Problém s motorem s60 2.4t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

Dobrý den, nemá někdo nějakou radu k motorové chybě, která se mi nedávno vyskytla? Při zařazení 2 kvaltu mě to víc jak 3k otáček nejede a auto se začne klepat/cukat a přestane zrychlovat, to samé se děje při 3 a 4 kvaltu okolo 1,7k otáček a při 5. kvaltu mě to nepustí přes 3k otáček.
Diagnostika píše chyby: 6806, 91B7 a 91A7. Za jakýkoliv rady budu rád :D

Děkuji Bohys :)

Radic Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Radic »

Nejlepší bude domluvit se s někým na origo diagnostiku. Tam je skoro jistota, že tě to navede přesně.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9898
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od hajnej »

Vaha vzduchu, svíčky, palivovy filtr, špatný benzin? Chtělo by to lepsi napovedu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5477
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Warcz »

ECM-91B7 - Tady jsem na Google našel, že by to mohla byt chyba škrtící klapky ?
ECM-91A7 Throttle position (TP) - Faulty control - Chyba snímače plynového pedálu ?
ECM-6806 Turbocharger (TC) control system flow fault - Flow too low - Nízký tlak turba ? ( Tady fakt hádám )

Jak píšou kolegové chtělo by to naměřit nějaké data.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Zajsoft »

TCV, hadicky podtlaku...
Ono tech moznosti je povicero a dost tech chyb je pak zastupnych...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

homola.pav
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: V70 D5 MY2009

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od homola.pav »

Není to tak dávno co ti zde radili abys dal auto nejdříve do cajku místo experimentování s turbem a chiptunningem. Hold se musí člověk nejdříve spálit aby uvěřil.

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12282
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Urvanej »

Bohys píše:Zatím jsem s tím nic nedělal. Nechal jsem to napojit na diagnostiku, protože mě to začalo dělat tyhle problémy
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

Auto nechcípá, akorát jak jsem psal tak to nejspíš padá do nouzáku. Auto při pokusu zrychlovat začne cukat a turbo nereaguje

goldzd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: South Moravia
Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od goldzd »

To je škrtící klapka. Prý nemoc po 200000km. Také jsem to měl před 5ti lety. Řešení je navštívit autorizák, dát 12tis a dostaneš i nový software a jede se dál. Čištění a podobné věci pomohou jen na pár stovek km. :wink:
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q

(Vlastním diagnostiku)

simons93 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od simons93 »

Lepší řešení je repas v ecu.de. To pak vydrží napořád, v autorizáku tam daj zase ten stejnej shit.

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

Tak do autorizáku nemusím, mám známého který dělá mechanika a dělá i volva. Repas ecu taky budu muset dělat a je toho i víc co se musí aspoň repasovat :D

simons93 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od simons93 »

Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR) :D

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

simons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR) :D
Ahá :ROFL: to už radši koupit novou :D

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

simons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR) :D
Tak podle auto-elektrikáře u kterého jsem to nechal překontrolovat elektriku zjistil, že to může dělat palivové čerpadlo(prý odebírá méně proudu než by mělo cca o 2A), takže by to mohlo být i tím :D :lol:

raolsa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13595
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od raolsa »

A to je takový problém změřit tlak paliva měřákem na gumy?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:A to je takový problém změřit tlak paliva měřákem na gumy?
Nemám ho doma :D ale už víme kde je problém :D, sám opravář říkal, že to měřil a nejsou tam normální hodnoty.Prý dost malé hodnoty naměřil :/

raolsa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13595
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od raolsa »

Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
Děkuju za starosti, až to budeme rozebírat tak na to všechno se podíváme, nejdřív taky zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli i ten to nezpůsobuje :D

Bohys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

Problém s motorem s60 2.4t

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
Měl jsi pravdu, problém je tak troch jinde :D ale čerpadlo taky odešlo XD Ale podle Diagnostiky Vida 2014D je problém
v EVAP systému , přesněji v EVAP canister purge valve viz foto v url, ale nevím jestli by to způsobovalo to cukání při sešlápnutí plynu :sorry:

https://ctrlv.cz/KnNJ

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]