Protože rozbitej píst musel někudy ven, tak se nechá zkontrolovat turbo a InterCooler nejde zkontrolovat se 100% jistotou. Bylo mi doporučeno IC vyměnit. A protože opravy hlavy vyjde o něco levněji než jsem počítal, vymýšlím hovadiny...
Máte někdo zkušenosti s Do88 IC na D5 ? Cenový rozdíl není zas tak zásadní, otázkou je jestli to na dehtové líné D5 půjde znát a má to smysl? Co říkají místní guru?
Díky
XC70 D5 MY08 InterCooler
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
XC70 D5 MY08 InterCooler
Aby ti to nechladilo až moc. Motor se ti v zimě bude ohřívat pomaleji, jestli nejsi závodník dal bych ten co tam má být.
možná to někdo vyvrátí.
možná to někdo vyvrátí.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
XC70 D5 MY08 InterCooler
Nepletes si takhle nahodou IC a vodnika? A u vodnika je termostat asi k cemu?PINĎABC píše:Aby ti to nechladilo až moc. Motor se ti v zimě bude ohřívat pomaleji, jestli nejsi závodník dal bych ten co tam má být.
možná to někdo vyvrátí.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
XC70 D5 MY08 InterCooler
Kámoš si dal na dehtovou ovci velký intercooler a blbě se mu to hřálo, tak podle toho usuzuji 

-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
Z ohřívání strach nemám, přeci jenom víc zchladí voda. Viz Zajsoft.
Závodník nejsem, ale když už je to vše rozdělaný.
Závodník nejsem, ale když už je to vše rozdělaný.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
XC70 D5 MY08 InterCooler
Ahoj,
nejsem žádnej znalec, ale myslím že IC má za úkol ochladit vzduch co jde do sání. Když je vzduch chladnější, dostane se ho do sání víc a tím pádem se tám dá pustit o trochu víc paliva a vono to pak o trochu víc jede
Jak velký je to rozdíl netuším, ale proč by to jinak dělali... O trochu chladnější vzduch v sání dle máho amatérského názoru nemá měřitelný vliv na rychlost ohřívání topení.
nejsem žádnej znalec, ale myslím že IC má za úkol ochladit vzduch co jde do sání. Když je vzduch chladnější, dostane se ho do sání víc a tím pádem se tám dá pustit o trochu víc paliva a vono to pak o trochu víc jede

_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
Tak tak. Je to krok k nějakému koníku navíc. Bez většího rizika.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC70 D5 MY08 InterCooler
Bez žádného rizika = lepší intercooler je lepší vždy a za všech okolností. Technicky - i bez čipovaného motoru. Kdyby
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
XC70 D5 MY08 InterCooler
Jakto, že nejde zkontrolovat ? Zalepíš vývod duší s autoventilkem a narveš tam tři bary kompresorem. No a pak to hodíš celý do bazénu a budeš koukat kde lezou bubliny. Nebo proč to z nějakýho důvodu nejde ?
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
Tlaky / poškození jo. Ale jestli uvnitř někde není nějakej sajrat a kusy bordelu.
Psal jsem do Do88 jesti mají přesně to co potřebuji. Pak to pořeším.
Psal jsem do Do88 jesti mají přesně to co potřebuji. Pak to pořeším.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
XC70 D5 MY08 InterCooler
Tak když už větší IC, tak i větší turbo !
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
A když větší turbo tak lepší výfuk !
Jako lhal bych kdybych si s tou myšlenkou nehrál. Ale potom to chce i výfuk - hlavně svody, vyndat DPF naladit SW na nový železo, atd... A to teď není prioritou.

Jako lhal bych kdybych si s tou myšlenkou nehrál. Ale potom to chce i výfuk - hlavně svody, vyndat DPF naladit SW na nový železo, atd... A to teď není prioritou.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 MY08 InterCooler
Horké novinky ze Švédska... Do XC70 D5 MY08 pasuje -> ICM-220-S60 jen je potřeba dopsat do poznámky o jaký vůz se jedná aby mohli doplnit příslušnou montáž.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]