Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

Dobrý den, stále mě trápí rozbité auto. Kupovali jsme nové svíčky, nové čerpadlo benzínu,nový evap ventil a cívky zkontrolovány. Teď mi tam vyskočila ECM-4000 přerušovaný neboli něco s nádobkou s aktivním uhlím. :( Auto na první suché nastartování nenaskočí, ale po druhém pokusu už jo. Žádné kolísání na volnoběh, ale při sešlápnutí plynu na podlahu, auto chcípne nebo se přidusí. Má otázka zní. Může to způsobovat tato vadná nádobka s tím uhlím nebo ne ? :Search:


Děkuji a přeji hezký den :D

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 161
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od ferdikf »

Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
Palivak už 2x měněny a stále žádné zlepšení a vždy když to běží tak smrdí benzín

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5277
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Warcz »

ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.

jak přesně zní ta chyba ECM-4000 to je předpokládám ve Vidě. ECM-4000 - Canister purge signal to low. ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

Warcz píše:
ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.

jak přesně zní ta chyba ECM-4000 to je předpokládám ve Vidě. ECM-4000 - Canister purge signal to low. ?

Ve vide to je přesně jak říkáš a v normální to je nádržka s aktivním uhlím. Ale spíš mě zajímá jestli to k něčemu je a jestli to pomůže proti těm problémům, protože takhle jsem vyměnil všechny tyto věci a stále ten problém přetrvává

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13194
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od raolsa »

Warcz píše:Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.
Jo, s palivovým filtrem jsou při jízdě na LPG problémy, protože Volvo nemá okruh, ale benzín se pouze přes vstřiky "spotřebovává". Takže když jedeš na LPG tak se benzín "neposunuje", ale leží ve filtru a trubkách. A tím ho ucpává.
Třeba v Xsaře s tím problém nemám, protože auto má zpáteční okruh a benzín koluje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5277
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Warcz »

Něco k té chybě je tady: https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-4000

Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

Warcz píše:Něco k té chybě je tady: https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-4000

Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
Bylo to u elektrikáře a nic o tom, že by tam byly kabely v prdeli neříkal a tohle je jediná chyba kterou to hází

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Fíla »

Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Dobře, pokusím se na to podívat a nebo zkusím sehnat někoho kdo na to má případně lepší věci

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2223
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Zajsoft »

Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.
Pokud bys je menil, tak ve Volvu je nekoupis solo, ale jako koplet obou, vcetne hadic...
Jop, EVAP ventlij je jak pise Fila, na strane pred ridicem.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Bohys »

Zajsoft píše:
Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.
Pokud bys je menil, tak ve Volvu je nekoupis solo, ale jako koplet obou, vcetne hadic...
Jop, EVAP ventlij je jak pise Fila, na strane pred ridicem.
Jako ten přední evap ventil je už novej, akorát se na ty hadičky musím juknout, ale popravdě už jsem fakt bezradnej a nikomu se do toho nechce, protože volvo nedělá

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Volvo s60 2.4T-Stále problémy

Příspěvek od Dural8 »

Zmer si tlak paliva na liste, ventilkem z boku listy a pokud tam neco je, vymen vahu vzduchu. Vynuluj diagnostikou a zkus.
To co rika diagnostika vubec nemusi byt zdroj problemu a hlavne vahu si muzes pujcit v kelly a za hodinu donest vratit. Nic Te to stat nebude. Chces-li, vyzkousej, nechces-li, hledej dal, jenom ma osobni zkusenost po cem bych sel ja.
_________________
V60 D4

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé