Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Shockey Ověřený

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Shockey »

Holubický kopec před Slavkovem u Brna, nic neobvyklýho - bohužel.

PeS Ověřený
Offline
Příspěvky: 398
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PeS »

V tomhle si dovolit tam takhle prasit, to si dela kozy....a co tam jeste vysvetloval rukama kdyz si ho stopli..... :fool:
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

python.p Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5297
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Asik bych si musel jít hned vyměnit trenky...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

nebel Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 966
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

https://chrudimsky.denik.cz/nehody/foto-v-zajecicich-se-srazil-vlak-s-autem-zemreli-dva-lide-20210304.html

Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.

Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce". :( :no:
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Ejdou Rotacak Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3336
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

už jsem to tu kdysi psal - ne vždy je světelná signalizace funkční, ale to ČD (potažmo Správa železnic, nevím kdo za to zodpovídá) nikdy nepřiznají a dokud
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.

Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous :bad:
Kdyby to nestihla, v novinách by se psalo o "kundě", co nedbala výstražné signalizace.
Bez názvu.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 05 bře 2021 09:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5337
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Mi připomíná jak u nás v Havířově vylepšili přechod o osvětlení: https://mapy.cz/zakladni?x=18.3983691&y=49.7935882&z=19&pano=1&pid=5980364&yaw=5.459&fov=1.257&pitch=0.045

Je to fajn věc, akorát tu debilní bednu umístili tak, že když člověk vyjíždí musí nejdříve dát přednost zleva, potom najet do křižovatky a potom dát přednost zprava. Demence neskutečná... Místní to znají a zastavují před křižovatkou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12117
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Jo a ty lampy nad přechodama, aby byly pěkně osvětlený, jsou taky chytrá věc. Nevim proč je dávaji na stranu k bližšímu řidiči, protože se za ně dítě krásně schová. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5337
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

To má důvod ve fyzice. Potřebuješ toho chodce nasvětlit ze strany kde přechází. když to dáš za přechod tak tě to akorát bude oslňovat. Ano tady se schová chodec buď za lampu nebo za tu hnusnou krabici. Předtím byl ten přechod bezpečnější. Šlo by to řešit až nahoře, ale to by bylo pro ně asi moc komplikovany.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

dumi.cz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3395
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

Jsou dva zpusoby nasvetleni prechodu. Bud ze nasvetlis postavu zepredu smerem.od prijizdejiciho vozu. A.nebo zezqdu a ty pak vlastne vidis siluetu cloclveka v osvetlenem prostoru.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1891
Registrován: 11 roků
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od yebat »

Podle me by se ty lampy meli davat, aby svitily na chodnik, na silnici sviti moje svetla, ale na chodniku je stin...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12117
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Do stejnýho "problému" řadim reflexní značky. Ty v noci tak svítí, že uvidět zviřátko je nemožný, natož drobounkej, ale důležitej odraz světla z jeho sítnice. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3395
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

Souhlas, nektery znacky sviti tolik, ze musim vypnout dalkovy svetla jinak nic nevidim....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

FrantaB Ověřený
Offline
Příspěvky: 646
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od FrantaB »

A to u nás někdo zapracoval a nařídil nějakou maximální možnou odrazivost značek, pokud se nepletu. V Čobolstánu ne a třeba pozadí směrových šipek do zatáčky odráží v nejmodernějších provedeních tolik, že ani s potkávačkami není pořádně vidět, kde že je vlastně asfalt...

Urvanej:
To jsem rád, že někdo napíše veřejně, že takhle jezdí :)
Nekoukám na silnici, ale do škarpy a za ně, držím se mezi nima a hledám ten záblesk. Už jsem takhle neudělal bebino autu a zvěři určitě ve stovce případů a nejmíň jednou to pomohlo i tomu za mnou, i když se hrozně divil a nejdřív nadával, proč musí na brzdy jak před zdí-ale poděkoval.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

nebel Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 966
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Ejdou Rotacak píše: 05 bře 2021 09:09 už jsem to tu kdysi psal - ne vždy je světelná signalizace funkční, ale to ČD (potažmo Správa železnic, nevím kdo za to zodpovídá) nikdy nepřiznají a dokud
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.

Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous :bad:
Ne vždy je funkční, ale to snadno prokáže černá skříňka. Většinou je posloupnost výpovědi "máte to v bordelu, blikalo to bíle tak jsem jel" - začla se stahovat data, to je standartní úkon - "ok, tak ale neblikalo nic, bylo to úplně zhaslý" - data ukázala že to funkční bylo - "ok, oslepilo mne sluníčko, jel jsem proti němu". Jo, v 17 hod a když jel směrem na východ. ;)
S těmito výmluvami se setkávám vcelku často. Na naší trati vím od roku 2007 o 4 případech kdy přejezd nefungoval a zvoral to strojvedoucí že to tam projel plnou rychlostí, z toho v jednom případě srazil auto - naštěstí to řidič přežil (tuším 2010 u Starého Lískovce, jak trať podchází D1). Ostatní stovky nehod jdou na vrub řidičům a chodcům. Včetně toho že přejezd byl mrtvý po bouřce, vlak troubí co může, jede na Op 10 km/h a stejně se našel trotl co před něj vjel (lom Na Leskouně).
Na youtube už jsou i dashcamy z vlaku kde je vidět co někteří držitelé řidičáků dokáží spáchat.

Přejezdy jsou starosti Správy železnic. ČD jsou jen dopravce, starají se tedy jen o palubní personál a vozidla, zjednodušeně řečeno. Infrastruktura je starostí Správy železničnin.

Podle místních, co mluvili s novináři, jeli ze strany kde je rozhled dobrý. A že místní dokáží omlátit o hlavu kde co, pokud tam není vše v rychtyku.

Tam si trochu protiřečíš. "Nechráněné" přejezdy neexistují - vždy je chráněn alespoň křížem. I pokud upustíme od slovíčkaření, tak na takovém přejezdu není pozitiva - nemohla by tam blikat bílá světla. Pokud tam blikají, tak je přejezd chráněn zabezpečovací technikou.
Neříkám že se to nemohlo stát jak matka říkala, ale vzhledem k tomu co mi řidiči předvádějí zejména ve Studenci, Našiměřicích a Břežanech, tak jsem k tomu dosti skeptický. Jednak vidím co se tam při průjezdu vlaku dělo, přejezdy mají provozní indikace a pak není problém vytáhnout data z archivu černé skříňky, jak jsem psal výše - a tam se už neokecá nic.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12117
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? :-)
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Airbus380 Ověřený
Offline
Příspěvky: 666
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

nebel píše: 05 bře 2021 08:09 https://chrudimsky.denik.cz/nehody/foto-v-zajecicich-se-srazil-vlak-s-autem-zemreli-dva-lide-20210304.html

Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.

Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce". :( :no:
Tuhle nehodu sem zrovna včera řešil na směně. V tomto případě by nepomohli ani závory. Řidič vůbec nebrzdil ani nereagoval na přejezd, kde svítila červená světla. Vletěl přímo pod motor, který jel stovkou, protože na zastávce co je hned za přejezdem nestavěl. Oba v autě na místě mrtvý nebylo jim pomoci. Vlak auto táhnul napíchnuté na předku skoro 300m než s nimi zastavil...
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5033
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? :-)
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Na letiště něco ještě jezdí?? Vzpomínám, jak jsme po těch kolejích chodili do Chotěšova na pívo. Tam to šlo, ale ta cesta zpátky :ROFL:

Ejdou Rotacak Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3336
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.

Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Airbus380 Ověřený
Offline
Příspěvky: 666
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? :-)
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Sup »

Ono se na to musíš taky podívat z druhé strany. Kolegovi už uskakoval naháč někde v německých lesích těsně před předkem. Já zatím vytruboval jen zvěř a na kontě mám pouze ptáka, o to víc mně to mrzí, že to byl dravec, ale vletěl mi před nárazník sám a já nestačil ani houknout. Ovšem, když vidíš co ty ldii dělají na přejezdu, to je masakr... jede vlak byť i "krokem" a koukají na něj a stejěn tam vjedou, on tam má asi volant a uhne se jinam. Jo staré mašiny měly volant, ale na zatáčení to nebylo. My máme pouze rajčáky :-) Ted minulý týden tam jeden ferda vletěl kolegovi, protže přejezd měl poruchu a zabezpečoval to kontaktem před přejezdem Automatik HET. Strejda to asi už nevydržel, když viděl, že vlak před přejezdem zastavil a začal předjíždět kolonu i přejezd, jenže to se dal vlak zase do pohybu. DOstal pořádnou trubku. Samozřejmě ujel. My máme napsáno max 100km/h za zadkem jsem měl od 800 do 1800tun, standartní zábrzdná vzdálenost v Německu je 1250m u PZB. S těmi 1800tunami stačí, aby byla vlhkost nebo námraza a toto jede jak po másle :-). Styčná plocha kola na koleji je velikosti pěti centu, tam to prostě nezašaltujeme jen tak na místě.

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Honza »

Airbus380 píše: 05 bře 2021 17:51
Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? :-)
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...
Takže prakticky dřívější "vlečkový přejezd" který měl jiný značení a jiný limyty na projetí, jenže nějakej trotl to zrušil už nevim kdy.


2sup: táta kdysy vyprávěl jak projel stádem krav co se zatoulaly na trať. Celkem ani pět do guláše, jednu měli naháklou na předním háku za páteř tak ji museli majzlíkem přeseknou, to ještě jezdil náklady CB-Plzeň na 556.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Sup »

To z ty 556 nemohl ani kravičky vepředu vidět, ne? Žádná radlice jak v americkém filmu au au. Nám hned po nástupu do školy říkali, když vám tam něco nebo někdo vběhne nebo vjede není to vaše vina, s tím se musíte smířit. První tyden se každé odpo koukalo na nehody typu Eschede, další si nevzpomenu kde,tam to bylo taky hodně hnusný parní lokomotiva nabrala cisternu s benzínem a ve vlaku byl školní výlet. No dost nás tímhle krmili...

Pokud to je přes silnici I. Třídy a používá se minimálně, tak by SŽDC mohlo zainvestovat to signalizace, která aspoň dovoluje 50km/z, ne?

nebel Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 966
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Urvanej píše: 05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h??? :-)
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Tak to nevím, je to na druhém konci republiky.
Obecně vzato přejezd neblikà bíle pokud:
- je v poruše
- je vypnutý
- je v anulaci (ve vzdalovacím obvodu je vlak)

Je možné že přejezd na 26 je vypnutý. Proč, to nevím, ani nevím zda je "státní" (Správy železnic) nebo vlečkaře.
Vím že vyplý přejezd je na I/17 mezi Chrudimí a Heřmanovým městcem z důvodu katastrofálního stavu trati. Ale tam je to v obci, tak zpomalení na 30 km/h tolik nemrzí jako zpomalení z 90 km/h.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

nebel Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 966
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Ejdou Rotacak píše: 05 bře 2021 17:48 Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.

Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
Mně ses ani nedotkl, ani nejsem mašinfíra. :D
Ani se nebudu hádat jak to bylo, nebyl jsem u toho.
Jen říkám že když jsem měl problém na přejezdu na svých stanicích, tak se zatím prokázala vždy chyba řidiče vyť zprvu tvrdili něco jiného.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Martas Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 459
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Martas »

_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: labanos