Porucha motoru - mozna vstrikovani

  • Autor
  • Zpráva
Resquator
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Resquator »

Zdravim, mam V50, model 2009 a po 180tis. km zacala trochu zlobit. Nejdrive odesel ventil turba a DPF - resil jsem vymenou za nove komponenty, nyni je auto po ujeti dalsich 10tis. km jiz zcela nepojizdne :( Po nastartovani do par sekund motor chcipne. Zacalo se to projevovat na dalnici snizenym vykonem motoru, auto najednou prestalo tahnout, obcas to bylo lepsi, obcas horsi. Bylo to po ujeti 30-40km od tankovani(+20l), tak jsem si rikal, ze to mozna bude spatnym palivem. Zastavil jsem tedy na dalsi Benzine a opet dotankoval (+15l) Verva Diesel jako pred tim. To uz auto pri startovani nemelo takovy zvuk jako normalne a musel jsem ho trochu premlouvat. Nicmene hned mi motor chcipnul... Ujel jsem na 5 pokusu 15m na parkoviste a nechal auto odtahnout do servisu.

Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy :)
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od old.fashioned »

my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Resquator
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Resquator »

old.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latku :oops:
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12912
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Urvanej »

Telefon marrovi a uvidíš co s tim půjde dělat.
Origo diagnostika napráší co ví a zkušenej z toho vyčte co je potřeba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5295
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od PINĎABC »

Resquator píše:
old.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latku :oops:

Uff ješt,že mám C30 té se to zřejmě netýká :ROFL: . Obchoďák co knám jezdí s Meganem se stejným motorem má nahučeno skoro půlmega a jeho lakomý šefik mu nedopřeje ani kratší interval na výměnu oleje, k neuvěření. Vždycky si na něj vzpomenu ,když se řeší jaká je to mrdka ta 1,6d. 8)

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od kwiko »

V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od karelvolvo »

kwiko píše:V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
Neřekl bych že jsou podařený !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od kwiko »

sorry ale na francuza su relativne podarene, tj, obcas sa nejaky po 200tis aj nepokazi. Takze su na tom podobne ako 2,0hdi a lepsie ako 1,6hdi :D

Resquator
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Resquator »

Tak jen hlasim, ze za to mohl EGR. Marrovi dekuji za opravu. :good:
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Teflon_490 »

No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Resquator
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od Resquator »

Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Porucha motoru - mozna vstrikovani

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Resquator píše:
Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.
To je standardni projev uplne vadneho EGR.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé