Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

hajnej píše:
Sup píše:U P3 s T6, bych řekl je skoro sériový problém katalyzátor, který chce po čase výměnu.
.
Co jsem ale pochopil, příčina je v ucpaném odvětrání klikovky. Nebo?
Jsem stejního názoru, jako hajnej.
Důkazem je moje T6 s 380 000km bez výměny katalyzátoru...
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od old.fashioned »

Onix píše:Zdravim. na fb jsem narazil na tento inzerát. Znáte někdo auto? popř co na to říkáte? díky za každý názor

Ahojte klubáci.
Tak je to tady. Zhruba od 21.12. bude k mání moje VOLVO XC 90 D5 120 kw( ohne DPF), modelový rok 2004. Najeto ca 253 000 km. Je to automat (5 kvalt), polokůže, šíbr, xenony, elektricky sklopná zrcádka, elek. nastavitelný sedadlo řidiče, výhřevy předních sedadel, zatmavená zadní okna, tempomat, senzor deště, dvouzónová klima, nově vyřešené rádio z modelu 2006 (v slovenskom jazyce), zadní parkovací senzory, ISOfix, Bufík a mnoho dalšího... .......zkráceno.......
Omlouvám se za můj román, ale chci aby jsme měli mezi sebou hned jasno, tak prosím pozorně čtěte a lidi co nemají zájem prosím nekomentovat a neotarvovat mi můj život. Moc všem děkuji a případné zájmy prosím do zpráv.
Pohlídal bych si perfektní funkci automatu a předchozí repasi, v současné době už je reálně neproveditelná,.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

Werscajk píše:Tak by mě zajímalo, jaké překvápka mohu u P3 a u motoru T6 čekat a zda jde o dobrou volbu,
podle mě je T6 P3 vynikající volbou. Nejsou tam pasti jako u 3.2 (např 4 katalyzátory :%) )
Je to nízkotlaké turbo, takže žádný blázinec pro motorovou soustavu.
Převodovka je dimenzovaná 500nM takže zmíněné problémy T6 P2 se nekonají.
Já jsem s tím motorem najezdil nějakých 50 000km a prostě :good:
Kdybys chtěl vědět něco konkrétního, napiš, nebo SZ. Janek
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Sup »

Hájčus píše:
hajnej píše: Co jsem ale pochopil, příčina je v ucpaném odvětrání klikovky. Nebo?
Jsem stejního názoru, jako hajnej.
Důkazem je moje T6 s 380 000km bez výměny katalyzátoru...
Psali jsme si s Hajnym SZ, ale chtěl bych nějak vysvětlit, jak ucpané odvětrání klikovky oddělá katík ;-) jestli přes zvýšenou spotřebu oleje, tak okey. Ale buď to ty lidi neřeší, že lijou 1l/1000km, takže si nestěžují nebo nemají vyšší spotřebu oleje.

Rád bych se dopátral k nějakému názoru a přímo důvodu ;-)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

to je jednoduché, olejová mlha se neodloučí v PCV, aby mohla stéct zpět do olejové vany, namísto toho se smíchá se vzduchem, co jde do válců a tím že motor spaluje nejen benzín, ale i olej, vzniká plynna směs, na kterou katalyzátor není vyroben a jednoduše se "zalepí".
Jako když doma do kamen dáš sajrajt, nebo mokrý dřevo, nebo lakovany, pak máš komín samej humus a ucpanej...
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Werscajk »

Díky všem za rady. Nakonec jsem tu V70 T6 vzal. A zjistil, že jde o Hajčusovu bývalou. :D Nějaká galerie možná bude následovat. :)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

:beer:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6293
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od python.p »

Tak to jsi v suchu, cajk auto s výborným servisem a luxusním zacházení. ;)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5928
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A pak, že ji nikdo nekoupí viď Janku? Jak jsme se bavili minulý týden.
Taky si myslím, že máš slušně oservisovanou kchar. Tak ať to jezdí. :lol:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Werscajk »

Tak to mi nesmíte dělat! Postavit mi takový auto 10 minut od baráku! A zrovna když hledáme druhý auto! A jak se řiká, on se vždycky nějaký "blbec" najde, co to koupí. :lol:

Je pravda, že auto je v top kondici. Jen jsme na zvedáku objevli pár nepříjemných překvapení, nic neřešitenýho, takže pohoda. :) Ale ty kilometry mu vůbec nevěřím. To musel někdo prostě stočit. Nahoru :D

Akorát jsem to kupoval bez vědomí přítelkyně, neviděla ho, nemohla k tomu nic říct a auto viděla, až když jsem ji přijel vyzvednout. Tak se jí vůbec nelíbí. :ROFL: Ale podařilo se mi ji uplatit, dostane mojí dvojkouvou V70 T5. Tak už se nečertí, jen jízlivě rýpe. Prý jestli barák postavím taky bez ní :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5829
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Warcz »

Přihoď nějakou fotku co jsi vlastně koupil :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Werscajk »

Mám zatím jen 2 fotky z evidenčky. Zde

Edit: A ještě jsou fotky u inzerátu
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Estez
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Březí
Vůz: Passat Alltrack

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Estez »

Ahoj všem, mam v merku tuto xc70 https://www.autoopat.cz/vozidlo/volvo-xc70-24-d-120-kw-awd/?c=s2
byl jsem se na nej mrknout, vypada zachovale a servisku ma (posledni servisy u marra.cz). Uvnitr take zachovale, zvenku vypada leve svetle trochu zamlzene.
Planuji zajet do volvopruhonice na inspeckni kontrolu, nicme budu rad i za vas názor.
Diky moc za odpovedi :)

EDIT: (08.02.2020)
tak jsem se jel včra projet zmíněným volvíkem a mám z toho nějak rozporuplné pocity. je vidět že o auto se poměrně pěkně staralo. Auto je výbavě Kinetic, což myslím je základ a chybělo mi tam pár věcí (BLIS, přední senzory pro park. navigace, které budou asi více velmi důležité pro ženu :-), mne pak spíš chyběl při jízdě trochu výkon. Oněch 120kW na tak velké auto je asi minimum.
V týdnu zkusim projet xc70 s 158kW. Jinak ale je to kočár, krásně se v tom jede. Oproti mému alltracku (rv13) je prostě pocit majestátnosti znát a rád bych u XC70zůstal. Jen těch nabídek je jak šafránu. :Search:, no jdu hledat dále...
Naposledy upravil(a) Estez dne 08 úno 2020 20:19, celkem upraveno 3 x.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

Estez píše:Ahoj všem, mam v merku tuto xc70 https://www.autoopat.cz/vozidlo/volvo-xc70-24-d-120-kw-awd/?c=s2
byl jsem se na nej mrknout, vypada zachovale a servisku ma (posledni servisy u marra.cz). Uvnitr take zachovale, zvenku vypada leve svetle trochu zamlzene.
Planuji zajet do volvopruhonice na inspeckni kontrolu, nicme budu rad i za vas nazor
Diky moc za odpovedi :)
Buď zdráv, auto vypadá dobře, je otázka, zda to po 4 letech skončilo leas. a šlo to 2. majiteli = proto změna servisu na Máru..
Nicméně chtělo by to vyžádat si co bylo děláno v těch zakázkách.. například už při druhé servisní prohlídce by bylo fajn vidět, že byl měněn olej v AWD. Ale to je spíš sci-fi.
Každopádně u Máry by mohli být ochotni kouknout do PC a říct ti, zda třeba alespoň po dobu servisování u nich tam byl měněn olej v AWD...
Je otázka, co ti řeknou v Průhonicích.. když to auto "neznají". To, že je to zespoda OK, čepy, vůle, silentbloky.. na to nemusíš do Průhonic.. protože JAK to bylo servisované oni nevyčtou.
Pokud ti to píchnou na diagnostiku, tak tam s největší pravděpodobností najdou jen drobnosti, protože zásadní věci si auto samo vypíše na palubáku a žene tě do servisu, nebo svítí kontrolka motoru atp.. to že tam bude viset pár prkotin jako nějaký diskomunikace, malé napětí na nějakých senzorech, to tam bude, ale to ti zase neřekne nic o minulosti.
Jinak 193tkm za 8 let není mnoho, takže bych tomu přisuzoval nepříliš dlouhé trasy. Čili zde je otázka jak je na tom DPF a jak na tom v případě manuálu bude dvouhmota.
Určitě více dopňujících info dodají D3-kaři, D4-kaři.
Hlavně bude strašně kůl jezdit na skle kufru s nálepkou škoda. :green: to jsou mongolové, někdo to tam nechá na protiúčet a oni to hned takhle debilně polepí ještě do zorného pole zpětného zrcátka. :bad: Chudák volvík, taková dehonestace být vyměněn za nějakou ofci. :cry:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Estez
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Březí
Vůz: Passat Alltrack

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Estez »

Díky za odpověď. Jak píšeš, auto je po leasingu šlo na druheho majitele, a ten udajne servisoval uz v marra.cz (krome rozvodu).U Opatu je ted v komisním prodeji. Volvo Pruhonice je napadly protože je to 5min z Nupaky, ale za inspekční prohlídku chtějí 2litry- to je docela mazec.
Kdyby se tu někdo ochotný našel, kdo by mne pomohl s kontrolou, rád se mu odměním :-) Případně mne písněte SZ.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od hajnej »

Estez píše:ale za inspekční prohlídku chtějí 2litry- to je docela mazec.
.
Kupuješ auto za tři kila a je ti líto dát dvojku za inspekci ve Volvu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Estez
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Březí
Vůz: Passat Alltrack

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Estez »

hajnej píše:
Estez píše:ale za inspekční prohlídku chtějí 2litry- to je docela mazec.
.
Kupuješ auto za tři kila a je ti líto dát dvojku za inspekci ve Volvu?
nene, tos mne špatně pochopil-Reagoval jsem na odpoved ze nemam cekat buhvico od servisu v Pruho... Takze rad investuji dva litry s vědomím, že to pak bude nasledovat dalsi investice do servisu, ale abych vědel do čeho přesně. Ale zas bych nerad, aby mne tam jak se říka "opili rohlíkem" jestli mi rozumíš:)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Hájčus »

proto bych šel cestou nejmenšího odporu. vezmi nějakou dobrou kávu, co jde do mašiny, odvez jí k přijímací techničce k Márovi, vylož karty narovinu a hned budeš mít indicie.
ono v prvních 150tkm se stejně na autě nic moc neděje. takže jestli nebyl původní majitel pacoš, což asi nebyl (soudě dle výbavy a konfigurace vozu... ) tak určitě kačku navíc v původním autorizáku nepustil.
Naopak druhý majitel, který věděl kam jít a proto servisoval u Máry by mohl být trochu volvista a mohl mu dopřát tochu té lásky navíc.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od shalibaba »

Co to je za motor? Dle popisu 2.4 120 kW D3? Nebude tam mit prodejce chybu? 120kW z teto doby D3 jsou 2.0

Estez
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Březí
Vůz: Passat Alltrack

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Estez »

shalibaba píše:Co to je za motor? Dle popisu 2.4 120 kW D3? Nebude tam mit prodejce chybu? 120kW z teto doby D3 jsou 2.0
Podle VIN se jedna o 5ti valec 120kw YV1BZ87A4C1124871 . Tak jedine ze by meli chybu ve VINku?;)

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od shalibaba »

Tak to vypada na klasickou D3 2.0 - D5204T..., 5-ti valec

Estez
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Březí
Vůz: Passat Alltrack

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Estez »

shalibaba píše:Tak to vypada na klasickou D3 2.0 - D5204T..., 5-ti valec
AHoj , tak dle VIN a kontroly velkeho TP se jedna skutečně 2,4D 120kw 5ti-válec. No čert aby se v tom kodovaní vyznal :evil: Máte s touto motoriací někdo zkušenost ?

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od hajnej »

To bude klasika 136kw, která je podladěná na 120kw. Žádná past.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od shalibaba »

Tak to je mazec, a to jsem si myslel, že už se v těch verzích orientuji. Co je vedlo k tomu tu 2,4 podladit? Emise?

https://www.autorevue.cz/test-volvo-xc70-d3-awd--naftova-stalice

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Matteo »

Prosím vás. To má v kufru zlatou cihlicku nebo mi něco uniká? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc70/xc70/18616605

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé