Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6161
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od python.p »

Ona třeba Mazda dělá taky hezký auta, ale reznou. :( To je jediná škoda.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

jo, ale víš to a když koupíš zánovní a ještě nenačatou, tak není nic jednoduššího než nechat udělat dutiny a nástřik spodku a v pravidelných periodách to hlídat/obnovovat... To je přesně to, co mám v plánu s Tomiem, protože Mitsu na tom s korozí není líp...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6161
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od python.p »

Jj, ale když jsem kupoval XC70 tak za prachy co jsem na to měl, byla většina už chycená. Což je obrovská škoda. Jinak je to auto super - Mazda 6. Ale kámoš má 4 roky novou a vrže mu interiér, je to takové neslané nemastné a subjektivně mi XC70 přijde mnohem, ale mnohem lépa zpracovaná.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Před 14 dny jsem nechal udělat dutiny + nástřik podvozku od mýho dvorního karosáře. Pochvaloval si, že jsem přijel včas a kromě lišky na nápravnicích, nebylo ještě nic načatýho. Tak v tomhle směru mám snad klid. Včera jsem si střihnul rovnou výměnu oleje (zvolil jsem Valvoline Synpower MST C3 5W-30) a při tom jsem vyměnil i vzduchový a kabinový filtr. Vše krásně přístupné a bez problémů. Do hodinky bylo hotovo (čekal jsem až olej pořádně vykape). Airbox bylo lepší vyndat úplně (jeden šroubek a pár plastvých cvočků, k tomu odpojit váhu vzduchu a povolit klemu), kabiňák nádherně přístupnej za kastlíkem u spolujezdce (to byla opravdu radost měnit...). Najel jsem na svůj servis plán, takže jsem výměnu oleje zkrátil z fabrických 20t na svých 14-15t. Servisní interval se jednoduše vymazal uživatelsky v palubáku, žádná diagnostika netřeba... Tomio mi dělá radost a navíc při dnešním cenovým rozdílu mezi benzínem a naftou s ním jezdím malinko levněji než s TDI :D
Abych nebyl pořád jen pozitivní, do budoucna mi určitě nasere, že Mitsu má čidla ve ventilkách a nemá TPMS řešený přes ABS jako jiný výrobci.
Mám na tom teď 60t a byl jsem v autorizáku tahat nějaký rozumy a poradili mi že mám přijet ve 100t, že by preventivně udělali kladky pomocnýho řemene + řemen, zkontrolovali ventilový vůle a olej v převodovce. K tomu bych asi rovnou přidal i brzdovku, ať je to top. Při mým nájezdu jsou to plány na budoucí 2-3 roky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Potěšil mě tenhle poměrně fundovaný článek. Ne, nečtu tam to co chci číst, ale s autem mam velmi podobné zkušenosti jak je popsáno. Pokud někdo nemá Babiš premium a zajímalo by ho to, nechť se mi ozve do SZ :D Jediný co mě trochu zneklidňuje je, že servis doporučuje na testovaném vozidle návrat z 5W30 na 0W20. Jezdím taky na 5W30, když já ty mastný vody nemam rád... Bohužel argumentace proč v článku chybí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mitsubishi-outlander-2016-ojetina-aaa-auto-servis.A230316_225902_automoto_iros?zdroj=autokat_hp
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8180
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Petr Marek »

Článek si sice nepřečtu, ale to vcelku nevadí. Já osobně bych u 5W-30 zůstal.

Na ten olej koukni třeba S E M:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Zajsoft »

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Po delší době nějaký progres s Erdoganem. Pět let co ho mám řeším že poměrně kouří, turbo zabírá pozdě a tak nějak celkově je to mrtvola a spotřeba je na TDI taky o fous vyšší než by měla být. O víkendu jsem se v tom tak nějak vrtal a nedalo mi to a rozebral jsem váhu vzduchu. V domečku Bosch byl schovaný čínský vnitřek. Zalovil jsem ve skládku po originále a vypadá to, že je to konečně vyřešený. Auto citelně ožilo, díra v nižších otáčkách zmizela a razantně se snížila i kouřivost....
Auto v nejbližší době odcestuje do Semil na generálku. Podvozek je vymlácený, výdrž podvozkových dílů u P2 je vysloveně tristní.... Co mě však trápí nejvíc, je neustálé vlhko v autě a mokro na podlaze u spolujezdce. Odtoky z HVAC jsem kontroloval, chladivo neubývá, díra kolem CEM a ventilátoru utěsněná. Šíbr nemám. Už nevím. Voda stéká z prostoru za středovým panelem na podlahu ke spolujezdci a není jí vůbec málo. Kdyby bylo špatně nalepené čelní sklo (stále původní), čekal bych, že voda bude stékat spíše po sloupcích...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Babo raď... Čerstvě po dešti. Kolem ventilátoru a potažmo kabiňáku to myslím není, tam jsem to zatěsňoval...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

A dnesni potucek. Tak myslite ze celni sklo? Zvlastni ze je to o kousek vedle nez minule. Projevuje se pri desti. Mozna je to nahoda, ale nikdy jsem si toho nevsimnul v mycce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6086
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Haben »

Můžeš zkusit lít vodu na okno a uvidíš.
Já takhle testoval u C30, zda mám problém v odtokách od střešního okna nebo někde kolem okna. Nejdříve jsme lil vodu do kanálků střešního okna a ani po půl hodině a desítkách litrů vody nic nikde nevyteklo.
Pak jsme začal lít vodu na horní hranu okna a voda se objevila.

Ve finále, pokud máš pojištěné čelní sklo, nech jej vyměnit a máš to nejjednodušší.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1297
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od LUBOŠ »

postříkej celý obvod čelního okna jarovou vodou a následně přivřenýma dveřma foukni kompresorem vzduch do interiéru a pokud budeš mít netěsnost na čelním skle, tak uvidíš ten bublifuk.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8180
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Petr Marek »

Dobrý nápad! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3315
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Vapik »

Píšu si :good:

Oliver V70
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Trnava
Vůz: Volvo V70 2.5 D D5252T 2001
Bydliště: Senec

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Oliver V70 »

Ahoj neviem ci si vyriesil problem zo zatekanim na podlahu spolujazdca . Ja som tento problem riesil a vyriesil . Mne to zatekalo medzi spodnu okenu listu a torpédo ako su spolu spojene . A a presne to kvapkalo do otvoru kurenia na pravej strane pod torpédom . Dal som dole torpedo aj hlinikovu listu celneho skla podlepil tmelom nalepil a odvtedy mam pokoj . Videl som niekde ja nete ze si chalan vymyslel zo starej malej bandasky taku striesku aby to netieklo do kurenia . Dalsia vec co si skontroluj je ten otvor kurenia - po obvode je taky plast s tesnenim toho otvoru aˇtakze aj tam moze byt uz tvrde tesnenie - podlep aj to . Volvu zdar . :jaj:

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

ahoj, díky za radu, ten otvor pro topení už jsem přetěsňoval, ta lišta je dobrý tip. nemáš foto z tvojí akce?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Dovolím si tvrdit, že problém zatékání je aspoň dočasně vyřešený. Bylo odfouklé čelní sklo (stále původní) v obou dolních rozích. Sundal jsem lišty a torpédo a obmáznul jsem rožky neutrálním silikonem. Po nočním lijáku je v autě sucho. Nicméně pokud bych to dělal znovu, tak bych asi použil místo silikonu něco lepšího, ideálně lepidlo na autoskla
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Tak je doma, asi mě teď nebudete mít rádi, prostě jsem byl ve správnou vteřinu online na foru :D Díky Robertovi za férové jednání a za nabídku, která prostě nešla odmítnout. Musím vyzdvihnout nadprůměrný stav karoserie a interiéru. S mechanikou už je to horší tam bude hodně práce, ale kastle je základ, smysl do toho investovat podle mě má. Dojezdím teď technickou a pak to odstavím a začnu, spojka už toho moc nenajede a pak takový prkotiny jako netěsnost palivovýho potrubí, unavený turbo (zdá se mi), poměrně velká kouřivost, startér atd atd...

Přidáno za 3 minuty 2 sekundy:
a to jsem si říkal že už si nikdy žádnou krabici nekoupím, už vůbec ne v etalonu a že jsem teď už jen cyklista a otec :D Můžu začít skupovat ten skládek, co jsem rozprodal :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

descoobed
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 153
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od descoobed »

Ty volve! Gratuluju!!! Takhle blízko a vážně jsem ke krabici nikdy nebyl, dojít na mě řada, neváhal bych ani minutu.
Alespoň skončila v dobrých rukách. :beer: Budu sledovat.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1164
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od smolda »

Tu pěknou kastli i interiér bych vzal 8) nebo co že jsi to psal o tom skládku...? :D :D

Tož ať to jezdí :ryba:

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6161
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od python.p »

Tady je to velká závist, já na fóru byl, ale řekl jsem si, že žádný auto už nechcu a že cena bude velká. No kdybych to aspoň rozklikl, tak bych už měl doma konečně nějakou tu vysněnou krabici a kor za ty prachy.... No měl jsem štěstí se Staroušem, tak tady měl teď štěstí někdo jinej. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Jelcina jsem včera trochu počistil a dnes vyrazil na Klubovou testaci. Pán nic moc nenamítal, ale uvidíme cca za 14 dní jak to projde na komisi, protože v papírech jsou takový ty klasický překlepy a bolístky (chybí např rozměry kastle, výrobce motoru - Volvo). nejsou to zásadní zádrhely co by bránily provozu auta, ale vim že komise na papíry dbá víc než na vizuál a stav auta, tedy alespoň u nás... Držte mi palce, je to fajn auto, jen chce dát dohromady vstřikování.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 26 čer 2024 15:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8180
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Petr Marek »

Vypadá dobře - palce držím. :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6161
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od python.p »

Je v dobrých rukou, já bych se na nějakou testaci vykašlal a opravil a jezdil... ještě, že to tak dopadlo.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu

Příspěvek od Ondra. »

Tak tam motiv je jasnej, prolejzat s D24TIC emisema bude těžší a těžší. Odtud vítr fouká....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé