Porucha motoru - mozna vstrikovani
- Autor
- Zpráva
#1 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Zdravim, mam V50, model 2009 a po 180tis. km zacala trochu zlobit. Nejdrive odesel ventil turba a DPF - resil jsem vymenou za nove komponenty, nyni je auto po ujeti dalsich 10tis. km jiz zcela nepojizdne Po nastartovani do par sekund motor chcipne. Zacalo se to projevovat na dalnici snizenym vykonem motoru, auto najednou prestalo tahnout, obcas to bylo lepsi, obcas horsi. Bylo to po ujeti 30-40km od tankovani(+20l), tak jsem si rikal, ze to mozna bude spatnym palivem. Zastavil jsem tedy na dalsi Benzine a opet dotankoval (+15l) Verva Diesel jako pred tim. To uz auto pri startovani nemelo takovy zvuk jako normalne a musel jsem ho trochu premlouvat. Nicmene hned mi motor chcipnul... Ujel jsem na 5 pokusu 15m na parkoviste a nechal auto odtahnout do servisu.
Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy
Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2 Porucha motoru - mozna vstrikovani
my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#3 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Telefon marrovi a uvidíš co s tim půjde dělat.
Origo diagnostika napráší co ví a zkušenej z toho vyčte co je potřeba.
Origo diagnostika napráší co ví a zkušenej z toho vyčte co je potřeba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Resquator píše:Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Uff ješt,že mám C30 té se to zřejmě netýká . Obchoďák co knám jezdí s Meganem se stejným motorem má nahučeno skoro půlmega a jeho lakomý šefik mu nedopřeje ani kratší interval na výměnu oleje, k neuvěření. Vždycky si na něj vzpomenu ,když se řeší jaká je to mrdka ta 1,6d.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Porucha motoru - mozna vstrikovani
V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#7 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Neřekl bych že jsou podařený !!kwiko píše:V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#8 Porucha motoru - mozna vstrikovani
sorry ale na francuza su relativne podarene, tj, obcas sa nejaky po 200tis aj nepokazi. Takze su na tom podobne ako 2,0hdi a lepsie ako 1,6hdi
#9 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Tak jen hlasim, ze za to mohl EGR. Marrovi dekuji za opravu.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#10 Porucha motoru - mozna vstrikovani
No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
#11 Porucha motoru - mozna vstrikovani
Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#12 Porucha motoru - mozna vstrikovani
To je standardni projev uplne vadneho EGR.Resquator píše:Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek