vozit mrtvou zátěž. Velký vozim v kufru, prdítka vepředu. Snad nebudou nikdy potřeba. Chudák chlap, to je strašná smrt
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
https://praha.idnes.cz/ford-mustang-nakladni-auto-pozar-nehoda-praha-vychod-pc0-/praha-zpravy.aspx?c=A181006_083529_praha-zpravy_pp
. Škoda, že jsou v módě ty debilní dětský prdítka a lidi žijou v tom, že kolem požáru stejně nikdy nepojedou, tak co maji
vozit mrtvou zátěž. Velký vozim v kufru, prdítka vepředu. Snad nebudou nikdy potřeba. Chudák chlap, to je strašná smrt
vozit mrtvou zátěž. Velký vozim v kufru, prdítka vepředu. Snad nebudou nikdy potřeba. Chudák chlap, to je strašná smrt
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bohužel občas ti ani ten hasicak nepomůže. Sice to zpomalis, ale pokud tam šlehne palivo, tak jsi bez proudnice marnej :/
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 5867
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Chase
jo máš pravdu, ale já se bavim o momentu než to blafne naplno. Málokdy se stane, že auto komplet pohltí
plameny v řádech desítek sekund, spíše se jedná o minuty. A s těma podělanejma prdítkama, co si lidi strkají do aut
s falešnym pocitem, že "mají splněno" nezmůžeš nic, to si můžeš pro dobrej pocit tak nafoukat do pr***e....
jo máš pravdu, ale já se bavim o momentu než to blafne naplno. Málokdy se stane, že auto komplet pohltí
plameny v řádech desítek sekund, spíše se jedná o minuty. A s těma podělanejma prdítkama, co si lidi strkají do aut
s falešnym pocitem, že "mají splněno" nezmůžeš nic, to si můžeš pro dobrej pocit tak nafoukat do pr***e....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: audi a3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A kdyz mas ten kufr plnej tak se k tomu dostavas jak? A lekarnicku mas u rezervy jako kazdej?
A ty maly smejdy zas tak spatny nejsou kdyz ti zacne doutnat sedacka od cigara, ja to mam treba doma, lepsi nez nic.
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hasičskej řezák pásů s kladivem mám v úložným prostoru ve středovým tunelu, pořád po ruce. Po závodech už nejezdím, kufr je tak imrvere prazdnej -
k hasičákům se dostanu vždy, pokud nezůstanu sám zaklíňenej. Malý hasičáky jsou právě jen na ty vajgly. V tom žáru je každých 50cm navíc k
nezaplacení, s tím prdítkem nemáš šanci se k ohni ani přiblížit, jak když čůrá děda s prostatou.
EDIT: nebudeš tomu věřit ale lékárnu mám pořád při sobě v batohu, defekt z dob bikování. A jsem takovej pacient, že je tam
i velkej vteřiňák s velkou rukojetí na okamžité vytlačení. !Konkrétní! značky vteřináků mají dlouhý poločas rozpadu, takže když
ti například prdne tepna v tříslech a smrští se, tak tě v kritickym momentu, když si o samotě, může zachránit už jen ten vteřiňák.
Do srdce se to nedostane, vytvrdne po cestě tepnou (pozor na chemické složení!, více info u IZS, ale spíš u vojenskejch mediků).
Následuje komplikovaná rekonvalescence, ale nevytečeš na kopci. Univerzální vojenské škrtidlo z dob Viettnamské války.
k hasičákům se dostanu vždy, pokud nezůstanu sám zaklíňenej. Malý hasičáky jsou právě jen na ty vajgly. V tom žáru je každých 50cm navíc k
nezaplacení, s tím prdítkem nemáš šanci se k ohni ani přiblížit, jak když čůrá děda s prostatou.
EDIT: nebudeš tomu věřit ale lékárnu mám pořád při sobě v batohu, defekt z dob bikování. A jsem takovej pacient, že je tam
i velkej vteřiňák s velkou rukojetí na okamžité vytlačení. !Konkrétní! značky vteřináků mají dlouhý poločas rozpadu, takže když
ti například prdne tepna v tříslech a smrští se, tak tě v kritickym momentu, když si o samotě, může zachránit už jen ten vteřiňák.
Do srdce se to nedostane, vytvrdne po cestě tepnou (pozor na chemické složení!, více info u IZS, ale spíš u vojenskejch mediků).
Následuje komplikovaná rekonvalescence, ale nevytečeš na kopci. Univerzální vojenské škrtidlo z dob Viettnamské války.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Je to staré, ale ilustrace toho o čem píšu. Nebejt to na závodech, vytekl by do 15 minut.
Přitom takovej nevinej pád. Od 2:06
Přitom takovej nevinej pád. Od 2:06
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: audi a3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Potesil si me, to sem necekal ze tu bude i nekdo rozumnej. 
-
Offline
- Příspěvky: 5821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak já myslel, že má ještě dva životy. No né?
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zaptam se blbe .. co je to vterinak?
B.
B.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vterinove lepidlo 
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 977
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ty vočko, Ejdou, to bude mrtvejch! Už vidim davy lidí, co vezmou drogerii útokem a vezmou ten první co bude u kasy - na bázi kyanidu:-)
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Docela vostrý. Bylo vidět, že to dělají dost dobře. Byl furt při sobě a ani nebledl. Kurva dobrá práce.
Zeb: Cajk. To už pojmenoval jeden vědec, tuším Darwin se jmenoval.
Zeb: Cajk. To už pojmenoval jeden vědec, tuším Darwin se jmenoval.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak obecně všechny tyhle lepidla jsou na bázi kyanoakrylátů (methyl-2, ethyl-2) typicky Loctite, v tom bych problém neviděl.
V dnešní době jsou volně dostupné už i "lékařské vteřiňáky" - Dermabond, Dermaflex a jiné komerční produkty.
Může to poškodit tkáň - kvůli exotermické reakci. Uvolňující se formaldehydy a kyanoacetáty jsou dráždivé hlavně pro plíce, oči....
Lze to použít při povrchových zraněních, výjmečně ve chvíli nejvyšší nouze, kdy hrozí bezprostřední riziko vykrvácení
i na tepny. Kochrovu cevní svorku tam v tom šoku nenarveš, tady je díky snadnější manipulaci alespoň teoretická šance.
Tam kam se jde dostat, tam samozřejmě dál platí, zakrýt ránu látkou/jakejmakoli hadrama a pořádně stlačit, krátkodobě zaškrtit.
Infekce je v tu chvíli podružná.
V dnešní době jsou volně dostupné už i "lékařské vteřiňáky" - Dermabond, Dermaflex a jiné komerční produkty.
Může to poškodit tkáň - kvůli exotermické reakci. Uvolňující se formaldehydy a kyanoacetáty jsou dráždivé hlavně pro plíce, oči....
Lze to použít při povrchových zraněních, výjmečně ve chvíli nejvyšší nouze, kdy hrozí bezprostřední riziko vykrvácení
i na tepny. Kochrovu cevní svorku tam v tom šoku nenarveš, tady je díky snadnější manipulaci alespoň teoretická šance.
Tam kam se jde dostat, tam samozřejmě dál platí, zakrýt ránu látkou/jakejmakoli hadrama a pořádně stlačit, krátkodobě zaškrtit.
Infekce je v tu chvíli podružná.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
https://znojemsky.denik.cz/nehody/dopravni-nehoda-u-citonic-skoncila-tragicky-pri-celnim-stretu-zemrela-zena-20181004.html
Nalitej a ještě zhulenej se zákazem řízení... :/ Chudák ženská ve Fiatu, podle toho jak vypadá ta S80, to musela neskutečná morda.
Nalitej a ještě zhulenej se zákazem řízení... :/ Chudák ženská ve Fiatu, podle toho jak vypadá ta S80, to musela neskutečná morda.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jsi asi dvě stránky pozadu. 
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Sakra, to víš, náročný víkend 
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to jako ze skutecne do tekouci tepny nalijes lepidlo?
nechapu jak bych to udelal ...
nechapu jak bych to udelal ...
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Prosim vas, prestante tu veset buliky na nos s lepidlama
Do tepny nikdo nic nenaleje, za A je to ptakovina, za B to nejde.
Pokud by ten frajer byl sam, je natuty mrtvej, protoze by to nezkomprimoval, akorat by krvacel pomaleji, ale nakonec by omdlel a zemrel. Bez komprese a s tim rozpumpovanym obehem by vykrvacel tak do minuty. Na rychly umrti staci ztratit polovinu krve. Takze 2,5-3litry. Jeden strdecni stah bude tak kolem 20ml pres tu tepnu.
Zachranil ho jednoznacne ten druhej tim, ze nezazmatkoval a komprimoval fakt dobre.
I kdyby nebyly mobily, staci vydrzet 20-30 min na tom klecet a zastavi se to samo. Clovek ma koagulaci a ta to zalepi.
Do tepny nikdo nic nenaleje, za A je to ptakovina, za B to nejde.
Pokud by ten frajer byl sam, je natuty mrtvej, protoze by to nezkomprimoval, akorat by krvacel pomaleji, ale nakonec by omdlel a zemrel. Bez komprese a s tim rozpumpovanym obehem by vykrvacel tak do minuty. Na rychly umrti staci ztratit polovinu krve. Takze 2,5-3litry. Jeden strdecni stah bude tak kolem 20ml pres tu tepnu.
Zachranil ho jednoznacne ten druhej tim, ze nezazmatkoval a komprimoval fakt dobre.
I kdyby nebyly mobily, staci vydrzet 20-30 min na tom klecet a zastavi se to samo. Clovek ma koagulaci a ta to zalepi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No já si to nevymyslel. Zeptejte se přeživších vojáků z Vietnamu. To neni lepidlo, co se prodává v supermarketu u kasy.
Je daleko větší s výtlačnou rukojetí. Manipuluje se s tim pořád líp, než s Kochrovou cevní svorkou. Lepidlo zůstane na
povrchu rány, vznikne hustá kaše smíchaná s krví, která se vysráží během pár desítek sekund - i tady platí současně
ránu pořádně přitlačit obvazy, tričkem.
Navíc píšu, že kam se jde normálně dostat, tam platí standartní postup první pomoci - komprese. Nacpat tam třeba
palec, hadr. Zmiňoval jsem to od začátku jako alternativní postup, používaný spíš ve válkách - stejně jako třeba vypálení
rány střelnym prachem, rozžhavenym nožem.
Je daleko větší s výtlačnou rukojetí. Manipuluje se s tim pořád líp, než s Kochrovou cevní svorkou. Lepidlo zůstane na
povrchu rány, vznikne hustá kaše smíchaná s krví, která se vysráží během pár desítek sekund - i tady platí současně
ránu pořádně přitlačit obvazy, tričkem.
Navíc píšu, že kam se jde normálně dostat, tam platí standartní postup první pomoci - komprese. Nacpat tam třeba
palec, hadr. Zmiňoval jsem to od začátku jako alternativní postup, používaný spíš ve válkách - stejně jako třeba vypálení
rány střelnym prachem, rozžhavenym nožem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jako pro zajimavost je to dobre zminit to vterinove lepidlo, prakticky si vsak myslim ze kdyby prijela zachranka ke zraneni a nasla by zraneneho ktery ma ranu od vterinoveho lepidla spis by zavolali policajty
)
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vteřinové lepidlo je fajn na drobná zranění v dílně. Než si nechat ránu otevřenou a nebo 3x do hodiny řešit, že náplast slezla, tak občas volím variantu tu ránu stáhnout a přelepit tenkou vrstvou celulózového ubrousku a zakápnout vteřiňákem. Sleze to poměrně brzy a funguje to výborně. Nikomu nedoporučuji dělat. Buhví co do těch lepidel kromě kyanoakrylátu cpou. Taky je to super na nepříjemně zalomený nehet.jurajec píše:Jako pro zajimavost je to dobre zminit to vterinove lepidlo, prakticky si vsak myslim ze kdyby prijela zachranka ke zraneni a nasla by zraneneho ktery ma ranu od vterinoveho lepidla spis by zavolali policajty)
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Jurajec
no lepší policajty než pohřebáky
asi třikrát jsem psal, že je to jen v nouzi nejvyšší, když si sám a neni nikdo v dosahu,
kdo by ti pomohl. Když se ti smrští tepna v tříslech, tak je ti aplikace záchranka a klasickej kompresní obvaz k ničemu.
Máš pár desítek vteřin na to, aby si něco udělal, pak přichází bezvědomí. V tu chvíli přichází na řadu zpečení cévy
(to sám nestihneš, střelnej prach po kapsách nikdo nenosí, nůž v požadovanym čase nerzžhavíš) zůstává ti klasická PP,
kdy na 99,9% o samotě vykrvácíš (při tepenném krvácení např v těch zmíněných tříslech) Rychle slábneš, už za pár minut
bude komprese neúčinná, začneš povolovat. Pak už jen ten velkej vteřiňák, který musí mít přesné chemické složení
bez poločasu rozpadu.
Když tě nesejme šok, máš šanci 1/4 že to stihneš zastavit, krev rychle zhoustne, vysráží se.
no lepší policajty než pohřebáky
kdo by ti pomohl. Když se ti smrští tepna v tříslech, tak je ti aplikace záchranka a klasickej kompresní obvaz k ničemu.
Máš pár desítek vteřin na to, aby si něco udělal, pak přichází bezvědomí. V tu chvíli přichází na řadu zpečení cévy
(to sám nestihneš, střelnej prach po kapsách nikdo nenosí, nůž v požadovanym čase nerzžhavíš) zůstává ti klasická PP,
kdy na 99,9% o samotě vykrvácíš (při tepenném krvácení např v těch zmíněných tříslech) Rychle slábneš, už za pár minut
bude komprese neúčinná, začneš povolovat. Pak už jen ten velkej vteřiňák, který musí mít přesné chemické složení
bez poločasu rozpadu.
Když tě nesejme šok, máš šanci 1/4 že to stihneš zastavit, krev rychle zhoustne, vysráží se.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A což to profouknout Pu pěnou? Ta tlačí docela dobře.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 3722
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nevím
známej, (kterej byl šiřit demokracii v Afghanistanu), mluvil o vteřinovym lepidle. Přišlo mi to postavený na hlavu,
tak jsem začal googlovat a zjistil, že to byl ve Vietnamu takovej univerzální standart, v dnešní době jsou speciální medicínský
vteřináky, které se využívají pro zastavení krvácení i při operacích mozku.
Pu pěna - nevím jaký svinstva se z toho uvolňujou, určitě mají ty chemikálie daleko rychlejší poločas rozpadu, než kyanoakryláty
ve vteřiňáku. Dost pochybuju, že se zředěná PU pěna s krví začne rychle srážet - nejspíš to udělá bláto.
tak jsem začal googlovat a zjistil, že to byl ve Vietnamu takovej univerzální standart, v dnešní době jsou speciální medicínský
vteřináky, které se využívají pro zastavení krvácení i při operacích mozku.
Pu pěna - nevím jaký svinstva se z toho uvolňujou, určitě mají ty chemikálie daleko rychlejší poločas rozpadu, než kyanoakryláty
ve vteřiňáku. Dost pochybuju, že se zředěná PU pěna s krví začne rychle srážet - nejspíš to udělá bláto.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé