S60R - nízké kompresní tlaky?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Multi
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 1 rok 11 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo V70 2006 P2 D5 136kW Manuál

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od Multi »

Zdravím všechny, zakoupil jsem si Volvo S60R 2005 221kW 400nm AWD manuál, vozidlo začalo padat do nouzového režimu, v další prohlídce v servisu mi bylo řečeno že je potřeba vyměnit lambda sonda, snímač tlaku palivového railu, ale také že mám nízké kompresní tlaky... Na celém internetu nemohu zjistit jaké mají tyto kompresní tlaky na tomto motoru být (B5254T4), naměřené kompresní tlaky jsou přesněji :

1 válec - 100 psi / 6.89 bar
2 válec - 95 psi / 6.55 bar
3 válec - 105 psi / 7.23 bar
4 válec - 110 psi / 7.58 bar
5 válec - 110 psi / 7.58 bar

Ventily a pístní kroužky byli již v minulosti opravovány, je možnost špatné opravy? Co vše může být příčina? Pístní kroužky, ventily, špatné časování vačkové hřídele?
Děkuji předem za odpovědi. :D

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 811
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od kishmick »

Zdar. Na netu bys to našel hned. Na každém benzínu a vlastně i na zahradní sekačce je to 8.8 Baru až 12 Barů. Tvůj benzínový motor neni ničím zvláštní-takže to platí i pro něj. Pod 8.8 je to málo a větším zahřátím se to ještě zhoršuje. Je to vydřený-nemazalo to. To je celá věda.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od python.p »

Ale tak...
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 811
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od kishmick »

To je stejný. Asi jsem zapomněl napsat slušná, nebo běžná komprese aby s tim nebyly problémy. Z praxe by ti třeba mechanici řekli, že u starýho auta např. při nájezdu 350tis, je 11.5 barů hodně pěkných atd...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od Zajsoft »

Začal bych proplachovým BGčkem(resp. celým malým dekarbonizacním kitem, sic velká dekarbonizace by taky určitě nebyla od věci...) a italskou údržbou...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

S60R - nízké kompresní tlaky?

Příspěvek od python.p »

kishmick píše: 13 srp 2023 07:46 To je stejný. Asi jsem zapomněl napsat slušná, nebo běžná komprese aby s tim nebyly problémy. Z praxe by ti třeba mechanici řekli, že u starýho auta např. při nájezdu 350tis, je 11.5 barů hodně pěkných atd...
To nebylo na tebe samozřejmě, ale na tazatele. ;)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: xtomo