Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 60
#1 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Dobry den, vcera jsem dojizdel domu a vyskocila na me kontrolka dobijeni a ze mam jet do servisu. Prijel jsem domu a nejak po mereni jsem zjistil ze alterator nedobiji nebo neco neni v poradku. Zijeme ve vysokych horach tak jsem si myslel ze je to zimou ale jak rikam merenim jsem zjistil ze nedobiji.. Ted mam baterku na nabijecce a asai budu potrebovat do servisu 25 km. Chtel bych se zeptat na zkusenosti ohledne dojezdu, samozrejme bez Ac, svetel apod..
Mame XC60 AWD 2013 D5
Koukal jsem na internet, a nekdo rika ze je to veliky risk ze muzu znicit motor a pod? Budu rad za jakoukoliv radu a pomoc.
Hezky vecer
Mame XC60 AWD 2013 D5
Koukal jsem na internet, a nekdo rika ze je to veliky risk ze muzu znicit motor a pod? Budu rad za jakoukoliv radu a pomoc.
Hezky vecer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#2 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
já dal asi 8km ve velmi podobném případě. alternátor zblbnul (asi prdla nebo problém s vinutím) a dával 19V. tak jsem ho musel odpojit. před cestou jsem dobil doma baterku a hurá na cestu.
teď už bych se možná nebál jet 15km, pokud by na cestě nebyly semafory. ale 25 nevím nevím. možná s dvěma a v půlce projistotu přehodit.
edit: pokud máš 2 auta, tak dobij doma, nastartuj s kabelama, nech zahřát a pak teprve rozpoj a jed. a jeďte s oběma autama a multimetrem. nebo zkus někoho ukecat. v půlce udělejte kontrolu.
teď už bych se možná nebál jet 15km, pokud by na cestě nebyly semafory. ale 25 nevím nevím. možná s dvěma a v půlce projistotu přehodit.
edit: pokud máš 2 auta, tak dobij doma, nastartuj s kabelama, nech zahřát a pak teprve rozpoj a jed. a jeďte s oběma autama a multimetrem. nebo zkus někoho ukecat. v půlce udělejte kontrolu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 372
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Že by to mělo zničit motor se mi nezdá, ale s klesající kapacitou baterie přestane fungovat elektrický posilovač řízení a pak se bude dost blbě zatáčet.
Tahle situace se mi stala v létě. Auto přestalo dobíjet krátce po výjezdu, všechno jsem povypínal a jel 24 km po okruhu do Vestce, kam jsem byl shodou okolnosti objednanej na svolávačku. Na sjezdu už se mi začal “kousat” volant a když jsem parkoval, tak už šlo sotva zatáčet .
Udělal bych to, jak říká Marek. Pokud máš k dispozici další baterii z jinýho auta, tak bych ji vzal s sebou. Kdyby ta 1. přestala dávat, tak bych ji po cestě bych vyměnil a dojel s druhou baterkou.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
A na altíku máš normálně řemen? Ten rád praská...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
25Km je relevantni udaj. Jak dlouho to pojedeš ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#6 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Dnes už skoro každé povinné ručení má základní asistenci zdarma.
Nějak nechápu, proč by měl zakladatel vlákna zajišťovat dvě baterky a stresovat se s tím, když tomu (soudě dle dotazu) nerozumí nějak moc.
Prostě zavolám na pojišťovnu, řeknu, že mi auto nedobíjí, odtah, hotovo. To nemůže být ani s doplatkem. 25km a max hodina manipulace s autem.
P.S : Mnohdy toto překvapivě nabízí i klasické platební karty některých bank..
Nějak nechápu, proč by měl zakladatel vlákna zajišťovat dvě baterky a stresovat se s tím, když tomu (soudě dle dotazu) nerozumí nějak moc.
Prostě zavolám na pojišťovnu, řeknu, že mi auto nedobíjí, odtah, hotovo. To nemůže být ani s doplatkem. 25km a max hodina manipulace s autem.
P.S : Mnohdy toto překvapivě nabízí i klasické platební karty některých bank..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
25km je dost, i kdyby to bylo furt po hlavní bez brždění... Ale jesi tě někdo ze servisu rovnou vyzvedne, tak můžete, pokud bys to nedal, přehodit za chodu baterii z funkčního auta do nefunkčního, nebo pro jistotu v půlce cesty.
Odtah je buď domu nebo do servisu, tak z domova do servisu by musel mít spešl podmínky. Ale nevim, tyto služby nevyužívám.
Odtah je buď domu nebo do servisu, tak z domova do servisu by musel mít spešl podmínky. Ale nevim, tyto služby nevyužívám.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Příklad kdyby jel z Vyškova do Cardionu v Brně tak je to do pul hodiny a to podle mě baterka bez zapnutých spotřebičů dá: https://mapy.cz/s/refahajeju
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Hele...těch jednotek v autě je docela dost a všechny něco žerou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#10 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Já jel bez alternátoru a bez serva z dovolený na Lipně 280km.
Novější auto by to ale pravděpodobně nedalo.
Novější auto by to ale pravděpodobně nedalo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Alternátor mi odešel před necelým měsícem na Octavii. Ujel jsem 10 km, 3x jsem během toho startoval, poskakování po městě, plno semaforů, zapnutá AC, světla, rádio. Výhřev sedadel a ohřev motoru topnou spirálou CEM zablokovala. Doba jízdy cca 20 minut. Ujel bych cca ještě dalších 5 km - dle měření baterie v servise.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Basstl: ale to bylo TDi, ne? Tam v podstatě potřebuješ cestou jen udržet seplej stopventil
Haben: nevěřim, žes tohle všechno dal na běžnou baterku. Ten altík musel dobíjet aspoň trochu, protože to všechno cos popsal vycucne baterku za pár minut.
Haben: nevěřim, žes tohle všechno dal na běžnou baterku. Ten altík musel dobíjet aspoň trochu, protože to všechno cos popsal vycucne baterku za pár minut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 60
#13 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Dobry den, dekuji za odpovedi. Mate pravdu s tema pojistovnama, my jak zijem ve francii tak je to vse dost komplikovane. Zkusim ovsem zavolat. Jeste dodam je to asi 20 min po dalnici, jen par ostrych zatacek na zacatku. Mame dve auta tak bych to asi nastartoval pres kabel , a druhou baterku ( kterou nabijim taky) vezmu do kufru...
Dik moc za rady!
Dik moc za rady!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Zopakuji dotaz: je řemen na svém místě?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#15 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Ano, bylo to TDI. Baterku jsem v podstatě potřeboval jen na blinkry, tak bych asi dojel i dál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Zkontroluj řemen, nastartuj přes kabely a jedeme 20 minut s vypnutým ventilátorem topení a radiem to dá v pohodě. Jestli tam je 80Ah baterka tak by to muselo žrát 240APaskal píše: ↑03 led 2022 09:29 Dobry den, dekuji za odpovedi. Mate pravdu s tema pojistovnama, my jak zijem ve francii tak je to vse dost komplikovane. Zkusim ovsem zavolat. Jeste dodam je to asi 20 min po dalnici, jen par ostrych zatacek na zacatku. Mame dve auta tak bych to asi nastartoval pres kabel , a druhou baterku ( kterou nabijim taky) vezmu do kufru...
Dik moc za rady!
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2882
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#17 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Taky si myslím, že to dáš v pohodě, ale ten Warcz výpočet je zavádějící, tu baterku nesosneš do nuly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#18 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
teď mě napadá, že jedna z prvních věcí, co vypadává kvůli nízkému napětí baterky, jsou myslím parkovací senzory. takže taky možnost jak zjistit, že je třeba vyměnit baterku (objeví se hláška na přístrojovce).
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#19 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
A co přes pojistky odpojit rovnou co nejvíce nepotřebných věcí ať zbytečně řídící jednotky nesosají baterku?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Co jsem pochopil, tak kolega chce dojet někam z hor dolů do civilizace. To bych asi bez altíku nedal a nechal se odtáhnout.
Ale opět připomínám....ten řemen!!! Ale i tak bude potřeba ho nasadit. Schopný člověk to zvládne i sám doma.
Ale opět připomínám....ten řemen!!! Ale i tak bude potřeba ho nasadit. Schopný člověk to zvládne i sám doma.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#21 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
"Jestli je tam..."
Jenže ona tam skoro nikdy není, pokud zrovna není nová ani tehdy nedá štítkovou kapacitu...
Moje dvě osobní zkušenosti s předcházejícími auty.
1. Ford Escort 1,4i
Aku 56Ah po x letech provozu. Auto garážovaný, baterka doma trvale na dobíječi. Auto startovalo na brnknutí. Na letišti jsem dvěma kolegům nabil baterii do modelu, odebraná kapacita cca 4Ah. Startér už ani nehlesnul.
2. Opel Astra Caravan 1,6i.
V podstatě to stejný zacházení i baterka. Poslední cca 3 roky baterka už externě nedobíjena. Manželka "pucovala" vnitřek. Měla cca 4 hodiny otevřený dveře. Ráno (teplota cca 8°C) startér jen škytnul. Dobitá kapacita cca 5,5Ah.
Takže co z toho plyne? Bez fungujícího nabíjení bych to ani nezkoušel. Jedině snad s ověřenou baterkou.
Pro zajímavost ještě 3. příběh. Volvo rodina. Kolega XC90, jeho manželka XC60. Na XC60 (r.v. tipuji tak 2015) hláška o nízkém napětí baterie, či nějak podobně (mám to jen z doslechu). On nemaje času na blbosti ji poslal 20km do servisu. Tam "odborník" typu brouk Pytlík seznal, že málo jezdí a je třeba baterku dobít jízdou, nejlépe po dálnici. Nebohá žena vyjela z Olomouce a na půli cesty do Prostějova všechno zhaslo a odtah. Světe div se: "Řemen". Toho Brouka Pytlíka bych někdy rád viděl na vlastní voči.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#22 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Jednou mi odešel altík na Korábu a dokázal jsem dojet zpátky do Plzně - cca 60km. Ale bylo to se starou T5, vypnuté všechno a pianko po okreskách.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#23 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Před 35 lety mi odešlo nabíjení na starém MB1000. Musel jsem odvézt domů zedníka cca 25km. Půl cesty jsem musel se světly. Při cestě zpátky už světla skoro nebyla vidět tak jsem po 10km jel jen na parkovačky a posledních 5km jsem vypnul i ty. Stará zlatá škodovka to nakonec dala. Podle svitu kontrolek tipuju, že ke konci už jela v "dýzl" režimu.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Jsem napnutej jak ten řemen. Tak jak s tím řemenem??????
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#25 Dojezd bez funkcniho Alternatoru
Mr Beana už znají všichni, teď už máme i Mr Belta
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek