zdenal111 píše: 03 úno 2023 13:14
podle fota vypadá zdravě,třeba tam má svou zonu ,dej tam pelech a uvidíš..
Tak jsem to probral s cvičitelkou a prostě holt má nastavený vstávání na brzo a jak vstane, tak probíhá hygiena...
Jednu noc měla dovoleno spát s malou v postely (malá byla nějaká nachlazená a chtěla večer spát s Týnou a Týna s ní - obě vytuhly za 5 minut ) a to vydržela celou noc téměř nehybně a vstávala až ráno jak všichni.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Bacha v partnerovi u nás daly do kufru malou paletku kovolistů a za jízdy to propadlo autem komplet s celou vanou kufru - ten peugeot byl fungláč tak já bych byl opatrný.
Půjčím vozejk a pojede na vozejku. Ne , že bych se obával, že propadne autem, ale ... Z kufru bych ho sám určo nedostal. Přesto, kolik ten motor může vážit?
_________________ Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V402.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Je tu nejaký elektro odborník? Odpadli mi z motorku, vplyvom nárazu na podlahu, 2 kondenzátory.
Myslíte si, že oprava bude možná? Kapacitu nepoznám, ale pôvodné kondíky, pre istotu mám odložené.
No pěkně, to je ta zas.aná bezolovnatá pájka. Jestli je máš a mají na obou stranách čepičky tak bych je pro jistotu zkusil změřit a naletoval zpět. Ideálně tam kde byly, protože nemusí být stejné, A taky bych pro sichr přejel i ten C24 co tam zůstal. A jestli nemáš praxi v pájení, radši bych to donesl někomu kdo to běžně dělá, aby sis ne.kurvil tišťák.
To, kde ktorý patrí už nezistím vysypal som ich pri rozoberaní. Možno tipnúť si podľa množstva cínu na ich koncoch.
Každopádne ja to určite nebudem robiť, niekomu to dám. Len som chcel zistiť či je to možné. Teraz niekoho nájsť...
Prosím odborníky o odpověď, pokud někdo bude vědět.
P3 V70 D5 manuál - opravdu manuál - mi dokud je auto celkem studené třeba při dojezdu ke křižovatce na nižší otáčky, kdy vyšlápnu spojku a vyřadím a jen se pár desítek metrů "kloužu" na neutrál, padají mi otáčky volnoběhu zvukově i pocitově pod optimum, respektive otáčky trochu "houpou" na minimu - nicméně pokud znovu vymáčknu spojku, vše ustane a volnoběh se uklidní. Zatím mi auto nikdy nechcíplo ani nemá jiný motorový problém (vše funguje a běží, jak by na 250kkm asi ideálně mělo), ale tohle mne celkem znervózňuje a nedokážu si představit v čem může být problém.
Dice modul mám, nicméně ke složité instalaci Vida jsem se nedokopal (zkusil jsem podle návodu, furt nějakej problém, tak jsem to teď vzdal s tím, že časem to nějak dokopu). Vdash žádnej problém nehlásí.
Druhej (asi úsměvnej, ale fakt jsem hledal na fóru i jinde) - dají se nějak opěrky hlavy u řidiče napolohovat - ideálně sklopit trochu dopředu? Koukám na videa a občas vidím, že i menší šofér se ve V70 P3 při jízdě krásně opírá a hlavu má rovně a kouká dopředu, já když to udělám, tak mám hlavu zvrácenou tak, že pomalu koukám na stropnici (sedačku nemám na ležáka, sedím vcelku normálně a mám přes 180cm).
Děkuji za nasměrování - jak bodu 1, tak k opěrce (fakt jsem mohutně hledal, ale nenašel).
tiktak píše: 12 úno 2023 20:32
Druhej (asi úsměvnej, ale fakt jsem hledal na fóru i jinde) - dají se nějak opěrky hlavy u řidiče napolohovat - ideálně sklopit trochu dopředu? Koukám na videa a občas vidím, že i menší šofér se ve V70 P3 při jízdě krásně opírá a hlavu má rovně a kouká dopředu, já když to udělám, tak mám hlavu zvrácenou tak, že pomalu koukám na stropnici (sedačku nemám na ležáka, sedím vcelku normálně a mám přes 180cm).
Děkuji za nasměrování - jak bodu 1, tak k opěrce (fakt jsem mohutně hledal, ale nenašel).
Podle mne opěrky hlavy polohovatelné NEJSOU a kdysi když jsem sháněl info o Volvech (to jsem ještě žádné nevlastnil a o tomhle fóru nevěděl) tak v nějakém textu uváděli, že v některých sériích jsou opěrky moc dopředu až je to nepříjemné a nedá se to štelovat, tedy při koupi vyzkoušet. Moje jsou tak akorát, mám 182 cm.
Díky za info - já mám právě 182cm taky, sedačku tak nějak průměrně sklopenou, ale ve městě se neopřu ani náhodou, na dálnici prakticky taky ne - pohled mi to přirozeně pošle někam na horní okraj okna a prostě jet takhle delší cestu je nemožné.
Tak to mám podobně, ale za jízdy si hlavu neopírám . Opěrka je v autě hlavně z důvodu bezpečnosti. Pokud by to bylo naopak a hlavu to tlačilo vpřed tak to by byl problém.
Když se člověk vyboduje na jak dlouho přijde o papíry?
Je ta doba pořád stejná? Nebo se to zkrátí, když třeba připsal nějaké body dříve a tudíž se dříve "odmažou" a zase by měl pod limit?
Nebo jak to funguje?
Také můžeš mít ještě body ale za opakovaný přestupek pul roku distanc.. Pokud dochází body při drobnostech tak honem na autodrom a odmáznout si něco za kurz bezpečné jízdy.
Jo, to jsem si myslel, že to jde, ale ten můj blbec se už vybodoval úplně.
Hlavně, že mi ve středu volal, že udělal řidičák na C. Tak teď si od toho dá na rok pauzu, no. Jsem zvědavý čím se bude živit, doteď jezdil s dodávkami.
Dostane to na rok a PO polovině může požádat o vrácení.
Ono u těch dodávkářů to naskakuje rychle, to je něco jinýho, než těch našich pár tisíc za rok po trasách, který máme v malíku... ty kluci daji přes 100k ročně a to se to sbírá
Ať se přihlasi přes identitu na ministerstvo dopravy a tam najdeš seznam všech přestupku. To Cčko nasere asi nejvic. Neni to tak, že to bude dělat cele znovu ?
Pozor, při vybodování nelze žádat o tzv. "půlku". V tomto případě si odkroutí celý rok.
Edit: po roce ho pak čekají psychotesty, lékařská prohlídka a přezkoušení.
A ano, hlídat si to. Když je člověk v bodové tísni, tak šup na školu smyku pro nějaké odmazání. Teď nevím přesně, zda 4 nebo 5.
U vysoce bodovaných přestupků, ale toto nefunguje.
Jde to u drobných přestupků.
Jinak když spácháš bodově hodnocený přestupek, tak po roce, když udržíš čistou kartu, tak se 4 odmazají.
A poslední: hodně lidí chybuje v tom, že si myslí, že pácháním o body přicházím. Ne, naopak trestné body sbírám.
Jako řidič s čistou kartou mám přestupků nula.
Ale to tady asi většina ví.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče