![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Nadešel čas, abych zde založil galerii ke svému vehiklu.
Volvo S60 T5 aka Vrána
Barva: černá metalíza
R.v.: 2004
Motor: B5234T3
Převodovka: Aisin AW55-50/51S
Výbava: Zlatej střed aneb vyhřívaná sedadla v kůži, řidičova sesle v elektrice, dešťový senzor, telefon, HU-603, zpětná zrcátka komplet v elektrice, park senzory, iMiv, přední mlhovky, automatická klima.
Jak jsem k autu přišel:
Koncem léta minulého roku, jsem projížděl inzerci aut na interfernetu a jakožto mladý rozumný člověk žijící ve velkoměstě, jsem hledal nějaké malé auto, se kterým není problém zaparkovat, které se otočí na pětníku, je levné na provoz, chrochtá a žere 4 litry na 100.
Proto jsem se ohlížel pouze po oturbených benzinových Volvech.
Každopádně jednoho dne jsem narazil na černou S60 v Praze. Na fotkách nevypadala marně, avšak měla pár šrámů na předním a zadním nárazníku. Byla 2 měsíce čerstvě po technické, nalítáno měla 259 tisíc km, T5 pod kapotou a byla v asi té nejlepší barevné kombinaci interiéru, která se kdy vyráběla(zdravím majitele S60R/V70R v atacamě). Prostě to byla láska na první pohled. Jel jsem se tedy na auto podívat.
Auto stálo na place jendoho nejmenovaného pražského servisu. Z blízka bylo trochu víc omlácený než bylo na fotkách, mělo rezavý pravý podběh a obě strany auta, hlavně dveře, ty byly omlacený od nějakých lidoopů z parkovišť obchodních domů.
Auto bylo celou dobu, vyjma výměny rozvodů servisováno údajně u prodávajícího nejmenovaného servisu a mělo 3 majitele: 1. si auto nechal dovézt z DE zhruba v roce 2008, poté měl auto tento nejmenovaný servis, dále o 3. majiteli toho moc nevím, ale údajně auto řídila nějaká paní (odpovídalo by to dle šrámů na autě a růžové kaňky od laku na nehty na věnci volantu), a následně auto bylo znova přepsáné na servis, kde bylo nějakou dobu jako půjčovací a poté ho dali k prodeji (proč asi...).
Jelikož zážitek z prohlídky auta a následné jeho koupě je minimálně na 3 normostrany textu, tak to vezmu ve zkratce.
Na autě bylo potřeba vyměnit všechny náplně, filtry, svíčky, servo nádobku, opravit servo řízení, které teklo jak Vltava při povodních 2002, vyřešit problém s pneu, jelikož na zadní nápravě byla každá pneumatika jiná atd.
No, na to že auto bylo 2 měsíce po ,,technické” a bylo zjevné, že tyto závady přetrvávají již delší dobu, jsem přeci jenom auto koupil.
O několik měsíců později jsem si při výměně nárazníku potvrdil, že auto bylo bourané, ačkoli servis tvrdil, že o ničem neví. Toť vše z příběhu o koupi vozu.
Začátkem září to bude rok, co je Vrána v mém vlastnictví. Za tu dobu jsme najeli 6000 km bez jediného problému a při každé jízdě mi vykouzlí úsměv na tváři.
Do budoucna plánuji nějaké úpravy na podvozku a motoru. Zatím však dávám auto do Stage0.
Zde jsou nějaké fotky, jak auto vypadalo při koupi: