MOTOR: Co mi to chybí??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
MOTOR: Co mi to chybí??
Potřeboval bych poradit, co mi chybí u motoru - podrobnisti viz foto
Všiml jsem si toho, protože je kolem dost zaolejovaný motor
Všiml jsem si toho, protože je kolem dost zaolejovaný motor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
EGR ventil
respektive jeho pohon-->> elektromagnetická cívka nebo jak se to jmenuje
respektive jeho pohon-->> elektromagnetická cívka nebo jak se to jmenuje
Naposledy upravil(a) Harry dne 14 kvě 2007 10:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
další
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
má to něco do činění s emisema, když nefunguje tak jsou asi vyšší. ale četl jsem, že se dá i zaslepit a na výkon motoru to nemá vliv, spíš naopak.
jestli to máš takhle od koupě vozu, tak to asi nevadí ne?
nebo Ti to ulomil nějaký expert teď někdy? já ho čistil, tak jsem to nafotil.
jestli to máš takhle od koupě vozu, tak to asi nevadí ne?
nebo Ti to ulomil nějaký expert teď někdy? já ho čistil, tak jsem to nafotil.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 903
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
EGR ventil je Exhaust Gass Recirculation, tj. recirkulace výfukových plynů. Část výfukových plynů je přiváděna zpět do nasávaného vzduchu a do určitého množství pozitivně ovlivňuje spotřebu motoru a snižuje emise oxidu dusíku.
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Takže to vypadá, že jsem tam EGR ventil vůbec neměl, ale, že by mi tam chyběla pouze nějaká žáslepka???
a ten olej kolem toho je tedy normál??
PS: raději se zeptám na vše jako blbec, než abych jak blbec platil, že něco zanedbám
a ten olej kolem toho je tedy normál??
PS: raději se zeptám na vše jako blbec, než abych jak blbec platil, že něco zanedbám
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Ty tam ten ventil máš, ale chybí cívka, která ho otvírá a zavírá. olej je spíš shora od tý klapky v sání. v EGR je hlavně karbon. není to moc dobře poznat, ale řekl bych že tu cívku někdo utrhl, když chtěl ventil vyndat a nevěděl jak na to.
mám tam ten olej taky
mám tam ten olej taky
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
A je možné, že by ta cívka tam vůbec nebyla, ale pařilat tam jen nějaká záslepka??Harry píše:Ty tam ten ventil máš, ale chybí cívka, která ho otvírá a zavírá. olej je spíš shora od tý klapky v sání. v EGR je hlavně karbon. není to moc dobře poznat, ale řekl bych že tu cívku někdo utrhl, když chtěl ventil vyndat a nevěděl jak na to.
mám tam ten olej taky
Jink nechápu, jk by mi to mohl někdo (i já) odělat
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
jednoducho bud to nefungovalo alebo fungovalo zle tak to radsej odobral alebo ulomil egr nieje nevyhnutny pre chod motora...a naco by uz dokupoval novy ked predaval auto
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Nejhorší na tom je, že já jako automobilový analfabet (tohle je moje první auto a tak se učím) jsem si toho nikdy nevšiml - to bych ještě u sebe pochopil, ale už jsem byl na cca třech jrních či zimníh prohlídkách a na jedné garančce a nikdo v serisu si toho nevšiml, nebo všiml, ale neupozornil mě na to - a to je věc, která mě zarážídod píše:jednoducho bud to nefungovalo alebo fungovalo zle tak to radsej odobral alebo ulomil egr nieje nevyhnutny pre chod motora...a naco by uz dokupoval novy ked predaval auto
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
2x Pardubice - prohlídky a garančkaJarda S40 píše:Pro zajímavost - "Kde jsi byl?"Deshi píše:ale už jsem byl na cca třech jrních či zimníh prohlídkách a na jedné garančce a nikdo v serisu si toho nevšiml, nebo všiml, ale neupozornil mě na to - a to je věc, která mě zaráží
a
1x Č.Budějovice :?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
EGR ventil motor k chodu vůbec nepotřebuje. Způsobuje akorát zasvinění sacího potrubí karbonem. Je tam z důvodů ekologie. Pokud tam nemáš cívku, tak by měla řídící jednotka hlásit chybu a měli by na to přijít v servisu při diagnostice.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Hans píše:EGR ventil motor k chodu vůbec nepotřebuje. Způsobuje akorát zasvinění sacího potrubí karbonem. Je tam z důvodů ekologie. Pokud tam nemáš cívku, tak by měla řídící jednotka hlásit chybu a měli by na to přijít v servisu při diagnostice.
Hmm, na diagnostice jsem nebyl, ale říkal jsem si, že se podívám na jarní prohlídku, jestli ještě probíhá :?
Jinak všem děkuji zs cenné rady
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Hans píše:EGR ventil motor k chodu vůbec nepotřebuje. Způsobuje akorát zasvinění sacího potrubí karbonem. Je tam z důvodů ekologie. Pokud tam nemáš cívku, tak by měla řídící jednotka hlásit chybu a měli by na to přijít v servisu při diagnostice.
A pokud na to příjdou při diagnostice, tak to znamená, že mi to bud zatajili, což nepředpokládám a nebo to tedy muselo samo upadnout v důsledku ježdění po tankodromových silnicích v naší zemičce, což se mi zdá taky takový :? divny
A je jistý, že to diagnostika odhalí??? Protože k tomu musí vést nějaké dráty a u mě ty dráty žádné nejsou, takže asi byl fakt minulý majitel debil, který se toho raději zbavil, jestli to začalo dělat problémy
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
kdyby ta cívka měla upadnout tak by visela na kabeláži, z konektoru vypadnout nemohla. nafotím Ti odkud ta kabeláž je napojená, ať víš kde
hledat
hledat
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Minulý majitel debil být nemusel.Spousta lidí si nechává EGR zaslepit,pááč se někdy začne rychle zasírat a zaslepení je lepší nežli neustálé čištění.Zasraný EGR prý mate ŘJ a autu se nechce tahat U dci od Renaulta je to docela běžná záležitostDeshi píše: A je jistý, že to diagnostika odhalí??? Protože k tomu musí vést nějaké dráty a u mě ty dráty žádné nejsou, takže asi byl fakt minulý majitel debil, který se toho raději zbavil, jestli to začalo dělat problémy
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
a co si představuješ pod slovem zaslepit? mě se to zaslepený tedy nezdá ikdyž lepší fotka od Deshiho by bodlaZz píše:si nechává EGR zaslepit,pááč se někdy začne rychle zasírat a zaslepení je lepší nežli neustálé čištění.Zasraný EGR prý mate ŘJ a autu se nechce tahat U dci od Renaulta je to docela běžná záležitost
to Deshi: kabeláž od cívky vede při tý sací trubce pod plastový dekl, víc jsem neměl čas zjistit. snad o víkendu.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: DokyMichal