

Děkuji a přeji hezký den

Palivak už 2x měněny a stále žádné zlepšení a vždy když to běží tak smrdí benzínferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
Warcz píše:Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.ferdikf píše:Co palivový filtr? měním ho ted snad každý rok a vždycky je přicpaný. Jezdím teda hodně na LPG.
jak přesně zní ta chyba ECM-4000 to je předpokládám ve Vidě. ECM-4000 - Canister purge signal to low. ?
Jo, s palivovým filtrem jsou při jízdě na LPG problémy, protože Volvo nemá okruh, ale benzín se pouze přes vstřiky "spotřebovává". Takže když jedeš na LPG tak se benzín "neposunuje", ale leží ve filtru a trubkách. A tím ho ucpává.Warcz píše:Sorry za offtopic. Když jezdíš na LPG tak stejně měníš často palivový filtr ? Jsem si myslel že vydrží dele.
Bylo to u elektrikáře a nic o tom, že by tam byly kabely v prdeli neříkal a tohle je jediná chyba kterou to házíWarcz píše:Něco k té chybě je tady: https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-4000
Píšeš že EVAP je v pořádku. Myslíš že jsou OK i kabely k němu ?
Dobře, pokusím se na to podívat a nebo zkusím sehnat někoho kdo na to má případně lepší věciFíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Jako ten přední evap ventil je už novej, akorát se na ty hadičky musím juknout, ale popravdě už jsem fakt bezradnej a nikomu se do toho nechce, protože volvo neděláZajsoft píše:Jop souhlas, sou tam 2 jednosmerny/zpetny ventily, mivaj ve zvyku se zacpat bordelem a poustet obouma smerama, a rovnou si povymenuj vsechny tyhle hadicky.Fíla píše:Podívej se a zkontroluj jednosměrné ventily, co jsou na hadici mezi sáním a trubkou, která vede od váhy vzduchu do turba. Ta hadice má odbočku k evapu. Ventily jsou tam dva. Jeden na té hadicí a druhý na té odbočce. Dál bych případně vyměnil elektromagnetický ventil, který celou tuhle sestavu ovládá. Pokud si dobře pamatuju, tak je připevněný nahoře na sahaře.
Pokud bys je menil, tak ve Volvu je nekoupis solo, ale jako koplet obou, vcetne hadic...
Jop, EVAP ventlij je jak pise Fila, na strane pred ridicem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé