Repas trysky bufiku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Ahoj, dnes jsem repasoval další trysku. Nyní již s pořádnými přípravky, takže to mohu zalisovat pod lisem a vytáhnout bez poškození Membránu dělám z průmyslové membrány pro styk s naftou, kterou řežu na laseru. Dále kontroluji těsnost pod vodou. Při tlaku 0,4 Mpa neutíká vzduch (víc jsem nezkoušel) Pracovní tlak je 0,25 Mpa.
V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat
V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13195
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Repas trysky bufiku
A ta rozumná cena, včetně pošty?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
Repas trysky bufiku
Ano, taky bych nechal jednu repasnout. Průchodnost by se taky dala vyzkoušet?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Cenu jsem počítal na 1/3 ceny trysky + pošta vychází asi na 80 Kč. Samozřejmě, že když budu dělat 20 trysek, tak bude výsledná cena jiná než, když to dělám po jednom kusu
Průchodnost jde vyzkoušet. Poznáš pod vodou, když utíká jinde než na konci trysky Většinou je ucpaná kousky z membrány
Tady je test těsnosti https://www.youtube.com/watch?v=rhmgs-c3Knw" a https://www.youtube.com/watch?v=0OQVnBML0rA"
Průchodnost jde vyzkoušet. Poznáš pod vodou, když utíká jinde než na konci trysky Většinou je ucpaná kousky z membrány
Tady je test těsnosti https://www.youtube.com/watch?v=rhmgs-c3Knw" a https://www.youtube.com/watch?v=0OQVnBML0rA"
-
Online
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Repas trysky bufiku
a kolik je tedy ta 1/3 trysky?
on asi myslel spíš průchodnost tekutinou, protože takhle sice opravíš membránu, ale nepoznáš, jestli tryska nedává nějak bokem a máš zbytečnou opravu...
on asi myslel spíš průchodnost tekutinou, protože takhle sice opravíš membránu, ale nepoznáš, jestli tryska nedává nějak bokem a máš zbytečnou opravu...
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
Repas trysky bufiku
Škoda , ze jsem kupoval teď origo za 2950.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
1000 Kč je oprava. Vyzkoušel jsem to čističem na brzdy Podávací otvor má stejný průměr, jako ten sprej a jde krásně plynule, jak by měl:)
Tady máš na autě, jak to má jít https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Ale není problém dát čistič do té hadičky, kde je vzduch a vyzkoušet
Tady máš na autě, jak to má jít https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Ale není problém dát čistič do té hadičky, kde je vzduch a vyzkoušet
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Repas trysky bufiku
ahoj mam starý analogový webasto (neorigo), dalo by se z benzínu přestavět na naftu, nemáš zkušenost? díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Tak to bohužel netuším :/ Rád bych pomohl Kdyby to bylo namontování na auto, kde nebylo, tak pomohu, nebo ovládání přes mobil či dodělání vyhřívaných sedaček
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Repas trysky bufiku
Super práce a vítej na fóru.Lify píše: https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Apropos... copak to máš za pěkný škrtič hadic (na videu oranžový)
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Repas trysky bufiku
A co rozprach trysky? Zkoušíš,při jakém tlaku?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Dík Ten škrtič jsem koupil v AK asi za 250? Jmenuje se Kleště na sevření hadic, střední - hadice topení. Funguje to naprosto výborně. Takhle místo vypuštění kapaliny stačí jen zacvaknout a děláš
Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě To musím natočit.. To jsem nenatočil
Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě To musím natočit.. To jsem nenatočil
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Repas trysky bufiku
Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPaLify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě To musím natočit.. To jsem nenatočil
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Někde jsem to našel... Musím najítstanda píše:Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPaLify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě To musím natočit.. To jsem nenatočil
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Tak jsem repasoval trysku pro Matěje a natočil jsem rozstřik Bohužel sem do hadičky dal málo čističe, tak ten rozstřik není dlouhý. Testoval jsem na 0,5 MPa. Když jsem včera vyndal z trysky hadičku a vyzkoušel přes VIDU zapnout čerpadlo na naftu, tak to spíš kapalo než teklo Takže tam moc tlak asi není. A 0,5 MPa je už fakt velký tlak v tom průměru hadičky. https://www.youtube.com/watch?v=IBogiKEJtA4" A tady je rozstřik trysky na autě https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Na fotce je čištění v ultrazvukové čističce
Na fotce je čištění v ultrazvukové čističce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé