Repas trysky bufiku

  • Autor
  • Zpráva
Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#1 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

Ahoj, dnes jsem repasoval další trysku. Nyní již s pořádnými přípravky, takže to mohu zalisovat pod lisem a vytáhnout bez poškození :D Membránu dělám z průmyslové membrány pro styk s naftou, kterou řežu na laseru. Dále kontroluji těsnost pod vodou. Při tlaku 0,4 Mpa neutíká vzduch (víc jsem nezkoušel) :) Pracovní tlak je 0,25 Mpa.
V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat :)
Přílohy
81395990_2899361406849700_6894287327514853376_o.jpg
81740150_2899361680183006_1396538255863709696_o.jpg
81088987_2899361960182978_3070756902011928576_o.jpg
81672301_2899362283516279_2326097095729086464_o.jpg

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Repas trysky bufiku

Příspěvek od raolsa »

A ta rozumná cena, včetně pošty?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#3 Repas trysky bufiku

Příspěvek od akostelecky2 »

Ano, taky bych nechal jednu repasnout. Průchodnost by se taky dala vyzkoušet?

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#4 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

Cenu jsem počítal na 1/3 ceny trysky + pošta vychází asi na 80 Kč. Samozřejmě, že když budu dělat 20 trysek, tak bude výsledná cena jiná než, když to dělám po jednom kusu :)

Průchodnost jde vyzkoušet. Poznáš pod vodou, když utíká jinde než na konci trysky :) Většinou je ucpaná kousky z membrány :)

Tady je test těsnosti " a "

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2945
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#5 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Tod2 »

a kolik je tedy ta 1/3 trysky? :)
on asi myslel spíš průchodnost tekutinou, protože takhle sice opravíš membránu, ale nepoznáš, jestli tryska nedává nějak bokem a máš zbytečnou opravu...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#6 Repas trysky bufiku

Příspěvek od akostelecky2 »

Jj

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#7 Repas trysky bufiku

Příspěvek od akostelecky2 »

Škoda , ze jsem kupoval teď origo za 2950.

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#8 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

1000 Kč je oprava. Vyzkoušel jsem to čističem na brzdy :) Podávací otvor má stejný průměr, jako ten sprej a jde krásně plynule, jak by měl:)
Tady máš na autě, jak to má jít :) "
Ale není problém dát čistič do té hadičky, kde je vzduch a vyzkoušet :)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Ondra. »

ahoj mam starý analogový webasto (neorigo), dalo by se z benzínu přestavět na naftu, nemáš zkušenost? díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#10 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

Tak to bohužel netuším :/ Rád bych pomohl :) Kdyby to bylo namontování na auto, kde nebylo, tak pomohu, nebo ovládání přes mobil či dodělání vyhřívaných sedaček :)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#11 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Hájčus »

Lify píše: "
Super práce :good: a vítej na fóru. :beer:
Apropos... copak to máš za pěkný škrtič hadic (na videu oranžový)
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#12 Repas trysky bufiku

Příspěvek od volvoperformance »

A co rozprach trysky? Zkoušíš,při jakém tlaku?

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#13 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

Dík :) Ten škrtič jsem koupil v AK asi za 250? Jmenuje se Kleště na sevření hadic, střední - hadice topení. Funguje to naprosto výborně. Takhle místo vypuštění kapaliny stačí jen zacvaknout a děláš :D

Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě :) To musím natočit.. To jsem nenatočil 8)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#14 Repas trysky bufiku

Příspěvek od standa »

Lify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě :) To musím natočit.. To jsem nenatočil 8)
Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPa :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#15 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

standa píše:
Lify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě :) To musím natočit.. To jsem nenatočil 8)
Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPa :)
Někde jsem to našel... Musím najít :%)

Lify
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 24
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW

#16 Repas trysky bufiku

Příspěvek od Lify »

Tak jsem repasoval trysku pro Matěje a natočil jsem rozstřik :) Bohužel sem do hadičky dal málo čističe, tak ten rozstřik není dlouhý. Testoval jsem na 0,5 MPa. Když jsem včera vyndal z trysky hadičku a vyzkoušel přes VIDU zapnout čerpadlo na naftu, tak to spíš kapalo než teklo :D Takže tam moc tlak asi není. A 0,5 MPa je už fakt velký tlak v tom průměru hadičky. " A tady je rozstřik trysky na autě :) "
Na fotce je čištění v ultrazvukové čističce :)
Přílohy
83112279_2976273109158529_2577438302718132224_o.jpg
84132618_2976272895825217_1827744429692157952_o.jpg
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“