
Všiml jsem si toho, protože je kolem dost zaolejovaný motor
A je možné, že by ta cívka tam vůbec nebyla, ale pařilat tam jen nějaká záslepka??Harry píše:Ty tam ten ventil máš, ale chybí cívka, která ho otvírá a zavírá. olej je spíš shora od tý klapky v sání. v EGR je hlavně karbon. není to moc dobře poznat, ale řekl bych že tu cívku někdo utrhl, když chtěl ventil vyndat a nevěděl jak na to.
mám tam ten olej taky
Nejhorší na tom je, že já jako automobilový analfabet (tohle je moje první auto a tak se učím) jsem si toho nikdy nevšiml - to bych ještě u sebe pochopil, ale už jsem byl na cca třech jrních či zimníh prohlídkách a na jedné garančce a nikdo v serisu si toho nevšiml, nebo všiml, ale neupozornil mě na to - a to je věc, která mě zarážídod píše:jednoducho bud to nefungovalo alebo fungovalo zle tak to radsej odobral alebo ulomilegr nieje nevyhnutny pre chod motora...a naco by uz dokupoval novy ked predaval auto
2x Pardubice - prohlídky a garančkaJarda S40 píše:Pro zajímavost - "Kde jsi byl?"Deshi píše:ale už jsem byl na cca třech jrních či zimníh prohlídkách a na jedné garančce a nikdo v serisu si toho nevšiml, nebo všiml, ale neupozornil mě na to - a to je věc, která mě zaráží![]()
Hans píše:EGR ventil motor k chodu vůbec nepotřebuje. Způsobuje akorát zasvinění sacího potrubí karbonem. Je tam z důvodů ekologie. Pokud tam nemáš cívku, tak by měla řídící jednotka hlásit chybu a měli by na to přijít v servisu při diagnostice.
Hans píše:EGR ventil motor k chodu vůbec nepotřebuje. Způsobuje akorát zasvinění sacího potrubí karbonem. Je tam z důvodů ekologie. Pokud tam nemáš cívku, tak by měla řídící jednotka hlásit chybu a měli by na to přijít v servisu při diagnostice.
Minulý majitel debil být nemusel.Spousta lidí si nechává EGR zaslepit,pááč se někdy začne rychle zasírat a zaslepení je lepší nežli neustálé čištění.Zasraný EGR prý mate ŘJ a autu se nechce tahatDeshi píše: A je jistý, že to diagnostika odhalí??? Protože k tomu musí vést nějaké dráty a u mě ty dráty žádné nejsou, takže asi byl fakt minulý majitel debil, který se toho raději zbavil, jestli to začalo dělat problémy
a co si představuješ pod slovem zaslepit? mě se to zaslepený tedy nezdáZz píše:si nechává EGR zaslepit,pááč se někdy začne rychle zasírat a zaslepení je lepší nežli neustálé čištění.Zasraný EGR prý mate ŘJ a autu se nechce tahatU dci od Renaulta je to docela běžná záležitost
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé