Problém s motorem s60 2.4t
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Dobrý den, nemá někdo nějakou radu k motorové chybě, která se mi nedávno vyskytla? Při zařazení 2 kvaltu mě to víc jak 3k otáček nejede a auto se začne klepat/cukat a přestane zrychlovat, to samé se děje při 3 a 4 kvaltu okolo 1,7k otáček a při 5. kvaltu mě to nepustí přes 3k otáček.
Diagnostika píše chyby: 6806, 91B7 a 91A7. Za jakýkoliv rady budu rád
Děkuji Bohys
Diagnostika píše chyby: 6806, 91B7 a 91A7. Za jakýkoliv rady budu rád
Děkuji Bohys
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
Problém s motorem s60 2.4t
Nejlepší bude domluvit se s někým na origo diagnostiku. Tam je skoro jistota, že tě to navede přesně.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Problém s motorem s60 2.4t
Vaha vzduchu, svíčky, palivovy filtr, špatný benzin? Chtělo by to lepsi napovedu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5477
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Problém s motorem s60 2.4t
ECM-91B7 - Tady jsem na Google našel, že by to mohla byt chyba škrtící klapky ?
ECM-91A7 Throttle position (TP) - Faulty control - Chyba snímače plynového pedálu ?
ECM-6806 Turbocharger (TC) control system flow fault - Flow too low - Nízký tlak turba ? ( Tady fakt hádám )
Jak píšou kolegové chtělo by to naměřit nějaké data.
ECM-91A7 Throttle position (TP) - Faulty control - Chyba snímače plynového pedálu ?
ECM-6806 Turbocharger (TC) control system flow fault - Flow too low - Nízký tlak turba ? ( Tady fakt hádám )
Jak píšou kolegové chtělo by to naměřit nějaké data.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Problém s motorem s60 2.4t
TCV, hadicky podtlaku...
Ono tech moznosti je povicero a dost tech chyb je pak zastupnych...
Ono tech moznosti je povicero a dost tech chyb je pak zastupnych...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: V70 D5 MY2009
Problém s motorem s60 2.4t
Není to tak dávno co ti zde radili abys dal auto nejdříve do cajku místo experimentování s turbem a chiptunningem. Hold se musí člověk nejdříve spálit aby uvěřil.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Problém s motorem s60 2.4t
Bohys píše:Zatím jsem s tím nic nedělal. Nechal jsem to napojit na diagnostiku, protože mě to začalo dělat tyhle problémy
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Auto nechcípá, akorát jak jsem psal tak to nejspíš padá do nouzáku. Auto při pokusu zrychlovat začne cukat a turbo nereaguje
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: South Moravia
- Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN
Problém s motorem s60 2.4t
To je škrtící klapka. Prý nemoc po 200000km. Také jsem to měl před 5ti lety. Řešení je navštívit autorizák, dát 12tis a dostaneš i nový software a jede se dál. Čištění a podobné věci pomohou jen na pár stovek km.
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Problém s motorem s60 2.4t
Lepší řešení je repas v ecu.de. To pak vydrží napořád, v autorizáku tam daj zase ten stejnej shit.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Tak do autorizáku nemusím, mám známého který dělá mechanika a dělá i volva. Repas ecu taky budu muset dělat a je toho i víc co se musí aspoň repasovat
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Problém s motorem s60 2.4t
Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Ahá to už radši koupit novousimons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Tak podle auto-elektrikáře u kterého jsem to nechal překontrolovat elektriku zjistil, že to může dělat palivové čerpadlo(prý odebírá méně proudu než by mělo cca o 2A), takže by to mohlo být i tímsimons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Problém s motorem s60 2.4t
A to je takový problém změřit tlak paliva měřákem na gumy?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Nemám ho doma ale už víme kde je problém , sám opravář říkal, že to měřil a nejsou tam normální hodnoty.Prý dost malé hodnoty naměřil :/raolsa píše:A to je takový problém změřit tlak paliva měřákem na gumy?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Problém s motorem s60 2.4t
Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Děkuju za starosti, až to budeme rozebírat tak na to všechno se podíváme, nejdřív taky zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli i ten to nezpůsobujeraolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Problém s motorem s60 2.4t
Měl jsi pravdu, problém je tak troch jinde ale čerpadlo taky odešlo XD Ale podle Diagnostiky Vida 2014D je problémraolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
v EVAP systému , přesněji v EVAP canister purge valve viz foto v url, ale nevím jestli by to způsobovalo to cukání při sešlápnutí plynu
https://ctrlv.cz/KnNJ
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]