TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

Zdravím Volvisté,
začal jsem mít potíže s automatem. Při řazení z R na D auto dostane kopanec do zad, není to pravidelné, po startu když couvám z garáže a řadím na D tak se auto plynule rozjede, ale po zahřátí mi většinou auto škubne. Samotné řazení mi přijde bez problémové. Olej byl měněný před 13tis. km. Bohužel byla to první výměna po cca 180tis. (bez výplachu, žádné ocelové piliny ve starém oleji), první majitel olej neměnil :( Problém se začal objevovat před cca 1 tis. kilometrů.

Pročetl jsem fórum, největší expert na automaty je David Patočka, ale pro mě (Těšínsko) je Praha trošku z ruky. Víte o někom na Ostravsku kdo má zkušenosti a mohl by se na to kouknout? Možná by problém vyřešil výplach oleje.

Díky,
Jacek
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od python.p »

Martinopel...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Wolfram1944
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 317
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Wolfram1944 »

Domluvil bych se z někým, kdo má Vidu - cico, Bakly - a podíval, jestli v jednotce převodovky nejsou nějaké chyby. Když jo, vymazat a po čase zopakovat. S těmito informacemi zkontaktovat Davida a ten by tě mohl nasměrovat. Může pomoci aktualizovat firmware v jednotce, vyměnit olej nebo to bude chtít něco většího. Pak mu třeba můžeš poslat nějaký dárkový poukaz do Alberta. :D
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

GDPR_user

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od GDPR_user »

Jak byl olej měněný? Kolik se ho vyměnilo? Případně můžeš volat 775148152

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

Tak jsem se domluvil s Martinem. Pak napíšu jak jsem dopadl, snad to nebude na repas :%)
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.

Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

wolf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 855
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím :) co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

Diky za sdileni zkusenosti. Rozhodne budu olej menit drive, nez pozdeji. Hlavne aby prevodovka slapala, ale taky rozumim, ze tech 180tis. km bez vymeny ji trosku zivota ubralo. Jen doufam, ze ne moc. Pokud by vydrzela dalsich tolik km, tak bych byl spokojeny
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Zajsoft »

wolf píše:Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím :) co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!
Zopakoval bych adaptaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

wolf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 855
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Myslíš? Zjistím,jestli ji tam kluci dělali a kdyžtak spojilm Stouny s návšťevou Davida :D
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

tuhajbej píše:Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.

Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.
Jaky olej jste pouzili? Diky.

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

Presnou specifikaci oleje neznam, je to pry origo olej. Martin muze dat presne info.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od IgorS »

Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné :lol:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

IgorS píše:Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?

Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od marekbm »

tuhajbej píše:
IgorS píše:Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?

Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
hrozné na tom je, že je tam ten podpis. to v jakém je jazyce nikoho nezajímá. prostě tu kravinu v tapatalku vypni, prosím. aha už hotovo, promiň.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od IgorS »

tuhajbej píše:Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
Neriešime môj kľud duše ale akýsi štandard, ktorí tu vedieme. Podpis v Tapatalku jednoducho tu väčšinou neznášame a bežne na to userov upozorňujeme. Jazyk reklamy na mobil a Tapatalk s tým nič nemá a rovnako by som ti to napísal aj keby si to tam mal po hebrejsky.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

tuhajbej
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od tuhajbej »

aha ... kdyz se mi to zobrazi na telefonu, tak ten podpis je mensi a uplne dole ... ted jsem si to otevrel v prohlizeci na PC a je to HROZNE :evil: kazdopadne uz je pryc
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od IgorS »

OK, tak sme si to vysvetlili. Nič sa nedeje :good:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Převodovky od roku 2011 na toto trpí, adaptace to někdy vyřeší, jinak se musí převodovka vyndat a najít
problém. Nejhorší je, když se v tom realizuje více osob, protože se člověk někdy musí vracet na začátek.
Tento případ si asi pamatuji.......

Jinak o adaptace se dá také snadno přijít.
U těchto postižených ročníků se to dá vyvolat neustálým vyřazováním
"D" na "N" a zase "D" v koloně, protože to je jedna z procedur adaptací, která se tímto dá spustit.
Taktéž se to dá provést v některých případech aktualizací softwaru celého vozu.
A abych nezapomněl, ještě jsem řešil ztrátu těchto dat po úplném vybití akumulátoru, a následném pokusu o nastartování, kdy vám všechno zhasne a zacvakají všechny relátka v autě.

A pokud by se Vám zdálo, že to není možné, tak je :lol: :lol: :lol:

.....ještě perlička.......
Dnes jsme řešili problém V70III, 2014, D5, manuální převodovka.
Auto psalo chybu, že je přehřátá automatická převodovka, a že je nízký výkon převodovky.
A tyto chyby umí psát jen automat, takže možné je všechno :%)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od python.p »

A čím to na tom manuálu bylo?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Nějaký miláček tam poslal software na zvýšení výkonu motoru, a povedlo se mu tam
pár věcí ještě vylepšit :D :D :D
Takže originál upgrade celého auta, a byl klid.
Potom chiptuning od D5T5, a hotovo :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od lkopcansky »

mne to začalo robiť teraz pri 167 xxx km. Olej menený pravidelne v autorizáku, predpokladám pri 60 tis a 120 tis. Čo navrhujete?

Prvý krok je adaptácia?
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

hefaistos
Offline
Příspěvky: 580
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hefaistos »

V autorizaku olej proplachem asi meneni. Vymenit proplachem (cca 14l) a pak adaptace?

Pavel Zdar 73
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo xc60

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Pavel Zdar 73 »

Také mám problém s řazením R na D u xc 60. Když je auto studené a v zimě to nedělá, ale při zahřátém ano, ale ne vždy.
V Praze mi provedli repasi převodovky, kdy se zdálo, že bude v pohodě, ale po chvíli zase začalo. Nechal jsem v autorizáku přehrát software a také nepomohlo. Už nevím co udělat.
Nenapadá někoho něco co s tím? Říkal jsem si jestli tam není problém s teplotou oleje v převodovce?

wolf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 855
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Hele, já mám vyměněnej rozvaděč i hydroměnič, občas to při řazení na D kopne, ale vzhledem k tomu, že řadí bezchybně,tak jsem si to v hlavě vytěsnil s neřeším to :)
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé