autem-zemreli-dva-lide-20210304.html
Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.
Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce".![]()
![]()
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 5474
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na letiště něco ještě jezdí?? Vzpomínám, jak jsme po těch kolejích chodili do Chotěšova na pívo. Tam to šlo, ale ta cesta zpátkyUrvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png

-
Offline
- Příspěvky: 3576
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ono se na to musíš taky podívat z druhé strany. Kolegovi už uskakoval naháč někde v německých lesích těsně před předkem. Já zatím vytruboval jen zvěř a na kontě mám pouze ptáka, o to víc mně to mrzí, že to byl dravec, ale vletěl mi před nárazník sám a já nestačil ani houknout. Ovšem, když vidíš co ty ldii dělají na přejezdu, to je masakr... jede vlak byť i "krokem" a koukají na něj a stejěn tam vjedou, on tam má asi volant a uhne se jinam. Jo staré mašiny měly volant, ale na zatáčení to nebylo. My máme pouze rajčáky
Ted minulý týden tam jeden ferda vletěl kolegovi, protže přejezd měl poruchu a zabezpečoval to kontaktem před přejezdem Automatik HET. Strejda to asi už nevydržel, když viděl, že vlak před přejezdem zastavil a začal předjíždět kolonu i přejezd, jenže to se dal vlak zase do pohybu. DOstal pořádnou trubku. Samozřejmě ujel. My máme napsáno max 100km/h za zadkem jsem měl od 800 do 1800tun, standartní zábrzdná vzdálenost v Německu je 1250m u PZB. S těmi 1800tunami stačí, aby byla vlhkost nebo námraza a toto jede jak po másle
. Styčná plocha kola na koleji je velikosti pěti centu, tam to prostě nezašaltujeme jen tak na místě.


-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Takže prakticky dřívější "vlečkový přejezd" který měl jiný značení a jiný limyty na projetí, jenže nějakej trotl to zrušil už nevim kdy.Airbus380 píše: 05 bře 2021 17:51Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
2sup: táta kdysy vyprávěl jak projel stádem krav co se zatoulaly na trať. Celkem ani pět do guláše, jednu měli naháklou na předním háku za páteř tak ji museli majzlíkem přeseknou, to ještě jezdil náklady CB-Plzeň na 556.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To z ty 556 nemohl ani kravičky vepředu vidět, ne? Žádná radlice jak v americkém filmu au au. Nám hned po nástupu do školy říkali, když vám tam něco nebo někdo vběhne nebo vjede není to vaše vina, s tím se musíte smířit. První tyden se každé odpo koukalo na nehody typu Eschede, další si nevzpomenu kde,tam to bylo taky hodně hnusný parní lokomotiva nabrala cisternu s benzínem a ve vlaku byl školní výlet. No dost nás tímhle krmili...
Pokud to je přes silnici I. Třídy a používá se minimálně, tak by SŽDC mohlo zainvestovat to signalizace, která aspoň dovoluje 50km/z, ne?
Pokud to je přes silnici I. Třídy a používá se minimálně, tak by SŽDC mohlo zainvestovat to signalizace, která aspoň dovoluje 50km/z, ne?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1095
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak to nevím, je to na druhém konci republiky.Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Obecně vzato přejezd neblikà bíle pokud:
- je v poruše
- je vypnutý
- je v anulaci (ve vzdalovacím obvodu je vlak)
Je možné že přejezd na 26 je vypnutý. Proč, to nevím, ani nevím zda je "státní" (Správy železnic) nebo vlečkaře.
Vím že vyplý přejezd je na I/17 mezi Chrudimí a Heřmanovým městcem z důvodu katastrofálního stavu trati. Ale tam je to v obci, tak zpomalení na 30 km/h tolik nemrzí jako zpomalení z 90 km/h.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1095
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mně ses ani nedotkl, ani nejsem mašinfíra.Ejdou Rotacak píše: 05 bře 2021 17:48 Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen

Ani se nebudu hádat jak to bylo, nebyl jsem u toho.
Jen říkám že když jsem měl problém na přejezdu na svých stanicích, tak se zatím prokázala vždy chyba řidiče vyť zprvu tvrdili něco jiného.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
No to mě pos.... https://www.youtube.com/watch?v=goGvEUTEm4g
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Stojí tam jak ču... a trojůhelník asi nikde
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jo, na trojúhelník se často zapomíná. Vestu taky nemá ani jeden...
Teď v zimě jsem jel kolem nehody, nic vážnýho. Tahali fobii z příkopu v zatáčce. Hrozně se divili, když jsem na ně z okýnka řval něco o trojúhelníku. Hlavně že tam stáli minimálně dva lobotomové s rukama v kapsách.
Teď v zimě jsem jel kolem nehody, nic vážnýho. Tahali fobii z příkopu v zatáčce. Hrozně se divili, když jsem na ně z okýnka řval něco o trojúhelníku. Hlavně že tam stáli minimálně dva lobotomové s rukama v kapsách.

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Airbus: děkuji za info 
Nebel, Airbus to nad tebou vysvětlil, ale i tak ti děkuji za info.

Nebel, Airbus to nad tebou vysvětlil, ale i tak ti děkuji za info.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Viz komentář pod videem: "pán s octávkou už byl ve škarpě nějaký čas, já zastavil pod ním, s výstražnýma a půjčil jsem mu trojúhelník, umístil ho před zatáčku, aby řidiči očekávali problém za zatáčkou...... řidič octávky si nehrál s mobilem, ale chtěl jsem mu dát na mě telefon, aby mi mohl trojúhelník vrátit, řidič zafiry zřejmě ignoroval trojúhelník a nepřizpůsobil, na jeho omluvu byla totální ledovka....... po střetu se superbem jsem šel říct manželce ať volí izs, ověřil řidiče zda je ok a zařval ať si vezmou všichni vesty - v posledních vteřinách řidič octávky vyndaval vestu.....
takže trojúhelník byl, výstražný taky, vesty pár vteřin po nehodě taky, pomoc řidičů nadstandartní, záznam jsem poté poskytl pčr (pomohl řidiči superbu)"
takže trojúhelník byl, výstražný taky, vesty pár vteřin po nehodě taky, pomoc řidičů nadstandartní, záznam jsem poté poskytl pčr (pomohl řidiči superbu)"
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Warcz: jojo, udělali jste pro to maximum, ale Honza hned ví kdo je kdo a co je špatně 

_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Řidič zafiry to měl nejspíš daný i bez ohledu na ostatní, ten tam vletěl jak namydlenej blesk.
Ledovka tam byla tutově - to je vidět na superbu - trochu připomíná biliardovou kouli.
Když jsou to jenom plechy, tak je to ponaučení pro všechny do budoucna. Tys měl štěstí, že se na tebe neodrazilo žádné z bouraných aut - to by bylo pro dobrotu na žebrotu.
Fakt je, že i taková "prkotina" jako absence trojuhelníku, mohla stát někoho kejhák.
Já když byl v únoru na den v Krušných horách, sněhu půl metru, 2 zapadlí ve škarpě a žádný z nich nemá lano, nikdo neví, kde má tažné oko, natož kam se to oko montuje. Vyleze ven, motá se tam, neví, vestu nemá. To je pak těžký - v krizové situaci začít hledat návod na auto....
Trojuhelník nevyndá a místo toho hned někam telefonuje a u toho jak přemýšlí, tak štráduje po silnici.
Se ani nedivím, když někoho pak smete jiné auto.
Ledovka tam byla tutově - to je vidět na superbu - trochu připomíná biliardovou kouli.
Když jsou to jenom plechy, tak je to ponaučení pro všechny do budoucna. Tys měl štěstí, že se na tebe neodrazilo žádné z bouraných aut - to by bylo pro dobrotu na žebrotu.
Fakt je, že i taková "prkotina" jako absence trojuhelníku, mohla stát někoho kejhák.
Já když byl v únoru na den v Krušných horách, sněhu půl metru, 2 zapadlí ve škarpě a žádný z nich nemá lano, nikdo neví, kde má tažné oko, natož kam se to oko montuje. Vyleze ven, motá se tam, neví, vestu nemá. To je pak těžký - v krizové situaci začít hledat návod na auto....
Trojuhelník nevyndá a místo toho hned někam telefonuje a u toho jak přemýšlí, tak štráduje po silnici.
Se ani nedivím, když někoho pak smete jiné auto.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Čti a pak komentuj. Warcz tam vůbec nebyl.PeS píše: 08 bře 2021 13:19 Warcz: jojo, udělali jste pro to maximum, ale Honza hned ví kdo je kdo a co je špatně![]()
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé