Zdravím všechny, zakoupil jsem si Volvo S60R 2005 221kW 400nm AWD manuál, vozidlo začalo padat do nouzového režimu, v další prohlídce v servisu mi bylo řečeno že je potřeba vyměnit lambda sonda, snímač tlaku palivového railu, ale také že mám nízké kompresní tlaky... Na celém internetu nemohu zjistit jaké mají tyto kompresní tlaky na tomto motoru být (B5254T4), naměřené kompresní tlaky jsou přesněji :
1 válec - 100 psi / 6.89 bar
2 válec - 95 psi / 6.55 bar
3 válec - 105 psi / 7.23 bar
4 válec - 110 psi / 7.58 bar
5 válec - 110 psi / 7.58 bar
Ventily a pístní kroužky byli již v minulosti opravovány, je možnost špatné opravy? Co vše může být příčina? Pístní kroužky, ventily, špatné časování vačkové hřídele?
Děkuji předem za odpovědi.
