info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Kde jsem toto napsal? Nikde to nemohu najit
Haben píše:
Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja :) no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat.
Nebo jsi to nepsal ty???Pak se omlouvám

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Stale nevidim, ze by tam bylo napsano, ze jsou plne funkcni :lol: tak kde to je? No nic o motorky zajem nemam. A do businessu ti kecat taky nehodlam.
Nechejme prostor uzitecnym prispevkum
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12493
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Urvanej »

martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

lishaack
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Otěvěk
Vůz: V70 II 2.4i 103kw 2002 (MY 2003)

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lishaack »

Joemilionare:
Dal bys mi prosím Te vědět jak si byl spokojen? Cena + jednání me zajímá.
Diik :-)
_________________
Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná

GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
Máš možnost nechat kotvy opravit?Rád využiji tvých služeb.Mám tady cca 10 motorků s vyběhanýma kotvama.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12493
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Urvanej »

Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
No já zkoušel asi čtyři firmy a ani v jedné nebyli schopni výměnu udělat.Takže to asi až tak jednoduché nebude.

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2376
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

martinopel píše:
Urvanej píše:Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
No já zkoušel asi čtyři firmy a ani v jedné nebyli schopni výměnu udělat.Takže to asi až tak jednoduché nebude.
Něco podobného chtěl řešit jeden majitel několika kamionů kde je cena podobného motorku do horkovzdušného bufa asi 3-4 tkč a po nějaké takové piplačce zjistil že ať dělá co dělá prostě se motorek točí opačně !! A proto jelikož mně bufík jede osmou sezonu bez problému tak až začne zlobit koupím za osmičku ve volvu kompletní novej pajšl a budeto !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Joemilionare
Offline
Příspěvky: 494
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S80 AT 2,4 D5 02

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Joemilionare »

Tak to nechci zakriknout ale pan Černý z MachMotors mi rekl po tom ze sem se ho zeptal zda otevrou ten bufik
Tak rekl ze to je samozrejmosti a ze jiz tech bufiku nekolik spravil :Yahoo!: :Yahoo!:
Tak mam radost ze sem moznaa nasel autorizak kde skutecne spravuji volva :D :D
A ne jen opravuji(pokus , omyl ) :)
_________________
Bylo Volvo S60

mitabajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 124
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

hajnej píše:takže přátelé, zima klepe na dveře a já ožívám toto téma.
Můj bufík hulí a dělá děsný zvuky, ale funguje. Rozebráno, zkontrolováno, všechno běhá, motorek se točí, tryska čistá, svíčka žhaví. Následně vyčištěno a za chvíli ten stejný problem. Má někdo tip, jak to poladit, aby to fungovalo tak jak má? Co může být za problem? Tip na někoho kdo opravuje bufíky? Nechce se mi dávat sedmička za novej tubus s motorkem.
Dík
zajebana komora
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10155
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Jak se přes vidu odblokuje bufík? Stačí jen smazat chybový hlášky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:Jak se přes vidu odblokuje bufík? Stačí jen smazat chybový hlášky?
jj hlavně bych se soustředil na to jaké chyby to vyhodí.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10155
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

nepočítám, že tam bude něco zásadního. Já jsem ten bufík nechal 3x vypnout bez dojetí cyklu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor4x4
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Vůz: XC90 D5 120kW
Bydliště: Vysočina

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od doktor4x4 »

Ahoj, bufík mi zakukal. Píše Ventilator blower fan fault signal. Rozběhne se, zvýší otáčky, po třech vteřinách sníží a odstaví čerpadlo, vyfouká a šlus. Tipuju na vadu motorku ventilátoru, což potvrzuje i tato jediná chyba na diagnóze. Stejný průběh je i pokud se pustí test ventilátoru. Bufíka jsme rozebrali, nevidím žádnou vizuální vadu. Co s tím? Samotnej ventilátor jsem nenašel. Umí to někdo dát dokupy nebo mě čeká komplet pajšl za deset koblih?????
To je furt něco......... :crazy:

mitabajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 124
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

napis jakej to presne je nebo aspon fotku, mam tu neaky dily.
nebo v praze jeste mam dily na webasto.
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

tak s větrákem mi diagnostika píše to samé: Větrák - chybný signál - trvale. Když dám spustit akční člen větrák, tak se vůbec nerozběhne. Když dám spustit přímý start bufíku, tak se rozjede na 3 sec a pak se sníží otáčky, po chvíli se zase rozjede a vypne.
Že by opravdu špatný větrák? Prodejce mi tvrdil, že je ventilátor plně funkční.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mitabajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 124
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

nebo spatnakabelaz, prekousana, zoxidovany konektory....
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Kabely mi na puvodnim motorku uhorely. Jsou tam dva draty. Cerny a cerveny. Tak jsem propojil cerne a cwrvene. To je asi spravne, protoze pri prehozeni by se vetrak tocil naopak a sal by vyfukem a foukal ven sanim. Jedine, ze by tam byl spatny kontakt v konektorech
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2376
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

Haben píše:tak s větrákem mi diagnostika píše to samé: Větrák - chybný signál - trvale. Když dám spustit akční člen větrák, tak se vůbec nerozběhne. Když dám spustit přímý start bufíku, tak se rozjede na 3 sec a pak se sníží otáčky, po chvíli se zase rozjede a vypne.
Že by opravdu špatný větrák? Prodejce mi tvrdil, že je ventilátor plně funkční.
Je funkční po připojení na 12 V !? Ale jak psal i martinopel i já musí být 100%-ní, originální ne nějaký podobný motorek !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Na 12 V jsem jej nezkoušel. Nicméně originál to dle všeho je, viz. foto. Vlevo nový-použitý, vpravo původní spálený
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Na 12 V jsem jej nezkoušel. Nicméně originál to dle všeho je, viz. foto. Vlevo nový-použitý, vpravo původní spálený
Ten starý nevyhazuj.Kolik otáček napíše na diagnostice???

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Neboj, neni duvod. Treba se bude hodit, kdyz ne me, tak nekomu jinemu jako zdroj "nejakych" dilu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Otacky nevim, jako akcni clen jej nespustim. Tak jedine zkusit zadat sledovani jeho hodnot v realnem case a zapnout primy start bufiku, to se roztoci. Nebo jak jinak zmerit?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Otacky nevim, jako akcni clen jej nespustim. Tak jedine zkusit zadat sledovani jeho hodnot v realnem case a zapnout primy start bufiku, to se roztoci. Nebo jak jinak zmerit?
Jako akční člen musí jít spustit,Vymaž chyby a pak vyzkoušej.Nicméně je podstatné,jaké otáčky vypíše při spuštění.A propos informace které Ti sděluji zdarma jsou součásní mého bussinesu,jak jsi to nazval.Mi tyto informace nikdo nesdělil,já je musel dlouhým testováním zjišťovat sám.Skoro půl roku testování ,měnění zkoušení,stokrát bufík do auta a zase ven,nakonec mi Pavel udělal diagnostiku,abych byl schopen bufíky zkoušet na stole(tímto mu mnohokrát děkuji).Ultrazvuková pračka,lisovací přípravek atd.Moře hodin hledání alespoň nějakých indicií na internetu.Tohle vše je součástí toho bussinesu. :wink:

Haben
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Diky za info a chapu, ze je to tvuj business, ktery jsi si vypiplal a pochopim, kdyz jednou reknes, neporadim, prijed. Rad si vazim a jsem za ne rad. Zitra zkusim vymazat a vyhodnotit otacky.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé