Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#1 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Zdravím všechny majitele křišťálových koulí, studnic moudrosti a vědění.
Nadešel čas, abych zde založil galerii ke svému vehiklu.
Volvo S60 T5 aka Vrána
Barva: černá metalíza
R.v.: 2004
Motor: B5234T3
Převodovka: Aisin AW55-50/51S
Výbava: Zlatej střed aneb vyhřívaná sedadla v kůži, řidičova sesle v elektrice, dešťový senzor, telefon, HU-603, zpětná zrcátka komplet v elektrice, park senzory, iMiv, přední mlhovky, automatická klima.
Jak jsem k autu přišel:
Koncem léta minulého roku, jsem projížděl inzerci aut na interfernetu a jakožto mladý rozumný člověk žijící ve velkoměstě, jsem hledal nějaké malé auto, se kterým není problém zaparkovat, které se otočí na pětníku, je levné na provoz, chrochtá a žere 4 litry na 100.
Proto jsem se ohlížel pouze po oturbených benzinových Volvech.
Každopádně jednoho dne jsem narazil na černou S60 v Praze. Na fotkách nevypadala marně, avšak měla pár šrámů na předním a zadním nárazníku. Byla 2 měsíce čerstvě po technické, nalítáno měla 259 tisíc km, T5 pod kapotou a byla v asi té nejlepší barevné kombinaci interiéru, která se kdy vyráběla(zdravím majitele S60R/V70R v atacamě). Prostě to byla láska na první pohled. Jel jsem se tedy na auto podívat.
Auto stálo na place jendoho nejmenovaného pražského servisu. Z blízka bylo trochu víc omlácený než bylo na fotkách, mělo rezavý pravý podběh a obě strany auta, hlavně dveře, ty byly omlacený od nějakých lidoopů z parkovišť obchodních domů.
Auto bylo celou dobu, vyjma výměny rozvodů servisováno údajně u prodávajícího nejmenovaného servisu a mělo 3 majitele: 1. si auto nechal dovézt z DE zhruba v roce 2008, poté měl auto tento nejmenovaný servis, dále o 3. majiteli toho moc nevím, ale údajně auto řídila nějaká paní (odpovídalo by to dle šrámů na autě a růžové kaňky od laku na nehty na věnci volantu), a následně auto bylo znova přepsáné na servis, kde bylo nějakou dobu jako půjčovací a poté ho dali k prodeji (proč asi...).
Jelikož zážitek z prohlídky auta a následné jeho koupě je minimálně na 3 normostrany textu, tak to vezmu ve zkratce.
Na autě bylo potřeba vyměnit všechny náplně, filtry, svíčky, servo nádobku, opravit servo řízení, které teklo jak Vltava při povodních 2002, vyřešit problém s pneu, jelikož na zadní nápravě byla každá pneumatika jiná atd.
No, na to že auto bylo 2 měsíce po ,,technické” a bylo zjevné, že tyto závady přetrvávají již delší dobu, jsem přeci jenom auto koupil.
O několik měsíců později jsem si při výměně nárazníku potvrdil, že auto bylo bourané, ačkoli servis tvrdil, že o ničem neví. Toť vše z příběhu o koupi vozu.
Začátkem září to bude rok, co je Vrána v mém vlastnictví. Za tu dobu jsme najeli 6000 km bez jediného problému a při každé jízdě mi vykouzlí úsměv na tváři.
Do budoucna plánuji nějaké úpravy na podvozku a motoru. Zatím však dávám auto do Stage0.
Zde jsou nějaké fotky, jak auto vypadalo při koupi:
Nadešel čas, abych zde založil galerii ke svému vehiklu.
Volvo S60 T5 aka Vrána
Barva: černá metalíza
R.v.: 2004
Motor: B5234T3
Převodovka: Aisin AW55-50/51S
Výbava: Zlatej střed aneb vyhřívaná sedadla v kůži, řidičova sesle v elektrice, dešťový senzor, telefon, HU-603, zpětná zrcátka komplet v elektrice, park senzory, iMiv, přední mlhovky, automatická klima.
Jak jsem k autu přišel:
Koncem léta minulého roku, jsem projížděl inzerci aut na interfernetu a jakožto mladý rozumný člověk žijící ve velkoměstě, jsem hledal nějaké malé auto, se kterým není problém zaparkovat, které se otočí na pětníku, je levné na provoz, chrochtá a žere 4 litry na 100.
Proto jsem se ohlížel pouze po oturbených benzinových Volvech.
Každopádně jednoho dne jsem narazil na černou S60 v Praze. Na fotkách nevypadala marně, avšak měla pár šrámů na předním a zadním nárazníku. Byla 2 měsíce čerstvě po technické, nalítáno měla 259 tisíc km, T5 pod kapotou a byla v asi té nejlepší barevné kombinaci interiéru, která se kdy vyráběla(zdravím majitele S60R/V70R v atacamě). Prostě to byla láska na první pohled. Jel jsem se tedy na auto podívat.
Auto stálo na place jendoho nejmenovaného pražského servisu. Z blízka bylo trochu víc omlácený než bylo na fotkách, mělo rezavý pravý podběh a obě strany auta, hlavně dveře, ty byly omlacený od nějakých lidoopů z parkovišť obchodních domů.
Auto bylo celou dobu, vyjma výměny rozvodů servisováno údajně u prodávajícího nejmenovaného servisu a mělo 3 majitele: 1. si auto nechal dovézt z DE zhruba v roce 2008, poté měl auto tento nejmenovaný servis, dále o 3. majiteli toho moc nevím, ale údajně auto řídila nějaká paní (odpovídalo by to dle šrámů na autě a růžové kaňky od laku na nehty na věnci volantu), a následně auto bylo znova přepsáné na servis, kde bylo nějakou dobu jako půjčovací a poté ho dali k prodeji (proč asi...).
Jelikož zážitek z prohlídky auta a následné jeho koupě je minimálně na 3 normostrany textu, tak to vezmu ve zkratce.
Na autě bylo potřeba vyměnit všechny náplně, filtry, svíčky, servo nádobku, opravit servo řízení, které teklo jak Vltava při povodních 2002, vyřešit problém s pneu, jelikož na zadní nápravě byla každá pneumatika jiná atd.
No, na to že auto bylo 2 měsíce po ,,technické” a bylo zjevné, že tyto závady přetrvávají již delší dobu, jsem přeci jenom auto koupil.
O několik měsíců později jsem si při výměně nárazníku potvrdil, že auto bylo bourané, ačkoli servis tvrdil, že o ničem neví. Toť vše z příběhu o koupi vozu.
Začátkem září to bude rok, co je Vrána v mém vlastnictví. Za tu dobu jsme najeli 6000 km bez jediného problému a při každé jízdě mi vykouzlí úsměv na tváři.
Do budoucna plánuji nějaké úpravy na podvozku a motoru. Zatím však dávám auto do Stage0.
Zde jsou nějaké fotky, jak auto vypadalo při koupi:
Naposledy upravil(a) Pep dne 29 črc 2021 17:30, celkem upraveno 8 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#2 Pep - S60 T5
Výměna předního nárazníku a deklu pod ním
Jelikož přední nárazník byl v hrozném stavu, tak jsem se ho rozhodl v květnu vyměnit.
Shodou okolností jsem narazil v inzerci na kompletní nárazník z faceliftového Rka i s bočními držáky. Nový nárazník má sice svoje mouchy a v budoucnu půjde na přelakování, navíc musím vyměnit boční lakované lišty za nelakované z předFL, ale pořád vypadá o 100% lépe, než ten starý.
Při výměně jsem byl několikrát nepříjemně překvapen.
1. Překvápko nastalo při sundavání starého nárazníku. Pod pravou plastovou lištou byl velice “profesionálně” navrtaný vrut, který jen tak tak míjel kabelový svazek.
2. Překvápko bylo na čele. Po sundání nárazníku na něm bylo napsáno fixou V70 II.
3. Překvápko mi přípravila přední výztuha, které byla očividně z jiného auta, jelikož se z ní loupal černý lak.
V budoucnu mám v plánu vyměnit halogeny za xenony a přidat stírače světlometů.
Jelikož přední nárazník byl v hrozném stavu, tak jsem se ho rozhodl v květnu vyměnit.
Shodou okolností jsem narazil v inzerci na kompletní nárazník z faceliftového Rka i s bočními držáky. Nový nárazník má sice svoje mouchy a v budoucnu půjde na přelakování, navíc musím vyměnit boční lakované lišty za nelakované z předFL, ale pořád vypadá o 100% lépe, než ten starý.
Při výměně jsem byl několikrát nepříjemně překvapen.
1. Překvápko nastalo při sundavání starého nárazníku. Pod pravou plastovou lištou byl velice “profesionálně” navrtaný vrut, který jen tak tak míjel kabelový svazek.
2. Překvápko bylo na čele. Po sundání nárazníku na něm bylo napsáno fixou V70 II.
3. Překvápko mi přípravila přední výztuha, které byla očividně z jiného auta, jelikož se z ní loupal černý lak.
V budoucnu mám v plánu vyměnit halogeny za xenony a přidat stírače světlometů.
Naposledy upravil(a) Pep dne 14 dub 2020 17:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Pep - S60 T5
kde se dá sehnat F-L nárazník z R? já že brejlim na bazosi už asi 24 měsíců v kuse minimálně 2x týdně a nikdy jsem tam nic podobného neviděl.
Už jsem se smířil s tím, že dám ve Volvu (jednou až splatim půjčku ) 16.500kč za novej a za grill bratru dalších 6.800kč
Už jsem se smířil s tím, že dám ve Volvu (jednou až splatim půjčku ) 16.500kč za novej a za grill bratru dalších 6.800kč
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#4 Pep - S60 T5
ejdou a do polska jsi koukal? tam taky nic neni?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#5 Pep - S60 T5
Ejdou, přes FB stránku Volvoklubu, ale bylo to poprvý a naposled. Jelikož nárazník byl na druhým konci republiky, tak jsem si ho nemohl osobně prohlédnout a musel jsem věřit prodávajícímu a fotkám. No a bohužel to nebylo tak, jako když kupuješ něco v Reichu na netu, že stav odpovídá fotkám...
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#6 Pep - S60 T5
Pěkná Vrána! Budeš jí dávat "do plynu"? (Zatím asi poslední 3 T5-ky, co maji mí známí, byly všechny "v plynu"). Jinak nárazník pěknej !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#7 Pep - S60 T5
2 Pep
Díky, tak to mám Smolíka. Ačkoli jsem ještě pořád vcelku mlád, tak sociálním sítím jsem dal už před mnoha lety definitivní sbohem...ale asi 6 let jsem se rozhoupával. Fejsíček je hrozná tragikomedie, ale občas se holt evidentně hodí
Díky, tak to mám Smolíka. Ačkoli jsem ještě pořád vcelku mlád, tak sociálním sítím jsem dal už před mnoha lety definitivní sbohem...ale asi 6 let jsem se rozhoupával. Fejsíček je hrozná tragikomedie, ale občas se holt evidentně hodí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#8 Pep - S60 T5
FB skupina VK je kategorie sama pro sebe, ale občas se tam mihnou zajímavé věci.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#9 Pep - S60 T5
Díky. Jinak plyn je pro mne sprosté slovo. Pochopení pro něj mám jen v SUV typu Escalade apod.kishmick píše:Pěkná Vrána! Budeš jí dávat "do plynu"? (Zatím asi poslední 3 T5-ky, co maji mí známí, byly všechny "v plynu"). Jinak nárazník pěknej !!!
Navíc spotřeba vzhledem k výkonu mi nepřijde tak strašná. Většinou jezdím po Praze, občas Šumava a průměrnou dlouhodobou mám 10.3l/100km, což vzhledem k tomu, že nejsem žádná brzda provozu je super.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#10 Pep - S60 T5
Pep píše:FB skupina VK je kategorie sama pro sebe, ale občas se tam mihnou zajímavé věci.
Tak to každopádně !
Jinak přesně něco takového bych si představoval na ježdění do práce.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#11 Pep - S60 T5
Černění plastových částí karoserie
Týden po výměně nárazníku, jsem se pustil do černění všech plastů.
Použil jsem přípravek Black Trim Wax od CarPlanu. Náčernil jsem tím plastové části nárazníku a torpédo.
Týden po výměně nárazníku, jsem se pustil do černění všech plastů.
Použil jsem přípravek Black Trim Wax od CarPlanu. Náčernil jsem tím plastové části nárazníku a torpédo.
Naposledy upravil(a) Pep dne 14 dub 2020 17:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#12 Pep - S60 T5
Horní silentbloky motoru
Jelikož přední horní silentblok motoru byl na konci své životnosti, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu.
Silentblok jsem vyměnil za novější typ a přitom ještě nahradil zadní horní silentblok za polyuretan a do silentbloků rozpěrné tyče jsem instaloval polyuretanové vložky.
Jinak po výměně díky polyuretanu jsou v autě nepatrně více cítit vibrace, ale jenom když stojím na světlech, není to nic hrozného. Uvidíme, jestli se to trochu zlepší po výměně spodních silentbloků a silentbloku mezi motorem a převodovkou.
Jelikož přední horní silentblok motoru byl na konci své životnosti, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu.
Silentblok jsem vyměnil za novější typ a přitom ještě nahradil zadní horní silentblok za polyuretan a do silentbloků rozpěrné tyče jsem instaloval polyuretanové vložky.
Jinak po výměně díky polyuretanu jsou v autě nepatrně více cítit vibrace, ale jenom když stojím na světlech, není to nic hrozného. Uvidíme, jestli se to trochu zlepší po výměně spodních silentbloků a silentbloku mezi motorem a převodovkou.
Naposledy upravil(a) Pep dne 14 dub 2020 17:28, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#13 Pep - S60 T5
Kola na zimu a instalace spaceru na sání a škrtící klapku
Auto přezuto na zimní pneu.
Předtím proběhla u AV dílů výměna mot. oleje, chladící kapaliny, dekarbonizace, vyčištění odvětrávání klikového hřídele, vany a škrtící klapky. Instalace spacerů od Snabb na škrtící klapku a saní, dále výměna podtlakových hadic k turbu za silikonové hadice Samco + výměna servo nádobky.
Momentálně začínám shánět díly na upgrade brzdové soustavy.
Auto přezuto na zimní pneu.
Předtím proběhla u AV dílů výměna mot. oleje, chladící kapaliny, dekarbonizace, vyčištění odvětrávání klikového hřídele, vany a škrtící klapky. Instalace spacerů od Snabb na škrtící klapku a saní, dále výměna podtlakových hadic k turbu za silikonové hadice Samco + výměna servo nádobky.
Momentálně začínám shánět díly na upgrade brzdové soustavy.
Naposledy upravil(a) Pep dne 14 dub 2020 17:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#14 Pep - S60 T5
Dobrý!!! Spacery tady moc lidí nedává- (Kdybys měl málo-můžu ti poslat další-přidal bys je na sebe, jenže ono tam neni moc místa, nedáš na to pak nahoru žádnou lepší "turbotrubku"). A co, až uděláš nějaký ty lepší brzdy? Půjdeš do nějakýho chipu?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#15 Pep - S60 T5
Je to běh na dlouhou trať, ale po brzdách plánuji udělat komplet podvozek (Bilstein B6+Eibach pružiny, PUR silentbloky, Stabíky a kosti stabíků od IPD) a poté možná budu zvyšovat výkon... Uvidím jak na tom bude almara, ale možná pak bych na auto dal 3" downpipe, Simons výfuk, R svody, turbo z S60R/V70R, zelené vstřiky. Dále pak hadice, trubku k turbu, intercooler, chladič AT od DO88 a nějaký chip na míru.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#16 Pep - S60 T5
Ježíšek měl pár dní zpoždění, ale nakonec dorazil...
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#18 Pep - S60 T5
To jsou. V půlce ledna půjdou na auto, tak jsem zvědavej, jak velký rozdíl to bude oproti původním.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#19 Pep - S60 T5
Upgrade brzd
Nové brzdy jsou již konečně na autě. Instalace proběhla u AV dílů.
Měnilo se téměř vše, destičky a kotouče - Brembo, pancéřované hadice - EBC, nové pakny a také brzdovka.
Trochu neplánovaně (čti jako: podcenil jsem to, a proto) bylo nutné použit podložky pod kola, jelikož Eudory se dopředu nevlezly a vzadu to bylo na milimetry. U Nebul, je to dle US fóra to samé. Takže jsem zvolil 15mm podložky vpředu i vzadu.
Abych to shrnul, auto vypadá dle mého líp, ale co je hlavní, teď mi konečně přijde, že to brzdí.
Nekvalitní foto z mobilu zde:
Nové brzdy jsou již konečně na autě. Instalace proběhla u AV dílů.
Měnilo se téměř vše, destičky a kotouče - Brembo, pancéřované hadice - EBC, nové pakny a také brzdovka.
Trochu neplánovaně (čti jako: podcenil jsem to, a proto) bylo nutné použit podložky pod kola, jelikož Eudory se dopředu nevlezly a vzadu to bylo na milimetry. U Nebul, je to dle US fóra to samé. Takže jsem zvolil 15mm podložky vpředu i vzadu.
Abych to shrnul, auto vypadá dle mého líp, ale co je hlavní, teď mi konečně přijde, že to brzdí.
Nekvalitní foto z mobilu zde:
Naposledy upravil(a) Pep dne 14 dub 2020 17:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#20 Pep - S60 T5
Čau! Brzdy pěkný!!! Ty bych taky bral. Podložky jsi neměl dávat. Lepší je dát větší kola . Jinak jsem ti chtěl nedávno nabídnout jeden můj starší podnárazník na S60-předfacelift (MS design-Rakousko), ale koukám, že už jsi sehnal R-kovej. Tak nic, budu ho muset dát do sekce inzerátů. Jinak pěkný.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#21 Pep - S60 T5
Díky , podložky mi zas tak hrozný nepřijdou. Větší kola dávat nechci, 18" na ten náš tankodrom stačí.
Jinak ten podnárazník nevypadá špatně.
Jinak ten podnárazník nevypadá špatně.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#22 Pep - S60 T5
Brzdy krásný
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#23 Pep - S60 T5
Mně by ty internety, bazoše a ebaye měli zakázat...
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#24 Pep - S60 T5
Audio upgrade
Jelikož základní audio je nic moc, rozhodl jsem se pro upgrade.
Na internefernetu jsem narazil na rozborku S60R. Původně jsem kupoval pouze rezervní kolo, Hu-803, středový reprák a zesilovač, páč jsem se domníval, že zbývající repráky koupím nový. Ovšem ukázalo se, že dané auto má repro se žlutými samolepkami, takže je nešlo nevzít. No a když už jsem se pustil do výměny reproduktorů, byla by blbost při tom neodhlučnit dveře, tudíž jsem nakoupil cca 14 kilo tlumicího materiálu a pustil se přes víkend do práce.
Práce to byla na prd, avšak výsledek stojí za to. Po 3 týdnech zatím nikde nic nedrnčí a v kombinaci s přehráváním hudby v bezztrátovém formátu přes Aux z Fiio M6 to hraje dobře. Samozřejmě na Bowers&Wilkins v SPA Volvech to nemá, ale i tak to je to super.
Jo a jako bonus jsem upgradoval PHM Bluetooth modulem.
Jelikož základní audio je nic moc, rozhodl jsem se pro upgrade.
Na internefernetu jsem narazil na rozborku S60R. Původně jsem kupoval pouze rezervní kolo, Hu-803, středový reprák a zesilovač, páč jsem se domníval, že zbývající repráky koupím nový. Ovšem ukázalo se, že dané auto má repro se žlutými samolepkami, takže je nešlo nevzít. No a když už jsem se pustil do výměny reproduktorů, byla by blbost při tom neodhlučnit dveře, tudíž jsem nakoupil cca 14 kilo tlumicího materiálu a pustil se přes víkend do práce.
Práce to byla na prd, avšak výsledek stojí za to. Po 3 týdnech zatím nikde nic nedrnčí a v kombinaci s přehráváním hudby v bezztrátovém formátu přes Aux z Fiio M6 to hraje dobře. Samozřejmě na Bowers&Wilkins v SPA Volvech to nemá, ale i tak to je to super.
Jo a jako bonus jsem upgradoval PHM Bluetooth modulem.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#25 Pep - S60 T5
Výměna volantu, koberečků a manžet ruční brzdy a voliče převodovky
Pár dní před tím, než mne nabořili jsem si objednal sportovní volant a koberečky do auta. I když byl volant celkem v dobrém stavu, dal jsem jej přešít a rovnou k tomu nechal přešít i manžetu ruční brzdy a voliče převodovky. Jako materiál jsem zvolil černou nappu. No a když už se měnily manžety, tak aby to ladilo, pořídil jsem sport. hlavici voliče převodovky.
Nyní už zbývá udělat v interiéru pouze dvě věci. Vyměnit dřevo dekor za hliníkový a nechat opravit sesle.
Pár dní před tím, než mne nabořili jsem si objednal sportovní volant a koberečky do auta. I když byl volant celkem v dobrém stavu, dal jsem jej přešít a rovnou k tomu nechal přešít i manžetu ruční brzdy a voliče převodovky. Jako materiál jsem zvolil černou nappu. No a když už se měnily manžety, tak aby to ladilo, pořídil jsem sport. hlavici voliče převodovky.
Nyní už zbývá udělat v interiéru pouze dvě věci. Vyměnit dřevo dekor za hliníkový a nechat opravit sesle.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek