(vířím diskuzi, ale když to funguje na elektřinu, tak se mi nikdy nevyplatilo koupit od jiného výrobce než výrobce originálu
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jestli nebude chyba v tom Denckermannu...
(vířím diskuzi, ale když to funguje na elektřinu, tak se mi nikdy nevyplatilo koupit od jiného výrobce než výrobce originálu
)
(vířím diskuzi, ale když to funguje na elektřinu, tak se mi nikdy nevyplatilo koupit od jiného výrobce než výrobce originálu
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
To je taky možnost... řeším s prodejcem. Ale než dojdou Bosche tak chci mít jistotu, jestli se s tím někdo nesetkal.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Python.p: tipuju že ze cívky nedávají zpětnou vazbu ve správném formátu. Pokusně si zkus půjčit jednu cívku z auta kde je to v klidu a budeš vidět.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Spíš bych denckermanny zapůjčil do auta, kde je to vklidu, protože ví, že u něj právě ony v klidu nejsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nebo tak.
-
Offline
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nnebo prehod navzajem dve civky (jedna musi byt pochopitelne ta chybova
) a zkontroluj, zdali se prestehovala i chyba...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Neví někdo, zda se dají použít parkside akumulátory 20V na nářadí extol?
Zdá se mi to dost podobný.
Zdá se mi to dost podobný.
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Prosim o radu, co je dobrý koupit na dezinfekci studny... Děkuju
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Savo?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Savo na studny funguje perfektne.
Drive se to snad i vyrabelo jako Savo do studny.
Je to standardni Savo. Treba
https://youtu.be/_Aj4pDuTlKY
Drive se to snad i vyrabelo jako Savo do studny.
Je to standardni Savo. Treba
https://youtu.be/_Aj4pDuTlKY
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Myslim, ze je to psano i v navodu, ze lze na studny.
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Plus SAGEN
vyzkoušeno
vyzkoušeno
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Sabo. Obyc. Ted sem.ho tam zrovna nalil 
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pod tim názvem nemůžu nic najít...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Omlouvam se, preklep. Savo sem mel namysli. 
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Oživují klimatizaci na Civic VIII. Bylo třeba vyměnit komplet spojku včetně magnetu následně jsem zjistil, že na těle kompresoru je ještě jedna tepelná pojistka na + k cívce k magnetu, ta je taky mrtvá, cvičně jsem ji přemostil a všechno jede. A teď otázka je velké riziko ji nechat přemostěnou natrvalo?
Jedná se o ten valecek s dvěma dráty ve spodní části fotky a valecek je v nálitku těla kompresoru.
Jedná se o ten valecek s dvěma dráty ve spodní části fotky a valecek je v nálitku těla kompresoru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem to vyměnil za Bosche a je po problému... Takže teď jen doufám, že se k tomu prodejce postaví čelem a vezme mě je zpět.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj včera večer jsem ji jen obešel drátem a klima jela cca 40min ve všech režimech. Já to chápu jako ochranu proti přehřátí klimakompresoru / lomeno elektromagnetu (i když ten má svoji pojistku zalitou v těle). Ještě mě napadá, jestli by nemohl tehnle termistor termistor ovládát cyklování klimatizace, ale tohle jsem doteď viděl ovládáné jen tlakový čidlem v okruhu chladiva. Když jsem hledal různě po netu, tak třeba 2.0l (já tady mám 1,8) motor se stejným kompresorem ten termistor nemá a je tam jen drátová propojka.Urvanej píše: 02 srp 2022 08:22 Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
Pokud by se dala rozumě sehnat tak ji tam klidně dám, ale origo stojí cca 2300Kč no a ta náhrada mě napadla, ale zase jak to naladit, aby se to neutřepalo a zároveň to něco vydrželo.
Umístění na kompresoru je provedeno takto díl C: Kousek od tohoto místa cca 5cm vedou svody.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
jo aha, já jsem asi špatně pochopil, že pojistka byla v těle cívky
Pokud je takhle mimo, tak fakt netušim, co to tam hlídá jinýho, než kompresor. Ale tim pádem opět vůbec netušim, jakou teplotu by to mělo mít.
Chladivo na výstupu může mít klidně až 60°C, tak kompresor kolik, 70°C??? fakt jsem mimo
Co se přemostění týče, tak já takový věci nemam rád, ale jsem asi srab. To že je to jinde nic neznamená, protože to může bejt hlídaný jinde, jinak, do SW už tak snadno člověk nevidí jako do HW.
2300 zase neni tolik, když si vezmu, že se mi kompresor zadře a nalítaji všude špony a pak musim půlku systému vyměnit a druhou s neznámým výsledkem vyplachovat...
Pokud je takhle mimo, tak fakt netušim, co to tam hlídá jinýho, než kompresor. Ale tim pádem opět vůbec netušim, jakou teplotu by to mělo mít.
Co se přemostění týče, tak já takový věci nemam rád, ale jsem asi srab. To že je to jinde nic neznamená, protože to může bejt hlídaný jinde, jinak, do SW už tak snadno člověk nevidí jako do HW.
2300 zase neni tolik, když si vezmu, že se mi kompresor zadře a nalítaji všude špony a pak musim půlku systému vyměnit a druhou s neznámým výsledkem vyplachovat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Našel jsem v šuplíku tohle
https://www.gme.cz/eaw-1ko11009005
Tak to přišroubím na tělo kompresoru cca v místě původního, dokud si nesežene origo. Jinak samotný magnet má ještě svojí tepelnou pojistku a tu pak spíná klasické relé na základě pokynů z řj. Když jsem to složil a nevěděl, že je ta mnou řešená tepl. pojistka v háji tak auto si myslelo, že je klima v pohodě a posílalo signál do spojky a jen se divilo, že neklesá teplota.
Osobně jsem teď toho názoru, že je to tam pro blízkost těch svodů, které by to mohly upéct třeba v koloně.
https://www.gme.cz/eaw-1ko11009005
Tak to přišroubím na tělo kompresoru cca v místě původního, dokud si nesežene origo. Jinak samotný magnet má ještě svojí tepelnou pojistku a tu pak spíná klasické relé na základě pokynů z řj. Když jsem to složil a nevěděl, že je ta mnou řešená tepl. pojistka v háji tak auto si myslelo, že je klima v pohodě a posílalo signál do spojky a jen se divilo, že neklesá teplota.
Osobně jsem teď toho názoru, že je to tam pro blízkost těch svodů, které by to mohly upéct třeba v koloně.
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady jsem našel tyhle moudra:
http://latticetech.com/automotive_ac_parts/thermal_protection_switch.html
http://latticetech.com/automotive_ac_parts/thermal_protection_switch.html
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
130-150°C je fakt masakr, to by mi teda nenapadlo, že to fakt je nastavení proti "tavení hliníku" 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé