 Je to V70 II s motorem 2.4T 147kw a manuálním pětikvaltem, jenž nemá sychnron na 3. rychlostním stupni a celý to jezdí na prdy (LPG). Jo a řikám ji Rozárka. Auto sem si dovezl začátkem února 2018 z vesnice kousek od Turnova. Je to rok 2001 a najeto to má jako zajetej ropák (viz. fozo níž). Má to Heico paket skládající se z pedálů, koberečků, lišt na prazích, černý masky a duplex vejfuku. Krom vejfuku je tam všechno.
 Je to V70 II s motorem 2.4T 147kw a manuálním pětikvaltem, jenž nemá sychnron na 3. rychlostním stupni a celý to jezdí na prdy (LPG). Jo a řikám ji Rozárka. Auto sem si dovezl začátkem února 2018 z vesnice kousek od Turnova. Je to rok 2001 a najeto to má jako zajetej ropák (viz. fozo níž). Má to Heico paket skládající se z pedálů, koberečků, lišt na prazích, černý masky a duplex vejfuku. Krom vejfuku je tam všechno.Co jsem udělal a modifikoval:
-komplet brzdy (kotouče, desky, hadice, lanovody...)
-olej motor, špajz
-místo vejfuku jen holá trubka až dozadu
-uřezaný pružiny
...víc mě teď nenapadá.
Popis sice hodně bídnej, ale časem se snad polepším v přidávání fotek a popisků z oprav a tuzingů.

Nějaký fotky z pořizovací cesty here:





 Jo a ještě sem si udělal navigaci na manuální vytahování, používám k přilepení držáčku na telefon.
 Jo a ještě sem si udělal navigaci na manuální vytahování, používám k přilepení držáčku na telefon.

 Nějak se mi povedlo utrhnout dráty v kroužku pod volantem. Je to spájený, opravený, odpolko smažem chybu bagu a už by mělo bejt všechno cajk.
 Nějak se mi povedlo utrhnout dráty v kroužku pod volantem. Je to spájený, opravený, odpolko smažem chybu bagu a už by mělo bejt všechno cajk. 
