Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 391
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#2451 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Giew »

Mně to chodilo furt do mailu.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 215
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#2452 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Tož borci zkuste naleštit své koule, ty křišťálové.

Volvo V70XC B5234T3, dal jsem nové cívky, auto jede naprosto v pohodě, ALE! Ve vidě ECM-3300 Ignition coil cylinder 1, signal. Signal missing. Intermittent fault. A to u každého válce. Cívky jsou nový, nějaký DENCKERMANN E100028, podle VIN sedí. Svíčky cajk. Když tam dám starý cívky, tak komunikace běží, ale jsou tam missfire. Páč jsou popraskané.

Dneska jsem to všechno prošel a zkontroloval. Kostřící šroubky jsou dotažené, kabely neporušené, nikde žádná viditelná chyba...
Proklikaval jsem VIDU a tam píšou o vyndaní a zandaní ECM, což mi přijde zvláštní, ale nemělo by se jednat teda o nějakej, jakože "restart".

Napadá někoho kde by mohla být chyba? Auto jede na klid, ale prostě mě to sere.

Díky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 120
Příspěvky: 1141
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#2453 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Jestli nebude chyba v tom Denckermannu...
(vířím diskuzi, ale když to funguje na elektřinu, tak se mi nikdy nevyplatilo koupit od jiného výrobce než výrobce originálu :-) )
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 215
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#2454 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

To je taky možnost... řeším s prodejcem. Ale než dojdou Bosche tak chci mít jistotu, jestli se s tím někdo nesetkal.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2455 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Python.p: tipuju že ze cívky nedávají zpětnou vazbu ve správném formátu. Pokusně si zkus půjčit jednu cívku z auta kde je to v klidu a budeš vidět.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 289
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2456 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Spíš bych denckermanny zapůjčil do auta, kde je to vklidu, protože ví, že u něj právě ony v klidu nejsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2457 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Nebo tak.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2458 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od standa »

Nnebo prehod navzajem dve civky (jedna musi byt pochopitelne ta chybova :-) ) a zkontroluj, zdali se prestehovala i chyba...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 266
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2459 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Neví někdo, zda se dají použít parkside akumulátory 20V na nářadí extol?

Zdá se mi to dost podobný.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 283
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2460 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Prosim o radu, co je dobrý koupit na dezinfekci studny... Děkuju
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#2461 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Savo?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 283
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2462 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Jako úplně obyčejný Savo???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#2463 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od xSam »

Savo na studny funguje perfektne.
Drive se to snad i vyrabelo jako Savo do studny.
Je to standardni Savo. Treba
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#2464 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Myslim, ze je to psano i v navodu, ze lze na studny.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 283
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2465 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Mrknu na to, děkuju...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 266
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2466 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Plus SAGEN

vyzkoušeno

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 147
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2467 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Sabo. Obyc. Ted sem.ho tam zrovna nalil :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 283
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2468 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Pod tim názvem nemůžu nic najít...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 147
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2469 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Omlouvam se, preklep. Savo sem mel namysli. :%)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2470 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Oživují klimatizaci na Civic VIII. Bylo třeba vyměnit komplet spojku včetně magnetu následně jsem zjistil, že na těle kompresoru je ještě jedna tepelná pojistka na + k cívce k magnetu, ta je taky mrtvá, cvičně jsem ji přemostil a všechno jede. A teď otázka je velké riziko ji nechat přemostěnou natrvalo?
Jedná se o ten valecek s dvěma dráty ve spodní části fotky a valecek je v nálitku těla kompresoru.
Screenshot_20220801-220622_Chrome.jpg

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 289
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2471 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 215
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#2472 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Tak jsem to vyměnil za Bosche a je po problému... Takže teď jen doufám, že se k tomu prodejce postaví čelem a vezme mě je zpět.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2473 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Urvanej píše: 02 srp 2022 08:22 Pokud tu funkci chápu správně, tak spojka umře, když se přehřeje ložisko, tzn. zachrání pomocnej řemen... nešla by "jen" vyměnit nebo přemístit?
Ahoj včera večer jsem ji jen obešel drátem a klima jela cca 40min ve všech režimech. Já to chápu jako ochranu proti přehřátí klimakompresoru / lomeno elektromagnetu (i když ten má svoji pojistku zalitou v těle). Ještě mě napadá, jestli by nemohl tehnle termistor termistor ovládát cyklování klimatizace, ale tohle jsem doteď viděl ovládáné jen tlakový čidlem v okruhu chladiva. Když jsem hledal různě po netu, tak třeba 2.0l (já tady mám 1,8) motor se stejným kompresorem ten termistor nemá a je tam jen drátová propojka.
Pokud by se dala rozumě sehnat tak ji tam klidně dám, ale origo stojí cca 2300Kč no a ta náhrada mě napadla, ale zase jak to naladit, aby se to neutřepalo a zároveň to něco vydrželo.
Umístění na kompresoru je provedeno takto díl C:
Capture.JPG
Capture.JPG (46.31 KiB) Zobrazeno 1079 x
Kousek od tohoto místa cca 5cm vedou svody.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 289
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2474 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

jo aha, já jsem asi špatně pochopil, že pojistka byla v těle cívky :no:
Pokud je takhle mimo, tak fakt netušim, co to tam hlídá jinýho, než kompresor. Ale tim pádem opět vůbec netušim, jakou teplotu by to mělo mít. :unknown: Chladivo na výstupu může mít klidně až 60°C, tak kompresor kolik, 70°C??? fakt jsem mimo
Co se přemostění týče, tak já takový věci nemam rád, ale jsem asi srab. To že je to jinde nic neznamená, protože to může bejt hlídaný jinde, jinak, do SW už tak snadno člověk nevidí jako do HW.
2300 zase neni tolik, když si vezmu, že se mi kompresor zadře a nalítaji všude špony a pak musim půlku systému vyměnit a druhou s neznámým výsledkem vyplachovat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2475 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Našel jsem v šuplíku tohle
https://www.gme.cz/eaw-1ko11009005
Tak to přišroubím na tělo kompresoru cca v místě původního, dokud si nesežene origo. Jinak samotný magnet má ještě svojí tepelnou pojistku a tu pak spíná klasické relé na základě pokynů z řj. Když jsem to složil a nevěděl, že je ta mnou řešená tepl. pojistka v háji tak auto si myslelo, že je klima v pohodě a posílalo signál do spojky a jen se divilo, že neklesá teplota.
Osobně jsem teď toho názoru, že je to tam pro blízkost těch svodů, které by to mohly upéct třeba v koloně.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“