Protože někdo neuměl správně opsat km na STK. Viz screenshot co jsem tady už dával.Warcz píše: 20 dub 2020 21:02 Najit auto kde na STK správně opsali 6 čísel to aby člověk pohledal...
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Aha....teď tomu rozumím. Jako přezdívka pro auto nebo nick na klubu taky dobrý,když má tuhle humornou historii.
Zkoušel jsem jednu V70 třetí generace,ale jen krátká projížďka a musím uznat,že to auto má charakter,který těžko u jiného kombi hledat. Materiály,posez,prostor a jízdní vlastnosti "na papaláša". To pak má člověk pocit,že ve V60-ce dře...
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Je normální,aby automat u petivalcoveho dvoulitr u podřazeni i bez plynu jako by žduchnul? Je to V70 III po FL,předpokládám s Aisinem najeto dvě kila. Podradí,trošku přidá a pak brzdí kvaltem.... Řazení nahoru v pohodě,ale dolů vám to dá převodovka pěkně znát,že přemýšlíte,jestli to nepribrzdit ještě nohou. Nejsem expert na automaty,ale suché dsg tohle nedělá,ale je to samozřejmě úplně jiný princip automatu... Ale tohle svezení pro mě teda nic moc. Tak jestli hledat radši ne moc přesný manuál a nebo zkusit jiný auto s lepším automatem.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Hledat auto s jiným automatem, tenhle určitě není v pořádku. Má řadit hladce bez škubnutí/žuchnutí jak dolu tak nahoru. Mám stejný automat a podřazování je naprosto hladký.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Bylo to zvláštní. Odstavil jsem plyn z kopce,tak motor brzdil,pak podřadil a trošku přidal a pak zase brzdil,pořád odstaveny plyn. Hrozně mě to znervoznovalo a jízdu jsem si vůbec neužil. Naštěstí jsem nejel daleko, Ochoz u Brna....tak mě to ani nemrzi.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Zeptám se ohledně manuálu,ke kterému mě to táhne víc. V čem se liší převodovky z roku 2008 a 2012 u petivalcoveho dvoulitru,že je zpátečka u každého jinde a ta starší verze se zpátečkou pod jedničkou se mi zdá sice při řazení hlučnější tím zapadáváním kvaltu,ale zase přesnější. Starší byla v S80 II a novější V70 III. Děkuji.
-
Offline
- Příspěvky: 2170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Řekl bych že ta s80 bude čtyřválec od forda proto je spátečka jinde
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Myslíš? Měl jsem za to,že to tam cpali až 2014...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18646063?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18646063?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Má pravdu předseda....podle VIN je to D4204T (Ford/PSA)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ten motor byl tak hlučný,že nešlo ani poznat,kolik to má válců, děs. Děkuji,zase o něco chytřejší.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatim nic
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Zdravím Volvisty,
uvažuji o koupi V60 MY 2013 – 2014. V motorizaci mám trochu chaos a obecně se v těchto technických věcech moc nevyznám, takže než začnu objíždět kandidáty, rád bych se zeptal na několik věcí místních odborníků, zda není můj výběr auta zcela zcestný.
1. Poohlížím se po 5 válci D3 nebo D4. D3 lze sehnat při výkonu 100 kW a D4 při 120 kW nebo 133 kW. Pokud jsem správně pochopil, tak tyto motory se dávali do V60 do roku 2014 a lze pozmat dle objemu 1984 cm3. Tyto motorizace by při správném dodržovaní servisních termínů měly být spolehlivé. Je to tak?
2. Co se týče mého ježdění, tak by se jednalo převážně o každodenní ježdění do práce přes město (11 km tam a 11 km zpět) a cca jednou za měsíc 300 km zpáteční trasa převážně po dálnici. Bude tento režim stačit na regeneraci DPF?
3. Váhám mezi automatickou a manuální převodovkou. V těchto motorizacích jsem nenarazil na jiný automat, než 6 stupňový Geartronic. Z hlediska pohodlí bych radši automat, ale mám obavy z poruch. Je tato automatická převodovka problémová?
4. Dále bych se chtěl zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že si Volvo dovezl z Německa, případně zda znáte někoho, kdo rozumí Volvu a zároveň se domluví (já neumím německy vůbec)? Jsem úplně na začátku, ale už na první pohled je zřejmé, že nabídka v Německu je lepší. Jak je to se stáčením km v Německu? Je to častý jev?
5. Jelikož mám budget cca 300k Kč, tak budu hledat V60 v ceně někde kolem 250k Kč, což mi filtruje auta s nájezdem 150k až 200k km. Chtěl bych auto, které mi vydrží 10 let, což při mém ročním nájezdu cca 15k km bude za těch 10 let 150k km. Bude to pro dobře udržovaný takto ojetý kus hratelné číslo?
6. Dále bych se rád informoval na servis takového vozu. Jelikož už nebude záruka, tak ani není nutno servisovat v autorizovaném servisu. Znáte v Praze nějaký slušný autoservis, kde ví, jak zacházet s Volvem, a zároveň ze mě nesedřou kůži při klasických servisních výměnách (olej, filtr, svíčky, atd.)? Popřípadě vyjde servis Volva o moc dráž, než servis „chudších“ značek aut?
Předem děkuji za odpověď.
uvažuji o koupi V60 MY 2013 – 2014. V motorizaci mám trochu chaos a obecně se v těchto technických věcech moc nevyznám, takže než začnu objíždět kandidáty, rád bych se zeptal na několik věcí místních odborníků, zda není můj výběr auta zcela zcestný.
1. Poohlížím se po 5 válci D3 nebo D4. D3 lze sehnat při výkonu 100 kW a D4 při 120 kW nebo 133 kW. Pokud jsem správně pochopil, tak tyto motory se dávali do V60 do roku 2014 a lze pozmat dle objemu 1984 cm3. Tyto motorizace by při správném dodržovaní servisních termínů měly být spolehlivé. Je to tak?
2. Co se týče mého ježdění, tak by se jednalo převážně o každodenní ježdění do práce přes město (11 km tam a 11 km zpět) a cca jednou za měsíc 300 km zpáteční trasa převážně po dálnici. Bude tento režim stačit na regeneraci DPF?
3. Váhám mezi automatickou a manuální převodovkou. V těchto motorizacích jsem nenarazil na jiný automat, než 6 stupňový Geartronic. Z hlediska pohodlí bych radši automat, ale mám obavy z poruch. Je tato automatická převodovka problémová?
4. Dále bych se chtěl zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že si Volvo dovezl z Německa, případně zda znáte někoho, kdo rozumí Volvu a zároveň se domluví (já neumím německy vůbec)? Jsem úplně na začátku, ale už na první pohled je zřejmé, že nabídka v Německu je lepší. Jak je to se stáčením km v Německu? Je to častý jev?
5. Jelikož mám budget cca 300k Kč, tak budu hledat V60 v ceně někde kolem 250k Kč, což mi filtruje auta s nájezdem 150k až 200k km. Chtěl bych auto, které mi vydrží 10 let, což při mém ročním nájezdu cca 15k km bude za těch 10 let 150k km. Bude to pro dobře udržovaný takto ojetý kus hratelné číslo?
6. Dále bych se rád informoval na servis takového vozu. Jelikož už nebude záruka, tak ani není nutno servisovat v autorizovaném servisu. Znáte v Praze nějaký slušný autoservis, kde ví, jak zacházet s Volvem, a zároveň ze mě nesedřou kůži při klasických servisních výměnách (olej, filtr, svíčky, atd.)? Popřípadě vyjde servis Volva o moc dráž, než servis „chudších“ značek aut?
Předem děkuji za odpověď.
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Bod 2. a nafta... No není to šťastná volba...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Asi bych to viděl taky na benzín, ale pokud je to 2013 tak se DPF umí vypálit i při kratších couračkách. Obecně s DPF jsem neslysěl o problémech, takže pokud vás táhne nafta klidně bych do toho šel. Hlavní je to na dálnici trochu potahat. Vstřiky, klapka, egr, dpf a sání vám to protáhne. Stačí s autem jezdit tejden jenom do práce a zpět bez "emocí" a člověk hned cejtí jak to vevnitř zahnívá. Na ten pětihrnek dvoulitr je celkem chvála viz.
https://www.auto.cz/ojety-vznetovy-petivalec-volvo-jeden-z-nejlepsich-dieselu-vsech-dob-124820
V článku se o motorech krátkce píše.
Jinak při koupi diesela udělat standard. Nechat vyměnit všechny oleje a filtry co jdou, klidně i řemeny a nechat vyčistit egr a klapku.
V německu sou Volva paradoxně drahý, tudíž se mi to nezdá jako dobrý nápad. Co sem kdysi koukal po s40 D4 tak mi lidi z volvo dovozu říkali že pro to jezdí jedině belgie a švédsko, všude jinde je těh volv relativně málo. Za těch 300k si koupíte slušnou 535d z německa a nebo stejně starší s80 v sociálu.
Co se převodovky týče to je na vás, nemám s manuálem zkušenosti, ale automaty nejsou takový problém. Jenom měnit olej. V případě poruch to lze také řešit s opravou max do 50.
Do auta samozřejmě budete sypat prachy, ale to doufám víte
. Já jen abyste si nemyslel že 10 let budete jezdit a dolejvat palivo a semtam olej. Taky sem si to myslel a když sem v tom měsíčně za 10 tak to je podezřelý a další měsíc to většinou přijde
Osobně bych si koupil nějakou v60 s D5 158 kw protože to bych si klidně 10 let nechal, nežli dvoulitra. Aby vás pak rozhodnutí nemrzelo, přeci jenom 10 let je nějaká 1/5 vašeho života tak proč si nekoupit něco štavnatého. Těch 50 tisíc nebo kolik navíc se v těch 10 letech ztratí jak prd... A podívejte jak to jede
https://www.youtube.com/watch?v=rCIu1nzZD_w
Asi o 2 vteřiny na 0-200 víc jak 535d, což je nevěřitelný
https://www.auto.cz/ojety-vznetovy-petivalec-volvo-jeden-z-nejlepsich-dieselu-vsech-dob-124820
V článku se o motorech krátkce píše.
Jinak při koupi diesela udělat standard. Nechat vyměnit všechny oleje a filtry co jdou, klidně i řemeny a nechat vyčistit egr a klapku.
V německu sou Volva paradoxně drahý, tudíž se mi to nezdá jako dobrý nápad. Co sem kdysi koukal po s40 D4 tak mi lidi z volvo dovozu říkali že pro to jezdí jedině belgie a švédsko, všude jinde je těh volv relativně málo. Za těch 300k si koupíte slušnou 535d z německa a nebo stejně starší s80 v sociálu.
Co se převodovky týče to je na vás, nemám s manuálem zkušenosti, ale automaty nejsou takový problém. Jenom měnit olej. V případě poruch to lze také řešit s opravou max do 50.
Do auta samozřejmě budete sypat prachy, ale to doufám víte



Osobně bych si koupil nějakou v60 s D5 158 kw protože to bych si klidně 10 let nechal, nežli dvoulitra. Aby vás pak rozhodnutí nemrzelo, přeci jenom 10 let je nějaká 1/5 vašeho života tak proč si nekoupit něco štavnatého. Těch 50 tisíc nebo kolik navíc se v těch 10 letech ztratí jak prd... A podívejte jak to jede
https://www.youtube.com/watch?v=rCIu1nzZD_w
Asi o 2 vteřiny na 0-200 víc jak 535d, což je nevěřitelný
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Bod 2: pokud bys udělal alespoň jednou za týden nějakou cestu 50+50 km, pak bych problém v DPF neviděl. Ale trckat se 20 dní 11+11 km, to už je špatně. Za mne se ti DPF začne ucpávat.
Bod 4: vyhnout se Turkům a jiným podobným bazaristům je v Německu pravidlo č. 1. Stočit to může i běžná osoba z Dojčlandu, ale dá se vše prověřit přes diagnostiku - jediná správná je originál VIDA.
Bod 6: servisů v Praze máš dost: AV díly, Marra, T6R, na automaty David Patočka. Nebo si zajedeš do Semil za Radkem (nick raolsa) a zde určitě neprohloupíš.
Bod 4: vyhnout se Turkům a jiným podobným bazaristům je v Německu pravidlo č. 1. Stočit to může i běžná osoba z Dojčlandu, ale dá se vše prověřit přes diagnostiku - jediná správná je originál VIDA.
Bod 6: servisů v Praze máš dost: AV díly, Marra, T6R, na automaty David Patočka. Nebo si zajedeš do Semil za Radkem (nick raolsa) a zde určitě neprohloupíš.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
S D3 nebo možná D4 jezdil chvíli Daniel74 a pochvaloval si to - moc to nežere, jede to velmi svižně a ten motor mu dělal svým projevem radost. Já bych se toho nebál. U D5 158 kw nevím, zda nepraskají vložky válců - to trápilo takto výkonově nastavené D5 v modelech S80.frantuvdedek píše: 03 črc 2020 12:04 .....
Osobně bych si koupil nějakou v60 s D5 158 kw protože to bych si klidně 10 let nechal, nežli dvoulitra. Aby vás pak rozhodnutí nemrzelo, přeci jenom 10 let je nějaká 1/5 vašeho života tak proč si nekoupit něco štavnatého. Těch 50 tisíc nebo kolik navíc se v těch 10 letech ztratí jak prd... A podívejte jak to jede
https://www.youtube.com/watch?v=rCIu1nzZD_w
Asi o 2 vteřiny na 0-200 víc jak 535d, což je nevěřitelný
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Co jsem četl, vložky byly problém hlavně r.v. 2009 a jsou spřízněny s 151kw verzí D5. Ale jak říkal David Patočka, pokud se za to netahá za studena, mělo by to být ok. Ale riziko tam bude a oprava není zrovna příjemná záležitost. Obecně ztráta vody je častým problémem D5, ale díky bohu z většiny je to fouklé těsnění hlavy, nebo problém na trubicích. V horším případě právě prasklá vložka..
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Měnín
- Vůz: Chci koupit volvo
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Čau,chceme si koupit volvo,bylo mě hodně doporučené,chtěl bych benzín a automat,mohli by jste dát radu jaký model hledat a jaký motor je asi nejlepší s automatem?Plus by bylo kdyby rozvod byl řetěz,spotřeba mě nezajímá. Díval jsem se že jsou 2.5T,3.0 T6 ještě jsem viděl 3.2 a 4.4.Chci aby to byl 5ti válec a více.Na prodej jich moc není a některé mají lpg,je to lpg u těchto motorů velké zlo?Kdybych náhodou narazil na pěkný kus?A je asi i jedno jestli to bude sedan nebo combi.
doporučení jsem dostal na motor 2.5T v automatu,jsou v určitým roce třeba jiné převodovky?jestli hledat novější nebo radši starší auto?
motor 3.0 T6 je úplně jiný jak ta 2.5T?
Děkuji
doporučení jsem dostal na motor 2.5T v automatu,jsou v určitým roce třeba jiné převodovky?jestli hledat novější nebo radši starší auto?
motor 3.0 T6 je úplně jiný jak ta 2.5T?
Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Rozmanitost velká. chápeme že buď sedan nebo kombi. Nechceš SUV či hatchback.
Co preferuješ? Houpavý pohodlný neobratný parník, či agilní auto na sportovnější svezení?
Chceš větší auto (střední či vyšší střen třída) nebo stačí menší (nižší střední, malé auto).
Peferuješ projev turbo či atmo motoru?
No a co převodovka, automat )Volva mají takové línější) nebo manuál?
Jak je tvůj denní, týdenní, měsíční profil trasy?Město, meziměsto a jaká vzdálensot, dálnice? Pokud meziměsto, jsou to klikaté silničky či otevřenější?
A jaký je tvůj rozpočet?
Co preferuješ? Houpavý pohodlný neobratný parník, či agilní auto na sportovnější svezení?
Chceš větší auto (střední či vyšší střen třída) nebo stačí menší (nižší střední, malé auto).
Peferuješ projev turbo či atmo motoru?
No a co převodovka, automat )Volva mají takové línější) nebo manuál?
Jak je tvůj denní, týdenní, měsíční profil trasy?Město, meziměsto a jaká vzdálensot, dálnice? Pokud meziměsto, jsou to klikaté silničky či otevřenější?
A jaký je tvůj rozpočet?
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Měnín
- Vůz: Chci koupit volvo
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Určitě pohodlný auto,výkon není naškodu,ale závodník nejsem,určitě automat,manuál už nechci vidět,jízda sním mě obtěžuje.Najedu max za rok tak 7000km a bydlím u Brna na vesnici,takže jedu 3km do práce jednou za týden a pak o víkendu 15km do obchodu sem tam nějaký malý výlet,spotřeba mě netrápí,mám benzín levněji i prémiový .
Jedná se mě spíš o radu jaký hledat motor s automatem a ze kterého roku,pak mě bude asi jedno jestli to bude v S60 nebo V50,když bude pěkná XC90 tak klidně i tu.Hlavně při jakém nájezdu km třeba je potřeba dělat repas převodovky atd.....
rozpočet mám teď 150 000-200 000,ale nespěchám takže za 3 měsíce ten rozpočet bude větší,pokud se naskytne něco pěkného mám možnost půjčky.
Jedná se mě spíš o radu jaký hledat motor s automatem a ze kterého roku,pak mě bude asi jedno jestli to bude v S60 nebo V50,když bude pěkná XC90 tak klidně i tu.Hlavně při jakém nájezdu km třeba je potřeba dělat repas převodovky atd.....
rozpočet mám teď 150 000-200 000,ale nespěchám takže za 3 měsíce ten rozpočet bude větší,pokud se naskytne něco pěkného mám možnost půjčky.
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
150-200 na tuhle generaci s benzínem moc není
LPG snáší dobře snad všechny motory jen to chce ohlídat jestli je to dobře zastavené
převodovka, záleží na stavu v jakém to koupíš, už to bylo psáno tisíckrát, některá vydrží 200, někomu půl mega
měl by v ní být měněn olej po 60k km, ideálně s proplachem, ale bohužel na to u nových aut moc lidí nekouká
rozvody u pětiválce řešit budeš ale není to nijak strašně drahé
u 6ti válců je řetez
vůbec zle nevypadá tahle T6
https://auto.bazos.cz/inzerat/122171033/volvo-xc70-iii-t6-awd-lpg.php
LPG snáší dobře snad všechny motory jen to chce ohlídat jestli je to dobře zastavené
převodovka, záleží na stavu v jakém to koupíš, už to bylo psáno tisíckrát, některá vydrží 200, někomu půl mega
měl by v ní být měněn olej po 60k km, ideálně s proplachem, ale bohužel na to u nových aut moc lidí nekouká
rozvody u pětiválce řešit budeš ale není to nijak strašně drahé
u 6ti válců je řetez
vůbec zle nevypadá tahle T6
https://auto.bazos.cz/inzerat/122171033/volvo-xc70-iii-t6-awd-lpg.php
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Měnín
- Vůz: Chci koupit volvo
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Vypadá dobře, ten řetěz se musí měnit po nějakém čase?nebo se dělá až jde slyšet?Ještě jsem tam našel S80 s T6.
Jak jsem psal klidně počkám do září až říjen a bude 250tis.
Motor T6 je taky volvo?Co bude lepší hledat T5 nebo T6?A nevíš jaký výrobce automatu tam je?Aisin?ZF?
Jak jsem psal klidně počkám do září až říjen a bude 250tis.
Motor T6 je taky volvo?Co bude lepší hledat T5 nebo T6?A nevíš jaký výrobce automatu tam je?Aisin?ZF?
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Pokud pohodlné auto, tak bych vybíral mezi S80, V70 a XC70. XC90 je za mne tvrdá, pokud jí nenaložíš.
Nicméně ani S60 / V60 není nikterak tvrdá a má výrazně jistější podvozek a mne se v ní jelo při úvaze o koupi dobře. Na kolik taková s60/v60 s nějakou T3 či T4 vyjde, netuším. Nesleduji.
Trochu motokárová bude s40/v50/c30/c70, která s atmo 2,4i či dravou T5 bude v tvém rozpočtu asi ideál.
Nicméně pokud se vrátíme k těm nejpohodlnějším (S80, V70, XC70), pak bych se díval po motorech 2,5T (turbo) či 3,2 atmo. Jezdit budeš s obouma kolem 9-12 litrů, nejsou to nijak problémové motory. Bavím se o platformě P3. cenově to bude na hraně.
Levnější pak budou P2 platformy, kde není atmo 3,2 ale atmo 2,4i.
Osobně doporučuji si zajet na volvosraz do Brna, každý sudý čtvrtek a pobavit se s klukama, vyzkoušet si různé auta. klidně i po bazarech. Protože jízdní projev platformy P1, P2, P3 a nových s60/v60 jsou totálně odlišné a ne každému sednou. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=142&t=43109
Nicméně ani S60 / V60 není nikterak tvrdá a má výrazně jistější podvozek a mne se v ní jelo při úvaze o koupi dobře. Na kolik taková s60/v60 s nějakou T3 či T4 vyjde, netuším. Nesleduji.
Trochu motokárová bude s40/v50/c30/c70, která s atmo 2,4i či dravou T5 bude v tvém rozpočtu asi ideál.
Nicméně pokud se vrátíme k těm nejpohodlnějším (S80, V70, XC70), pak bych se díval po motorech 2,5T (turbo) či 3,2 atmo. Jezdit budeš s obouma kolem 9-12 litrů, nejsou to nijak problémové motory. Bavím se o platformě P3. cenově to bude na hraně.
Levnější pak budou P2 platformy, kde není atmo 3,2 ale atmo 2,4i.
Osobně doporučuji si zajet na volvosraz do Brna, každý sudý čtvrtek a pobavit se s klukama, vyzkoušet si různé auta. klidně i po bazarech. Protože jízdní projev platformy P1, P2, P3 a nových s60/v60 jsou totálně odlišné a ne každému sednou. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=142&t=43109
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak tak, není problém se svést a pobavit se o tom. 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Měnín
- Vůz: Chci koupit volvo
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
A ta T6 nic?Je tam nějaký problém?jak jsem psal spotřeba mě netrápí
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
T6 je taky dobrá, lepší jak 3.2, víc jede a nežere o tolik víc
zkrátka žádný benzín s 5ti válcema + není vůbec špatný, takže si spíš ujasni jaký chceš přesně model
S80 je pěkná tady: https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s80-t6-awd_i298
automaty jsou všude Aisin
zkrátka žádný benzín s 5ti válcema + není vůbec špatný, takže si spíš ujasni jaký chceš přesně model
S80 je pěkná tady: https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s80-t6-awd_i298
automaty jsou všude Aisin
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé