D5 151kw – tlakuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
D5 151kw – tlakuje
Ahoj všem,
na Volvo V70 D5 151kw mi vylítla voda z expanzní nádobky. V místním servisu vyměnili rozbité víčko, zkontrolovali úniky na hadicích, ale patrně nic nenašli a do auta se víc pouštět nechtějí. Auto po zahřátí bíle nekouří, v kapalině emulze prý není, systém tlakuje normálně, ale po svižnější jízdě auto začne vařit a údajně se přes noc ztratilo něco vody.
Řeším, co teď s tím. Máte prosím doporučení na nějaký servis?
Děkuju!
na Volvo V70 D5 151kw mi vylítla voda z expanzní nádobky. V místním servisu vyměnili rozbité víčko, zkontrolovali úniky na hadicích, ale patrně nic nenašli a do auta se víc pouštět nechtějí. Auto po zahřátí bíle nekouří, v kapalině emulze prý není, systém tlakuje normálně, ale po svižnější jízdě auto začne vařit a údajně se přes noc ztratilo něco vody.
Řeším, co teď s tím. Máte prosím doporučení na nějaký servis?
Děkuju!
Naposledy upravil(a) ikea dne 16 pro 2021 09:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw – tlakuje
V tomto případě asi nejlepší T6R potažmo David Patočka. Jen nepočítej, že to bude akce za pár korun.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14265
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw – tlakuje
Hm, zřejmě další adept s prasklou vložkou. Neboj, rozbij prasátko a nějakých 80 - 120 kKč to spraví. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw – tlakuje
Bohuzel, tyto motory trpi na praskani vlozek valce, nicmene, to muze byt jen tesneni pod hlavou.
Kazdopadne to reklamuj u prodejce jako skrytou vadu!!!!!
Kazdopadne to reklamuj u prodejce jako skrytou vadu!!!!!
-
Offline
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
D5 151kw – tlakuje
Dá s tahle závada zjistit ještě před koupí auta? Protože řešit to jako skrytou vadu, to by asi byl opruz......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw – tlakuje
Dá, ale musíš vědět co a jak hledat. Bohužel.
Takove běžné vodítko je kontrola co to udela po startu s hladinou v nadobce, pokud hned zmizi je to jasne. Po otevreni vicka vystoupa zpet. Dale pak vytocit motor nad 4000 ot a sledovat hladinu, pokud klesa, je to jasne.
Takove běžné vodítko je kontrola co to udela po startu s hladinou v nadobce, pokud hned zmizi je to jasne. Po otevreni vicka vystoupa zpet. Dale pak vytocit motor nad 4000 ot a sledovat hladinu, pokud klesa, je to jasne.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw – tlakuje
Rychlou diagnostikou může být i to, že se motor nechá zahřát na provozní teplotu normální jízdou, pak se pár km projede ostřeji. Pak zastavit, zvednout kapotu a zkusit zmáčknout vodní hadice k chladiči. Bacha, budou horký! Jestli budou tvrdý jak beton, tak je víceméně jasné, že minimálně hlava půjde dolů. Pokud půjdou normálně zmáčknout, bude to o.k.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
D5 151kw – tlakuje
Díky všem za zprávy.
Naposledy upravil(a) ikea dne 16 pro 2021 09:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
-
Offline
- Příspěvky: 845
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw – tlakuje
ja bych byl hlavne opatrnej co se tyce zasahu dalsich autoservisu, aby ti prodejce (logicky) nerek ze se v tom nekdo hrabal a ze ho to nezajima...a resil bych to jen s prodejcem. Jestli tohle neni typicka skryta vada tak uz nevim...zalezi taky co je ve smlouve...pri techle castkach uz se asi vyplati konzultace s pravnikem, snazil bych se uhrat odstoupeni od smlouvy. Myslim ze v tyhle fazi neni takticky psat verejne svoje kroky a uvahy vcetne jmen zucastnenych 

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
D5 151kw – tlakuje
Šel bych někam, kde umí zaručeně změřit výfuk v chladící kapalině, klidně i do autorizáku a pokud identifikují průnik do chladící kapaliny, šel bych za prodejcem s papírem.
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Typické příznaky prasklé vložky válce. Když zajedeš do T6R, pan Jiřička ti už od dveří řekne prasklá vložka. Na můj dotaz, že to může být těsnění pod hlavou odpověděl: Může, ale je to prasklá vložka. Po rozebrání zjištěno: prasklé dvě vložky válců. Stálo mě to 96 ale motor od té doby běhá jak hodinky. Patočka a T6R tentokrát odvedli dobrou práci (od opravy najeto cca 10 tkm). Počítej, že oprava trvá dva až tři týdny. Jo a předtím jsem byl v autorizáku a spaliny v chladící kapalině nenašli 

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
D5 151kw – tlakuje
No to je situace na ho.no. Možná si to představuji jak Hurvínek válku, ale nedá se třeba vyndat vstřiky a podívat se do válců endoskopem, aby se nemusela sundávat hlava?
Edit: a ještě možná jeden blbej nápad, a je tam hadička mezi chladičem a expanzkou, jak ji ve Volvu přestali dávat a potom s tím byly problémy? Co když to je bez ní a jenom tam prostě někde vzduchový pytel a potom to zlobí.
Edit: a ještě možná jeden blbej nápad, a je tam hadička mezi chladičem a expanzkou, jak ji ve Volvu přestali dávat a potom s tím byly problémy? Co když to je bez ní a jenom tam prostě někde vzduchový pytel a potom to zlobí.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw – tlakuje
Souhlas s powlem, nic bych nikde nenechával rozebírat. Situaci bych řešil s prodejcem a ideálně s právníkem, skrytá vada.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Takhle vypadá ta prasklá vložka (moje). Druhou hadičku mezi expanzkou a chladičem jsem tam měl. Ale taky souhlasím s názorem nejdřív řešit reklamaci a pak až rozebírat (nejlépe v servisu, který si domluvíte s bazarem).
Edit: na takovéto případy je dobré být pojištěn u DASu. Máš právníka zdarma, podle druhu pojištění i znalecké posudky.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
D5 151kw – tlakuje
Jak to celé dopadlo? Prodejci jsem napsal e-mail popisující závadu a následující ráno jsme si telefonovali. Od původních majitelů zjistil, že chladící systém už kdysi tlakoval. V servisu tehdy za nekřesťanské peníze sundali hlavu, přeměřili tlaky a zjistili, že je v pořádku. Zároveň upozornili na možnou netěsnost na EGR výměníku, ale protože chladící systém přestal tlakovat, dál se závada neřešila. Dokud se po nějaké době neobjevila znovu, ale to už majitelé koukali po novém autě a Volvo bez kompletních informací poslali dál.
"Pokud chcete, vrátím vám peníze nebo auto spolu opravíme." Dlouho jsem nad tím přemýšlel, ale nakonec vyhrála první varianta z mnoha důvodů...
Při převzetí auta byl se mnou David z fóra i s VIDA a objevil závadu nízkého tlaku plnění na turbu. Měl jsem štěstí, vše vyřešila nová hadice plnění. Ale v servisu také zjistili, že někdo na turbu prohodil vysokotlakou/nízkotlakou trubičku. Navíc se roztavila tavná pojistka u baterie a v servisu repasovali startér. Auto se zdálo být už v pořádku, ale tavná pojistka se po několika dnech znovu roztavila a bylo třeba vyměnit alternátor (přehříval se a repas startéru byl dost určitě zbytečný). A nakonec mi bouchla voda, protože motor tlakoval. Vše se stalo během jednoho měsíce a já z toho auta už neměl vůbec dobrý pocit. Těžko říct, jak dlouho se s tlakujícím motorem jezdilo (tuším, že v řádu let) a co všechno návazného to způsobilo a do budoucna by stálo. Takže auto jsem vrátil a prodejce mi přispěl z části i na opravy.
Co závěrem?
"Pokud chcete, vrátím vám peníze nebo auto spolu opravíme." Dlouho jsem nad tím přemýšlel, ale nakonec vyhrála první varianta z mnoha důvodů...
Při převzetí auta byl se mnou David z fóra i s VIDA a objevil závadu nízkého tlaku plnění na turbu. Měl jsem štěstí, vše vyřešila nová hadice plnění. Ale v servisu také zjistili, že někdo na turbu prohodil vysokotlakou/nízkotlakou trubičku. Navíc se roztavila tavná pojistka u baterie a v servisu repasovali startér. Auto se zdálo být už v pořádku, ale tavná pojistka se po několika dnech znovu roztavila a bylo třeba vyměnit alternátor (přehříval se a repas startéru byl dost určitě zbytečný). A nakonec mi bouchla voda, protože motor tlakoval. Vše se stalo během jednoho měsíce a já z toho auta už neměl vůbec dobrý pocit. Těžko říct, jak dlouho se s tlakujícím motorem jezdilo (tuším, že v řádu let) a co všechno návazného to způsobilo a do budoucna by stálo. Takže auto jsem vrátil a prodejce mi přispěl z části i na opravy.
Co závěrem?
- Volvo je neskutečně pohodlné auto a v mém srdci zůstane.
- V servisech Volva často straší drahými opravami, aniž by auto viděli – něco jako doktorka.cz (prodejce výměník vyměnil a auto jezdí bez problému).
- Opravdu slušní dovozci aut z Německa existují (mohu poslat kontakt; vozí výhradně koncern, cizí značky prý už nikdy vozit nebude).
- Z auta mi zůstaly úplně nové celoroční pneumatiky Goodyear, kdybyste měl někdo zájem.

_________________
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
V70 D3 120kW, 2011
V70 D5 151kW, 2011
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4586
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
D5 151kw – tlakuje
Tak bezva, že byl prodejce čestný a bez zbytečných problémů a průtahů to dobře dopadlo 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 151kw – tlakuje
Takže na tohle trpí všechny 2,4l 5válce i když mají nižší výkon (d4) protože je tam rozdíl pouze v nastavení SW a jinak jsou totožné nebo na to trpí D5 protože ta má větší výkon a řidič na to může pořádně šlápnout ?Jakub Svoboda píše: 16 pro 2021 08:22 Bohuzel, tyto motory trpi na praskani vlozek valce, nicmene, to muze byt jen tesneni pod hlavou.
Kazdopadne to reklamuj u prodejce jako skrytou vadu!!!!!
-
Offline
- Příspěvky: 6173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
D5 151kw – tlakuje
D5 136kW ne. Tydalší co maj 2 turbo jo, ale kluci to asi upřesní...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
Praskání vložek trpí dvouturbové motory,prdne to když je motor studenej a dáváš tomu plnej..,ale většinou u motorů s malým nájezdem do 100000km .
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
D5 151kw – tlakuje
Jo no kamarád to tenkrat u nove xc60 řešil 2x jednou na záruku jednou za 120kkc
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 151kw – tlakuje
Mám 120kW a také dvě turba - značeno D4 ale motor je totožný z D5 krom výkonu a ten je omezen pouze SW proto mi není jasné proč by to praskalo pouze na D5 když ty samé motory mají i jiná označení v jiné výkonové verzi a nebo se prostě říká že na to trpí D5 pač jich je v tomto označení drtivá většina_?
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
Obecně prasklá vložka: p.Patočka cituji:
Začíná to tím, že se ztrácí chladící kapalina....cca 0,5 - 1L na 1000 km.
Tlakuje se lehce nadměrně chladící systém, takže si to občas přes víčko exp. nádoby odplivně trochu vody.
Změříme CO2 v chladící kapalině, zkontrolujeme víčko exp.nádobky a postupujeme dále.
Namontuje se dodatečně trubička od chladiče do expanzky, kterou někdo ve výrobě zrušil.
Najezdí se cca 1000 km, a dá se vyhodnotit výsledek
Následně se sundá hlava motoru a KUK:-)
Buď je fouklé jenom těsnění, a nebo je rovnou prasklá i vložka ve válci.když se z jakéhosi důvodu mění standardním způsobem chladící kapalina,
tak se v horní části chladiče následně drží vzduch a ten se bez hadičky ven nedostane.
Správně by se celý chladící systém měl vyvakuovat, a následně naplnit a hadička - nehadička, vzduch by tam nebyl. Při každé manipulaci s chladící kapalinou se špatně odvzdušňuje chladící systém a dochází k nedostatečnému
chlazení motoru a pulzování hladiny chladící kapaliny .
Začíná to tím, že se ztrácí chladící kapalina....cca 0,5 - 1L na 1000 km.
Tlakuje se lehce nadměrně chladící systém, takže si to občas přes víčko exp. nádoby odplivně trochu vody.
Změříme CO2 v chladící kapalině, zkontrolujeme víčko exp.nádobky a postupujeme dále.
Namontuje se dodatečně trubička od chladiče do expanzky, kterou někdo ve výrobě zrušil.
Najezdí se cca 1000 km, a dá se vyhodnotit výsledek

Následně se sundá hlava motoru a KUK:-)
Buď je fouklé jenom těsnění, a nebo je rovnou prasklá i vložka ve válci.když se z jakéhosi důvodu mění standardním způsobem chladící kapalina,
tak se v horní části chladiče následně drží vzduch a ten se bez hadičky ven nedostane.
Správně by se celý chladící systém měl vyvakuovat, a následně naplnit a hadička - nehadička, vzduch by tam nebyl. Při každé manipulaci s chladící kapalinou se špatně odvzdušňuje chladící systém a dochází k nedostatečnému
chlazení motoru a pulzování hladiny chladící kapaliny .
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 29 pro 2021 19:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Tak u mě se závada projevila při nájezdu 203 tkm a nikdy jsem tomu za studena kouř nedával. Po opravě jsem dal řeč s D.Patočkou a ten mi řekl, že to je jako sázka do loterie. Jeho známý údajně tahá dvouosý karavan a motor nikdy nešetřil a přesto nic. Vložky jsou prostě tenkostěnné a někdo vytáhne peška a někdo ne. Také mi řekl, že čtyřválce VEA praskají úplně stejně.zdenal111 píše: 29 pro 2021 18:13 Praskání vložek trpí dvouturbové motory,prdne to když je motor studenej a dáváš tomu plnej..,ale většinou u motorů s malým nájezdem do 100000km .
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
Jsem psal -- většinou u motorů s malým nájezdem a čtyřválce VEA praskají také ,to je pravda ..diky za dodatek 

_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 151kw – tlakuje
Hadička byla?Macek2 píše: 29 pro 2021 18:55Tak u mě se závada projevila při nájezdu 203 tkm a nikdy jsem tomu za studena kouř nedával. Po opravě jsem dal řeč s D.Patočkou a ten mi řekl, že to je jako sázka do loterie. Jeho známý údajně tahá dvouosý karavan a motor nikdy nešetřil a přesto nic. Vložky jsou prostě tenkostěnné a někdo vytáhne peška a někdo ne. Také mi řekl, že čtyřválce VEA praskají úplně stejně.zdenal111 píše: 29 pro 2021 18:13 Praskání vložek trpí dvouturbové motory,prdne to když je motor studenej a dáváš tomu plnej..,ale většinou u motorů s malým nájezdem do 100000km .
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé