S60 T6 vyladění

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, rád bych upravil S60 T6 více k obrazu svému.

Prosím, máte někdo kontakt, zkušenost s někým opravdu kompetentním, kdo by byl ochoten mi pomoct?

Nechci žádné nesmysly nebo šílenosti, jen trochu přiostřit T6 a zároveň sofistikovat vlastnosti S60.

Zvětšit potenciál auta a přidat charakter. :)

Děkuji.

Dan
_________________
S90 B5

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Zajsoft »

Zacni z nabidky Snabb.US konecne uz zacal nekdo neco na T6ku delat...
Teda za predpokladu, ze Ti chvili vydrzi, s Tvoji spotrebou aut :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Zajsoft píše:Zacni z nabidky Snabb.US konecne uz zacal nekdo neco na T6ku delat...
Teda za predpokladu, ze Ti chvili vydrzi, s Tvoji spotrebou aut :-D
Člověk neví dne ani hodiny .... vrátil jsem se k Volvu :angel: .... a i když moje S60 T6 je trochu zanedbaná a nemocná ..... nastupuji i vylézám s rohlíkem pod nosem .... i když jsou objektivně lepší auta ... tak třeba mi vydrží. :)
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Vypadá pěkně, zkusím si najít, co nejvíce informací.
http://www.snabb.us/Volvo-S60-IIV60-FWD-2012-2013-304-Stainless-Steel-Performance-Exhaust_p_186.html

Náhodou, má někdo praktickou zkušenost s touto značkou?
_________________
S90 B5

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

S60 T6 vyladění

Příspěvek od peter cz »

Cat-back na výkonu moc znát nebude, více radosti udělá spíš downpipe (za pěknou cenu třeba KT4 https://kt4performance.com/product/3-5-downpipe-b6304t4-w-cat/ , krom jinýho nabízí i p´n´p turbo upgrade https://kt4performance.com/product/kt6-turbo-upgrade-57mm-s60-s80-v70-v60-xc60/) + chip (Rica nabízí pro t6 i stage 2)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

peter cz píše:Cat-back na výkonu moc znát nebude, více radosti udělá spíš downpipe (za pěknou cenu třeba KT4 https://kt4performance.com/product/3-5-downpipe-b6304t4-w-cat/ , krom jinýho nabízí i p´n´p turbo upgrade https://kt4performance.com/product/kt6-turbo-upgrade-57mm-s60-s80-v70-v60-xc60/) + chip (Rica nabízí pro t6 i stage 2)
Skvělé, děkuji. K takovým změnám potřebuji především někoho, kdo zná co a jak a vše postupně zrealizuje tak, aby fungovalo na 1*. A přizpůsobí i zbytek auta, protože např. podvozek na takový upgrade výkonu nemá ani náhodou ... D.
_________________
S90 B5

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Nosound89 »

Stavitelný podvozek máš, ne?
Ani v režimu advanced to není dostatečně tuhé?
Pak už asi jen PUR silentbloky např. od POWERFLEX (jestli se teda dělají).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Díky. Bohužel na S60II mají pouze 2WD, mám AWD.


Stavitelný podvozek mám. Na Advanced to tvrdé je. Nikoli však jisté a poddajné, pouze tvrdé.

Obecně PUR vypadají dobře. Opět se ptám, kdo s tím máte zkušenost? Řada lidí, co měla PUR od Martina je dávala po chvíli pryč... Platí PUR = zvýšení tvrdosti, nebo má značkový lepší vlastnosti?

Díky Dan
_________________
S90 B5

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Nosound89 »

Ahaa, AWD jsem si nevšim.
PUR od Martina jsem měl na S60 vepředu, tuhost a reakce od volantu se zlepšily, ale občas mě trápilo nepříjemné povrzávání jenž šlo dost slyšet a nebylo to moc příjemné když jsem přijížděl někde na parkoviště...
Stejný problém jako tebe mě trápí u S80, výkonu dostatek, ale prostě není to hravé, zábavné auto (ikdyž já mám ještě o nějaké kilo v autě navíc).
Největší problém jsou asi ty sedačky, které tě prostě nepodrží (ty, ale bohužel nijak nepoladím).
Další věc je podvozek, který bych snad díky Powerflex mohl posunout dále.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6211
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

S60 T6 vyladění

Příspěvek od python.p »

Jenom k těm sicnám. Dlouho mi trvalo než jsem si je dobře nastavil a naučil se správně sedět.

A takovej malej tip/trik pokud máš dobře nastavený sedadla, tak když se lehce zapreš levou nohou tak bys měl cítit jak se ti bedra stanou oporou pro celé tělo. Potom nejsou potřeba sportovní skořepiny, aby člověk měl jistotu v sicnách.

Pokud tohle všechno víš, tak se omlouvám.

Ohledně ladění, co nakoupit ty performance díly a pak to dovést někomu do Prahy kdo s tím má zkušenosti. Chápu, že to chceš někam dovést a odvést si fungující auto?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

python.p píše:Jenom k těm sicnám. Dlouho mi trvalo než jsem si je dobře nastavil a naučil se správně sedět.

A takovej malej tip/trik pokud máš dobře nastavený sedadla, tak když se lehce zapreš levou nohou tak bys měl cítit jak se ti bedra stanou oporou pro celé tělo. Potom nejsou potřeba sportovní skořepiny, aby člověk měl jistotu v sicnách.

Pokud tohle všechno víš, tak se omlouvám.

Ohledně ladění, co nakoupit ty performance díly a pak to dovést někomu do Prahy kdo s tím má zkušenosti. Chápu, že to chceš někam dovést a odvést si fungující auto?
Ahoj, ani nevíš, na kolik bodů je snažím fixovat a jak moc se držím čeho se dá .... ale fakt je to záludné a sedačka nepodrží. Pokud jedu rovně po dálnici nemám námitek, ale zakroucená okreska je utrpení. Jasné, že to není motokára, ale standardní kožené sedačky někdo nedomyslel. Sháním R design, ten mi vyhovuje, ale stále se sedí strašně vysoko.
Dan

p.s.: hledám někoho, kdo mi i poradí, ukáže, zrealizuje. Nechci zadarmo nachytřit a pak to bastit sám.
Potřebuji, aby mě někdo vyslechl, co vlastně chci, vysvětlil mi vhodný postup, vymluvil nesmysly a ideální variantu pak budeme po krocích realizovat.
_________________
S90 B5

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Zajsoft »

Danniel74 píše:Díky. Bohužel na S60II mají pouze 2WD, mám AWD.
Stavitelný podvozek mám. Na Advanced to tvrdé je. Nikoli však jisté a poddajné, pouze tvrdé.
Obecně PUR vypadají dobře. Opět se ptám, kdo s tím máte zkušenost? Řada lidí, co měla PUR od Martina je dávala po chvíli pryč... Platí PUR = zvýšení tvrdosti, nebo má značkový lepší vlastnosti?
Díky Dan
Tak kor na predek jsou ty veci stejne, dozadu holt jak co a obcas jde treba neco uzpusobit...
Nosound89 píše:Ahaa, AWD jsem si nevšim. PUR od Martina jsem měl na S60 vepředu, tuhost a reakce od volantu se zlepšily, ale občas mě trápilo nepříjemné povrzávání jenž šlo dost slyšet a nebylo to moc příjemné když jsem přijížděl někde na parkoviště...
Tak ja mel na P2 na predek od nej asi na 3-4autech a na zadek na P3 jednou a tenhle problem sem vazne nikdy nemel...
Zaklad je to mit radne ocisteny a vubec, ale vubec nesetrit vazelinou(PowerFlex daval driv medenou, ted uz dava silikonovou...), coz je nejcastejsi problem proc to pak piska.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Nosound89 »

:shock:
Zajsoft píše:Tak ja mel na P2 na predek od nej asi na 3-4autech a na zadek na P3 jednou a tenhle problem sem vazne nikdy nemel...
Zaklad je to mit radne ocisteny a vubec, ale vubec nesetrit vazelinou(PowerFlex daval driv medenou, ted uz dava silikonovou...), coz je nejcastejsi problem proc to pak piska.
Delal mi to sam Martin takze kdo vi co bylo ci nebylo pouzito a jakym zpusobem.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, poraďte mi prosím dobrou brzdu na 4x4.

Potřebuji to kvalitně odměřit, než se rozhodnu jak dál.

Děkuji Dan
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Upgrade: Po návštěvě u Kurtze jsem se dozvěděl, že:

1) přední náprava je zcela OK, silentbloky jsou hydraulické a zcela bez vůlí
2) uložení na zadní nápravě - silentbloky jsou KO.
3) když bude vše origo a v pořádku, bude auto fungovat jak má.

Ale mám ještě jeden postřeh, který mě vadí: Např. proti A6, nebo 530, se kterými mohu srovnávat, S60 mnohem hůře absorbuje nerovnosti. Prostě víc trpí. Tam, kde A6 i BMW udělají bum-bum a o nerovnosti vím jaksi vzdáleně a spíš akusticky a auto o něm "neví", tak na stejné nerovnosti je to s S60 ráz do karosérie, rána a můj pocit, že auto dostalo pěknou bombu.

Kola u všech aut R18, profil 40, nebo 45.

U S80 ať V8, T6, nebo D5 to bylo to samé. Tam, kde třeba Superb, ale i Octavia jen "gumově" odskočí, Volvo dostává ránu, kterou je možno v interiéru cítit a subjektivně mám pocit, že to auto není schopno nerovnosti zvládat.

Slyším trávu růst, nebo má někdo stejné zkušenosti?

Díky Dan
_________________
S90 B5

simons93
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

S60 T6 vyladění

Příspěvek od simons93 »

S80 3.2 mi přijde v tomhle ve srovnání se Superbem II FL tak nějak podobná, Superb III je o něco lepší. Ale že bych vnímal nějaký velký rány do kastle, to zase ne. Nic co by obtěžovalo.

pozn.: S80 mám na 225/50 R17

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

S60 T6 vyladění

Příspěvek od eLzyx »

Danniel74 píše:Upgrade: Po návštěvě u Kurtze jsem se dozvěděl, že:
Kola u všech aut R18, profil 40, nebo 45.
ono to nemusí být jen o profilu, ale i o konkrétní pneumatice. Na předchozích gumách jsem taky cítil kde co, každé bouchnutí bolelo i mě. Na nových pneu je to ale jiné, více tlumené.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Mám Pirelli P7...... mám je rád, jsou poddajné a přesto jisté .... samo subjektivní pocit..

Ale na léto pro mě TOP, tihle Italové ... :D
_________________
S90 B5

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Haben »

Dane, stejný pocit (ne pocit, ale poznatky) u volva mám i já. Na větších příčných nerovnostech jsou to daleko větší rány do karoserie, jak u služební Octavie.
Na předchozí V70 II D5 AWD s pneu R17 225/45 a nyní na C30 s R17 205/50 je to daleko horší jak u bývalé Octavie s R15 195/65 - ano to je extra rozdíl. ale teď mám Octavii s R177 225/45 a tam kde s Octavii letím přes panely 60 a nevím o nerovnostech, tak s Volvem jedu 30 a jsou to rány jak z děla. A to na všech autech mám podvozek ok.
Na málo rozbité silnici bylo pak V70 krásné plavné, Octa se furt třepe, jak kopíruje vlny na silnici, C30 je ještě více motokárovější.

Takže za mě, Volvo neumí auta na rozbité silnice.

EDIT: jo a u V70 II se mi podařil osnížit otřesy tím, že jsem přestal kupovat XL gumy se zesílenou bočnicí. Fakt to šlo poznat. Dříve Continental ContiSport Contact s XL a pak Fulda SportControl 2.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Díky, už jsem si myslel že jsem jediný ....

Ale srovnání Audi, BMW / Volvo je zásadní rozdíl.

Já se u Volva stále dožaduji opravy a servis jen krčí rameny ..... Ale upřímně rozdíl je o parník. Auta jsou přitom stejně těžká, mají (u mě) stejné obutí R18, stejnou značku pneu ... nevím kde udělali soudruzi chybu. Přední náprava působí vysloveně vetchým dojmem. Kde jelo BMW jako tank, se S60 klepe jak drahý pes...

p.s.: Přitom např. aktuální T6 si opravdu užívám, to auto má stále chuť jet ..... to např. 530 D F11 190 kW byla líná, i když zatáčky kroužila s radostí.
_________________
S90 B5

Shockey

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Shockey »

Danniel74: sám určitě nejseš, mám stejný "problém". Ve služební Oktávce (2016) rány do podvozku minimální, u XC mě to dohnalo až k tomu nechat prohlídnout auto v servise. Obě nápravy jsou v pohodě, prý je vlastnost - stejně jako plechový zvuk při zavření dveří.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3621
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

stejná zkušenost. Ve Volkswagenech, Škodovkách přeletim retardér v 50km a v nadsázce o tom nevim. U obou V70 otrocky zpomalit na 30km/h a stejně máš pocit,
že podvozku ubližuješ. Na novejch tlumičích to samé. Jak píše Haben, u Volva asi nepočítali s českejma silnicema :unknown:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Daniel Kout »

Takže je to vlastnost?

A máme zkušenosti, zda se situace zlepšila použitím "nestandardních" dílů? Jiné tlumiče, pružiny, stabilizátory, uložení?

Přeci to musí jít nějak řešit?
_________________
S90 B5

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12960
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 T6 vyladění

Příspěvek od Urvanej »

Když ono je to těžký. Buď máš tupý nečitelný a přeposilovaný chování, jako maji škodivky, nebo, teda aspoň u P2 aspoň malinko tušíš, co se pod autem děje. Porovnávám teda V70II a čtyřokou ochcu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé