Volvo s60 2.4T-Stále problémy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Dobrý den, stále mě trápí rozbité auto. Kupovali jsme nové svíčky, nové čerpadlo benzínu,nový evap ventil a cívky zkontrolovány. Teď mi tam vyskočila ECM-4000 přerušovaný neboli něco s nádobkou s aktivním uhlím. Auto na první suché nastartování nenaskočí, ale po druhém pokusu už jo. Žádné kolísání na volnoběh, ale při sešlápnutí plynu na podlahu, auto chcípne nebo se přidusí. Má otázka zní. Může to způsobovat tato vadná nádobka s tím uhlím nebo ne ?
Děkuji a přeji hezký den
Děkuji a přeji hezký den
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Palivak už 2x měněny a stále žádné zlepšení a vždy když to běží tak smrdí benzínferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
jak přesně zní ta chyba ECM-4000 to je předpokládám ve Vidě. ECM-4000 - Canister purge signal to low. ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Warcz píše:Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
jak přesně zní ta chyba ECM-4000 to je předpokládám ve Vidě. ECM-4000 - Canister purge signal to low. ?
Ve vide to je přesně jak říkáš a v normální to je nádržka s aktivním uhlím. Ale spíš mě zajímá jestli to k něčemu je a jestli to pomůže proti těm problémům, protože takhle jsem vyměnil všechny tyto věci a stále ten problém přetrvává
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Jo, s palivovým filtrem jsou při jízdě na LPG problémy, protože Volvo nemá okruh, ale benzín se pouze přes vstřiky "spotřebovává". Takže když jedeš na LPG tak se benzín "neposunuje", ale leží ve filtru a trubkách. A tím ho ucpává.Warcz píše:Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.
Třeba v Xsaře s tím problém nemám, protože auto má zpáteční okruh a benzín koluje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Něco k té chybě je tady: https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-4000
Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Bylo to u elektrikáře a nic o tom, že by tam byly kabely v prdeli neříkal a tohle je jediná chyba kterou to házíWarcz píše:Něco k té chybě je tady: https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-4000
Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Dobře, pokusím se na to podívat a nebo zkusím sehnat někoho kdo na to má případně lepší věciFíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Pokud bys je menil, tak ve Volvu je nekoupis solo, ale jako koplet obou, vcetne hadic...
Jop, EVAP ventlij je jak pise Fila, na strane pred ridicem.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Jako ten přední evap ventil je už novej, akorát se na ty hadičky musím juknout, ale popravdě už jsem fakt bezradnej a nikomu se do toho nechce, protože volvo neděláZajsoft píše:Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Pokud bys je menil, tak ve Volvu je nekoupis solo, ale jako koplet obou, vcetne hadic...
Jop, EVAP ventlij je jak pise Fila, na strane pred ridicem.
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Volvo s60 2.4T-Stále problémy
Zmer si tlak paliva na liste, ventilkem z boku listy a pokud tam neco je, vymen vahu vzduchu. Vynuluj diagnostikou a zkus.
To co rika diagnostika vubec nemusi byt zdroj problemu a hlavne vahu si muzes pujcit v kelly a za hodinu donest vratit. Nic Te to stat nebude. Chces-li, vyzkousej, nechces-li, hledej dal, jenom ma osobni zkusenost po cem bych sel ja.
To co rika diagnostika vubec nemusi byt zdroj problemu a hlavne vahu si muzes pujcit v kelly a za hodinu donest vratit. Nic Te to stat nebude. Chces-li, vyzkousej, nechces-li, hledej dal, jenom ma osobni zkusenost po cem bych sel ja.
_________________
V60 D4
V60 D4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé