Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
labanos
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Jestli nebude chyba v tom Denckermannu...
(vířím diskuzi, ale když to funguje na elektřinu, tak se mi nikdy nevyplatilo koupit od jiného výrobce než výrobce originálu :-) )
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6198
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

To je taky možnost... řeším s prodejcem. Ale než dojdou Bosche tak chci mít jistotu, jestli se s tím někdo nesetkal.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Python.p: tipuju že ze cívky nedávají zpětnou vazbu ve správném formátu. Pokusně si zkus půjčit jednu cívku z auta kde je to v klidu a budeš vidět.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Spíš bych denckermanny zapůjčil do auta, kde je to vklidu, protože ví, že u něj právě ony v klidu nejsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Nebo tak.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od standa »

Nnebo prehod navzajem dve civky (jedna musi byt pochopitelne ta chybova :-) ) a zkontroluj, zdali se prestehovala i chyba...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Neví někdo, zda se dají použít parkside akumulátory 20V na nářadí extol?

Zdá se mi to dost podobný.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Prosim o radu, co je dobrý koupit na dezinfekci studny... Děkuju
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5081
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: PRG

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Savo?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Jako úplně obyčejný Savo???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

xSam
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1348
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od xSam »

Savo na studny funguje perfektne.
Drive se to snad i vyrabelo jako Savo do studny.
Je to standardni Savo. Treba
https://youtu.be/_Aj4pDuTlKY
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5835
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Myslim, ze je to psano i v navodu, ze lze na studny.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Mrknu na to, děkuju...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Plus SAGEN

vyzkoušeno

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3654
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Sabo. Obyc. Ted sem.ho tam zrovna nalil :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Pod tim názvem nemůžu nic najít...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3654
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Omlouvam se, preklep. Savo sem mel namysli. :%)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Oživují klimatizaci na Civic VIII. Bylo třeba vyměnit komplet spojku včetně magnetu následně jsem zjistil, že na těle kompresoru je ještě jedna tepelná pojistka na + k cívce k magnetu, ta je taky mrtvá, cvičně jsem ji přemostil a všechno jede. A teď otázka je velké riziko ji nechat přemostěnou natrvalo?
Jedná se o ten valecek s dvěma dráty ve spodní části fotky a valecek je v nálitku těla kompresoru.
Screenshot_20220801-220622_Chrome.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6198
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Tak jsem to vyměnil za Bosche a je po problému... Takže teď jen doufám, že se k tomu prodejce postaví čelem a vezme mě je zpět.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Urvanej píše: 02 srp 2022 08:22 Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
Ahoj včera večer jsem ji jen obešel drátem a klima jela cca 40min ve všech režimech. Já to chápu jako ochranu proti přehřátí klimakompresoru / lomeno elektromagnetu (i když ten má svoji pojistku zalitou v těle). Ještě mě napadá, jestli by nemohl tehnle termistor termistor ovládát cyklování klimatizace, ale tohle jsem doteď viděl ovládáné jen tlakový čidlem v okruhu chladiva. Když jsem hledal různě po netu, tak třeba 2.0l (já tady mám 1,8) motor se stejným kompresorem ten termistor nemá a je tam jen drátová propojka.
Pokud by se dala rozumě sehnat tak ji tam klidně dám, ale origo stojí cca 2300Kč no a ta náhrada mě napadla, ale zase jak to naladit, aby se to neutřepalo a zároveň to něco vydrželo.
Umístění na kompresoru je provedeno takto díl C:
Capture.JPG
Kousek od tohoto místa cca 5cm vedou svody.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

jo aha, já jsem asi špatně pochopil, že pojistka byla v těle cívky :no:
Pokud je takhle mimo, tak fakt netušim, co to tam hlídá jinýho, než kompresor. Ale tim pádem opět vůbec netušim, jakou teplotu by to mělo mít. :unknown: Chladivo na výstupu může mít klidně až 60°C, tak kompresor kolik, 70°C??? fakt jsem mimo
Co se přemostění týče, tak já takový věci nemam rád, ale jsem asi srab. To že je to jinde nic neznamená, protože to může bejt hlídaný jinde, jinak, do SW už tak snadno člověk nevidí jako do HW.
2300 zase neni tolik, když si vezmu, že se mi kompresor zadře a nalítaji všude špony a pak musim půlku systému vyměnit a druhou s neznámým výsledkem vyplachovat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Našel jsem v šuplíku tohle
https://www.gme.cz/eaw-1ko11009005
Tak to přišroubím na tělo kompresoru cca v místě původního, dokud si nesežene origo. Jinak samotný magnet má ještě svojí tepelnou pojistku a tu pak spíná klasické relé na základě pokynů z řj. Když jsem to složil a nevěděl, že je ta mnou řešená tepl. pojistka v háji tak auto si myslelo, že je klima v pohodě a posílalo signál do spojky a jen se divilo, že neklesá teplota.
Osobně jsem teď toho názoru, že je to tam pro blízkost těch svodů, které by to mohly upéct třeba v koloně.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3327
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »


Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

130-150°C je fakt masakr, to by mi teda nenapadlo, že to fakt je nastavení proti "tavení hliníku" :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], koch, Munoss