Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa :)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa :)

Příspěvek od paconni »

Caues,

musel jsem rychle koupit nejakou levnou karu na dojizdeni z DE do CR. Tak padla volba na Alfu Romeo 147 JDTM 16v - ma to 150 koniku, takze to s tim malym autem dokaze trochu zahybat.

Proc ale pisu-> jen tak pro zabavu, abych ukazal, jak se delaj auta ve Svedsku a jak v Italii:

Filtr:
Volvo V70 II: otevrit kapotu, odcvaknout dva klipy, vyndat starej, vycistit, soupnout tam novej, zacvaknout klipy a zavrit kapotu. Otazka 2 minut - a to jeste pri tom cumim okolo na vsecko mozny.

Alfa Romeo 147: otevrit kapotu, odsroubovat pojistky, oddelat je tak, aby se clovek dostal k jednomu dementnimu sroubu, ten oddelat. Oddelat trubku sani, auto na hever, oddelat spodni kryt motoru, nadzvednout box aposunout ho do strany, odcvaknout klipy (oba dva zrezly, takze se ulomily), lomcovat jak kreten airboxem, aby se dal filtr vubec vyndat. Nejak tam narvat novej a opet to samy, ale obracene. Delal jsem to poprve, takze onanie na dve hodky.

MAF:
MAF je u Volva taky otazkou dvou minut. U Alfy musi pojistkova skrin bokem, baterie ven, drzak baterie ven a az pak se dostane clovek k MAFu. Opet prace na min 15-30 minut.

EGR:
Taky Alfa vede - 6 sroubu a je to venku. U Volva je to o dost komplikovanejsi. Tak snad jedina vec, co me potesila. :)

A co vy? Mate podobnou zkusenost i s jinyma karama?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od Hájčus »

:ROFL: :good: :good:
pobavils!
Naštěsti mě žádná italka do cesty nepřišla. (a pokud jí nebude osmnáct, tak snad ani nemusí) :pardon:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od paconni »

Tak to je fajn. :good: Me bylo pri praci spis do place. Taky me bolej zada a nohy - jak jsem tam byl furt nahnutej do motoru. Mit dilnu, tak by to slo urcite o hodne rychleji.

A Italka? Rikal jsem si, ze to jednou zkusim. Sedi se v tom dobre, jizdne je to takova motokara. Takze i zabava. A vypada hezky.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od Nimrod »

porovnej motorovej prostor alfy a volva a bude ti asi jasný, proč to nejde udělat lépe. ve 147 se pod kapotou skoro nedá hnout o proti volvu. to taková stara giulia, tam je to jiný kafe :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od Urvanej »

Zkus chtít vyměnit přední žárovku ve volvu a v alfě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od python.p »

Místa jak v hodinkách as přístup jak k penězům... stačilo mi, když mi kolega má tak 2m popisoval jak měnil žárovku na svém Subaru, říkal, že v jednom je to těžké, ale pro asiaty nemožné :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2429
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od jirka87 »

Netřeba chodit "za roh" - výměna žárovky pravého předního světlometu u Fabia II 1.6Tdi je věcí pro ne-dítě takřka nemožnou. Palivový filtr si před světlem trůní v obrovském kovovém obalu..No MOC bych si přál to měnit venku v mínus 15stupních.

Dále pak máme například výměnu tekoucích gufer převodovky zespoda jak do ní leze přes přepákování ovládání řazení. Takřka u všech Francouzů okolo roku 2000+ tečou převodovky právě tudy a není jak to vyměnit. Oficiální postup je převodovka ven, vyházet kola a hřídele, vyměnit gufero a naházet vše zpět. Neoficiálně se to fikne flexou, vytrhne gufero, narazí nové a opatrně za trvalého ochlazování ta ovládací páka navaří zpět, ale.......

Pak mě napadá například KIA CEED, která má (první generace tuším?) teď nevím jestli u benzínu nebo u nafty regulérní palivový filtr (ne sítko!) v nádrži !

Co dál...JO ! Prosté přetěsnění olejové vany u 1.9Tdi (alespoň u AFN 81kw rotačky u VW Sharan) je porod jak ... zavazí trubky serva, trubky klimy,vana stejně nejde sundat a musí se natočit setrvačník do určité polohy. To už jsem normálně ležel v garáži na zemi, skoro mi tekly slzy vzeky a smutkem a kopal jsem nožičkama jak malé děcko, že "ani očko, nenasadíš ! Protože to je u železaaaa! "

Jedničková Octavia...Pro výměnu lanovodů ruční brzdy je v podstatě potřeba rozkuchat celý spodek + půl interiéru...(lanovody vedou krááásně nad středový díl tlumiče výfuku nahoru do středové konzoly s loketní opěrkou)

Ale tak...pořád cajk. Bugatti Veyron má pokud mě paměť neklame 16 výpustních šroubů na motorový olej :-D :-D :-D

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od python.p »

Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od Zajsoft »

python.p píše:Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D
Kdyz mi ho koupis, tak budu :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od Arkaz »

tu je vymena oleja na veyron

https://youtu.be/sKobwz7wJso"

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od python.p »

Zajsoft píše:
python.p píše:Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D
Kdyz mi ho koupis, tak budu :D

Sám mám málo...

To je mazec, tolik šroubů :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa

Příspěvek od paconni »

U starych aut bylo vzdy relativne mista hodne. Nej byt Trabant. Tam si clovek vlezk k motoru a kdyz zacalo prset, tak sis jednoduse vzal baterku a zavrel se tam. :)

Urvanej: Ja jsem melil xenony u myho a pokud vis jak na to (oddela se vzduchovej filtr (celej housing) a na druhe strane housing "centralniho mozku" tak to jde. U Alfy jsem se do toho jeste nepoustel - sviti, sice ma jakysi divny zazloutly svetlo, ale videt je docela dobre. Takze na to ted kaslu.

Jo co je tam jeste fajn je vymena palivovyho filtru - primo v motorovy casti - jde to raz dva. Nemusis se plazit pod autem. Takze plus body.

Jeste musim vymenit chladic klimy - je deravej. Nahrada stoji 1500 CZK a podle vseho je to prace na hodku. tak pak dam vedet.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Carl-Gustaf Sudhoven, Harry