Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Vim, že jsem tu již podobný dotaz pokládal, ale nemůžu to najít.
V Bertíkovi bufíka nemam, ale moc bych ho tam chtěl. Stačí mi sehnat z jiný V70II bufíka a po kontrole/repasu namontovat a SW aktivovat u kluků z VČ? Nechci tam cpát analog, ale chtěl bcyh, aby se tvářil jako součást auta jak vyjelo z fabriky.
Pokud se rozvine plodná diskuse, tak topik přesunu, ale fakt si myslim, že sem to tu už s někym řešil a dořešil, ale fakt sem tomu dal čtvrhoďinku a ne a ne a nenašel.
V Bertíkovi bufíka nemam, ale moc bych ho tam chtěl. Stačí mi sehnat z jiný V70II bufíka a po kontrole/repasu namontovat a SW aktivovat u kluků z VČ? Nechci tam cpát analog, ale chtěl bcyh, aby se tvářil jako součást auta jak vyjelo z fabriky.
Pokud se rozvine plodná diskuse, tak topik přesunu, ale fakt si myslim, že sem to tu už s někym řešil a dořešil, ale fakt sem tomu dal čtvrhoďinku a ne a ne a nenašel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#2 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Přidávám se k podobné prosbě, na V70 III . Pokud někdo bude vědět i na novější, případně jestli je to obdobné pro obě platformy. ( promiň za připlevelení )
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Fakt tam nejni? Stalo se mockrát že nakonec byl ale automat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#4 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží
Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).
Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.
Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).
A to je celý.
Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.
P.
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží
Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).
Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.
Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).
A to je celý.
Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Děkuji Pavle, tím jsi poponesl topik do honosných výšin a hodim to z lampárny pryč.
Honza: bohužel opravdu je fyzicky nepřítomen, i když jsem to ještě nekontroloval, ale věřim předchozímu majiteli
Honza: bohužel opravdu je fyzicky nepřítomen, i když jsem to ještě nekontroloval, ale věřim předchozímu majiteli
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Da sa kupit komplet sada na dorobenie od Webasto pre volvo (mal som na XC60/XC70), su tam pripravene hadice ako aj kabelaz (viacmenej) a co som montoval sa doplnil GSM modulom, takze bolo treba len napajanie a presvedcit kurenie aby sa spustilo ked da webasto pokyn, ziadny soft sa nekonal (bolo v sade take presvedcovadlo na klapku a ventilator kurenia)... to ovladanie cez menu sa mi zdalo viacmenej nepodstatne ked to ovladam cez smartphone, ci tlacitkom na priamy start
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Jeden týpek z vedlejší vesnice si tím prošel, ale nejsme moc v kontaktu. Každopádně se mu to povedlo a úspěšně.
Na tu trysku opravdu bacha, tu si vyzkoušej. Pak pořádně dotáhni vrtulku. Vyzkoušej si svíčku, jestli žhaví. Spalovací komoru vyčisti od bordelu.
Na tu trysku opravdu bacha, tu si vyzkoušej. Pak pořádně dotáhni vrtulku. Vyzkoušej si svíčku, jestli žhaví. Spalovací komoru vyčisti od bordelu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Jinak do V70II se dával Eberspacher Ardic 912D. Do V70III se dávaly Webasto, bohužel mnohem méně jak do předchozí generace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Tady to asi bude otázka ceny, protože střeva z nějakýho vraku asi přijdou na méně peněz včetně softu. Ale zájímá mě Uřvanýho rozpočet na Eber vs. Webasto. Za kolik se dá pořídit to Webasto?kwiko píše:Da sa kupit komplet sada na dorobenie od Webasto pre volvo (mal som na XC60/XC70), su tam pripravene hadice ako aj kabelaz (viacmenej) a co som montoval sa doplnil GSM modulom, takze bolo treba len napajanie a presvedcit kurenie aby sa spustilo ked da webasto pokyn, ziadny soft sa nekonal (bolo v sade take presvedcovadlo na klapku a ventilator kurenia)... to ovladanie cez menu sa mi zdalo viacmenej nepodstatne ked to ovladam cez smartphone, ci tlacitkom na priamy start
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#10 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
A do XC70 MY08 by to mělo být stejné ne?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Stejné jako V70III takže z fabriky Webasto.python.p píše:A do XC70 MY08 by to mělo být stejné ne?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#12 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Já si to myslel, jen jsem to chtěl potvrdit
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Já jsem to začal praktikovat a doplním:ok2ucx píše:Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží
Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).
Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.
Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).
A to je celý.
Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.
P.
Je třeba zkontrolovat u Bertíka jestli se v kabeláži nachází konektor pro připojení čerpadla - já ho nemám a musel bych tahat extra kabel od jednotky bufíka až dozadu k čerpadlu.
Dírka do se opravdu vrtá (přesná) a do ní se strčí nasávací hadička (nutno nezapomenout vykostit z dárce - jde vytáhnout kleštěma) a na to všechno se nacvakne hadička co vede k čerpadlu bufa.
U mě celý proces zkolaboval na tom, že zakoupený bufík nebyl ani po vyčištění a promazání funkční, jednotka zoxidovaná a celkově házel jednu chybu za druhou, takže jsem nakonec veškeré komponenty se ztrátou vrátil původnímu majiteli.
Jinak existuje instalační kit s číslem 31267437, který obsahuje krom bufíka vše potřebné. Za krásných 11088,- Kč + bufík dalších 32000,-
Naposledy upravil(a) raolsa dne 21 zář 2017 22:01, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#14 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Na kolik tě to vyšlo?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Komplet jsem koupil za 8000,- Kč a dostal za něj zpátky 7000,- Kč. A taky mě to stálo dvě cesty na severní Moravu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Radku, ty máš talent na podobný kšefty. Navíc na severní Moravěraolsa píše:Komplet jsem koupil za 8000,- Kč a dostal za něj zpátky 7000,- Kč. A taky mě to stálo dvě cesty na severní Moravu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#17 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Novy bufik sa daval prave preto, lebo mam istotu ze bude istu chvylku fungovat tak ako ma... a vseci sme sa mohli tesit ze sa dielo podarilo.
Cena je vecou kto vie ako hladat a vyjednavat. Odhadujem ze to vyslo celkovo 800 az 1000e, a ano nadrz musi ist dole... kabelaz k cerpadlu som tahal interierom az k RJ bufika (nic tragicke, zopar plastov)
Cena je vecou kto vie ako hladat a vyjednavat. Odhadujem ze to vyslo celkovo 800 az 1000e, a ano nadrz musi ist dole... kabelaz k cerpadlu som tahal interierom az k RJ bufika (nic tragicke, zopar plastov)
Naposledy upravil(a) kwiko dne 21 zář 2017 22:20, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Nedávno jsem na FB AVdílů viděl nějaké foto dodělání bufíka do XC70 II.
https://www.facebook.com/AVdily.cz/photos/pcb.1372150366163997/1372150116164022/?type=3&theater
https://www.facebook.com/AVdily.cz/photos/pcb.1372150366163997/1372150116164022/?type=3&theater
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Njn, já už jsem si skoro zvykl, že mě ten nahoře nemá, z nějakého mě neznámého důvodu, rád. Mě by i sádrový trpaslík na zahradě do rána vyrostl.hajnej píše:Radku, ty máš talent na podobný kšefty. Navíc na severní Moravě
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#20 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Ahoj všem, v autě bufíka nemám a ani toho naftovýho nechci. Ale mám dotaz - existuje pro S80 (2005) nějaká varianta elektrického vyhřívání? Myslím taková, že přes noc parkuji u baráku, auto připojím na 220V a ono to v určitý čas předehřeje motor nebo alespoň kabinu?
Víte o něčem?
Díky za info.
Víte o něčem?
Díky za info.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
To jsou univerzální díly. Např. http://www.elektrickepredehrevy.com/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#22 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Do auta lze namontovat tyhle univerzální elektrické ohřevy. U P2 platformy (V/XC70II, S60/80 a XC90) existuje možnost doplnit jednotku AEM (pokud již v autě není) a zkonfigurovat výbavu auta pro elektrický ohřev. Jednotka AEM potom umí ovládat relé ("stykač"), které v předem naprogramovaný čas zapne spirálu (případně i vodní pumpu, pokud je namontovaná) a celé to funguje velmi podobně jako naftový/benzínový bufík - t.j. že ve stanovený čas je auto předehřáté, jen odpojit 230V a jet na výlet.
Jedinou podmínkou je - nezapomenout zapojit auto večer do zásuvky a nastavit časovač na palubáku.
Jako bonus lze do auta přidat i nabíječku aku (stačí nějaká malinká udržovací - pokud je auto na 230V, tak se současně i udržuje baterka nabitá).
Takovouto přestavbu jsme ještě u nikoho nedokončili, ale je technicky možná a fungovat to bude.
P.
Jedinou podmínkou je - nezapomenout zapojit auto večer do zásuvky a nastavit časovač na palubáku.
Jako bonus lze do auta přidat i nabíječku aku (stačí nějaká malinká udržovací - pokud je auto na 230V, tak se současně i udržuje baterka nabitá).
Takovouto přestavbu jsme ještě u nikoho nedokončili, ale je technicky možná a fungovat to bude.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#23 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Díky za info - ještě jsem našel tuhle diskusi:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=57164&p=687919&hilit=elektrick%C3%A9+topen%C3%AD#p687919
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=57164&p=687919&hilit=elektrick%C3%A9+topen%C3%AD#p687919
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
#24 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
ok2ucx píše: Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.
P.
V úterý jdu nechat aktivovat časovač od D5T5
Můžeš pro mne více informací prosím ???
Není tedy třeba originální dálkový ovladač ?
_________________
Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
~
Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
~
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 164
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#25 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Zdravím vespolek,
jen pro info. Chci do D5 P3 bufíka a když v AVdílech na můj dotaz nereagovali nebo takové zboží prostě není dostupné, zkusil jsem štěstí u profesionálů. Kontaktoval jsem Webasto a od té doby je mi jasné, že nový bufík mít nebudu. Za čtvrtku ceny auta rozhodně ne...
topení 5kw 20900,-
zastavbová sada 10334,-
HTM 100 8200,-
montáž 7000,-
celkem bez DPH 46434,-
...takž asi tak.
jen pro info. Chci do D5 P3 bufíka a když v AVdílech na můj dotaz nereagovali nebo takové zboží prostě není dostupné, zkusil jsem štěstí u profesionálů. Kontaktoval jsem Webasto a od té doby je mi jasné, že nový bufík mít nebudu. Za čtvrtku ceny auta rozhodně ne...
topení 5kw 20900,-
zastavbová sada 10334,-
HTM 100 8200,-
montáž 7000,-
celkem bez DPH 46434,-
...takž asi tak.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek