info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#901 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Kde jsem toto napsal? Nikde to nemohu najit
Haben píše:
Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja :) no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat.
Nebo jsi to nepsal ty???Pak se omlouvám

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#902 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Stale nevidim, ze by tam bylo napsano, ze jsou plne funkcni :lol: tak kde to je? No nic o motorky zajem nemam. A do businessu ti kecat taky nehodlam.
Nechejme prostor uzitecnym prispevkum
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#903 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Urvanej »

martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Otěvěk
Vůz: V70 II 2.4i 103kw 2002 (MY 2003)
Kontaktovat uživatele:

#904 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lishaack »

Joemilionare:
Dal bys mi prosím Te vědět jak si byl spokojen? Cena + jednání me zajímá.
Diik :-)
_________________
Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná

GDPR_user

#905 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
Máš možnost nechat kotvy opravit?Rád využiji tvých služeb.Mám tady cca 10 motorků s vyběhanýma kotvama.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#906 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Urvanej »

Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#907 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
No já zkoušel asi čtyři firmy a ani v jedné nebyli schopni výměnu udělat.Takže to asi až tak jednoduché nebude.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#908 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

martinopel píše:
Urvanej píše:Moje služby to nejsou. :-) Dával jsem to známýmu, co dělal startéry, protože na výměnu desek kotvy potřebuješ trochu rozumnější pájku a soustruh. Ale už je to dlouho.
Kolikrát stačí tu kotvu jen stočit. Uhlíků je všude hafo a holt je třeba je trochu přizpůsobit. Oblíbený byly myslim z favorita za 50Kč, který jsou velký a zbrousit se nechaji jakkoliv.
Jednou mi stačilo benzínem a kružítkem vyčistit spáry mezi pólama na kotvě.
Hele když nemáš co ztratit, tak se s tim hraje dobře. Na kšeft to asi neni to pravý, pokud to neděláš od začátku do konce sám.
Teď tu mam 3 mrtvý ventilátory a už rok se dokopávám je zkusit rozhejbat. Obrázek
No já zkoušel asi čtyři firmy a ani v jedné nebyli schopni výměnu udělat.Takže to asi až tak jednoduché nebude.
Něco podobného chtěl řešit jeden majitel několika kamionů kde je cena podobného motorku do horkovzdušného bufa asi 3-4 tkč a po nějaké takové piplačce zjistil že ať dělá co dělá prostě se motorek točí opačně !! A proto jelikož mně bufík jede osmou sezonu bez problému tak až začne zlobit koupím za osmičku ve volvu kompletní novej pajšl a budeto !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#909 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Joemilionare »

Tak to nechci zakriknout ale pan Černý z MachMotors mi rekl po tom ze sem se ho zeptal zda otevrou ten bufik
Tak rekl ze to je samozrejmosti a ze jiz tech bufiku nekolik spravil :Yahoo!: :Yahoo!:
Tak mam radost ze sem moznaa nasel autorizak kde skutecne spravuji volva :D :D
A ne jen opravuji(pokus , omyl ) :)
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

#910 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

hajnej píše:takže přátelé, zima klepe na dveře a já ožívám toto téma.
Můj bufík hulí a dělá děsný zvuky, ale funguje. Rozebráno, zkontrolováno, všechno běhá, motorek se točí, tryska čistá, svíčka žhaví. Následně vyčištěno a za chvíli ten stejný problem. Má někdo tip, jak to poladit, aby to fungovalo tak jak má? Co může být za problem? Tip na někoho kdo opravuje bufíky? Nechce se mi dávat sedmička za novej tubus s motorkem.
Dík
zajebana komora
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#911 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Jak se přes vidu odblokuje bufík? Stačí jen smazat chybový hlášky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#912 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:Jak se přes vidu odblokuje bufík? Stačí jen smazat chybový hlášky?
jj hlavně bych se soustředil na to jaké chyby to vyhodí.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#913 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

nepočítám, že tam bude něco zásadního. Já jsem ten bufík nechal 3x vypnout bez dojetí cyklu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

#914 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

napis jakej to presne je nebo aspon fotku, mam tu neaky dily.
nebo v praze jeste mam dily na webasto.
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#915 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

tak s větrákem mi diagnostika píše to samé: Větrák - chybný signál - trvale. Když dám spustit akční člen větrák, tak se vůbec nerozběhne. Když dám spustit přímý start bufíku, tak se rozjede na 3 sec a pak se sníží otáčky, po chvíli se zase rozjede a vypne.
Že by opravdu špatný větrák? Prodejce mi tvrdil, že je ventilátor plně funkční.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

#916 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mitabajs »

nebo spatnakabelaz, prekousana, zoxidovany konektory....
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#917 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Kabely mi na puvodnim motorku uhorely. Jsou tam dva draty. Cerny a cerveny. Tak jsem propojil cerne a cwrvene. To je asi spravne, protoze pri prehozeni by se vetrak tocil naopak a sal by vyfukem a foukal ven sanim. Jedine, ze by tam byl spatny kontakt v konektorech
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#918 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

Haben píše:tak s větrákem mi diagnostika píše to samé: Větrák - chybný signál - trvale. Když dám spustit akční člen větrák, tak se vůbec nerozběhne. Když dám spustit přímý start bufíku, tak se rozjede na 3 sec a pak se sníží otáčky, po chvíli se zase rozjede a vypne.
Že by opravdu špatný větrák? Prodejce mi tvrdil, že je ventilátor plně funkční.
Je funkční po připojení na 12 V !? Ale jak psal i martinopel i já musí být 100%-ní, originální ne nějaký podobný motorek !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#919 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Na 12 V jsem jej nezkoušel. Nicméně originál to dle všeho je, viz. foto. Vlevo nový-použitý, vpravo původní spálený
Přílohy
image1.jpg
image1.jpg (96.83 KiB) Zobrazeno 1237 x
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#920 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Na 12 V jsem jej nezkoušel. Nicméně originál to dle všeho je, viz. foto. Vlevo nový-použitý, vpravo původní spálený
Ten starý nevyhazuj.Kolik otáček napíše na diagnostice???

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#921 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Neboj, neni duvod. Treba se bude hodit, kdyz ne me, tak nekomu jinemu jako zdroj "nejakych" dilu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#922 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Otacky nevim, jako akcni clen jej nespustim. Tak jedine zkusit zadat sledovani jeho hodnot v realnem case a zapnout primy start bufiku, to se roztoci. Nebo jak jinak zmerit?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#923 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Otacky nevim, jako akcni clen jej nespustim. Tak jedine zkusit zadat sledovani jeho hodnot v realnem case a zapnout primy start bufiku, to se roztoci. Nebo jak jinak zmerit?
Jako akční člen musí jít spustit,Vymaž chyby a pak vyzkoušej.Nicméně je podstatné,jaké otáčky vypíše při spuštění.A propos informace které Ti sděluji zdarma jsou součásní mého bussinesu,jak jsi to nazval.Mi tyto informace nikdo nesdělil,já je musel dlouhým testováním zjišťovat sám.Skoro půl roku testování ,měnění zkoušení,stokrát bufík do auta a zase ven,nakonec mi Pavel udělal diagnostiku,abych byl schopen bufíky zkoušet na stole(tímto mu mnohokrát děkuji).Ultrazvuková pračka,lisovací přípravek atd.Moře hodin hledání alespoň nějakých indicií na internetu.Tohle vše je součástí toho bussinesu. :wink:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#924 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Diky za info a chapu, ze je to tvuj business, ktery jsi si vypiplal a pochopim, kdyz jednou reknes, neporadim, prijed. Rad si vazim a jsem za ne rad. Zitra zkusim vymazat a vyhodnotit otacky.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#925 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Joemilionare »

hajnej píše:nepočítám, že tam bude něco zásadního. Já jsem ten bufík nechal 3x vypnout bez dojetí cyklu.

Cauky prosimte jak jako poznam kdy mam motor chcipnout??
Ted se ptam blbe ale jak je to myslene ze vypne bez dojeti ciklu jak poznam ze cyklus dojel
prosim pro objasneni a upresneni jak pro uplneho blba :D :D :)
Dekuji
_________________
Bylo Volvo S60
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“