musel jsem rychle koupit nejakou levnou karu na dojizdeni z DE do CR. Tak padla volba na Alfu Romeo 147 JDTM 16v - ma to 150 koniku, takze to s tim malym autem dokaze trochu zahybat.
Proc ale pisu-> jen tak pro zabavu, abych ukazal, jak se delaj auta ve Svedsku a jak v Italii:
Filtr:
Volvo V70 II: otevrit kapotu, odcvaknout dva klipy, vyndat starej, vycistit, soupnout tam novej, zacvaknout klipy a zavrit kapotu. Otazka 2 minut - a to jeste pri tom cumim okolo na vsecko mozny.
Alfa Romeo 147: otevrit kapotu, odsroubovat pojistky, oddelat je tak, aby se clovek dostal k jednomu dementnimu sroubu, ten oddelat. Oddelat trubku sani, auto na hever, oddelat spodni kryt motoru, nadzvednout box aposunout ho do strany, odcvaknout klipy (oba dva zrezly, takze se ulomily), lomcovat jak kreten airboxem, aby se dal filtr vubec vyndat. Nejak tam narvat novej a opet to samy, ale obracene. Delal jsem to poprve, takze onanie na dve hodky.
MAF:
MAF je u Volva taky otazkou dvou minut. U Alfy musi pojistkova skrin bokem, baterie ven, drzak baterie ven a az pak se dostane clovek k MAFu. Opet prace na min 15-30 minut.
EGR:
Taky Alfa vede - 6 sroubu a je to venku. U Volva je to o dost komplikovanejsi. Tak snad jedina vec, co me potesila.

A co vy? Mate podobnou zkusenost i s jinyma karama?