Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa :)
Caues,
musel jsem rychle koupit nejakou levnou karu na dojizdeni z DE do CR. Tak padla volba na Alfu Romeo 147 JDTM 16v - ma to 150 koniku, takze to s tim malym autem dokaze trochu zahybat.
Proc ale pisu-> jen tak pro zabavu, abych ukazal, jak se delaj auta ve Svedsku a jak v Italii:
Filtr:
Volvo V70 II: otevrit kapotu, odcvaknout dva klipy, vyndat starej, vycistit, soupnout tam novej, zacvaknout klipy a zavrit kapotu. Otazka 2 minut - a to jeste pri tom cumim okolo na vsecko mozny.
Alfa Romeo 147: otevrit kapotu, odsroubovat pojistky, oddelat je tak, aby se clovek dostal k jednomu dementnimu sroubu, ten oddelat. Oddelat trubku sani, auto na hever, oddelat spodni kryt motoru, nadzvednout box aposunout ho do strany, odcvaknout klipy (oba dva zrezly, takze se ulomily), lomcovat jak kreten airboxem, aby se dal filtr vubec vyndat. Nejak tam narvat novej a opet to samy, ale obracene. Delal jsem to poprve, takze onanie na dve hodky.
MAF:
MAF je u Volva taky otazkou dvou minut. U Alfy musi pojistkova skrin bokem, baterie ven, drzak baterie ven a az pak se dostane clovek k MAFu. Opet prace na min 15-30 minut.
EGR:
Taky Alfa vede - 6 sroubu a je to venku. U Volva je to o dost komplikovanejsi. Tak snad jedina vec, co me potesila.
A co vy? Mate podobnou zkusenost i s jinyma karama?
musel jsem rychle koupit nejakou levnou karu na dojizdeni z DE do CR. Tak padla volba na Alfu Romeo 147 JDTM 16v - ma to 150 koniku, takze to s tim malym autem dokaze trochu zahybat.
Proc ale pisu-> jen tak pro zabavu, abych ukazal, jak se delaj auta ve Svedsku a jak v Italii:
Filtr:
Volvo V70 II: otevrit kapotu, odcvaknout dva klipy, vyndat starej, vycistit, soupnout tam novej, zacvaknout klipy a zavrit kapotu. Otazka 2 minut - a to jeste pri tom cumim okolo na vsecko mozny.
Alfa Romeo 147: otevrit kapotu, odsroubovat pojistky, oddelat je tak, aby se clovek dostal k jednomu dementnimu sroubu, ten oddelat. Oddelat trubku sani, auto na hever, oddelat spodni kryt motoru, nadzvednout box aposunout ho do strany, odcvaknout klipy (oba dva zrezly, takze se ulomily), lomcovat jak kreten airboxem, aby se dal filtr vubec vyndat. Nejak tam narvat novej a opet to samy, ale obracene. Delal jsem to poprve, takze onanie na dve hodky.
MAF:
MAF je u Volva taky otazkou dvou minut. U Alfy musi pojistkova skrin bokem, baterie ven, drzak baterie ven a az pak se dostane clovek k MAFu. Opet prace na min 15-30 minut.
EGR:
Taky Alfa vede - 6 sroubu a je to venku. U Volva je to o dost komplikovanejsi. Tak snad jedina vec, co me potesila.
A co vy? Mate podobnou zkusenost i s jinyma karama?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
pobavils!
Naštěsti mě žádná italka do cesty nepřišla. (a pokud jí nebude osmnáct, tak snad ani nemusí)
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#3 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Tak to je fajn. Me bylo pri praci spis do place. Taky me bolej zada a nohy - jak jsem tam byl furt nahnutej do motoru. Mit dilnu, tak by to slo urcite o hodne rychleji.
A Italka? Rikal jsem si, ze to jednou zkusim. Sedi se v tom dobre, jizdne je to takova motokara. Takze i zabava. A vypada hezky.
A Italka? Rikal jsem si, ze to jednou zkusim. Sedi se v tom dobre, jizdne je to takova motokara. Takze i zabava. A vypada hezky.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#4 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
porovnej motorovej prostor alfy a volva a bude ti asi jasný, proč to nejde udělat lépe. ve 147 se pod kapotou skoro nedá hnout o proti volvu. to taková stara giulia, tam je to jiný kafe
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Zkus chtít vyměnit přední žárovku ve volvu a v alfě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Místa jak v hodinkách as přístup jak k penězům... stačilo mi, když mi kolega má tak 2m popisoval jak měnil žárovku na svém Subaru, říkal, že v jednom je to těžké, ale pro asiaty nemožné
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2145
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Netřeba chodit "za roh" - výměna žárovky pravého předního světlometu u Fabia II 1.6Tdi je věcí pro ne-dítě takřka nemožnou. Palivový filtr si před světlem trůní v obrovském kovovém obalu..No MOC bych si přál to měnit venku v mínus 15stupních.
Dále pak máme například výměnu tekoucích gufer převodovky zespoda jak do ní leze přes přepákování ovládání řazení. Takřka u všech Francouzů okolo roku 2000+ tečou převodovky právě tudy a není jak to vyměnit. Oficiální postup je převodovka ven, vyházet kola a hřídele, vyměnit gufero a naházet vše zpět. Neoficiálně se to fikne flexou, vytrhne gufero, narazí nové a opatrně za trvalého ochlazování ta ovládací páka navaří zpět, ale.......
Pak mě napadá například KIA CEED, která má (první generace tuším?) teď nevím jestli u benzínu nebo u nafty regulérní palivový filtr (ne sítko!) v nádrži !
Co dál...JO ! Prosté přetěsnění olejové vany u 1.9Tdi (alespoň u AFN 81kw rotačky u VW Sharan) je porod jak ... zavazí trubky serva, trubky klimy,vana stejně nejde sundat a musí se natočit setrvačník do určité polohy. To už jsem normálně ležel v garáži na zemi, skoro mi tekly slzy vzeky a smutkem a kopal jsem nožičkama jak malé děcko, že "ani očko, nenasadíš ! Protože to je u železaaaa! "
Jedničková Octavia...Pro výměnu lanovodů ruční brzdy je v podstatě potřeba rozkuchat celý spodek + půl interiéru...(lanovody vedou krááásně nad středový díl tlumiče výfuku nahoru do středové konzoly s loketní opěrkou)
Ale tak...pořád cajk. Bugatti Veyron má pokud mě paměť neklame 16 výpustních šroubů na motorový olej
Dále pak máme například výměnu tekoucích gufer převodovky zespoda jak do ní leze přes přepákování ovládání řazení. Takřka u všech Francouzů okolo roku 2000+ tečou převodovky právě tudy a není jak to vyměnit. Oficiální postup je převodovka ven, vyházet kola a hřídele, vyměnit gufero a naházet vše zpět. Neoficiálně se to fikne flexou, vytrhne gufero, narazí nové a opatrně za trvalého ochlazování ta ovládací páka navaří zpět, ale.......
Pak mě napadá například KIA CEED, která má (první generace tuším?) teď nevím jestli u benzínu nebo u nafty regulérní palivový filtr (ne sítko!) v nádrži !
Co dál...JO ! Prosté přetěsnění olejové vany u 1.9Tdi (alespoň u AFN 81kw rotačky u VW Sharan) je porod jak ... zavazí trubky serva, trubky klimy,vana stejně nejde sundat a musí se natočit setrvačník do určité polohy. To už jsem normálně ležel v garáži na zemi, skoro mi tekly slzy vzeky a smutkem a kopal jsem nožičkama jak malé děcko, že "ani očko, nenasadíš ! Protože to je u železaaaa! "
Jedničková Octavia...Pro výměnu lanovodů ruční brzdy je v podstatě potřeba rozkuchat celý spodek + půl interiéru...(lanovody vedou krááásně nad středový díl tlumiče výfuku nahoru do středové konzoly s loketní opěrkou)
Ale tak...pořád cajk. Bugatti Veyron má pokud mě paměť neklame 16 výpustních šroubů na motorový olej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#8 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Kdyz mi ho koupis, tak budupython.p píše:Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
tu je vymena oleja na veyron
"
"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#11 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
Zajsoft píše:Kdyz mi ho koupis, tak budupython.p píše:Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou...
Sám mám málo...
To je mazec, tolik šroubů
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#12 Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
U starych aut bylo vzdy relativne mista hodne. Nej byt Trabant. Tam si clovek vlezk k motoru a kdyz zacalo prset, tak sis jednoduse vzal baterku a zavrel se tam.
Urvanej: Ja jsem melil xenony u myho a pokud vis jak na to (oddela se vzduchovej filtr (celej housing) a na druhe strane housing "centralniho mozku" tak to jde. U Alfy jsem se do toho jeste nepoustel - sviti, sice ma jakysi divny zazloutly svetlo, ale videt je docela dobre. Takze na to ted kaslu.
Jo co je tam jeste fajn je vymena palivovyho filtru - primo v motorovy casti - jde to raz dva. Nemusis se plazit pod autem. Takze plus body.
Jeste musim vymenit chladic klimy - je deravej. Nahrada stoji 1500 CZK a podle vseho je to prace na hodku. tak pak dam vedet.
Urvanej: Ja jsem melil xenony u myho a pokud vis jak na to (oddela se vzduchovej filtr (celej housing) a na druhe strane housing "centralniho mozku" tak to jde. U Alfy jsem se do toho jeste nepoustel - sviti, sice ma jakysi divny zazloutly svetlo, ale videt je docela dobre. Takze na to ted kaslu.
Jo co je tam jeste fajn je vymena palivovyho filtru - primo v motorovy casti - jde to raz dva. Nemusis se plazit pod autem. Takze plus body.
Jeste musim vymenit chladic klimy - je deravej. Nahrada stoji 1500 CZK a podle vseho je to prace na hodku. tak pak dam vedet.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek