Dobrý den, nemá někdo nějakou radu k motorové chybě, která se mi nedávno vyskytla? Při zařazení 2 kvaltu mě to víc jak 3k otáček nejede a auto se začne klepat/cukat a přestane zrychlovat, to samé se děje při 3 a 4 kvaltu okolo 1,7k otáček a při 5. kvaltu mě to nepustí přes 3k otáček.
Diagnostika píše chyby: 6806, 91B7 a 91A7. Za jakýkoliv rady budu rád
ECM-91B7 - Tady jsem na Google našel, že by to mohla byt chyba škrtící klapky ?
ECM-91A7 Throttle position (TP) - Faulty control - Chyba snímače plynového pedálu ?
ECM-6806 Turbocharger (TC) control system flow fault - Flow too low - Nízký tlak turba ? ( Tady fakt hádám )
Jak píšou kolegové chtělo by to naměřit nějaké data.
Není to tak dávno co ti zde radili abys dal auto nejdříve do cajku místo experimentování s turbem a chiptunningem. Hold se musí člověk nejdříve spálit aby uvěřil.
To je škrtící klapka. Prý nemoc po 200000km. Také jsem to měl před 5ti lety. Řešení je navštívit autorizák, dát 12tis a dostaneš i nový software a jede se dál. Čištění a podobné věci pomohou jen na pár stovek km.
Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
simons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
simons93 píše:Já nemyslel repas ecu, ale repas klapky (pokud by se potvrdilo, že je to klapkou) ve firmě ecu.de nebo ecude.cz (obojí je adresa na stejnou firmu...jsou to Němci, ale maj stránky i pro ČR)
Tak podle auto-elektrikáře u kterého jsem to nechal překontrolovat elektriku zjistil, že to může dělat palivové čerpadlo(prý odebírá méně proudu než by mělo cca o 2A), takže by to mohlo být i tím
Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
raolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
Děkuju za starosti, až to budeme rozebírat tak na to všechno se podíváme, nejdřív taky zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli i ten to nezpůsobuje
raolsa píše:Já jen aby jsi zbytečně nevyhodil peníze za čerpadlo a problém nebyl jinde.
Tím neříkám, že nemůže být čerpadlo špatné, ale může být třeba ucpané sítko v nádrži, čerpadlo tím pádem běží skoro naprázdno a má menší odběr proudu.
Měl jsi pravdu, problém je tak troch jinde ale čerpadlo taky odešlo XD Ale podle Diagnostiky Vida 2014D je problém
v EVAP systému , přesněji v EVAP canister purge valve viz foto v url, ale nevím jestli by to způsobovalo to cukání při sešlápnutí plynu