TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zdravím Volvisté,
začal jsem mít potíže s automatem. Při řazení z R na D auto dostane kopanec do zad, není to pravidelné, po startu když couvám z garáže a řadím na D tak se auto plynule rozjede, ale po zahřátí mi většinou auto škubne. Samotné řazení mi přijde bez problémové. Olej byl měněný před 13tis. km. Bohužel byla to první výměna po cca 180tis. (bez výplachu, žádné ocelové piliny ve starém oleji), první majitel olej neměnil Problém se začal objevovat před cca 1 tis. kilometrů.
Pročetl jsem fórum, největší expert na automaty je David Patočka, ale pro mě (Těšínsko) je Praha trošku z ruky. Víte o někom na Ostravsku kdo má zkušenosti a mohl by se na to kouknout? Možná by problém vyřešil výplach oleje.
Díky,
Jacek
začal jsem mít potíže s automatem. Při řazení z R na D auto dostane kopanec do zad, není to pravidelné, po startu když couvám z garáže a řadím na D tak se auto plynule rozjede, ale po zahřátí mi většinou auto škubne. Samotné řazení mi přijde bez problémové. Olej byl měněný před 13tis. km. Bohužel byla to první výměna po cca 180tis. (bez výplachu, žádné ocelové piliny ve starém oleji), první majitel olej neměnil Problém se začal objevovat před cca 1 tis. kilometrů.
Pročetl jsem fórum, největší expert na automaty je David Patočka, ale pro mě (Těšínsko) je Praha trošku z ruky. Víte o někom na Ostravsku kdo má zkušenosti a mohl by se na to kouknout? Možná by problém vyřešil výplach oleje.
Díky,
Jacek
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 5152
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Martinopel...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Domluvil bych se z někým, kdo má Vidu - cico, Bakly - a podíval, jestli v jednotce převodovky nejsou nějaké chyby. Když jo, vymazat a po čase zopakovat. S těmito informacemi zkontaktovat Davida a ten by tě mohl nasměrovat. Může pomoci aktualizovat firmware v jednotce, vyměnit olej nebo to bude chtít něco většího. Pak mu třeba můžeš poslat nějaký dárkový poukaz do Alberta.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jak byl olej měněný? Kolik se ho vyměnilo? Případně můžeš volat 775148152
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak jsem se domluvil s Martinem. Pak napíšu jak jsem dopadl, snad to nebude na repas
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.
Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.
Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Diky za sdileni zkusenosti. Rozhodne budu olej menit drive, nez pozdeji. Hlavne aby prevodovka slapala, ale taky rozumim, ze tech 180tis. km bez vymeny ji trosku zivota ubralo. Jen doufam, ze ne moc. Pokud by vydrzela dalsich tolik km, tak bych byl spokojeny
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zopakoval bych adaptaci...wolf píše:Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Myslíš? Zjistím,jestli ji tam kluci dělali a kdyžtak spojilm Stouny s návšťevou Davida
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jaky olej jste pouzili? Diky.tuhajbej píše:Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.
Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Presnou specifikaci oleje neznam, je to pry origo olej. Martin muze dat presne info.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?IgorS píše:Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
hrozné na tom je, že je tam ten podpis. to v jakém je jazyce nikoho nezajímá. prostě tu kravinu v tapatalku vypni, prosím. aha už hotovo, promiň.tuhajbej píše:Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?IgorS píše:Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Neriešime môj kľud duše ale akýsi štandard, ktorí tu vedieme. Podpis v Tapatalku jednoducho tu väčšinou neznášame a bežne na to userov upozorňujeme. Jazyk reklamy na mobil a Tapatalk s tým nič nemá a rovnako by som ti to napísal aj keby si to tam mal po hebrejsky.tuhajbej píše:Vypnute, a uz ted mas klid v dusi
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotebuz
- Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
- Bydliště: Chotebuz
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
aha ... kdyz se mi to zobrazi na telefonu, tak ten podpis je mensi a uplne dole ... ted jsem si to otevrel v prohlizeci na PC a je to HROZNE kazdopadne uz je pryc
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
OK, tak sme si to vysvetlili. Nič sa nedeje
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Převodovky od roku 2011 na toto trpí, adaptace to někdy vyřeší, jinak se musí převodovka vyndat a najít
problém. Nejhorší je, když se v tom realizuje více osob, protože se člověk někdy musí vracet na začátek.
Tento případ si asi pamatuji.......
Jinak o adaptace se dá také snadno přijít.
U těchto postižených ročníků se to dá vyvolat neustálým vyřazováním
"D" na "N" a zase "D" v koloně, protože to je jedna z procedur adaptací, která se tímto dá spustit.
Taktéž se to dá provést v některých případech aktualizací softwaru celého vozu.
A abych nezapomněl, ještě jsem řešil ztrátu těchto dat po úplném vybití akumulátoru, a následném pokusu o nastartování, kdy vám všechno zhasne a zacvakají všechny relátka v autě.
A pokud by se Vám zdálo, že to není možné, tak je
.....ještě perlička.......
Dnes jsme řešili problém V70III, 2014, D5, manuální převodovka.
Auto psalo chybu, že je přehřátá automatická převodovka, a že je nízký výkon převodovky.
A tyto chyby umí psát jen automat, takže možné je všechno
problém. Nejhorší je, když se v tom realizuje více osob, protože se člověk někdy musí vracet na začátek.
Tento případ si asi pamatuji.......
Jinak o adaptace se dá také snadno přijít.
U těchto postižených ročníků se to dá vyvolat neustálým vyřazováním
"D" na "N" a zase "D" v koloně, protože to je jedna z procedur adaptací, která se tímto dá spustit.
Taktéž se to dá provést v některých případech aktualizací softwaru celého vozu.
A abych nezapomněl, ještě jsem řešil ztrátu těchto dat po úplném vybití akumulátoru, a následném pokusu o nastartování, kdy vám všechno zhasne a zacvakají všechny relátka v autě.
A pokud by se Vám zdálo, že to není možné, tak je
.....ještě perlička.......
Dnes jsme řešili problém V70III, 2014, D5, manuální převodovka.
Auto psalo chybu, že je přehřátá automatická převodovka, a že je nízký výkon převodovky.
A tyto chyby umí psát jen automat, takže možné je všechno
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 5152
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
A čím to na tom manuálu bylo?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Nějaký miláček tam poslal software na zvýšení výkonu motoru, a povedlo se mu tam
pár věcí ještě vylepšit
Takže originál upgrade celého auta, a byl klid.
Potom chiptuning od D5T5, a hotovo
pár věcí ještě vylepšit
Takže originál upgrade celého auta, a byl klid.
Potom chiptuning od D5T5, a hotovo
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
mne to začalo robiť teraz pri 167 xxx km. Olej menený pravidelne v autorizáku, predpokladám pri 60 tis a 120 tis. Čo navrhujete?
Prvý krok je adaptácia?
Prvý krok je adaptácia?
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
V autorizaku olej proplachem asi meneni. Vymenit proplachem (cca 14l) a pak adaptace?
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo xc60
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Také mám problém s řazením R na D u xc 60. Když je auto studené a v zimě to nedělá, ale při zahřátém ano, ale ne vždy.
V Praze mi provedli repasi převodovky, kdy se zdálo, že bude v pohodě, ale po chvíli zase začalo. Nechal jsem v autorizáku přehrát software a také nepomohlo. Už nevím co udělat.
Nenapadá někoho něco co s tím? Říkal jsem si jestli tam není problém s teplotou oleje v převodovce?
V Praze mi provedli repasi převodovky, kdy se zdálo, že bude v pohodě, ale po chvíli zase začalo. Nechal jsem v autorizáku přehrát software a také nepomohlo. Už nevím co udělat.
Nenapadá někoho něco co s tím? Říkal jsem si jestli tam není problém s teplotou oleje v převodovce?
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Hele, já mám vyměněnej rozvaděč i hydroměnič, občas to při řazení na D kopne, ale vzhledem k tomu, že řadí bezchybně,tak jsem si to v hlavě vytěsnil s neřeším to
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé