Vozidlo bylo zakoupeno v září 2017 zde na fóru a obratem jsme mu začali říkat Olav. Na jaře 2018 dostal Olav svého stálého losího pasažéra Knuta.

Jedná se o moc příjemné auto, které navíc velmi dobře vypadá.

Při nákupu svítilo na počítadle najetých km necelých 200k, nicméně jsem po pár měsících zjistil, že realita bude o cca 100-150k výše (jedná o odhad, skutečnost už nikdo nikdy nezjistí).
 Původní majitel mi to při prodeji jaksi opomněl říci, ale následně pod tíhou argumentů část peněz vrátil (budiž mu to ke cti).
 Původní majitel mi to při prodeji jaksi opomněl říci, ale následně pod tíhou argumentů část peněz vrátil (budiž mu to ke cti).Vyšší kilometrový nájezd si bohužel vybral daň na stavu některých komponent – viz stručný soupis dosavadních servisních úkonů (záměrně vynechávám drobnosti a běžný servis, olej a filtry měním každých 10 tis. km):
11/2017 instalace BT modulu do vestavěného telefonu
12/2017 výměna chladiče, pravý přední čep ramene
02/2018 výměna ventilátoru topení, oprava vyhřívání levého zrcátka
04/2018 kompletní výměna spojky včetně dvouhmoty (plus odtah až od Hannoveru)
V současnosti se chystám na výměnu převodovky (manuální, typ M58AWD) – špatně se mi řadí druhý převodový stupeň a z prostoru převodovky se ozývá drobné kovové řinčení. Dle pana Patočky mi nic jiného nezbývá.

Do budoucna plánuji nahradit obstarožní navigaci RTI s TV nějakým drobným PC (Raspberry Pi) a zobrazovat si některé parametry z řídicí jednotky na obrazovce uprostřed palubky (viz http://www.carberry.it/en/p/374/Carberry/), ale zatím jsem se k tomu jaksi nedostal.







 .
 .

 
 
 Čím by to mohlo být, nevíte někdo?
 Čím by to mohlo být, nevíte někdo?
 
  
 
