Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy
Porucha motoru - mozna vstrikovani
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Zdravim, mam V50, model 2009 a po 180tis. km zacala trochu zlobit. Nejdrive odesel ventil turba a DPF - resil jsem vymenou za nove komponenty, nyni je auto po ujeti dalsich 10tis. km jiz zcela nepojizdne
Po nastartovani do par sekund motor chcipne. Zacalo se to projevovat na dalnici snizenym vykonem motoru, auto najednou prestalo tahnout, obcas to bylo lepsi, obcas horsi. Bylo to po ujeti 30-40km od tankovani(+20l), tak jsem si rikal, ze to mozna bude spatnym palivem. Zastavil jsem tedy na dalsi Benzine a opet dotankoval (+15l) Verva Diesel jako pred tim. To uz auto pri startovani nemelo takovy zvuk jako normalne a musel jsem ho trochu premlouvat. Nicmene hned mi motor chcipnul... Ujel jsem na 5 pokusu 15m na parkoviste a nechal auto odtahnout do servisu.
Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy
Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Porucha motoru - mozna vstrikovani
my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Telefon marrovi a uvidíš co s tim půjde dělat.
Origo diagnostika napráší co ví a zkušenej z toho vyčte co je potřeba.
Origo diagnostika napráší co ví a zkušenej z toho vyčte co je potřeba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Resquator píše:Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Uff ješt,že mám C30 té se to zřejmě netýká
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Porucha motoru - mozna vstrikovani
V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Neřekl bych že jsou podařený !!kwiko píše:V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Porucha motoru - mozna vstrikovani
sorry ale na francuza su relativne podarene, tj, obcas sa nejaky po 200tis aj nepokazi. Takze su na tom podobne ako 2,0hdi a lepsie ako 1,6hdi 
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Tak jen hlasim, ze za to mohl EGR. Marrovi dekuji za opravu. 
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Porucha motoru - mozna vstrikovani
No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Porucha motoru - mozna vstrikovani
Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Porucha motoru - mozna vstrikovani
To je standardni projev uplne vadneho EGR.Resquator píše:Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé