Vozidlo bylo zakoupeno v září 2017 zde na fóru a obratem jsme mu začali říkat Olav. Na jaře 2018 dostal Olav svého stálého losího pasažéra Knuta.

Jedná se o moc příjemné auto, které navíc velmi dobře vypadá.

Při nákupu svítilo na počítadle najetých km necelých 200k, nicméně jsem po pár měsících zjistil, že realita bude o cca 100-150k výše (jedná o odhad, skutečnost už nikdo nikdy nezjistí).

Vyšší kilometrový nájezd si bohužel vybral daň na stavu některých komponent – viz stručný soupis dosavadních servisních úkonů (záměrně vynechávám drobnosti a běžný servis, olej a filtry měním každých 10 tis. km):
11/2017 instalace BT modulu do vestavěného telefonu
12/2017 výměna chladiče, pravý přední čep ramene
02/2018 výměna ventilátoru topení, oprava vyhřívání levého zrcátka
04/2018 kompletní výměna spojky včetně dvouhmoty (plus odtah až od Hannoveru)
V současnosti se chystám na výměnu převodovky (manuální, typ M58AWD) – špatně se mi řadí druhý převodový stupeň a z prostoru převodovky se ozývá drobné kovové řinčení. Dle pana Patočky mi nic jiného nezbývá.

Do budoucna plánuji nahradit obstarožní navigaci RTI s TV nějakým drobným PC (Raspberry Pi) a zobrazovat si některé parametry z řídicí jednotky na obrazovce uprostřed palubky (viz http://www.carberry.it/en/p/374/Carberry/), ale zatím jsem se k tomu jaksi nedostal.
