V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat
Repas trysky bufiku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Ahoj, dnes jsem repasoval další trysku. Nyní již s pořádnými přípravky, takže to mohu zalisovat pod lisem a vytáhnout bez poškození
Membránu dělám z průmyslové membrány pro styk s naftou, kterou řežu na laseru. Dále kontroluji těsnost pod vodou. Při tlaku 0,4 Mpa neutíká vzduch (víc jsem nezkoušel)
Pracovní tlak je 0,25 Mpa.
V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat
V nejbližší době budu dělat několik trysek, tak můžete dodat a za rozumný peníze jí mohu udělat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14685
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Repas trysky bufiku
A ta rozumná cena, včetně pošty?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
Repas trysky bufiku
Ano, taky bych nechal jednu repasnout. Průchodnost by se taky dala vyzkoušet?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Cenu jsem počítal na 1/3 ceny trysky + pošta vychází asi na 80 Kč. Samozřejmě, že když budu dělat 20 trysek, tak bude výsledná cena jiná než, když to dělám po jednom kusu
Průchodnost jde vyzkoušet. Poznáš pod vodou, když utíká jinde než na konci trysky
Většinou je ucpaná kousky z membrány 
Tady je test těsnosti https://www.youtube.com/watch?v=rhmgs-c3Knw" a https://www.youtube.com/watch?v=0OQVnBML0rA"
Průchodnost jde vyzkoušet. Poznáš pod vodou, když utíká jinde než na konci trysky
Tady je test těsnosti https://www.youtube.com/watch?v=rhmgs-c3Knw" a https://www.youtube.com/watch?v=0OQVnBML0rA"
-
Offline
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Repas trysky bufiku
a kolik je tedy ta 1/3 trysky? 
on asi myslel spíš průchodnost tekutinou, protože takhle sice opravíš membránu, ale nepoznáš, jestli tryska nedává nějak bokem a máš zbytečnou opravu...
on asi myslel spíš průchodnost tekutinou, protože takhle sice opravíš membránu, ale nepoznáš, jestli tryska nedává nějak bokem a máš zbytečnou opravu...
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
- Bydliště: Dejvice
Repas trysky bufiku
Škoda , ze jsem kupoval teď origo za 2950.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
1000 Kč je oprava. Vyzkoušel jsem to čističem na brzdy
Podávací otvor má stejný průměr, jako ten sprej a jde krásně plynule, jak by měl:)
Tady máš na autě, jak to má jít
https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Ale není problém dát čistič do té hadičky, kde je vzduch a vyzkoušet
Tady máš na autě, jak to má jít
Ale není problém dát čistič do té hadičky, kde je vzduch a vyzkoušet
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5029
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Repas trysky bufiku
ahoj mam starý analogový webasto (neorigo), dalo by se z benzínu přestavět na naftu, nemáš zkušenost? díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Tak to bohužel netuším :/ Rád bych pomohl
Kdyby to bylo namontování na auto, kde nebylo, tak pomohu, nebo ovládání přes mobil či dodělání vyhřívaných sedaček 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Repas trysky bufiku
Super práceLify píše: https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Apropos... copak to máš za pěkný škrtič hadic (na videu oranžový)
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Repas trysky bufiku
A co rozprach trysky? Zkoušíš,při jakém tlaku?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Dík
Ten škrtič jsem koupil v AK asi za 250? Jmenuje se Kleště na sevření hadic, střední - hadice topení. Funguje to naprosto výborně. Takhle místo vypuštění kapaliny stačí jen zacvaknout a děláš
Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě
To musím natočit.. To jsem nenatočil 
Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autě
-
Offline
- Příspěvky: 1797
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Repas trysky bufiku
Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPaLify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autěTo musím natočit.. To jsem nenatočil
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Někde jsem to našel... Musím najítstanda píše:Máš asi dobrý zdroj informací, já jsem nikde tlak paliva v bufíku nenašel... Na každým blbým štítku na bufíku, ve všech servisních manuálech je vždycky uveden jen dovolený tlak ve vodním okruhu a ten je náhodou taky těch 200 nebo 250kPaLify píše:Bufik pracuje při tlaku 250 kpa tj 0,25 Mpa, takže když dám do té zelené hadičky čistič a nastavím 0,25 Mpa, tak musí téct, jako v tom posledním videu, kdy je připojen na čerpadlo v autěTo musím natočit.. To jsem nenatočil
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Repas trysky bufiku
Tak jsem repasoval trysku pro Matěje a natočil jsem rozstřik
Bohužel sem do hadičky dal málo čističe, tak ten rozstřik není dlouhý. Testoval jsem na 0,5 MPa. Když jsem včera vyndal z trysky hadičku a vyzkoušel přes VIDU zapnout čerpadlo na naftu, tak to spíš kapalo než teklo
Takže tam moc tlak asi není. A 0,5 MPa je už fakt velký tlak v tom průměru hadičky. https://www.youtube.com/watch?v=IBogiKEJtA4" A tady je rozstřik trysky na autě
https://www.youtube.com/watch?v=htNzhZJObLY"
Na fotce je čištění v ultrazvukové čističce
Na fotce je čištění v ultrazvukové čističce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: Volvo V70 II 120kw d5
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Repas trysky bufiku
Ahoj, je možné ještě nechat si u tebe zrepasovat trysku. Vlákno je 4 roky starý, tak nevím nevím..
Díky.
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Repas trysky bufiku
dost o tom pochybuju, jelikož byl na foru naposled před 3 roky, ale třeba se chytne
asi bych měl taky něco na repas
jinak jsem vždy kupoval tady https://vzone.cz/produkt/volvo-3731100-tryska-paliva-nezavisleho-topeni-diesel-p2-s60-s80-v70-ii-xc70-ii-xc90
asi bych měl taky něco na repas
jinak jsem vždy kupoval tady https://vzone.cz/produkt/volvo-3731100-tryska-paliva-nezavisleho-topeni-diesel-p2-s60-s80-v70-ii-xc70-ii-xc90
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Repas trysky bufiku
Pokud Lify neodpoví tak ti ji můžu zrepasovat já, postup je víceméně stejný. Více SZ.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
