
Mel nekdo podobny problem? V kolika jste museli menit, popr. nechat opravit vstrikovace? Zacinam se trochu bat, ze pri aktualnim najezdu 190tis. uz tomu autu nemuzu moc verit. V lete jsem chtel projet Svedsko, ale ted mam mensi obavy

Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Resquator píše:Nojo, to bude tim, ze jsem nechodil na hodiny PSA a ted tezko dohanim latkuold.fashioned píše:my jsme se ve škole učili, že u v50 s tímto motorem (nebo 2,0d) u takovýho nájezdu je třeba počítat s renovací nebo výměnou některých dílů motoru cca za 40-50 tis., to je taková základní násobilka.
Neřekl bych že jsou podařený !!kwiko píše:V megane urcite nemaju 1,6hdi od PSA. V tejto kategorii maju dva vlastne relativne podarene motorceky.
Tam je bud klasika 1,5dci 8v, alebo po roku 2009 aj 1,6dci 16v DOHC FAP so Start-stop
Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
To je standardni projev uplne vadneho EGR.Resquator píše:Probehla rovnou vymena, protoze se v nem pry neco ulomilo. Nicmene uspesna byla az na druhy pokus. Prvni novy ventil byl vadny, takze se musel reklamovat a ten dalsi uz je OK. Nejvetsi zakernost v tom EGR (alespon u me) byla v tom, ze to auto bylo totalne nepojizdne - po nastartovani hned chcipl motor.Teflon_490 píše:No jo, EGR, to se zda, ze je spotrebak, a ceka mne to taky. Stacilo cisteni nebo rovnou vymena?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé