Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3323
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám otázku na znalce samosvornych diferenciálů.
Má smysl tenhle vehement do open difu? Je to taková sociální varianta a ne netu jsou rozporuplné zkušenosti, nezkoušel jste to někdo?
https://www.ebay.com/itm/164368723742?chn=ps&norover=1&mkevt=1&mkrid=711-168613-066356-2&mkcid=2&itemid=164368723742&targetid=293946777986&device=m&mktype=pla&googleloc=9062880&poi=&campaignid=20260194625&mkgroupid=148705673463&rlsatarget=pla-293946777986&abcId=&merchantid=764980072&gclid=Cj0KCQjw6KunBhDxARIsAKFUGs9VAxXm1PIF-6UuMbRafvSpUMrgY-oYitHLatHXKoE094725b2i-n0aAtYXEALw_wcB
Má smysl tenhle vehement do open difu? Je to taková sociální varianta a ne netu jsou rozporuplné zkušenosti, nezkoušel jste to někdo?
https://www.ebay.com/itm/164368723742?chn=ps&norover=1&mkevt=1&mkrid=711-168613-066356-2&mkcid=2&itemid=164368723742&targetid=293946777986&device=m&mktype=pla&googleloc=9062880&poi=&campaignid=20260194625&mkgroupid=148705673463&rlsatarget=pla-293946777986&abcId=&merchantid=764980072&gclid=Cj0KCQjw6KunBhDxARIsAKFUGs9VAxXm1PIF-6UuMbRafvSpUMrgY-oYitHLatHXKoE094725b2i-n0aAtYXEALw_wcB
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Onehda sem po tom koukal, ale co sem se bavil s Uřvaným, tak nebrat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
O tomhle nic nevím, vůbec nic. Tohle vypadá, že se cpe mezi planetky, kdežto aussie locker, o kterým jsme se bavili, se dává místo nich.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Možná mám doma. I předky?Romulusw píše: 28 srp 2023 07:27Už jsi jí hodil do šrotu? Jestli ne, kolik je průměr toho drátu? Já ty silnější používám na výrobu kovářského náčiníTomas78 píše: 27 srp 2023 22:43
Jinak máš super oko, ta pružina je fakt prasklá 2x![]()
Mne se zdálo, že pravá strana je níže než levá, ale muselo to být nedávno, protože někdy v březnu byly pružiny venku. Teď jsem byl v Maďarsku, takže jsem jel s prasklou pružinou, vracel se ve St a v So to prasklo. Tak to vyšlo dobře
![]()
Děkuju ještě jednou za radu![]()
image.png![]()
To Thomas : když praskne tak je to pěkně slyšet - jako bys dostal šutrem do podlahy. Mě lupnul předek měsíc po zadku tak se připrav.
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
To vypadá zajímavě, kór za tu cenu...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5831
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak doufám, že ti srouby ramena utáhl pod zatížením a né vyvěšený na heveru.Tomas78 píše: 27 srp 2023 22:43Kubo, moc děkuji!Jakub Svoboda píše: 27 srp 2023 09:51 Normalne jed, jen bacha na velke nerovnosti. Jo a dle foto to vypada praskle na 2xOmlouvám se, že odepisuji až teď (ale odpověď jsem četl už ráno), bláznivý den. Objel jsem tedy co jsem potřeboval (opatrně), při cestě jsem se stavěl u servismanna. Slovo dalo slovo, měl jsem s sebou i notebook, kouknul do VIDA, dekódoval, kterou pružinu vlastně mám a zjistil, že v Kelly mají pružiny v celé ČR skladem jedině na P9, tak jsem to vzal jako znamení
Cena nic moc (i se slevami), ale bodlo mi to. Odpoledne to zmáknul.
Jinak máš super oko, ta pružina je fakt prasklá 2x![]()
Mne se zdálo, že pravá strana je níže než levá, ale muselo to být nedávno, protože někdy v březnu byly pružiny venku. Teď jsem byl v Maďarsku, takže jsem jel s prasklou pružinou, vracel se ve St a v So to prasklo. Tak to vyšlo dobře
![]()
Děkuju ještě jednou za radu![]()
image.png
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Jakub Svoboda: ano ano, je to udělané jak má být. Dokonce mne na to sám upozornil, že kdybych to měnil sám, ať to takto udělám
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Přidáno za 5 minut 40 sekund:
@Munga: tak snad už nic neprdne
Teď mám na tahání těžších věcí dodávku. Už jsem na preventivní měnění věcí rezignoval, protože bych (s tím nájezdem) musel vyměnit celé auto
Narychlo je vyměněná jen pravá strana, levé péro je originál. Vyměním, až bude čas, ale normálně vůbec nepoznám, že jedno péro je staré a druhé nové 

Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Promiň prosím, přehlédl jsem Tvojí zprávu. Má to tipuju kolem 10-11 mm, pojedu ještě k němu se vyrovnat, myslím, že jí ještě nevyhodil, tak kdyby jsi chtěl, vezmu Ti jíRomulusw píše: 28 srp 2023 07:27Už jsi jí hodil do šrotu? Jestli ne, kolik je průměr toho drátu? Já ty silnější používám na výrobu kovářského náčiníTomas78 píše: 27 srp 2023 22:43
Jinak máš super oko, ta pružina je fakt prasklá 2x![]()
Mne se zdálo, že pravá strana je níže než levá, ale muselo to být nedávno, protože někdy v březnu byly pružiny venku. Teď jsem byl v Maďarsku, takže jsem jel s prasklou pružinou, vracel se ve St a v So to prasklo. Tak to vyšlo dobře
![]()
Děkuju ještě jednou za radu![]()
image.png![]()

Přidáno za 5 minut 40 sekund:
@Munga: tak snad už nic neprdne



-
Offline
- Příspěvky: 5831
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Psal jsem to proto, ze me cca 6let zpet jeden vyhlaseny servis celou napravu dotahl na heveru. Bylo to tesne predtim nez jsem si vse zacal servisovat sam. Samozrejme silenty po roce ko, normalne vypadli.
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
To Thomas : mě vlastně péro na předku i zadku prasklo stejným způsobem a paradoxně při uplně prázdném autu při přejíždění plynulého retardéru zadní a poté příčného prahu přední klidnou jízdou a prasklo to při pohybu péra nahoru na vrcholu, takže jestlis čekal že když je auto prázdné tak už nepraskne tak bohužel.. U obou to bylo v místě kde byla povrchová koroze na pružině a krásně je tam vidět ten lom co vychází z maličkého narušení povrchu.
Když vezmu jak jsem měl hrubě rezavé péra na dřívějších autech s nájezdy nad 500tis a nikdy nic
Když vezmu jak jsem měl hrubě rezavé péra na dřívějších autech s nájezdy nad 500tis a nikdy nic

-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to nic, to je slabé, scháním tak kolem 15mm. I tak díky

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Člověče 15mm asi na osobáku nevim nevim... nejsilnější jsem viděl 13mm, extra zátěžový na krabici 7/9.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Koupil jsem stroj, kde je jinými uživateli doporučeno rozpojit elektrické kontakty (zapalování a jiné spoje, kde je třeba 6 a více vodičů - prostě klasická svorkovnice/konektor - viz například https://cdn.aci.cz/svorkovnice-kabeloveho-svazku-10-pin-s-kabelem-40-cm-zapojeny_i125721.jpg) ošetřit dielektrickou vazelínou a takto zapojit zpět.
Já jsem dielektrickou používal jednou ZDE u automatické převodovky, ale nevím nevím, jsem z toho trochu nervní. Jedná se mi vlastně o to, jestli se to vzájemně nebude nějak rušit/zkratovat, když patlám vícero vodičů v jedné svorkovnici. Že dielektrická znamená nevodivá vím, ale radši být za blbce a zeptat se 3x, než si zkratovat téměř nový "věc".
Jedná se o preventivní ochranu před vodou, bahnem etc...Je to trochu exponované těmto vlivům a někteří uživatelé pozorují korozi v těchto svorkovnicích, čemuž bych se rád vyhnul.
Jinak tedy stále platí, že sehnat v CZ explicitně dielektrickou vazelínu je dost obtížné, pokud se budeme zuby nehty držet toho termínu.
Díky
Já jsem dielektrickou používal jednou ZDE u automatické převodovky, ale nevím nevím, jsem z toho trochu nervní. Jedná se mi vlastně o to, jestli se to vzájemně nebude nějak rušit/zkratovat, když patlám vícero vodičů v jedné svorkovnici. Že dielektrická znamená nevodivá vím, ale radši být za blbce a zeptat se 3x, než si zkratovat téměř nový "věc".
Jedná se o preventivní ochranu před vodou, bahnem etc...Je to trochu exponované těmto vlivům a někteří uživatelé pozorují korozi v těchto svorkovnicích, čemuž bych se rád vyhnul.
Jinak tedy stále platí, že sehnat v CZ explicitně dielektrickou vazelínu je dost obtížné, pokud se budeme zuby nehty držet toho termínu.
Díky
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když to hodně zjednoduším, autobaterka, 2 dráty. Kelímek s vazelínou, vrazím to tam, děje se něco? Ne, vyřešeno...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
AD PRUŽINA
@Jakub Svoboda: přiznám se, že mne to nejdříve nedošlo, když mne na to upozorňoval, ale pak mi to docvaklo ...
Tady z fóra jste kluci šikovní, je vidět, že to znáte a umíte. Sám bych už "na blind" k nějakému nevyzkoušenému servisu nešel. V podstatě nejen ohledně aut, ale i co se týká řemesel ...
@Romulusw: vůbec není zač, maličkost
@Munga: Tobě to prdlo aspoň při přejíždění retardéru. Manželka sedla do auta (já u toho nebyl) a prdlo to
Jen tak a to je štíhlá
Koukal jsem i na druhé origo péro a to je bez koroze. Taky mi přijde, že tomu předcházelo nějaké drobné poškození povrchu. Trošku mi to připomíná hliníkové vodiče. Tam stačilo při holení izolace lehce škrábnout povrch a bylo vymalováno. Včera jsem s tím jel po okruhu a přijde mi to ok, tak s výměnou druhého péra pospíchat asi nebudu.
@Jakub Svoboda: přiznám se, že mne to nejdříve nedošlo, když mne na to upozorňoval, ale pak mi to docvaklo ...

@Romulusw: vůbec není zač, maličkost

@Munga: Tobě to prdlo aspoň při přejíždění retardéru. Manželka sedla do auta (já u toho nebyl) a prdlo to


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
OT: To je únavový lom. Koroze způsobí, že tam dojde ke koncentraci napětí a postupně se původní korozní poškození zvětšuje, až pak dojde k "dolomu" a praskne to. Pokud by to nebylo tolik zkorodovaný, tak lze na prasklé ploše na elektronovým mikroskopu spočítat, kolik rázů od počátku až do dolomení auto schytalo. Ale taková analýza je hodně drahá, neděláme ji moc často. 
A proč se to děje? Protože výrobci šetří hmotností, šetří náklady a tak se používá levný materiál, který je na takové napadení citlivý. Ono to 2 roky vydrží a pak už je to "jedno"

A proč se to děje? Protože výrobci šetří hmotností, šetří náklady a tak se používá levný materiál, který je na takové napadení citlivý. Ono to 2 roky vydrží a pak už je to "jedno"

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14292
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Být tebou tak vyměním i to druhé péro. Naposledy jsem tu měl XC60, která přijela s prasklou pružinou, nechal jsem to na place do rána, než se mi uvolnilo místo v dílně a ráno byla prasklá i ta druhá.Tomas78 píše: 29 srp 2023 15:33 @Munga: Tobě to prdlo aspoň při přejíždění retardéru. Manželka sedla do auta (já u toho nebyl) a prdlo toJen tak a to je štíhlá
![]()
Včera jsem s tím jel po okruhu a přijde mi to ok, tak s výměnou druhého péra pospíchat asi nebudu.

Přidáno za 36 sekund:
Tak odpověď z Ahifi je taková, že se s tím už setkali, že asi byla špatná várka, ale nejsou schopní mi nabídnout řešení. Respektive mi nabídli zdarma jiný materiál s tím, že to taky nevydrží a odlepí se to.Giew píše: 28 srp 2023 00:12Tak to je hustý, moje drží v pohodě. Vyfoť to a pošli jim to do ahifi, podle mě Ti musí reklamaci uznat.raolsa píše: 27 srp 2023 20:45
Hm, tak jsem tam tuhle srač*ku nalepil a minulý týden jsem zjistil, že se to začalo normálně rozpadat.![]()
Lepidlo na plechu drží, ale ta izolace se začala oddělovat od lepidla a pláty normálně ležely na motoru a okolí. Ten největší se dokonce ztratil. Naštěstí se nenamotal do řemenů.
Nevydrželo to ani rok.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přesně tak. Péro stojí pár stovek tak lépe to udělat teď v létě. Tohle je prostě ošizené. Já mám novější tj mě to prasklo dřív 
Přidáno za 7 minut 45 sekund:

Přidáno za 7 minut 45 sekund:
Když to udržím v hlavě tak ti seženu i nové. Připoměń se tak za 14dní - zatím budu koukat jestli něco nepřijde.
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to je hustý, moje drží v pohodě. Vyfoť to a pošli jim to do ahifi, podle mě Ti musí reklamaci uznat.
[/quote]
Tak odpověď z Ahifi je taková, že se s tím už setkali, že asi byla špatná várka, ale nejsou schopní mi nabídnout řešení. Respektive mi nabídli zdarma jiný materiál s tím, že to taky nevydrží a odlepí se to.
[/quote]
Wtf co to je za reakci? To jako rovnou vi, ze je to spatny a nic jinyho nemaj?
[/quote]
Tak odpověď z Ahifi je taková, že se s tím už setkali, že asi byla špatná várka, ale nejsou schopní mi nabídnout řešení. Respektive mi nabídli zdarma jiný materiál s tím, že to taky nevydrží a odlepí se to.

[/quote]
Wtf co to je za reakci? To jako rovnou vi, ze je to spatny a nic jinyho nemaj?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 540
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak se dá v domácích podmínkách řešit zahnilý šroub v zadním silentbloku předního ramene u S60? Chtěl jsem tam před dovolenou dát nový, no tak jsem to zase pokorně poskládal dohromady a holt se smířím s tím, že mi to při brždění táhne do strany
Matici sem povolil, šroub se točí společně s vnitřkem silentbloku (silent na kaši) zkoušel sem to přidržet sikama, ale ani za vola. Seshora to nevymlátím, protože na to není místo. Jedině mě napadlo ubrousit hlavu šroubu a pak do něj řezat zespoda, ale to mi zase překáží dlažba. A nebo to zadní oko uplně ufiknout a zbytek pak vypižlat ven dremelem
a pak se dát repete na druhý straně. No normální řešení mě nenapadá.

Matici sem povolil, šroub se točí společně s vnitřkem silentbloku (silent na kaši) zkoušel sem to přidržet sikama, ale ani za vola. Seshora to nevymlátím, protože na to není místo. Jedině mě napadlo ubrousit hlavu šroubu a pak do něj řezat zespoda, ale to mi zase překáží dlažba. A nebo to zadní oko uplně ufiknout a zbytek pak vypižlat ven dremelem

_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14292
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Uříznout šroub přímočarkou těsně nad a pod silentblokem, rameno vytáhnout ven, vyměnit silentblok a s novým šroubem to smontovat. 
A ideální je před touhle akcí si vyndat celou těhlici i s tlumičem a poloosou.
Tady máš inspiraci
https://www.youtube.com/watch?v=xOmssBjMwFU
Přidáno za 52 sekund:

A ideální je před touhle akcí si vyndat celou těhlici i s tlumičem a poloosou.
Tady máš inspiraci
https://www.youtube.com/watch?v=xOmssBjMwFU
Přidáno za 52 sekund:
Jo, bohužel to tak je.Giew píše: 29 srp 2023 20:26 Wtf co to je za reakci? To jako rovnou vi, ze je to spatny a nic jinyho nemaj?

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 540
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to je hodně vyklidněnej týpek. Takovouhle přímočarku nemám. Asi pro mě bude nejjednodušší fakt to rameno rozřezat 

_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
V tom případě bych je zkusil, at poslou peníze zpět.raolsa píše: 29 srp 2023 21:50 Uříznout šroub přímočarkou těsně nad a pod silentblokem, rameno vytáhnout ven, vyměnit silentblok a s novým šroubem to smontovat.
A ideální je před touhle akcí si vyndat celou těhlici i s tlumičem a poloosou.
Tady máš inspiraci
https://www.youtube.com/watch?v=xOmssBjMwFU
Přidáno za 52 sekund:Jo, bohužel to tak je.Giew píše: 29 srp 2023 20:26 Wtf co to je za reakci? To jako rovnou vi, ze je to spatny a nic jinyho nemaj?![]()
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Proč mi s náhradním klíčkem auto nestartuje?
Po dlouhé době se mi podařilo zašantročit klíček od auta. Po marném hledání jsem to vzdal a šel pro záložní. Ovšem startét ani ťuk. Nějaká hláška, kterou si momentálně napamatuju (něco ve smyslu, že to nepůjde..) Proč?
Klíček jsem pořídil před sedmi lety a od té doby jsem ho nepoužil. Nevzpomenu si, ale tenkrát jsem ho snad vyzkoušel....
Měl by být originál, je z autorizáku. Dálka zamyká, odmyká. Kde je chyba?
Nakonec mi nezbylo, než najít ten "starý". Všechno jelo normálně.
Po dlouhé době se mi podařilo zašantročit klíček od auta. Po marném hledání jsem to vzdal a šel pro záložní. Ovšem startét ani ťuk. Nějaká hláška, kterou si momentálně napamatuju (něco ve smyslu, že to nepůjde..) Proč?
Klíček jsem pořídil před sedmi lety a od té doby jsem ho nepoužil. Nevzpomenu si, ale tenkrát jsem ho snad vyzkoušel....
Měl by být originál, je z autorizáku. Dálka zamyká, odmyká. Kde je chyba?
Nakonec mi nezbylo, než najít ten "starý". Všechno jelo normálně.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14292
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud to píše něco jako "nelze nastartovat zkuste znovu" tak je buď mrtvý čip v klíči, nebo nebyl nikdy spárovaný (přidaný) k autu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Palubák píše ještě před pokusem o startování: "Start prevented try again"
Do pytle... za klíč jsem v autorizáku vypláznul přes sedm tisíc a že by hoši odvedli jen půlku práce?
Vážně se nepamatuju, jestli jsem ho zkoušel i na nastartování. Považoval jsem za naprosto normální, že bude stejnej jako ten první a bude umět to stejný.
Dal jsem si práci najít fakturu a tam stojí:
Na zakázkovém listě:
požadované úkony: dodání + kódování klíče
Na faktuře (mimo jiné):
SW 1421Kč
Tak z toho nejsem úplně moudrý.
Mám ale pocit, že se se mnou bavili něco o odebrání "chybějícího" klíče a "nahrání" nového.
Neopominul jsem nějakou "akci" která by autu připomněla, že i druhý klíč může používat?
Do pytle... za klíč jsem v autorizáku vypláznul přes sedm tisíc a že by hoši odvedli jen půlku práce?
Vážně se nepamatuju, jestli jsem ho zkoušel i na nastartování. Považoval jsem za naprosto normální, že bude stejnej jako ten první a bude umět to stejný.
Dal jsem si práci najít fakturu a tam stojí:
Na zakázkovém listě:
požadované úkony: dodání + kódování klíče
Na faktuře (mimo jiné):
SW 1421Kč
Tak z toho nejsem úplně moudrý.
Mám ale pocit, že se se mnou bavili něco o odebrání "chybějícího" klíče a "nahrání" nového.
Neopominul jsem nějakou "akci" která by autu připomněla, že i druhý klíč může používat?
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé