Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Urvanej »

Vim, že jsem tu již podobný dotaz pokládal, ale nemůžu to najít.
V Bertíkovi bufíka nemam, ale moc bych ho tam chtěl. Stačí mi sehnat z jiný V70II bufíka a po kontrole/repasu namontovat a SW aktivovat u kluků z VČ? Nechci tam cpát analog, ale chtěl bcyh, aby se tvářil jako součást auta jak vyjelo z fabriky.
Pokud se rozvine plodná diskuse, tak topik přesunu, ale fakt si myslim, že sem to tu už s někym řešil a dořešil, ale fakt sem tomu dal čtvrhoďinku a ne a ne a nenašel. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Siggi »

Přidávám se k podobné prosbě, na V70 III . Pokud někdo bude vědět i na novější, případně jestli je to obdobné pro obě platformy. ( promiň za připlevelení :-) )
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Honza »

Fakt tam nejni? Stalo se mockrát že nakonec byl ale automat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2608
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od ok2ucx »

Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží

Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).

Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.

Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).

A to je celý.

Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Urvanej »

Děkuji Pavle, tím jsi poponesl topik do honosných výšin a hodim to z lampárny pryč.
Honza: bohužel opravdu je fyzicky nepřítomen, i když jsem to ještě nekontroloval, ale věřim předchozímu majiteli :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od kwiko »

Da sa kupit komplet sada na dorobenie od Webasto pre volvo (mal som na XC60/XC70), su tam pripravene hadice ako aj kabelaz (viacmenej) a co som montoval sa doplnil GSM modulom, takze bolo treba len napajanie a presvedcit kurenie aby sa spustilo ked da webasto pokyn, ziadny soft sa nekonal (bolo v sade take presvedcovadlo na klapku a ventilator kurenia)... to ovladanie cez menu sa mi zdalo viacmenej nepodstatne ked to ovladam cez smartphone, ci tlacitkom na priamy start

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

Jeden týpek z vedlejší vesnice si tím prošel, ale nejsme moc v kontaktu. Každopádně se mu to povedlo a úspěšně.
Na tu trysku opravdu bacha, tu si vyzkoušej. Pak pořádně dotáhni vrtulku. Vyzkoušej si svíčku, jestli žhaví. Spalovací komoru vyčisti od bordelu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

Jinak do V70II se dával Eberspacher Ardic 912D. Do V70III se dávaly Webasto, bohužel mnohem méně jak do předchozí generace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

kwiko píše:Da sa kupit komplet sada na dorobenie od Webasto pre volvo (mal som na XC60/XC70), su tam pripravene hadice ako aj kabelaz (viacmenej) a co som montoval sa doplnil GSM modulom, takze bolo treba len napajanie a presvedcit kurenie aby sa spustilo ked da webasto pokyn, ziadny soft sa nekonal (bolo v sade take presvedcovadlo na klapku a ventilator kurenia)... to ovladanie cez menu sa mi zdalo viacmenej nepodstatne ked to ovladam cez smartphone, ci tlacitkom na priamy start
Tady to asi bude otázka ceny, protože střeva z nějakýho vraku asi přijdou na méně peněz včetně softu. Ale zájímá mě Uřvanýho rozpočet na Eber vs. Webasto. Za kolik se dá pořídit to Webasto?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od python.p »

A do XC70 MY08 by to mělo být stejné ne? :-)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

python.p píše:A do XC70 MY08 by to mělo být stejné ne? :-)
Stejné jako V70III takže z fabriky Webasto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od python.p »

Já si to myslel, jen jsem to chtěl potvrdit :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od raolsa »

ok2ucx píše:Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží

Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).

Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.

Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).

A to je celý.

Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.

P.
Já jsem to začal praktikovat a doplním:
Je třeba zkontrolovat u Bertíka jestli se v kabeláži nachází konektor pro připojení čerpadla - já ho nemám a musel bych tahat extra kabel od jednotky bufíka až dozadu k čerpadlu.
Dírka do se opravdu vrtá (přesná) a do ní se strčí nasávací hadička (nutno nezapomenout vykostit z dárce - jde vytáhnout kleštěma) a na to všechno se nacvakne hadička co vede k čerpadlu bufa.
U mě celý proces zkolaboval na tom, že zakoupený bufík nebyl ani po vyčištění a promazání funkční, jednotka zoxidovaná a celkově házel jednu chybu za druhou, takže jsem nakonec veškeré komponenty se ztrátou vrátil původnímu majiteli. :%)

Jinak existuje instalační kit s číslem 31267437, který obsahuje krom bufíka vše potřebné. Za krásných 11088,- Kč + bufík dalších 32000,- :D
Naposledy upravil(a) raolsa dne 21 zář 2017 22:01, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od python.p »

Na kolik tě to vyšlo?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od raolsa »

Komplet jsem koupil za 8000,- Kč a dostal za něj zpátky 7000,- Kč. A taky mě to stálo dvě cesty na severní Moravu. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Komplet jsem koupil za 8000,- Kč a dostal za něj zpátky 7000,- Kč. A taky mě to stálo dvě cesty na severní Moravu. :%)
Radku, ty máš talent na podobný kšefty. Navíc na severní Moravě :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od kwiko »

Novy bufik sa daval prave preto, lebo mam istotu ze bude istu chvylku fungovat tak ako ma... a vseci sme sa mohli tesit ze sa dielo podarilo.
Cena je vecou kto vie ako hladat a vyjednavat. Odhadujem ze to vyslo celkovo 800 az 1000e, a ano nadrz musi ist dole... kabelaz k cerpadlu som tahal interierom az k RJ bufika (nic tragicke, zopar plastov)
Naposledy upravil(a) kwiko dne 21 zář 2017 22:20, celkem upraveno 1 x.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nedávno jsem na FB AVdílů viděl nějaké foto dodělání bufíka do XC70 II.

https://www.facebook.com/AVdily.cz/photos/pcb.1372150366163997/1372150116164022/?type=3&theater
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od raolsa »

hajnej píše:Radku, ty máš talent na podobný kšefty. Navíc na severní Moravě :)
Njn, já už jsem si skoro zvykl, že mě ten nahoře nemá, z nějakého mě neznámého důvodu, rád. :pardon: Mě by i sádrový trpaslík na zahradě do rána vyrostl. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

georg
Offline
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo XC60 D5 '14
Participant x 1

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od georg »

Ahoj všem, v autě bufíka nemám a ani toho naftovýho nechci. Ale mám dotaz - existuje pro S80 (2005) nějaká varianta elektrického vyhřívání? Myslím taková, že přes noc parkuji u baráku, auto připojím na 220V a ono to v určitý čas předehřeje motor nebo alespoň kabinu?
Víte o něčem?
Díky za info.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

To jsou univerzální díly. Např. http://www.elektrickepredehrevy.com/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2608
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od ok2ucx »

Do auta lze namontovat tyhle univerzální elektrické ohřevy. U P2 platformy (V/XC70II, S60/80 a XC90) existuje možnost doplnit jednotku AEM (pokud již v autě není) a zkonfigurovat výbavu auta pro elektrický ohřev. Jednotka AEM potom umí ovládat relé ("stykač"), které v předem naprogramovaný čas zapne spirálu (případně i vodní pumpu, pokud je namontovaná) a celé to funguje velmi podobně jako naftový/benzínový bufík - t.j. že ve stanovený čas je auto předehřáté, jen odpojit 230V a jet na výlet.

Jedinou podmínkou je - nezapomenout zapojit auto večer do zásuvky a nastavit časovač na palubáku.
Jako bonus lze do auta přidat i nabíječku aku (stačí nějaká malinká udržovací - pokud je auto na 230V, tak se současně i udržuje baterka nabitá).

Takovouto přestavbu jsme ještě u nikoho nedokončili, ale je technicky možná a fungovat to bude.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

georg
Offline
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo XC60 D5 '14
Participant x 1

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od georg »

_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan

MílaS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od MílaS »

ok2ucx píše: Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.

P.

V úterý jdu nechat aktivovat časovač od D5T5 ;-)
Můžeš pro mne více informací prosím ???
Není tedy třeba originální dálkový ovladač ?
_________________
Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
~

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Apofys »

Zdravím vespolek,
jen pro info. Chci do D5 P3 bufíka a když v AVdílech na můj dotaz nereagovali nebo takové zboží prostě není dostupné, zkusil jsem štěstí u profesionálů. Kontaktoval jsem Webasto a od té doby je mi jasné, že nový bufík mít nebudu. Za čtvrtku ceny auta rozhodně ne...
topení 5kw 20900,-
zastavbová sada 10334,-
HTM 100 8200,-
montáž 7000,-
celkem bez DPH 46434,-
...takž asi tak.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé